quote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog steeds lief en schattig
Ik heb zo mijn momentenquote:
Ik geloof dat KG nu denkt dat we het over Koen66 ipv jouw Koenquote:
Welke is het geworden??quote:
niet te verwarren die tweequote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat KG nu denkt dat we het over Koen66 ipv jouw Koen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooohhhhquote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat KG nu denkt dat we het over Koen66 ipv jouw Koen
nee 2 totaaaaaaal verschillende personenquote:
He Stuquote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
't is klein, staat in de wei en draagt gouden kettingen...SjonniesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond groen ook heel tof maar iemand hier riep een associatie op met Connexxion en toen vond ik het niet zo heel leuk meer
niet echt, de meeste kennen mijn zoontje wel irl en post zo af en toe wel eens een foto... en zagen gelijkenis met mijn fotoquote:
Gave jasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede keusquote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond groen ook heel tof maar iemand hier riep een associatie op met Connexxion en toen vond ik het niet zo heel leuk meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |