quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Hoezo? Had je deze ellende destijds niet aan zien komen dan?
Huilende leenmannetjes.....quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Goede nieuwe regelgeving. Weg met aflossingsvrije hypotheken.
Hoorde daarnaast dat een nieuw bestuurslid van de rekenkamer zei dat de rekenkamer de HRA maar eens moest doorrekenen op effecten. Uiteraard was dit een GL-lid
Anyways, de bouwsector gaat hier natuurlijk onder lijden.
110% hypotheek, waarvan de eerste 6 al weg is aan overdrachtsbelasting en de volgende 4 aan notariskosten, NHG, enz enz.
Einde bouwdepot dus.
quote:
volgens mij is het een bot.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij klik jij blind op een willekeurige locatie op een quote-knop en plak je er vervolgens datgene onder wat je toevallig nog onder je muisknop had zitten, is het niet?
Huilend leenmannetjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij klik jij blind op een willekeurige locatie op een quote-knop en plak je er vervolgens datgene onder wat je toevallig nog onder je muisknop had zitten, is het niet?
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
![]()
Yep..... het zit ze even niet mee en meteen gaan ze huilenquote:
Zelfs jij zou moeten inzien dat de gemiddelde reactie van hem kant noch wal raakt. Er zit geen enkel verband tussen zijn quote en zijn reactie. En dat is niet voor het eerst.quote:
Als dat zo is dan is er in ieder geval sprake van kunstmatige intelligentiequote:
Niet zo onsportief, vertel mij ook even wat mij niet meezit.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef xenobinol het volgende:
Yep..... het zit ze even niet mee en meteen gaan ze huilen
Mee eens... het zijn oneliners die niets toevoegen aan de discussiequote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zelfs jij zou moeten inzien dat de gemiddelde reactie van hem kant noch wal raakt. Er zit geen enkel verband tussen zijn quote en zijn reactie. En dat is niet voor het eerst.
Jou zit vast alles mee....quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Niet zo onsportief, vertel mij ook even wat mij niet meezit.
Waren het maar oneliners. Ik heb de indruk dat er gewoon een random woordgenerator aan vast hangt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef xenobinol het volgende:
Mee eens... het zijn oneliners die niets toevoegen aan de discussie
Absoluut niet, zeepbel heeft nl. helemaal gelijk. Moet je de verzuurde en huilerige commentaren bij dit artikel maar eens lezen.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waren het maar oneliners. Ik heb de indruk dat er gewoon een random woordgenerator aan vast hangt.
Nou nee, het is een kreet van een van de weinigen in dit topic die het met elkaar eens zijn dat het allemaal maar kut is en...toevallig ook allemaal of ergens het schip mee zijn in gegaan of geen huis kúnnen kopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waren het maar oneliners. Ik heb de indruk dat er gewoon een random woordgenerator aan vast hangt.
Ik kan zeepbel daar anders niet ontdekken....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef xenobinol het volgende:
Absoluut niet, zeepbel heeft nl. helemaal gelijk. Moet je de verzuurde en huilerige commentaren bij dit artikel maar eens lezen.....
Ik denk dat op die manier de realiteit wat makkelijker te aanvaarden is. Een soort verwerkingsproces zeg maar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap die drang om vooral maar de mensen die een huis gekocht hebben naar beneden te praten ten faveure van zichzelf niet zo.
Een verwerkingsproces van wat? Dat andere mensen een huis hebben gekocht? Als je 't daar zo moeilijk mee hebt dat je elkaar op een forum moet opzoeken om te praten over 'leenkneuzen' dan is dat wel een beetje...jammer.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk dat op die manier de realiteit wat makkelijker te aanvaarden is. Een soort verwerkingsproces zeg maar.
In principe: zo laag als jij wil. Of de verkopers het bod zullen accepteren is deel 2 natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Aero het volgende:
Ik zit dit topic nu een beetje te volgen en ik heb de volgende vraag:
Ik wil een appartement kopen met een vraagprijs van 125.000.
Via het kadaster heb ik kunnen zien dat zij het huis hebben gekocht voor 110.000.
De makelaar heeft verteld tijdens de bezichtiging dat de huidige bewoners er niet veel aan gedaan hebben (behalve een likkie verf en een behangetje).
Het staat nu ongeveer een half jaar te koop.
Het appartement ernaast is eind 2006 gekocht voor 115.000. Een half jaar geleden is het weer verkocht voor 112.000.
Dit appartement stond meer dan een jaar te koop.
Via Funda heb ik kunnen zien dat de appartementen vergelijkbaar zijn.
De huidige bewoners hebben een nieuwbouw huis gekocht waarvan de bouw net is gestart, dus er niet echt heel veel haast met de verkoop.
Mijn vraag is... hoe laag zou ik kunnen gaan met de prijs?
M.a.w. tegen de tijd dat ze er uitgaan, is de prijs alweer 10% lagerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Aero het volgende:
Via het kadaster heb ik kunnen zien dat zij het huis hebben gekocht voor 110.000.
De makelaar heeft verteld tijdens de bezichtiging dat de huidige bewoners er niet veel aan gedaan hebben (behalve een likkie verf en een behangetje).
Het appartement ernaast is eind 2006 gekocht voor 115.000. Een half jaar geleden is het weer verkocht voor 112.000.
De huidige bewoners hebben een nieuwbouw huis gekocht waarvan de bouw net is gestart, dus er niet echt heel veel haast met de verkoop.
Nee, dat vind ik juist logisch. Anders zouden alle voorgaande contracten veranderd moeten worden!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef capricia het volgende:
Vind niemand het vreemd dat die nieuwe regels wat betreft de aflossingsvrij hyp. alleen voor starters geldt?
Als het vergelijkbare appartement een half jaar geleden 112 deed, kun je nu 110 als prijs pakken. Veel meer is er niet af in die prijsklasse. Ligt het in Amsterdam oid, dan is er wellicht al geld bij.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Aero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |