Ik heb als het goed is nog een stuk of vijf PLEX liggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe zuinig met m'n reactivations, ben bijna door m'n ISK heen
Wou dat ik er wat meer gekocht had als long term investment als ik zo de prijzen bekijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog een stuk of vijf PLEX liggen.
wot is d'r met je graphic settings LOLquote:Op zondag 5 mei 2013 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
zit in jita nu, niet zo heel veel te beleven hier
[ afbeelding ]
had ff hdr aangezetquote:
nog nooit vuurwerk in EVE gezienquote:Op zondag 5 mei 2013 21:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
had ff hdr aangezeten dan door vuurwerk vliegen, krijg je dat
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Snap niet waarom ik eve maar blijf proberen, ben het nu alweer zat
Weer eens een 88 mil drake verloren in wspace door een paar campende kut Duitsers.
Leuk spel[ afbeelding ]
Damage done (ISK): 88.14Bquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Weer eens een 88 mil drake verloren in wspace door een paar campende kut Duitsers.
Leuk spel[ afbeelding ]
Misschien iets proberen waar je niet slecht in bentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Leuk spel[ afbeelding ]
ja want het heeft iets te maken met ergens goed in zijn of nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien iets proberen waar je niet slecht in bent
misschien doe je er zo lang over dat mensen je voor zijn.. ?!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:24 schreef Ame_thyst het volgende:
zijn de hoeveelheid wormholes in high sec aangepast afgelopen jaar? Nu al iets van 6 systems helemaal gescanned en geen hole te vinden :S
Ik heb 1 van mijn accounts weer geactiveerd maar eigenlijk nog niks gedaan, behalve wat assets verkopen die stof lagen te happenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
Onlangs de Clear Skies trilogie voor het eerst gezien, dat ik die niet eerder had gevonden, prachtig gemaakt. Hierdoor toch maar weer aan EVE begonnen
.
Die nieuwe jump animatie is wel gaaf en exploration is een stuk minder frustrerend. Wat vinden jullie ervan?
Ik wil weer gaan traden maar mijn huidige char heeft 0 trade skills.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb 1 van mijn accounts weer geactiveerd maar eigenlijk nog niks gedaan, behalve wat assets verkopen die stof lagen te happen.
Vind de jump animatie maar kut eigenlijk...
EVE leeft zeker nog (al beweert 'men' zoals altijd dat 'EVE is dying!11!'). Alleen hier op fok is het niet bijster populair zo lijkt hetquote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Rivalo het volgende:
Leeft dit nog?
Net gisteren met de trial begonnen.
Ik bedoelde eigenlijk ook het topic, niet de game :pquote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
EVE leeft zeker nog (al beweert 'men' zoals altijd dat 'EVE is dying!11!'). Alleen hier op fok is het niet bijster populair zo lijkt het
Zelf ben ik al weer een paar maanden terug. Eigenlijk doe ik niet veel. PvP/gank-alt gemaakt en wat traden om met PLEX mijn accounts te kunnen betalen. De betreffende alt kan nog niet veel (plus dat ik zelf een waardeloze piloot ben), zelfs mijn suicide ganks gaan meestal verkeerd
Het is niet echt iets om even snel een uurtje te gaan doen nee. En eigenlijk moet je ook wel een fatsoenlijke corp hebben om echt alles uit het spel te halen. Ik heb alleen een ontzettende tyfushekel aan corp politics en ben al 2 jaar aan het one man corpen.quote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef TigerXtrm het volgende:
EVE is een beetje een af en aan spel bij mij. Dan speel ik het weer een maand heel intensief en verzin ik allerlei dingen die ik wil opzetten. En dan ligt mijn account weer 3 maanden niets te doen. Eigenlijk best zonde want het is een heel tof spel. Het is alleen jammer dat het relatief veel tijd kost om echt leuke dingen te doen. Een beetje PVP vereist toch al snel dat je minstens een uur ononderbroken de tijd hebt om te spelen.
EVE University niks voor je?quote:Op maandag 23 september 2013 15:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook het topic, niet de game :p
Zelf ooit begonnen met spelen in 2010, snapte er niks van. Toen had je bijna geen tutorials en geen security functie, waardoor ik zonder te weten illegaal een wreck lootte. Waarna ik in highsec neergehaald werd door een paar spelers.
Begint nu wel goed, gister 1 mil verdient. Ik moet nu nog een Corp vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |