Daar ga ik wel een beetje vanuit eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan ik ze voor het dubbele weer verkopen
lekker filmpje weer; dat is een ding waar ze zeker goed in zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien heeft. Beter wordt dit de nieuwe intro van EVE Online
Grr, het blijft itchen om af en toe weer te reactivatenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Noo mag Jita niet in
Kleine file bij de gate
[ afbeelding ]
Crapquote:Op zondag 5 mei 2013 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
zit in jita nu, niet zo heel veel te beleven hier
[ afbeelding ]
Ik ga als Origins live is wel weer ff kijken iigquote:Op zondag 5 mei 2013 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Grr, het blijft itchen om af en toe weer te reactivaten
Ik doe zuinig met m'n reactivations, ben bijna door m'n ISK heenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga als Origins live is wel weer ff kijken iig
Ik heb als het goed is nog een stuk of vijf PLEX liggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe zuinig met m'n reactivations, ben bijna door m'n ISK heen
Wou dat ik er wat meer gekocht had als long term investment als ik zo de prijzen bekijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog een stuk of vijf PLEX liggen.
wot is d'r met je graphic settings LOLquote:Op zondag 5 mei 2013 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
zit in jita nu, niet zo heel veel te beleven hier
[ afbeelding ]
had ff hdr aangezetquote:
nog nooit vuurwerk in EVE gezienquote:Op zondag 5 mei 2013 21:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
had ff hdr aangezeten dan door vuurwerk vliegen, krijg je dat
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Snap niet waarom ik eve maar blijf proberen, ben het nu alweer zat
Weer eens een 88 mil drake verloren in wspace door een paar campende kut Duitsers.
Leuk spel[ afbeelding ]
Damage done (ISK): 88.14Bquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Weer eens een 88 mil drake verloren in wspace door een paar campende kut Duitsers.
Leuk spel[ afbeelding ]
Misschien iets proberen waar je niet slecht in bentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Leuk spel[ afbeelding ]
ja want het heeft iets te maken met ergens goed in zijn of nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien iets proberen waar je niet slecht in bent
misschien doe je er zo lang over dat mensen je voor zijn.. ?!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:24 schreef Ame_thyst het volgende:
zijn de hoeveelheid wormholes in high sec aangepast afgelopen jaar? Nu al iets van 6 systems helemaal gescanned en geen hole te vinden :S
Ik heb 1 van mijn accounts weer geactiveerd maar eigenlijk nog niks gedaan, behalve wat assets verkopen die stof lagen te happenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
Onlangs de Clear Skies trilogie voor het eerst gezien, dat ik die niet eerder had gevonden, prachtig gemaakt. Hierdoor toch maar weer aan EVE begonnen
.
Die nieuwe jump animatie is wel gaaf en exploration is een stuk minder frustrerend. Wat vinden jullie ervan?
Ik wil weer gaan traden maar mijn huidige char heeft 0 trade skills.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb 1 van mijn accounts weer geactiveerd maar eigenlijk nog niks gedaan, behalve wat assets verkopen die stof lagen te happen.
Vind de jump animatie maar kut eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |