Jij bent dus ook niet zonder zonden, net als ik en iedereen op de wereld. Hoe treed je tegen jezelf op?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. "Er zijn geen problemen, alleen business-opportunities"
Ik informeer mezelf, tegen de propaganda van de MO-regimes en de Westerse regimes in. En de laatste tijd confronteer ik burgers en mijn eigen regime met de samenwerking met de MO-regimes en onderdrukking van de bevolking.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jij bent dus ook niet zonder zonden, net als ik en iedereen op de wereld. Hoe treed je tegen jezelf op?
Ja, en heb je er oo moeie mee dat jezef ook bloed aan je handen hebt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik informeer mezelf, tegen de propaganda van de MO-regimes en de Westerse regimes in. En de laatste tijd confronteer ik burgers en mijn eigen regime met de samenwerking met de MO-regimes en onderdrukking van de bevolking.
Jij vindt het prima dat je een egoïstische massamoordenaar bent?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja, en heb je er oo moeie mee dat jezef ook bloed aan je handen hebt?
Je kan niet eens antwoord geven op een vraag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij vindt het prima dat je een egoïstische massamoordenaar bent?
Ok.
Of ik er moeite mee heb? Nee, ik accepteer dat, maar ik accepteer niet dat het door gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je kan niet eens antwoord geven op een vraag?
Heel mooi.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of ik er moeite mee heb? Nee, ik accepteer dat, maar ik accepteer niet dat het door gaat.
"Tunesië is geen 3e Wereld land."quote:
Je snapt toch zelf ook wel dat een revolutieketting Tunesië->Egypte->Libië wat logischer is dan Libië->China->Venezuela om maar wat te noemen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Tunesië is geen 3e Wereld land."
"Egypte is geen Tunesië."
"Libië is geen Egypte of Tunesië."
Tja, we moeten natuurlijk wel consequent zijn. Dus als iemand anders begint met slechte ingrepen (Irak en Afghanistan) dat moet je dat consequent doorvoeren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dit nu weer voor een belachelijke stelling?
Mensen die voorstander zijn van het ingrijpen in Libië zijn hypocriet, omdat ze geen voorstander zijn van ingrijpen in China? Hypocriet is slecht en dus is het ingrijpen in Libië slecht en zijn voorstanders hiervan ook slecht. En dus goed is: aan de zijlijn staan en toekijken hoe Gadaffi de opstandelingen uitmoord, want dan ben je niet hypocriet?.
Het blijven inwoners van een land die in opstand komen. En jij blaat de propaganda van de onderdrukkende regimes na.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat een revolutieketting Tunesië->Egypte->Libië wat logischer is dan Libië->China->Venezuela om maar wat te noemen?
China heeft qua binnenlandse politiek geen klap te maken met het MO, ze krijgen hooguit weer wat last van de Islamieten in de grensgebieden maar ook daar zullen ze het niet voor in hun broek doen.
Ik praat geen propaganda na, ik spreek uit eigen ervaring. Ik heb zowel gewoond als gewerkt in de "onderdrukkende regimes" Vietnam en China.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het blijven inwoners van een land die in opstand komen. En jij blaat de propaganda van de onderdrukkende regimes na.
De zolderkameranarchist ziet dat dit jaar over de hele wereld mensen de straat op gaan. En het is pas Maart. Ben jij dit jaar in al die landen geweest? Hoe was het in Noord-Korea?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik praat geen propaganda na, ik spreek uit eigen ervaring. Ik heb zowel gewoond als gewerkt in de "onderdrukkende regimes" Vietnam en China.
Geen van beide staat "op springen", verre van zelfs. Het doet er verder weinig toe dat de zolderkameranarchist Papier op Fok! het graag anders zou zien.
Wat heeft Noord Korea er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De zolderkameranarchist ziet dat dit jaar over de hele wereld mensen de straat op gaan. En het is pas Maart. Ben jij dit jaar in al die landen geweest? Hoe was het in Noord-Korea?
Daar is dit jaar ook gedemonstreerd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wat heeft Noord Korea er nou weer mee te maken
Ah! Jij projecteert jouw persoonlijke ervaring van 3 landen op de rest van de wereld.quote:en "al die landen"? Vietnam en China? Beide vorig jaar nog, Vietnam in totaal al zo'n 20 keer in de afgelopen 10 jaar waarvan 4 jaar als expat. China keer of 6 en korter maar ook lang genoeg.
Anyway, ik ga maar weer eens aan het werk.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah! Jij projecteert jouw persoonlijke ervaring van 3 landen op de rest van de wereld.
Zoals gebleken is, is deze missie dus wel voor het volk van Libië.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
O nee, zeker niet. Het valt mij echter op dat de halve Fok! bigrade (althans in het subforum M-O) wel degelijk denkt dat de missie er (deels) is om de bevolking te helpen. Hiertegen kom ik in opstand. Jij ziet dat wellicht wel in, maar een user als Papierversnipperaar en vele anderen zien dat niet in. Ik geef enkel een weerwoord.
Dat doe je wel, want je zegt dat de situatie daar heel anders is dan in het MO, dus dat de MO-revoluties niet in die andere landen kunnen plaatsvinden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:17 schreef Hanoying het volgende:
[..]
![]()
Ik projecteer mijn persoonlijke ervaring met Vietnam en China op de situatie in Vietnam in China, niet "op de wereld".
Beetje vergezochtquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doe je wel, want je zegt dat de situatie daar heel anders is dan in het MO, dus dat de MO-revoluties niet in die andere landen kunnen plaatsvinden.
Nee, dat is het niet. Het zijn dezelfde argumenten die de dictators gebruikten.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Tunesië is geen 3e Wereld land."
"Egypte is geen Tunesië."
"Libië is geen Egypte of Tunesië."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |