Weet niet. Dat ontging me op dat moment.quote:
Alles dat medisch mogelijk is moet kunnen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Habork het volgende:
Misschien niet de slimste keuze in verband met grote leeftijdsverschil, maar dan nog vind ik dat de moeder het zelf moet kunnen beslissen. Medisch gezien is het mogelijk dus.
Verschilt per onderwerp natuurlijk, in dit geval zie ik er geen probleem in.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Alles dat medisch mogelijk is moet kunnen?
Italie it was. Beruchte gyn op dit gebied.
We kunnen ook gaan klonen.. alles is mogelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef Habork het volgende:
Misschien niet de slimste keuze in verband met grote leeftijdsverschil, maar dan nog vind ik dat de moeder het zelf moet kunnen beslissen. Medisch gezien is het mogelijk dus.
Verschilt per onderwerp zoals ik al eerder vermelde. Klonen is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan klonen.. alles is mogelijk.
jij komt aan met dat t wetenschappelijk mogelijk is... dat is een non argument.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Habork het volgende:
[..]
Verschilt per onderwerp zoals ik al eerder vermelde. Klonen is weer een ander verhaal.
Bedoelde ermee dat het kind gezond ter wereld is gekomen omdat het medisch gezien mogelijk is. Als de kans op complicaties (voor het kind) veel groter is dan met een normale zwangerschap dan zou ik geen voorstander zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jij komt aan met dat t wetenschappelijk mogelijk is... dat is een non argument.
Die kans ís ook groter.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Habork het volgende:
[..]
Bedoelde ermee dat het kind gezond ter wereld is gekomen omdat het medisch gezien mogelijk is. Als de kans op complicaties (voor het kind) veel groter is dan met een normale zwangerschap dan zou ik geen voorstander zijn.
Schiet mij net te binnen...ik denk dat ze allebei tegelijkertijd de tandjes verliezen...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef aloa het volgende:
De foto is van grote schoonheid. Het beeld in zwart wit spreekt boekdelen. De ogen tonen geluk, groot geluk. En misschien ook wel: yes, het is me gelukt.
De foto toont de 63-jarige Tineke Geessink met haar vandaag geboren dochtertje Meagan.
Een stralende moeder met haar pasgeboren kindje, een klassiek beeld. Mooi en ontroerend. En in dit geval heel bijzonder.
Want de moeder heeft meer de leeftijd van een oma. Geessink had zon diepe wens om moeder te worden dat ze alle bezwaren die ze zelf ook wel onderkende aan de kant heeft geschoven. Omdat ze zo graag een kindje wilde.
In het buitenland kreeg ze wat ze wilde. Ze werd zwanger en heeft nu een dochter. Een heel erg gewenst kind. Maar of dat opweegt tegen de nadelen van haar leeftijd? Ik kan niet in de toekomst kijken, zegt Geessink er zelf over. En Meagan kunnen we het niet vragen.
Wat u ervan denkt, kunt u hieronder kwijt.
[ afbeelding ]
http://weblogs.nos.nl/bin(...)of-medische-waanzin/
Maar goed, waarom dan geen adoptie? Dit is ook niet haar biologische dochter, aangezien het via eiceldonatie is gegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het geloof ik aardig twijfelachtig, maar als ik dan lees dat haar kinderwens heel erg groot was...
Ik weet het niet hoor... ik kan me zo goed voorstellen dat dat jarenlang aan je blijft vreten als het nooit gelukt is dat je, als je die kans uiteindelijk alsnog krijgt, er wel voor gaat.
Egoistisch? Ja... maar mss wel begrijpelijk...
Maar of het handig is... Idd is de vraag wat het sociale vangnet is mocht moeder plotseling komen te overlijden...
adoptie heeft ook een leeftijdsgrens (42),ik weet niet of je 20 jaar geleden als alleenstaande mocht adopteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:43 schreef June. het volgende:
[..]
Maar goed, waarom dan geen adoptie? Dit is ook niet haar biologische dochter, aangezien het via eiceldonatie is gegaan.
Mss kon het toen niet? Is het niet gelukt? Kon ze verdere behandelingen toen niet betalen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Grote kinderwens, dat snap ik wel. Maar waarom dan niet 20 jaar eerder?
Dat is simpelweg niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:43 schreef June. het volgende:
[..]
Maar goed, waarom dan geen adoptie? Dit is ook niet haar biologische dochter, aangezien het via eiceldonatie is gegaan.
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er na hun bevalling urine verliezen... dus zo uitzonderlijk is dat niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:52 schreef draaijer het volgende:
Beide dragen misschien wel op hetzelfde tijdstip een luier. 1 voor incontinentie en de ander omdat ze nog niet zindelijk is.
Ik was afgelopen zondag nog erg blij met mijn Tena'tje tijdens mijn softbalwedstrijd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er na hun bevalling urine verliezen... dus zo uitzonderlijk is dat niet.
In mijn ogen niet, die hebben meestal een jongere vrouw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vidn het ook opvallend dat er vaak veel minder veroordelend wordt gereageerd op mannen die op latere leeftijd nog een kind krijgen. Dat is vast niet alleen vanwege de medische risico's die een zwangerschap voor een oudere vrouw en het kind met zich meebrengt...
dat komt óók omdat die oudere man vaak een jongere vrouw naast zich heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vidn het ook opvallend dat er vaak veel minder veroordelend wordt gereageerd op mannen die op latere leeftijd nog een kind krijgen. Dat is vast niet alleen vanwege de medische risico's die een zwangerschap voor een oudere vrouw en het kind met zich meebrengt...
Mja, op zich had ze zich dat ook iets eerder kunnen bedenken, vind ik...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het geloof ik aardig twijfelachtig, maar als ik dan lees dat haar kinderwens heel erg groot was...
Ik weet het niet hoor... ik kan me zo goed voorstellen dat dat jarenlang aan je blijft vreten als het nooit gelukt is dat je, als je die kans uiteindelijk alsnog krijgt, er wel voor gaat.
Egoistisch? Ja... maar mss wel begrijpelijk...
Maar of het handig is... Idd is de vraag wat het sociale vangnet is mocht moeder plotseling komen te overlijden...
Je moet het ook niet overdrijven, ze kwam gezond en vitaal over gisteren in het interview.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe het geregeld wordt als ze over 2 jaar dood vervalt, waar gaat meagan dan heen?
Ik neem voor het gemak even aan dat de dame in kwestie dit ook allemaal bedacht heeft en een weloverwogen keuze heeft gemaakt. Dat er ook nagedacht is over wat er gebeurt als ze ineens overlijdt. Dat doe je, als het goed is, ook als je op jongere leeftijd kinderen krijgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat komt óók omdat die oudere man vaak een jongere vrouw naast zich heeft.
En ik snap t wel, van haar. Ik geloof ook dat ze haar kind zal kunnen meegeven hoe graag ze haar wilde en hoeveel ze van haar houdt. Alleen weegt dat op tegen je moeder jong verliezen? De gemiddelde leeftijd voor vrouwen in 2010 was 82,5, als ze dat haalt is haar dochter 19.
Ik vraag me sowieso af hoe het geregeld wordt als ze over 2 jaar dood vervalt, waar gaat meagan dan heen?
Mss is het eerder wel niet gelukt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mja, op zich had ze zich dat ook iets eerder kunnen bedenken, vind ik...
Nee, wat mij betreft is dit een stap te ver in het straatje alles wat medisch mogelijk is, moet ook kunnen.
Neuh, weet ik niet... Maar ik ben van mening dat de richtlijnen in Nederland en de ons omringende landen er niet voor niets zijn. Niet alles wat medisch mogelijk is, is ook ethisch verantwoord. En ik vind dit een van die zaken, nog niet eens vanwege het feit dat de moeder misschien snel zou kunnen overlijden (ik hoop het niet, gun haar dat ze in de 90 wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss is het eerder wel niet gelukt?
Weet jij hoe vaak en hoe lang ze het geprobeerd heeft?
nee, dat klopt, ik bedoel alleen aan te geven dat de kans groter is op die leeftijd. Soms moet je niet te letterlijk lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je moet het ook niet overdrijven, ze kwam gezond en vitaal over gisteren in het interview.
Niet iedereen van boven de 60 strompelt achter een looprekje.
Ik vind 't ook nog steeds niet kunnen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:33 schreef MaLo het volgende:
Nee, daar wordt ook nooit wat over gezegd omdat het de oma is en niet de moeder.
Kinderen pesten om de minste redenen en een "oma" als moeder is voor kinderen echt wel een aanleiding. Kinderen hebben ook wel door dat er "iets" niet klopt.
Ik vind het nogal wat om dan je nichtjes / neefjes op te zadelen met de eventuele zorg voor jouw kind. De kans dat er anderen jouw kind groot moeten brengen, is een stuk groter bij zo'n oude moeder zonder jongere partner.
Ze zal er vast over nagedacht hebben, maar ík vind dat je niet op deze manier een kind in de wereld moet zetten. De kans op negatieve consequenties is te groot in mijn ogen.
Feit is wel dat ook deze richtlijnen steeds veranderen. Met het vitaler en jonger ouder (quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:25 schreef Sorbootje het volgende:
Pesten op het schoolplein, dat vind ik zo'n ontzettend flauwekulargument. Mogen lelijke of dikke mensen dan ook geen kinderen meer krijgen, omdat hun kind een grote kans loopt gepest te worden?
Ik ben het ermee eens dat [b]de richtlijnen [/b]hier niet voor niets gelden. Vind het ook echt niet verstandig (maar dat heb ik geloof ik al 3 keer gezegd), maar ook niet zo vreselijk als men hier schijnt te vinden.
Ik vind het niet verstandig, maar verder moeten mensen lekker doen wat ze zelf willen hoor... En als het feit dat ik het niet verstandig vind veroordelend is, dan maar veroordelendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ook miss.
Het stoort me gewoon een beetje dat mensen vaak denken te mogen bepalen wanneer een kinderwens legitiem is en wanneer niet.
Prima, maar dat heeft niets te maken met 'had ze dat niet eerder kunnen bedenken'.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh, weet ik niet... Maar ik ben van mening dat de richtlijnen in Nederland en de ons omringende landen er niet voor niets zijn. Niet alles wat medisch mogelijk is, is ook ethisch verantwoord. En ik vind dit een van die zaken, nog niet eens vanwege het feit dat de moeder misschien snel zou kunnen overlijden (ik hoop het niet, gun haar dat ze in de 90 wordt), maar puur gevoelsmatig...
Dat laatste is wel het geval ze had alles duidelijk op een rijtje gezet dat kon ik wel opmaken uit wat ze zei op de radio.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef aloa het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen. Inderdaad ben je 20 en dan is je moeder 83![]()
Ze zal er vast goed over nagedacht hebben.
Dat die neef een docu over haar maakt, wekt bij mij wel het idee dat ze toch ook wel een sensatiezoekster isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
En of er sprake is van 'zomaar ergens mee opzadelen' is natuurlijk ook maar een slag in de ruimte.
Mss heeft ze alles van te voren wel besproken met oa. de neef (dacht ik) die nu die docu over haar aan het maken is.
Zoals wel meer bewust alleenstaande moeders dat met hun omgeving overlegd hebben alvorens stappen te zetten.
Als je op je 62e die vreselijk diepgewortelde kinderwens hebt, dan kan ik me niet voorstellen dat het iets van de laatste twee jaar is. Zoiets valt zeker eerder te bedenken en ook eerder uit te voeren, die italiaanse arts zit er ook al jaren...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Prima, maar dat heeft niets te maken met 'had ze dat niet eerder kunnen bedenken'.
Zoals ik al zei 'weet jij hoe vaak ze het geprobeerd heeft de afgelopen jaren'? Mss had ze eerder wel geen geld of heeft ze het al heel vaak geprobeerd en kwam de kans om naar Italie te gaan pas nu etc. etc..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je op je 62e die vreselijk diepgewortelde kinderwens hebt, dan kan ik me niet voorstellen dat het iets van de laatste twee jaar is. Zoiets valt zeker eerder te bedenken en ook eerder uit te voeren, die italiaanse arts zit er ook al jaren...
Mij lijkt dat je op een bepaald moment jammer genoeg zult moeten accepteren dat het er niet meer in zit. Een vrouw is zo'n 25 jaar vruchtbaar (jaja, als het geluk met je is), ik vind het gewoon onverantwoord om ruim 15 jaar na die periode nog een kind op de wereld te zetten, met behulp van allerlei kunstgrepen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals ik al zei 'weet jij hoe vaak ze het geprobeerd heeft de afgelopen jaren'? Mss had ze eerder wel geen geld of heeft ze het al heel vaak geprobeerd en kwam de kans om naar Italie te gaan pas nu etc. etc..
En daarop kwam jij met dat jij het niet vond kunnen, medisch en ethisch, maar dat is niet waar ik op reageerde. Ik reageerde op jouw 'had ze dat niet eerder kunnen bedenken'.
Ik gok maar zo dat ze zich dit al heel wat jaartjes bedacht had nl.
Ik snap niet waarom ze de media opzoekt, dat lijkt me in deze situatie onverstandiger dan een kinderwens op je 63e.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:27 schreef MaLo het volgende:
Kun je een kinderwens op 63 jarige leeftijd haast niet in dezelfde categorie (qua onnatuurlijke verlangens) stoppen?
Eens! Ik vind het een erg egoïstische beslissing om zo laat in je leven nog een kind te nemen, want nemen is wat ze heeft gedaan in mijn opinie. Ik ben erg bang voor de toekomst van dit kindje, ik vind dat ze erg veel risico loopt op vele (geestelijke) problemen: een moeder die als ze nog erg jong is sterft, een identiteitscrisis omdat ze op deze manier ter wereld is gekomen en ook nog van een donor eicel én een donor zaadcel. Er zijn in mijn beleving veel te veel, te grote risico's om zo een beslissing te kunnen rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mij lijkt dat je op een bepaald moment jammer genoeg zult moeten accepteren dat het er niet meer in zit. Een vrouw is zo'n 25 jaar vruchtbaar (jaja, als het geluk met je is), ik vind het gewoon onverantwoord om ruim 15 jaar na die periode nog een kind op de wereld te zetten, met behulp van allerlei kunstgrepen...
En gezond en fit mag blijven...quote:
Mooi verwoord!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Vivi het volgende:
Ik vind dit dus een typisch voorbeeld van de hedendaagse consumptiemaatschappij;.....etc.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef Estrys het volgende:
van twitter: Rick (12): 'Zo'n oude moeder is wel handig als je een werkstuk geschiedenis moet maken.' #Jeugdjournaal
Goed gezegd, helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Vivi het volgende:
Ik vind dit dus een typisch voorbeeld van de hedendaagse consumptiemaatschappij; alles wat je maar wilt moet worden aangeschaft. Deze vrouw heeft ooit blijkbaar gekozen om carrière te maken en dacht, mijlenver na de valreep dat ze toch haar cake wilde en hem wilde opeten ook. Ik vind dat als je bepaalde keuzes maakt in het leven dat je ook moet kunnen aanvaarden dat andere deuren dus dicht gaan.
Ik denk dat deze mevrouw dus gewoon zelf nog een stampvoetend klein kind is dat haar zin wil en de consequenties op langere termijn maar gevoeglijk op haar buik schrijft omdat zij het nu eenmaal WIL. En dan moet het gebeuren ook. Bah.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef Estrys het volgende:
van twitter: Rick (12): 'Zo'n oude moeder is wel handig als je een werkstuk geschiedenis moet maken.' #Jeugdjournaal
Mijn vader is nu 67. Mijn oudste halfbroertje 14 en de jongste 12, zij balen er absoluut van dat hun vader zo oud is. Ze willen zelfs niet dat hij nog komt kijken bij voetballen en dat soort dingen.. Zeker weten van wel dat kinderen daar mee gepest worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind 't ook nog steeds niet kunnen hoor
Maar denk gewoon niet dat een kind ermee gepest wordt.
Ik vind het uberhaupt nogal wat wie dan ook met je kind op te zadelen.
Normaal gesproken beslissen 2 mensen over het 'nemen' van een kindje.
Dus heb je een back up mocht er iets gebeuren.
Maar in dit geval is ze oud en alleen (iig voor zover ik het begrijp is ze alleen)
Ieder z'n ding
Ik zag het gisterenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef Estrys het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind mezelf met 35 (bijna 36) jaar al te oud om nog kinderen te krijgen
Ze geeft aan dat ze zichzelf te oud vind, persoonlijk kan ik me daarin best vinden. Al is mijn grens gevoelsmatig 38 op dit momentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven.
Bijna 30 volgens onderzoek azM. http://www.azm.nl/hetazm/nieuws/IVFdemografiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef aloa het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd waarop vrouwen kinderen krijgen eigenlijk.
Hoezo???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven.
Na je 35e nemen de kansen wel af dus... minder snel zwanger en meer kans op miskramen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bijna 30 volgens onderzoek azM. http://www.azm.nl/hetazm/nieuws/IVFdemografie
dat dus en het feit dat ik al een kind van 10 jaar hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze zichzelf te oud vind, persoonlijk kan ik me daarin best vinden. Al is mijn grens gevoelsmatig 38 op dit moment![]()
Ja tegenwoordig houden ze demente bejaaren langer in leven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Mensen waren vroeger op hun 55e oud. Nu beleven ze een 2e jeugd en wordt men veel ouder.
Tja, de medische wetenschap is ook zo ver dat je je overleden geliefden kunt klonen. Niet alles wat mogelijk is lijkt me wenselijk. En een 2e jeugd als 68-jarige door je 5-jarige kleuter met een driftbui achterna te rennen lijkt me eerder extra moe maken. Het maakt mij al moe, en ik ben 36quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind dat er voor mezelf ook een grens is qua leeftijd. Toch vind ik ook dat iedereen die grens zelf mag bepalen. Ik hoef geen verantwoording af te leggen aan een ander wat betreft mijn keuzes. Een ander hoeft dat bij mij ook niet. Als men het naar zichzelf kunnen verantwoorden en daarmee gelukkig kan zijn vind ik het prima.
De medische wetenschap is nu eenmaal zo ver. Mensen waren vroeger op hun 55e oud. Nu beleven ze een 2e jeugd en wordt men veel ouder.
zullen we hier een SHO-topic van maken? .... ik ben team Vivi/geitjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja, de medische wetenschap is ook zo ver dat je je overleden geliefden kunt klonen. Niet alles wat mogelijk is lijkt me wenselijk. En een 2e jeugd als 68-jarige door je 5-jarige kleuter met een driftbui achterna te rennen lijkt me eerder extra moe maken. Het maakt mij al moe, en ik ben 36.
Ik vind haar ook heel egocentrisch overkomen. En zoals ik eerder ook al schreef, als een sensatiezoekster.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Vivi het volgende:
Hier is de video te bekijken van het interview met de moeder. Alle bezwaren worden imo nogal makkelijk weggewoven en ze praat alles naar zichzelf toe. "Ik, ik, ik".
http://nos.nl/artikel/227339-friezin-63-bevalt-van-dochter.html
Maar leeftijd heeft toch niks met flexibiliteit te maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja, de medische wetenschap is ook zo ver dat je je overleden geliefden kunt klonen. Niet alles wat mogelijk is lijkt me wenselijk. En een 2e jeugd als 68-jarige door je 5-jarige kleuter met een driftbui achterna te rennen lijkt me eerder extra moe maken. Het maakt mij al moe, en ik ben 36.
Niet? ik denk eerlijk gezegd van wel...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar leeftijd heeft toch niks met flexibiliteit te maken?
*wegrent*
Het za er zeker wel wat mee te maken hebben, maar ik denk dat flexibiliteit ook een karaktertrek is en bovendien dat je best wat flexibiliteit kan leren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet? ik denk eerlijk gezegd van wel...
Mja, ik merk aan mezelf dat ik naar mate ik ouder word, ik toch echt inflexibeler word. Met name omdat ik eigenlijk steeds minder zin heb om me aan anderen aan te passen. Nu zul je je zeker anders opstellen tegen een kind dan tegen anderen, maar tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind verschillende argumenten zeker wel bepleiten dat dit iig voor het kind geen goede beslissing was, maar ik vind sommige niet zo goed. Zoals de flexibiliteit. Er zijn genoeg jonge mensen die inflexibel zijn, en genoeg oudere mensen die wel flexibel zijn.
dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind verschillende argumenten zeker wel bepleiten dat dit iig voor het kind geen goede beslissing was, maar ik vind sommige niet zo goed. Zoals de flexibiliteit. Er zijn genoeg jonge mensen die inflexibel zijn, en genoeg oudere mensen die wel flexibel zijn.
"Ik, ik, ik" is vaak de reden om een kind op de wereld zetten. Vind ik niet zo schokkend.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Vivi het volgende:
ze praat alles naar zichzelf toe. "Ik, ik, ik".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |