SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
Dat ze dat stuk er nog niet hebben afgesneden is me dan ook een raadsel.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Boeiend, het gaat maar om Limburg.
Met een beetje geluk wordt de_boswachter weggevaagd, dan organiseer ik een famfare om het te vieren.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik kan 100% met zekerheid voorspellen dat Nederland door een aardbeving getroffen gaat worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:27 schreef -tape- het volgende:
Het voorspellen van een aardbevingRot op, het is nog niet eens 100% zeker hoe die platentektoniek in elkaar zit.
Oh, en wisten ze van de schokken in Japan?
indd. Opeens komen er mensen met "kennis" naarvorenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef FreezePop het volgende:
Bangmakerij weer... Altijd maar waarschuwen dit dat maar als puntje bij paaltje komt is het 3.4 ofzo
Sorry hoor, maar ik stel me 50 van die ouwe lullen in een conferentiezaaltje zitten praten over platentektoniek terwijl aardbevingen toch niet te voorspellen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Opeens komen er mensen met "kennis" naarvoren
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Die aardbeving in Limburg destijds was 5.8. Ik zag laatst op Eén Vandaag dat de kerncentrale in Borssele bestand is tegen een beving van 6+quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef mstx het volgende:
Het wachten is nu op de aardbeving-tax om dit te voorkomen.
Makkelijk, een miljardste achter de komma is ook nog een aardbeving. Of Nederland moet in de schaduw van de aardbeving liggen dan zullen de trillingen ons niet bereiken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik kan 100% met zekerheid voorspellen dat Nederland door een aardbeving getroffen gaat worden.
In Zeeland doen ze niet aan aardbevingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die aardbeving in Limburg destijds was 5.8. Ik zag laatst op Eén Vandaag dat de kerncentrale in Borssele bestaand is tegen een beving van 6+
Stel het gebeurt hier dan zijn we ook zwaar de pineut,
Idd, als ik een scheet laat, trilt de grond al harder.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef FreezePop het volgende:
Bangmakerij weer... Altijd maar waarschuwen dit dat maar als puntje bij paaltje komt is het 3.4 ofzo
Stel dat hier een aarbeving komt van 300+ op de schaal van Richter, dan zijn we pas echt de sjaak.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die aardbeving in Limburg destijds was 5.8. Ik zag laatst op Eén Vandaag dat de kerncentrale in Borssele bestand is tegen een beving van 6+
Stel het gebeurt hier dan zijn we ook zwaar de pineut,
Dat boeit niemand dan meer hoor, gaat weinig over zijn dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Stel dat hier een aarbeving komt van 300+ op de schaal van Richter, dan zijn we pas echt de sjaak.
Ja maar stel!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat boeit niemand dan meer hoor, gaat weinig over zijn dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |