zeg het maarquote:
Leuke FoboFotoquote:
Als het zo snel gaat mis je waarschijnlijk weinig. Ik doe iig geen moeite tot teruglezenquote:
stuartquote:
Gentlequote:
Ik kijk altijd of jij nog iets gezegd hebt in de topics die ik heb gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zo snel gaat mis je waarschijnlijk weinig. Ik doe iig geen moeite tot teruglezen
Oooh, het is meer dat ik 2 dagen niet ben geweest johquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zo snel gaat mis je waarschijnlijk weinig. Ik doe iig geen moeite tot teruglezen
vrijdag en zaterdag danquote:
Dat zijn er weinig. Als ik er al vijftien (lees ik net) misquote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kijk altijd of jij nog iets gezegd hebt in de topics die ik heb gemist
al valt er steeds minder te sleutelen tegenwoordigquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat dacht je van 190met een lada 2107
dat was mijn eerste auto, ook helemaal uit elkaar gehaald omdat 160 niet genoeg was
[..]
ehm ehm
ruwe bolster blanke pit![]()
dat blijft kriebelen heik ben altijd een klein beetje blij als onze eigen auto wat mankeerd, mag ik weer sleutelen
Meneer GFquote:
Multiquote speciaal voor jouquote:
een mini is oud dus dat kan ik nog welquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kun je nog steeds nog goed sleutelen?
Mag je straks aan mijn Mini meesleutelen en het me leren
Geen idee want ik was er ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben gister ook de hele dag niet op FOK! geweest, was hier zeker rustig zonder mij?
Woah, toppiequote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meneer GF
[..]
Multiquote speciaal voor jou![]()
daarom heb ik nou een Volvo 850 van 1995 met 240 pkquote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al valt er steeds minder te sleutelen tegenwoordig
we hebben het over VROEGERquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer![]()
Wie vrolijkt me ff op??
quote:
Je Tarzan of pocketrocket!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer![]()
Wie vrolijkt me ff op??
dat is best triestquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
Wel leuk bij ons op het werk: je mag bij afscheid geen taart van bv de HEMA of zo naar binnen nemenDat moet je bestellen bij de kantine, anders kom je er niet in en ja, we worden gecontroleerd
Nou ja zegquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
Wel leuk bij ons op het werk: je mag bij afscheid geen taart van bv de HEMA of zo naar binnen nemenDat moet je bestellen bij de kantine, anders kom je er niet in en ja, we worden gecontroleerd
whiskeyquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik weer![]()
Wie vrolijkt me ff op??
Beide.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
Wat willen jullie;
- NU een kleuterpeuterfoto van me zien met slechte webcamkwaliteit
- DALIJK een kleuterpeuterfoto van me zien met goede (lees : betere) kwaliteit
?![]()
Waar is de optie een foto van nu in high res?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
Wat willen jullie;
?![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een mini is oud dus dat kan ik nog wel
Dan wacht ik liever evenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
Wat willen jullie;
?![]()
weet je weer waarom je weg gingquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
dat laatstequote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
Wat willen jullie;
?![]()
beide, als het even kanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
Wat willen jullie;
?![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
Telefoon moet nog iets verder opladen, anders gaat het fototoestel (op telefoon jaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar is de optie een foto van nu in high res?
Dat is heel jammerquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb foto's van onder de 10 alleen gehad als echte foto's en nooit digitaal. Maar die heb ik in een woedebui allemaal weggegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |