doe maar een S van sjekkiequote:
quote:
quote:
mm lekker mmmquote:
Tsunami?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef snetje het volgende:
vraag me af wat Aafke niet heeft mee gemaakt
Niet veel gemist hoor vertrouw op onsquote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga effe teruglezen wat ik vanavond eigenlijk allemaal gemist heb, of is het eigenlijk de moeite niet waard? (zoek het eigenlijk niet)![]()
![]()
Tenzij je het over de SC hebtquote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga effe teruglezen wat ik vanavond eigenlijk allemaal gemist heb, of is het eigenlijk de moeite niet waard? (zoek het eigenlijk niet)![]()
![]()
ik zou het iet doenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
ik zij vroeger Jane (ja/nee)quote:
oh, die had ik al teruggelezen vóór ik aanschoof voor de freefightquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Jian het volgende:
Die andere SC is dramatisch, dit leest nog wel lekker weg, maar Eend, dat open vizier, één op één gedoe werkt toch niet![]()
Gewoon keiharde guerrilla-posts. Niets en niemand ontziende aanvallen vanuit reeds gewonnen positie. No mercy, kinderen, huisdieren en gehandicapte broertjes vooral niet ontzien. Gewoon die hond van d'r virtueel z'n strot door te snijden en z'n ingewanden nog warm door haar brievenbus proppen.![]()
En nu(waarom hebben ze hier geen dranksmiley?)
ah! waren ze weer aan het ouwehoeren? en dan de nadruk op ouwe! ...relluh is leuk maar op een gegeven moment mot je het laten als je er te oud voor wordtquote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Jian het volgende:
Die andere SC is dramatisch, dit leest nog wel lekker weg, maar Eend, dat open vizier, één op één gedoe werkt toch niet![]()
Gewoon keiharde guerrilla-posts. Niets en niemand ontziende aanvallen vanuit reeds gewonnen positie. No mercy, kinderen, huisdieren en gehandicapte broertjes vooral niet ontzien. Gewoon die hond van d'r virtueel z'n strot door te snijden en z'n ingewanden nog warm door haar brievenbus proppen.![]()
En nu(waarom hebben ze hier geen dranksmiley?)
quote:
immer, nu ik hem gepost heb is het me toch wel te blinkend.....quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij moet ook schaterlachen om het woordje poep, schat ik in
discussie over het donorcodicil, je wil het echt niet wetenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
ah! waren ze weer aan het ouwehoeren? en dan de nadruk op ouwe! ...relluh is leuk maar op een gegeven moment mot je het laten als je er te oud voor wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |