quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Hihi.. Mijn lief doet meestal de was, misschien dat dat ook scheelt? Ik heb zeg maar een keer of 4 per jaar ruzie met hem omdat hij vind dat ik buitenproportioneel reageer terwijl ik vind dat ik volkomen in mijn recht sta omdat ik weer een favoriet (altijd he, de favorieten) kledingstuk weg kan mikken
Mij ook niet, maar mijn lief welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb al een droger sinds ik samenwoon, dus ik weet niet beter. En printjes erafblakeren? Is me nog nooit gelukt.
Ik houd van een opgeruimde en overzichtelijke kast. Dat is me die vouwellende wel waard. Strijken doe ik trouwens nooit.quote:
Ik vind was vouwen en de was doen ook een aangenaam klusje, maar het vergt wel tijd ja. En boven rommelen héérlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bij het gedeelte dat ik wèl op wil hangen, gaat de hele bups mee naar boven (vinden ze fesst, lekker even boven spelen), ook fijn. Want ik vind boven rommelen ook heerlijk en dat doe ik alleen maar als ik de was net heb opgehangen.
1 euro 30 geef ik tegenwoordig graag uit om een wasje te drogen!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben pas een droger sinds Lente er is en die gebruik ik alleen voor de 60-graden was. Ik vind het te duur om 'm voor elke wasbeurt te gebruiken. (¤1,30 per beurt volgens het Nibud en we moesten al ¤500,- bijbetalen...)
Ahzoquote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd van een opgeruimde en overzichtelijke kast. Dat is me die vouwellende wel waard. Strijken doe ik trouwens nooit.
Ik draai zo'n vijf wasjes per week, dus dat zou op jaarbasis ¤338,- zijn. Dat vind ik het echt niet waard. En ook de belasting voor het milieu is voor mij een reden om de droger wat minder te gebruiken.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef Troeta het volgende:
[..]
1 euro 30 geef ik tegenwoordig graag uit om een wasje te drogen!
Maar zomers is buitengehangen was wel erg lekker.
Ech woar?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Jawel hoor, Ssserpente. Ik strijk mijn eigen bloesjes nooit en die komen keurig uit de droger.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Als ik toch een man had...
Mijn man mag vuilniszakken buiten zetten,
autotoestanden regelen,
fietsbanden plakken,
verhuis- en verbouwingsklussen regelen (of doen),
planken ophangen en wasmachines aansluiten,
en als hij echt de ideale man wil zijn: koken!![]()
Ik snap wel waarom ik geen man heb. Ik ben te weinig geëmancipeerd.
Naar de garage brengen versta ik ook onder autodingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je omschrijft de mijne, zo ongeveerMinus de auto-dingen, dat snapt hij allemaal niet zo
Jups, da's dat drollenvangertje dat jij laatst in V&A zette (toch?).quote:Op maandag 21 maart 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
Ssserpente, dat broekje dat Lente aan heeft op de foto in het vorige topic is dat van de Hema?
En wat betreft schoentjes zijn er best leuke niet tuttige schoentjes te vinden, volgens mij. Ik heb wel wat redelijke dingetjes gezien
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef Meimeltje het volgende:
Ik kan echt niet tegen rommel, tja perfectionistisch he....soms wel lastig maar ik word echt onrustig van rommel en dus ook van een enorm rommelige kledingkast
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Naar de garage brengen versta ik ook onder autodingen.
Heb ik zoiets in V&A gezet?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jups, da's dat drollenvangertje dat jij laatst in V&A zette.
Toen Ivan er nog niet was vond ik het ook wel decadent, hoor, een droger. Mijn lief had een droger op het moment dat we gingen samenwonen (wel een oud ding) en die hebben we weggedaan omdat ik het onzinnig en duur vond. Maar met Ivan werd het gewoon te veel gedoe hier in het appartement, en die 338 euro is mijn droger me zó waard. Is nog goedkoper dan een hulp in het huishouden ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik draai zo'n vijf wasjes per week, dus dat zou op jaarbasis ¤338,- zijn. Dat vind ik het echt niet waard. En ook de belasting voor het milieu is voor mij een reden om de droger wat minder te gebruiken.
ja boh, een hoop geld. Weet je wat de pest is hier, hij staat er, en dus gebruik ik hemquote:Op maandag 21 maart 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik draai zo'n vijf wasjes per week, dus dat zou op jaarbasis ¤338,- zijn. Dat vind ik het echt niet waard. En ook de belasting voor het milieu is voor mij een reden om de droger wat minder te gebruiken.
Het is een precieze omschrijving van mijn lief.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je omschrijft de mijne, zo ongeveerMinus de auto-dingen, dat snapt hij allemaal niet zo
Maar ik wil eigenlijk ook helemaal niet dat hij auto-dingen snapt. Da's mijn afdelingquote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een precieze omschrijving van mijn lief.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oké oké, het kan dus wel. Ik vat hem al hoor dames. Maak me maar jaloers. Ondertussen doe ik gewoon alleszelf en ben ik superfit!
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oké oké, het kan dus wel. Ik vat hem al hoor dames. Maak me maar jaloers. Ondertussen doe ik gewoon alleszelf en ben ik superfit!
Die kleur staat haar zo goed!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, zie edit.![]()
Datdachtik...:@
Afijn, het is een soort harembroekje dus, van de Hema uiteraard.![]()
[ afbeelding ]
Maar hier zit ie eigenlijk niet goed, hij's te veel naar boven gekropen.
Mijn isa? dan ben ik benieuwdquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
Dank je, SC!
Ik zag vanmiddag in de schoenenzaak sandalen waarbij ik direct aan Isa moest denken. Weet alleen niet meer welke...
Ik heb ook Emily the Strange t-shirtjes! *high fivet Inca*quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar mijn lief welVan een Emily the Strange-shirtje dat ik voor mijn verjaardag had gekregen, en van mijn japanse Domo-import-shirtje..
En halleluja, naast de was vouwen nog strijken ook?
[/huishouden van Jan Steen]
Ja, maar ook het shirtje met lange mouwen wat erbij zit valt zo klein. Erg jammer, het shirtje met korte mouwen leek me leuk voor de zomer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
Als je niet de hele dag zou strijken zou je naar buiten kunnen om te voelen hoe warm/koud het is, SC.
Kaatjejannie, ik kan het plaatje niet zien, maar is dat het shirt met Jip en Janneke (met korte mouwen)?
hehequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef Keshet het volgende:
Warmer dan vandaag SC.
Sorry.Ik maak zelf ook genoeg spelfouten hoor maar het verbeteren van bovenstaande is een soort dwangneurose geloof ik.
![]()
![]()
Maarreh, doen jullie allemaal eens evenover 't schoenennieuws.
Ik vind het echt zo fijn!
ik heb nu een fijne van feetje, ik geloof dat ie wel smal is/valt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:22 schreef becky27 het volgende:
Wat goed Keshet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier weer op zoek naar een passende, niet te dure, smalle, met knoopsgatelastiek, hippe spijkerbroek maar 74...... iemand tips??
Ja, stom he? Bij Lena zit dat shirtje met korte mouwen trouwens ook strak. De pasvorm is gewoon stom. Volgens mij is het eenzelfde shirt als dat blauwe shirt met vogel erop. Dat was ook erg leuk maar heeft ze maar 2 keer aangekund of zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, maar ook het shirtje met lange mouwen wat erbij zit valt zo klein. Erg jammer, het shirtje met korte mouwen leek me leuk voor de zomer.
Ik heb vorige week of de week ervoor nog met ze gemaild, waren bezig met een nieuwe leverancier, helaas duurde het allemaal wat langer. Hopelijk asap opgelost, maar bij mij zijn ze dus al te laat.... Had heel graag een jumpsuit van GMK gehad (hadden we bij Jorja ook), maar mosterdgeel gaat me net iets te verquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef mefke79 het volgende:
zo nog even en dan heb ik kwartet. Iemand nog contact gehad met goodmoodkid recentelijk? Er is weer eens helemaal geen keuze in kleuren voor die jumpsuits...
oh zo'n vestje als die eerste heb ik hier ook nog liggen maar dan in het eh bordeaux-achtig. Precies dezelfde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef Poppedein het volgende:
Deze staan o.a op markplaats in 86
http://link.marktplaats.nl/416797615
http://link.marktplaats.nl/417575739
Ik krijg er kippenvel van!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:03 schreef Keshet het volgende:
Bedankt voor de jompels ladies. Ik zit nog steeds te glunderen! Het biedt zulke andere perspectieven nu. Met blote voetjes uit bed kunnen stappen en dan lopend je kamer uit ipv op blote voetjes icm met krukken, of je bed uit en dan eerst schoenen aanmoeten, etc. etc.
lief! en goed! Hij groeit keurig in zn eigen lijntje. het hoofdje blijft achterlopen, maar groeit even mooi mee, en inmiddels begint zn buikie uit te lopen naar de bovenlijnen, dus ochquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef Keshet het volgende:
Poppedein, totally offtopic maar: Hoe is 't met de groei van je babyjommetje?![]()
oh dat valt erg mee zeg met de stand van de pond!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef miss_sly het volgende:
Staat leuk, huup
Ik heb gisteravond niets besteld wegens erg aanwezig kind tot kwart over 10
Vanavond nieuwe poging. De waarde van de pond is niet heel erg hoog, 12 euro is 12,78 ofzo, dus ik denk dat het Boden wordt! De broekjes en rokjes zijn ook zo leuk en ze hebben ook leuke vestjes!
Haha, maar de voorkant is ook heel leuk hoor! Maar dat gerimpelde stuk achter is zo schattig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:22 schreef Sorbootje het volgende:
Oh, vooral de achterkant?Ik geloof dat Isabeau maar heel hard moet rennen als ze dat jasje aanheeft, zodat iedereen alleen de achterkant ziet
Welke maat heeft zij van de Hema?quote:[b] Op donderdag 24 maart 2011 11:03 schreef
Overigens over de maten van de H&M: ik heb nu alles van Alexa maat 86 of 86-92 besteld en het zit allemaal prima gelukkig.
Ja, dat pakje zag ik ook hangen in 74quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:58 schreef Twinkly het volgende:
Ik zag gisteren bij de Hema een schattige jongens- en meisjesvariant van een jumpsuit met korte mouwen. Bij onze Hema hingen ze bij de pyjama's en ze gingen tot maat 74.
Oh, die is tof zeg!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:33 schreef Spewey het volgende:
Ik had bij musjes dappersnappers besteld en dit shirtje, maar nu hij hem aanheeft vind ik het toch wel een hoog pyjama-gehalte hebben.![]()
[ afbeelding ]
Misschien toch maar even omkleden voor hij zo naar de psz gaat....
Oh Miss, Lotte had dat broekje vorig jaar! Is echt een fijn broekje! Alleen stom dat het witte lintje er niet uit kon en dus met de donkere was mee ging...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef miss_sly het volgende:
De H&M buit voor Senna is binnen
[ afbeelding ]
Zomer, kom er maar in!
Orea, wat leukMaar echt, maat 80? Senna en Leia schelen ongeveer een jaar en zitten in dezelfde maat
Groofsken, even na gevraagd aan mijn eigen mama: die van ons van vroeger kwamen van de markt. Dus als ik jou was zou ik daar eens even zoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Mefke, dat soort broekjes zou ik zo graag hebben voor R. Maar dan gewoon voor 2 euro per stuk bij de zeemand of wibra eigenlijk.
Ik heb net ook al op Marktplaats gezocht en gegoogled, maar volgens mij zijn ze gewoon "uit". Ik kom alleen broekjes van Koeka en Kik Kid tegen en die zijn zo duur.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Groofsken, even na gevraagd aan mijn eigen mama: die van ons van vroeger kwamen van de markt. Dus als ik jou was zou ik daar eens even zoeken.
Afwisselend, rokjes 68, broeken 74, shirtjes vaak 86 en/of 92.quote:
Nou ja, misschien blijft ze nu ineens heeeeeel lang in 74 zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef miss_sly het volgende:
Orea, wat leukMaar echt, maat 80? Senna en Leia schelen ongeveer een jaar en zitten in dezelfde maat
Oh, grappig, daar kwam ik ook terecht. Wat ik uit de tekst kon afleiden is het geen badstof maar tricot en interlock (dat is toch ook tricot?)quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:23 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
Baby-walz.nl heeft er een aantal staan. Kan alleen niet zien of het badstof is of niet.
? ik plak er een plaatje bij, maar die doet het hier niet...bij jullie wel?
Waarom niet?? Ik vind dat juist heel prima kunnen voor een jongetje! Zowel qua kleur als qua model!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een leuk broekje! Kan zeker niet voor een jongetje?![]()
Kun je niet even rennen? Lena in de doek en gaan? Dan ben je toch binnen 2 minuten wel terug? (Tenminste, ik neem aan dat je in een appartementen complex woont)quote:
Dank! Ik heb hem besteld. Hopelijk was 92 niet te optimistisch.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Waarom niet?? Ik vind dat juist heel prima kunnen voor een jongetje! Zowel qua kleur als qua model!
Ja, ik! POEEEEEPP echt meerdere badstof broekjes daar maar geen 1 meer in maat 86quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:52 schreef Poppedein het volgende:
Ik weet even niet meer wie er nou gister op zoek waren naar badstof shortjes, maar hier staan er wat tussen in (hele) kleine maatjes en een leuk joggingstof shortje in verschillende grotere maten voor 5,99! (kidscase 85% afgesprijsd!)
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind dit hemdje zo leuk. Niels past het nog niet denk ik, het is vanaf maat 86/92, maar misschien voor een kindje van hier? Ik zie Kobus al voor me in dit hemdje in de tuin
[ afbeelding ]
Ik weet niet, hij draagt nu korte mouwen shirts in maat 80 (H&M en Feetje). 86/92 is dan wel ineens een grote sprong. Ik vind het bij hemdjes en korte mouwen shirts nu hij wat groter is wel mooi als ze goed aansluiten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
moet..... hebben!
![]()
juli/aug past Niels toch zeker wel in 86/92?
Dat vind ik ook, eigenlijk wel met alle kleding, maar dat weerhoudt me er niet van om toch alvast grotere kleding te kopen en hem ook aan te trekken. Ik vind 86 een lastige maat om precies goede kleding in te vinden. Broekjes in maat 80 zijn al een tijd te klein maar broekjes in maat 86 zijn nog steeds te groot, zowel in de breedte als in de lengte. En veel shirts kan ik alleen in een gecombineerde maat 86/92 vinden, wat soms precies goed is maar soms weer veel te groot valt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind het bij hemdjes en korte mouwen shirts nu hij wat groter is wel mooi als ze goed aansluiten.
Mocht het dat wel zijn dan neem ik hem graag van je over.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank! Ik heb hem besteld. Hopelijk was 92 niet te optimistisch.
Knoop ik in mijn oren!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Mocht het dat wel zijn dan neem ik hem graag van je over.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop het! Ik kan me er nu nog helemaal niks bij voorstellen.
Deze pyjama's heb ik ook als zomerpakjes in gedachten:
[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen gekocht voor het linkerpakje, maar het rechterpakje is wel acceptabel.
Die zijn ook met korte mouwen, toch? Ze waren heel leuk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef Orea het volgende:
Ik had/heb die pakjes nog met die lieveheersbeestjes en rood met bloemetjes die vorig jaar uitkwamen! Hele fijne pakjes, alleen Leia was er in no time uitals iemand nog interesse heeft, heb ze in maat 56!
Vielen ze ook klein? Misschien ga ik ernaar op zoek via Marktplaats.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef Orea het volgende:
ze zijn super! Handig ook.. Alleen Leia heeft niet heel lang in 56 gepast
speklap...
Ik heb ze ook en volgens mij in 62 of 68. Kan morgen wel kijken, als je wilquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vielen ze ook klein? Misschien ga ik ernaar op zoek via Marktplaats.
Mocht je interesse hebben, ik heb ze ook, maar dan groter. Moet alleen even nakijken welke maat het precies is...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die zijn ook met korte mouwen, toch? Ze waren heel leuk!
-Edit- Jáá, geweldig! Helaas past Lena er niet meer in en is het net het verkeerde seizoen.
Ik zal morgen even voor je de kelder in duiken om te speurenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Miss, heel graag! Ik zou geïnteresseerd zijn in 68.
Linda: als je maat 74 hebt ben ik ook geïnteresseerd!
Groofsken, volgens mij staat die trui niet online? Ik heb hem in mijn Hema nog niet zien liggen.
niet supersuperdun, maar wel een zomer/lentebroek. Nog niet voor nu.quote:
Laat de zomer maar komen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Meimeltje, het H&M pakket is binnen, en ik vind de broekjes heel leuk. (had allebei de kleuren besteld...die riem erom ook....!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |