EVE leeft zeker nog (al beweert 'men' zoals altijd dat 'EVE is dying!11!'). Alleen hier op fok is het niet bijster populair zo lijkt hetquote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Rivalo het volgende:
Leeft dit nog?
Net gisteren met de trial begonnen.
Ik bedoelde eigenlijk ook het topic, niet de game :pquote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
EVE leeft zeker nog (al beweert 'men' zoals altijd dat 'EVE is dying!11!'). Alleen hier op fok is het niet bijster populair zo lijkt het
Zelf ben ik al weer een paar maanden terug. Eigenlijk doe ik niet veel. PvP/gank-alt gemaakt en wat traden om met PLEX mijn accounts te kunnen betalen. De betreffende alt kan nog niet veel (plus dat ik zelf een waardeloze piloot ben), zelfs mijn suicide ganks gaan meestal verkeerd
Het is niet echt iets om even snel een uurtje te gaan doen nee. En eigenlijk moet je ook wel een fatsoenlijke corp hebben om echt alles uit het spel te halen. Ik heb alleen een ontzettende tyfushekel aan corp politics en ben al 2 jaar aan het one man corpen.quote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef TigerXtrm het volgende:
EVE is een beetje een af en aan spel bij mij. Dan speel ik het weer een maand heel intensief en verzin ik allerlei dingen die ik wil opzetten. En dan ligt mijn account weer 3 maanden niets te doen. Eigenlijk best zonde want het is een heel tof spel. Het is alleen jammer dat het relatief veel tijd kost om echt leuke dingen te doen. Een beetje PVP vereist toch al snel dat je minstens een uur ononderbroken de tijd hebt om te spelen.
EVE University niks voor je?quote:Op maandag 23 september 2013 15:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook het topic, niet de game :p
Zelf ooit begonnen met spelen in 2010, snapte er niks van. Toen had je bijna geen tutorials en geen security functie, waardoor ik zonder te weten illegaal een wreck lootte. Waarna ik in highsec neergehaald werd door een paar spelers.
Begint nu wel goed, gister 1 mil verdient. Ik moet nu nog een Corp vinden.
In je eentje spelen maakt het spel niet echt leuk naar mijn idee, maar de politiek ben ik inderdaad ook geen fan van. Of corps die om de 2 maanden verhuizenquote:Op maandag 23 september 2013 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet echt iets om even snel een uurtje te gaan doen nee. En eigenlijk moet je ook wel een fatsoenlijke corp hebben om echt alles uit het spel te halen. Ik heb alleen een ontzettende tyfushekel aan corp politics en ben al 2 jaar aan het one man corpen.
Een school waar nieuwe spelers de fijne kneepjes van het vak leren van ervaren spelers.quote:
Ik zat eigenlijk meer aan een wat kleinere Nederlandse corp te denken, maar kan t proberen.quote:Op maandag 23 september 2013 16:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een school waar nieuwe spelers de fijne kneepjes van het vak leren van ervaren spelers.
Dat soort grappen dus ja. Heel lang rond gehangen bij een corp met wat internetkennissen uit andere spellen, toffe lui waar ik het op sociaal vlak goed mee kon vinden maar het ging eigenlijk allemaal nergens over corp wise... Keer of vier dat we de corp moesten ontbinden omdat mensen de naam niks vonden (whut? 't is maar een naam...). Om de haverklap verhuizen om onzinnige redenen. Altijd gezeur aan je kop over mee doen aan fleet ops en weinig begrip als je om elf uur de op verliet omdat je toch echt nog een uurtje of 6/7 wil slapen voordat je weer aan het werk moet.quote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
In je eentje spelen maakt het spel niet echt leuk naar mijn idee, maar de politiek ben ik inderdaad ook geen fan van. Of corps die om de 2 maanden verhuizen
Wat doe jij dan zoal in je eentje?quote:Op maandag 23 september 2013 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort grappen dus ja. Heel lang rond gehangen bij een corp met wat internetkennissen uit andere spellen, toffe lui waar ik het op sociaal vlak goed mee kon vinden maar het ging eigenlijk allemaal nergens over corp wise... Keer of vier dat we de corp moesten ontbinden omdat mensen de naam niks vonden (whut? 't is maar een naam...). Om de haverklap verhuizen om onzinnige redenen. Altijd gezeur aan je kop over mee doen aan fleet ops en weinig begrip als je om elf uur de op verliet omdat je toch echt nog een uurtje of 6/7 wil slapen voordat je weer aan het werk moet.
Gezeur over losses (you're making our killboard look bad!) etc etc. En zo gaat het met de meeste hi-sec corps volgens mij. Dus maar solo gegaan.
Heb eerder het idee dat het aantal actieve EVE spelers toeneemt.quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
EVE leeft zeker nog (al beweert 'men' zoals altijd dat 'EVE is dying!11!'). Alleen hier op fok is het niet bijster populair zo lijkt het
Zelf ben ik al weer een paar maanden terug. Eigenlijk doe ik niet veel. PvP/gank-alt gemaakt en wat traden om met PLEX mijn accounts te kunnen betalen. De betreffende alt kan nog niet veel (plus dat ik zelf een waardeloze piloot ben), zelfs mijn suicide ganks gaan meestal verkeerd
Haha ja, anders deed ik het niet.quote:
Zoek anders Dubble Dutch Clan eens opquote:Op maandag 23 september 2013 16:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer aan een wat kleinere Nederlandse corp te denken, maar kan t proberen.
Fucking goonswarm and petsquote:
CCP smult. dit levert zeker heel wat subscribers opquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:07 schreef videonatic het volgende:
hey hey, speel net eve sinds 3 dagen. Mooi dat er een topic is!
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:07 schreef videonatic het volgende:
hey hey, speel net eve sinds 3 dagen. Mooi dat er een topic is!
Ah, jullie zijn twee van de 15.000 trial accounts die zijn aangemaakt, na dat nieuwsberichtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ben hem nu voor het eerst aan het installeren, ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Ah, jullie zijn twee van de 15.000 trial accounts die zijn aangemaakt, na dat nieuwsbericht
Oh, wat is je ingame naam? Dan kom ik je over 16 dagen eventjes ganken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:32 schreef Faiawuks het volgende:
Opnieuw betaald voor m'n account. nu weer lekker wat chars aan het trainen. Miner wordt het nu. Over 16 dagen een fully fitted Retreiver
Niks mis met Retrievers als je gewoon weg blijft bij de drukke systems waar alle (CODE) kiddies zitten te wachten om te trollen. Lekker ergens afgelegen gaan minen en je hebt nergens last vanquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, wat is je ingame naam? Dan kom ik je over 16 dagen eventjes ganken.![]()
Pro-tip: don't fly Retrievers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |