ik heb er maar een paarquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb foto's van onder de 10 alleen gehad als echte foto's en nooit digitaal. Maar die heb ik in een woedebui allemaal weggegooid.
Ook lievquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toen waren we klein en zonder zorgen
Kiektan!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kiektan!
[ afbeelding ]
toen was je al heel knuffelbaarquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kiektan!
[ afbeelding ]
Nou, ik heb eigenlijk nooit iets te klagen over de HEMA hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Trouwens terecht dat ze HEMA-taart niet toestaan, niet te vreten die zooi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 21:01:25 ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Trouwens terecht dat ze HEMA-taart niet toestaan, niet te vreten die zooi![]()
Dat is ook het eerste wat ik dacht!quote:
bij mij zitten ze in fotoalbums die ergens in de kelder in een doos zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb foto's van onder de 10 alleen gehad als echte foto's en nooit digitaal. Maar die heb ik in een woedebui allemaal weggegooid.
Ja. I know. Ik had een toffe foto muur gemaakt in mijn kamer, vanaf baby tot op dat moment foto's met vriendinnen, zo de hele muur vol. Kei tof.quote:
Die is lieffffffquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kiektan!
[ afbeelding ]
dat jij in een doos zit verbaasd me dan weer niet....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zitten ze in fotoalbums die ergens in de kelder in een doos zitten
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat jij in een doos zit verbaasd me dan weer niet....
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Och wat was ik vroeger lief he?Nee, jij bent nog steeds lief en schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
laters toekquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is lieffffff![]()
![]()
Ben jij dat?? Echt heel schattig
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Koen en LL, het ontroerende verhaal van het broertje en zusje die elkaar pas tegenkwamen toen ze volwassen waren!
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Och wat was ik vroeger lief he?Nu nog hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |