nee.... ze gaan weer gelijk opquote:Op maandag 21 maart 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
bij de buren is het nog niet bekend welke COS wint
Kan die hyves shit niet onder een spoilerquote:
Mooi zo, want ik hou vanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, ik hou wel van giechelende lachebekkies
Ach jee, kijk nouquote:Op maandag 21 maart 2011 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan die hyves shit niet onder een spoiler
Je bent dom dus, geeft niet hoor er zijn er meerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo, want ik hou van![]()
en
![]()
en
![]()
en
![]()
en
![]()
![]()
dat kan wel... nu je het zegt!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan die hyves shit niet onder een spoiler
O nee, hè, niet zo smiley-smijter hèquote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo, want ik hou van![]()
en
![]()
en
![]()
en
![]()
en
![]()
![]()
hoogbegaafd hoor IQ van 137quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent dom dus, geeft niet hoor er zijn er meer
Ik ken ze ook nog old school hoor :-) ;-) :-( :-X etcquote:
ja altijd leuk!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent dom dus, geeft niet hoor er zijn er meer
Je zou het maar moeten bewijzenquote:
truste Mary, zwaai zwaaiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoef niets te bewijzen... ga nu slapen.... ik heb geen old school emoticon voor <zwaai> <zwaai>, dus dan maar zo voor diegenen die al niet tegen al die animated emoticons kunnen.... slaap lekker
Maar het maakt allemaal niet uit ze hebben allemaal een billboard voor hun kop van hier naar rusland, het zijn net huubgroupiesquote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Jian het volgende:
Die andere SC is dramatisch, dit leest nog wel lekker weg, maar Eend, dat open vizier, één op één gedoe werkt toch niet![]()
Gewoon keiharde guerrilla-posts. Niets en niemand ontziende aanvallen vanuit reeds gewonnen positie. No mercy, kinderen, huisdieren en gehandicapte broertjes vooral niet ontzien. Gewoon die hond van d'r virtueel z'n strot door te snijden en z'n ingewanden nog warm door haar brievenbus proppen.![]()
En nu(waarom hebben ze hier geen dranksmiley?)
en dit moet dan allemaal weer gemerged worden en vooral schoongemaakt??? ...ah arme modsquote:
slaap welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoef niets te bewijzen... ga nu slapen.... ik heb geen old school emoticon voor <zwaai> <zwaai>, dus dan maar zo voor diegenen die al niet tegen al die animated emoticons kunnen.... slaap lekker
Met zo´n iq was je al opgerotquote:
En toch hebben die uiteindelijk ook het loodje gelegd, natuurlijk we hebben ze moet najagen tot in de spelonken van het Internet, maar uiteindelijk zijn ze toch bijna uitgeroeid. En ik weet momenteel wordt er hier en daar weer een bloemetjesjurk opgegraven en een stofzuiger uitdagend omhoog gestoken, maar dat is reden te meer om de nalatenschap aan onze kinderen te beschermen en ze waar we kunnen te vuur en te zwaard virtueel uit te roeienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar het maakt allemaal niet uit ze hebben allemaal een billboard voor hun kop van hier naar rusland, het zijn net huubgroupies
ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch hebben die uiteindelijk ook het loodje gelegd, natuurlijk we hebben ze moet najagen tot in de spelonken van het Internet, maar uiteindelijk zijn ze toch bijna uitgeroeid. En ik weet momenteel wordt er hier en daar weer een bloemetjesjurk opgegraven en een stofzuiger uitdagend omhoog gestoken, maar dat is reden te meer om de nalatenschap aan onze kinderen te beschermen en ze waar we kunnen te vuur en te zwaard virtueel uit te roeien
Ik zeg welkomquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch hebben die uiteindelijk ook het loodje gelegd, natuurlijk we hebben ze moet najagen tot in de spelonken van het Internet, maar uiteindelijk zijn ze toch bijna uitgeroeid. En ik weet momenteel wordt er hier en daar weer een bloemetjesjurk opgegraven en een stofzuiger uitdagend omhoog gestoken, maar dat is reden te meer om de nalatenschap aan onze kinderen te beschermen en ze waar we kunnen te vuur en te zwaard virtueel uit te roeien
Issie nog niet terug dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:17 schreef PC eend het volgende:
Wel jammer dat we dan teun moeten missen in ons groepje![]()
Of issie al vrij?
Groep hugquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:17 schreef PC eend het volgende:
Wel jammer dat we dan teun moeten missen in ons groepje![]()
Of issie al vrij?
Daar kan je ook lezen tochquote:
Ja ik ga een beetje SC's doorlezen om te zien of hij er isquote:
Alleen nog af en toe wat lezen de laatste tijd, te veel gevoelige zielen en een te hoge zuurgraadquote:
Jahaaa ik ben er al.quote:
Hmm ok, ik had die rel wel gelezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen nog af en toe wat lezen de laatste tijd, te veel gevoelige zielen en een te hoge zuurgraad![]()
Dus niet echt op de hoogte van de situatie Teun ?
Ikke welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje SC's doorlezen om te zien of hij er is
Teun is nog steeds niet terug. De Teun Groupies hadden vavavond zelfs een andere site in het leven geroepen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ok, ik had die rel wel gelezen.
Uitkomst teun weg en remlof zou zelf wegblijven.
Maar remlof zag ik toevallig wel weer daar, dus ik dacht dan is teun vast ook weer terug, maar die zag ik toen niet, maar misschien was hij er even niet oid, dus ik denk ik vraag het even.
Om een helder antwoord te krijgen zeg maar
Is dat niet gewoon weer dat forum dingetje van ian?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Teun is nog steeds niet terug. De Teun Groupies hadden vavavond zelfs een andere site in het leven geroepen.![]()
Is de ban van Teun dan al opgeheven. Ik weet van Teun zelf dat hij in 1e instantie een ban had gekregen zonder einddatum ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Teun is nog steeds niet terug. De Teun Groupies hadden vavavond zelfs een andere site in het leven geroepen.![]()
Teun moet gewoon weer gaan posten op Fok. En diegene die voor die ban gezorgd hebben moeten maar eens goed in de spiegel kijken.
Nee een versequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon weer dat forum dingetje van ian?
Geen idee want dat heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon weer dat forum dingetje van ian?
Hey ouwe VOL hoer jij ook hier??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Is de ban van Teun dan al opgeheven. Ik weet van Teun zelf dat hij in 1e instantie een ban had gekregen zonder einddatum ?
Oh ok, maar je hebt zelf wel al ff in de spiegel gekeken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen idee want dat heb ik nooit gezien.
Ik wel. En laat nu niemand zeggen dat ik van twee walletjes eet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ok, maar je hebt zelf wel al ff in de spiegel gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |