Gespeelde vete zal je bedoelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Best een goede uitzending. Die vete tussen Wilfred en Johan is dan weer een beetje beschamend
heeft ie vast bij PSV geleerdquote:Op maandag 21 maart 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
We krijgen weer geen beelden te zien of iets (opgeblazen) te horen over Andre Ooijer die natrapt..
Vond het juist een lekker begin.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Best een goede uitzending. Die vete tussen Wilfred en Johan is dan weer een beetje beschamend
Vandaag voor het eerst.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat wil je met Erik als tafelgast?
Is nog nooit op een zinnig woord te betrappen.
Ikquote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef bascross het volgende:
Helemaal eens met Erik. Die Rouvoet die zich er nog even mee bemoeit.Gewoon een paar dombo's in een supportershome, who fucking cares?
PSV thuis is ook appeltje eitjequote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef Haaruitval het volgende:
Erik : Twente met afstand het makkelijkste programma
Ze hebben toch ook een makkelijker programma dan PSV? Al denk ik wel dat PSV gewoon kampioen gaat worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef Haaruitval het volgende:
Erik : Twente met afstand het makkelijkste programma
Ja, maar is Ajax dan al volledig afgeschreven?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een makkelijker programma dan PSV? Al denk ik wel dat PSV gewoon kampioen gaat worden.
Zolang Ajax het KAN halen, schrijf ik ze niet af. Het is gewoon niet aannemelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ja, maar is Ajax dan al volledig afgeschreven?
Wel camera's erbij natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind dat de goal bij het voetbal wel kleiner mag.. is toch ook geen kunstkijk bij ijshocky man.. moet je goed zijn om te scoren..
Ik denk dat PSV geen mazzel heeft met Feyenoord.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Twente heeft het anders ook niet makkelijk tegen PSV, ADO en Ajax..PSV heeft misschien nog de mazzel met Feyenoord, Groningen en Vitesse die niet zoveel voorstellen..Heerenveen dat niet lekker draait, eigenlijk alleen Heracles en Twente die lastig zijn.
Feyenoord wil Ajax misschien wel naaien, meer daarnaar gekeken.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV geen mazzel heeft met Feyenoord.
Feyenoord is de 10-0 niet vergeten..
Denk dat het te vroeg is om daar het een en ander recht te zetten. Misschien volgend seizoen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV geen mazzel heeft met Feyenoord.
Feyenoord is de 10-0 niet vergeten..
Geloof me, dat doen ze niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Feyenoord wil Ajax misschien wel naaien, meer daarnaar gekeken.
Zal vast erg moeilijk worden voor Feyenoord, maar PSV zal het niet makkelijk gaan krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Denk dat het te vroeg is om daar het een en ander recht te zetten. Misschien volgend seizoen.
Al doen ze het niet is PSV natuurlijk klassen beter dan Feyenoord. En ik denk dat het wel mee zal spelen hoor, al helemaal omdat Feyenoord dit seizoen niets gaat bereiken meer.quote:
En tuurlijk is het niet makkelijk nee. Maar het is wel goed doenbaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Zal vast erg moeilijk worden voor Feyenoord, maar PSV zal het niet makkelijk gaan krijgen.
PSV krijgt het sowieso ook niet makkelijk bij Groningen, ook al zitten die nu in een dip.
Heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Haaruitval het volgende:
Ik zit bijna wekelijks in de Kuip, en men kijkt nu al uit naar de wedstrijd tegen PSV om ze terug te pakken.
Ben benieuwd hoe de ploeg dit zal gaan doen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef Haaruitval het volgende:
Ik zit bijna wekelijks in de Kuip, en men kijkt nu al uit naar de wedstrijd tegen PSV om ze terug te pakken.
Ben benieuwd hoe de ploeg dit zal gaan doen.
Jagen op boeren, hmm ik denk fors.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
ze jagen nu al op de boeren.. ohoooo hoeveel euro boete/schorsing?
Hoezo?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
volgende ruzie tussen gijp en ruudje is een feit
Wat?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Wouter Bos heeft toch ook geprobeerd invloed op Feyenoord uit te oefenen?
Ruudje kan zich opmaken voor een sprong in het donker. Topbestuurders, eigenaars en zelfs mediabedrijven lopen voor hem weg in plaats van met hem.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
volgende ruzie tussen gijp en ruudje is een feit
Oh ik had vernomen dat ie nog vermist is door die aardbeving/tsunamie toen die weer op zoek was naar belchinezen/jappenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt dat Tom Knipping 1 van die mannen is die laatst in Libie waren ontvoerd.
Daarom is hij er niet.
Andere geruchten zijn dat Knipping daadwerkelijk op jodenjacht is gegaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Oh ik had vernomen dat ie nog vermist is door die aardbeving/tsunamie toen die weer op zoek was naar belchinezen/jappen
Eerder slim boekhouden, mediagelden zijn een schijntje.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef msnk het volgende:
Er werd niet zo lang geleden verteld dat het vermogen van al die clubs in het buitenland, ook in Italie, zo'n 40-50% uit mediagelden bestond. En nu zegt die gast net over Gadafi's zoon dat er veel oliegeld gemoeid was met zijn zoon in Italie (eigenaar van Sampdoria was een oliemagnaat of zo).
Is dat dan slim boekhouden of zijn de mediagelden zó veel dat de oliegelden in het niet vallen
Een schijntje nog wel. De boys van Graydon hadden hun werk echt wat beter moeten uitvoeren als dat zo is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerder slim boekhouden, mediagelden zijn een schijntje.
Klopt, nu bedoelen ze zijn vrouw.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Van Geel deed toch vrij rustig? Hij klapte alleen wat, of heb ik het begin gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |