quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Hihi.. Mijn lief doet meestal de was, misschien dat dat ook scheelt? Ik heb zeg maar een keer of 4 per jaar ruzie met hem omdat hij vind dat ik buitenproportioneel reageer terwijl ik vind dat ik volkomen in mijn recht sta omdat ik weer een favoriet (altijd he, de favorieten) kledingstuk weg kan mikken
Mij ook niet, maar mijn lief welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb al een droger sinds ik samenwoon, dus ik weet niet beter. En printjes erafblakeren? Is me nog nooit gelukt.
Ik houd van een opgeruimde en overzichtelijke kast. Dat is me die vouwellende wel waard. Strijken doe ik trouwens nooit.quote:
Ik vind was vouwen en de was doen ook een aangenaam klusje, maar het vergt wel tijd ja. En boven rommelen héérlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bij het gedeelte dat ik wèl op wil hangen, gaat de hele bups mee naar boven (vinden ze fesst, lekker even boven spelen), ook fijn. Want ik vind boven rommelen ook heerlijk en dat doe ik alleen maar als ik de was net heb opgehangen.
1 euro 30 geef ik tegenwoordig graag uit om een wasje te drogen!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben pas een droger sinds Lente er is en die gebruik ik alleen voor de 60-graden was. Ik vind het te duur om 'm voor elke wasbeurt te gebruiken. (¤1,30 per beurt volgens het Nibud en we moesten al ¤500,- bijbetalen...)
Ahzoquote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd van een opgeruimde en overzichtelijke kast. Dat is me die vouwellende wel waard. Strijken doe ik trouwens nooit.
Ik draai zo'n vijf wasjes per week, dus dat zou op jaarbasis ¤338,- zijn. Dat vind ik het echt niet waard. En ook de belasting voor het milieu is voor mij een reden om de droger wat minder te gebruiken.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef Troeta het volgende:
[..]
1 euro 30 geef ik tegenwoordig graag uit om een wasje te drogen!
Maar zomers is buitengehangen was wel erg lekker.
Ech woar?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Jawel hoor, Ssserpente. Ik strijk mijn eigen bloesjes nooit en die komen keurig uit de droger.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Als ik toch een man had...
Mijn man mag vuilniszakken buiten zetten,
autotoestanden regelen,
fietsbanden plakken,
verhuis- en verbouwingsklussen regelen (of doen),
planken ophangen en wasmachines aansluiten,
en als hij echt de ideale man wil zijn: koken!![]()
Ik snap wel waarom ik geen man heb. Ik ben te weinig geëmancipeerd.
Naar de garage brengen versta ik ook onder autodingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je omschrijft de mijne, zo ongeveerMinus de auto-dingen, dat snapt hij allemaal niet zo
Jups, da's dat drollenvangertje dat jij laatst in V&A zette (toch?).quote:Op maandag 21 maart 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
Ssserpente, dat broekje dat Lente aan heeft op de foto in het vorige topic is dat van de Hema?
En wat betreft schoentjes zijn er best leuke niet tuttige schoentjes te vinden, volgens mij. Ik heb wel wat redelijke dingetjes gezien
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef Meimeltje het volgende:
Ik kan echt niet tegen rommel, tja perfectionistisch he....soms wel lastig maar ik word echt onrustig van rommel en dus ook van een enorm rommelige kledingkast
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Naar de garage brengen versta ik ook onder autodingen.
Heb ik zoiets in V&A gezet?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jups, da's dat drollenvangertje dat jij laatst in V&A zette.
Toen Ivan er nog niet was vond ik het ook wel decadent, hoor, een droger. Mijn lief had een droger op het moment dat we gingen samenwonen (wel een oud ding) en die hebben we weggedaan omdat ik het onzinnig en duur vond. Maar met Ivan werd het gewoon te veel gedoe hier in het appartement, en die 338 euro is mijn droger me zó waard. Is nog goedkoper dan een hulp in het huishouden ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik draai zo'n vijf wasjes per week, dus dat zou op jaarbasis ¤338,- zijn. Dat vind ik het echt niet waard. En ook de belasting voor het milieu is voor mij een reden om de droger wat minder te gebruiken.
ja boh, een hoop geld. Weet je wat de pest is hier, hij staat er, en dus gebruik ik hemquote:Op maandag 21 maart 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik draai zo'n vijf wasjes per week, dus dat zou op jaarbasis ¤338,- zijn. Dat vind ik het echt niet waard. En ook de belasting voor het milieu is voor mij een reden om de droger wat minder te gebruiken.
Het is een precieze omschrijving van mijn lief.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je omschrijft de mijne, zo ongeveerMinus de auto-dingen, dat snapt hij allemaal niet zo
Maar ik wil eigenlijk ook helemaal niet dat hij auto-dingen snapt. Da's mijn afdelingquote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een precieze omschrijving van mijn lief.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oké oké, het kan dus wel. Ik vat hem al hoor dames. Maak me maar jaloers. Ondertussen doe ik gewoon alleszelf en ben ik superfit!
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oké oké, het kan dus wel. Ik vat hem al hoor dames. Maak me maar jaloers. Ondertussen doe ik gewoon alleszelf en ben ik superfit!
Die kleur staat haar zo goed!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, zie edit.![]()
Datdachtik...:@
Afijn, het is een soort harembroekje dus, van de Hema uiteraard.![]()
[ afbeelding ]
Maar hier zit ie eigenlijk niet goed, hij's te veel naar boven gekropen.
Mijn isa? dan ben ik benieuwdquote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
Dank je, SC!
Ik zag vanmiddag in de schoenenzaak sandalen waarbij ik direct aan Isa moest denken. Weet alleen niet meer welke...
Ik heb ook Emily the Strange t-shirtjes! *high fivet Inca*quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar mijn lief welVan een Emily the Strange-shirtje dat ik voor mijn verjaardag had gekregen, en van mijn japanse Domo-import-shirtje..
En halleluja, naast de was vouwen nog strijken ook?
[/huishouden van Jan Steen]
Ja, maar ook het shirtje met lange mouwen wat erbij zit valt zo klein. Erg jammer, het shirtje met korte mouwen leek me leuk voor de zomer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
Als je niet de hele dag zou strijken zou je naar buiten kunnen om te voelen hoe warm/koud het is, SC.
Kaatjejannie, ik kan het plaatje niet zien, maar is dat het shirt met Jip en Janneke (met korte mouwen)?
hehequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef Keshet het volgende:
Warmer dan vandaag SC.
Sorry.Ik maak zelf ook genoeg spelfouten hoor maar het verbeteren van bovenstaande is een soort dwangneurose geloof ik.
![]()
![]()
Maarreh, doen jullie allemaal eens evenover 't schoenennieuws.
Ik vind het echt zo fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |