Ik denk ook veel te kwetsbaar op het moment.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:52 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ga maar schuilen, zo meteen komen de Tomahawks.![]()
Maar het zal wel niks zijn, op dit moment is er weinig te doen voor Apaches in Libië.
Bron: Reuters.quote:Een woordvoerder van de opstandelingen in Benghazi zegt dat hun doel nog altijd is om de hoofdstad Tripoli te veroveren.
Poetin heeft niet gestemd. Poetin is momenteel maar vicepresident.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:10 schreef druide het volgende:
Update (12:52) Volgens de Russische president Poetin roept de VN-resolutie over Libië de roep om middeleeuwse kruistochten in herinnering. Inmenging in de interne aangelegenheden in andere landen lijkt volgens hem een trend in de Amerikaanse buitenlandse politiek te worden. (Reuters)
Au.
Maar aan de andere kant: waarom onthou je je dan van stemming, hypocriete droplul!
De Russen laten alleen weten dat ze er ook nog zijn, net zo iets als die Bears die om de twee maanden over komen vliegen. Als ze er echt op tegen waren hadden ze hun veto wel gebruikt.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:10 schreef druide het volgende:
Update (12:52) Volgens de Russische president Poetin roept de VN-resolutie over Libië de roep om middeleeuwse kruistochten in herinnering. Inmenging in de interne aangelegenheden in andere landen lijkt volgens hem een trend in de Amerikaanse buitenlandse politiek te worden. (Reuters)
Au.
Maar aan de andere kant: waarom onthou je je dan van stemming, hypocriete droplul!
Ik hoop dat de alarmerende berichten van afgelopen dagen overdreven waren. Dat het desinformatie was om Ghaddafi de stad in te lokken.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:31 schreef sunny16947 het volgende:
libyafeb17
13:12 Al Arabiya is reporting that revolutionaries in Misrata overcame Gaddafis forces in the centre of the city. Some of his forces were dressed in civilian clothes.
Formaliteit. Hij heeft de touwtjes nog stevig in handen ewordt binnenkort weer de nieuwe president.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Poetin heeft niet gestemd. Poetin is momenteel maar vicepresident.
Heel simpel! Wat grommen om te laten lijken alsof je tegenstemt. Zodoende wat credit houden bij boevenstaatjes en anti US staten met het oog op toekomstige handel. Maar ondertussen goed begrijpen dat die klojo in Libie moet wieberen en dat mooi door het westen laten oplossen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De Russen laten alleen weten dat ze er ook nog zijn, net zo iets als die Bears die om de twee maanden over komen vliegen. Als ze er echt op tegen waren hadden ze hun veto wel gebruikt.
Maar goed, Putin's mening is niet gelijk de mening van heel Moskou.
Charlie Sheen wordt betaald om de aandacht van de US media af te leiden van het MO.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
komt dit net op CNN Edit ; hij staat op AJE langs ( zodoende kwam ik em tegen op you tube )
gaan ze dit soort dingen uitzenden bij gebrek aan info
Ik denk dat Rusland enerzijds goodwill wil kweken onder Arabieren, en anderzijds Westerlingen te kennen geeft dat Rusland ook zijn deel van de Libische taart wil, op straffe van steun aan Ghaddafi.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De Russen laten alleen weten dat ze er ook nog zijn, net zo iets als die Bears die om de twee maanden over komen vliegen. Als ze er echt op tegen waren hadden ze hun veto wel gebruikt.
Maar goed, Putin's mening is niet gelijk de mening van heel Moskou.
Ja super goed nieuws.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
en zouden nu indd "vrij zijn gelaten ";
[..]
De NYT heeft het nu ook bevestigd. Neemt niet weg dat er naar mijn weten nog 3 journalisten vermist zijn.quote:
quote:Zorgelijk geluid over gewapende Gaddafi-loyalisten die Misurata zouden zijn binnengereden, ondersteund door elf tanks.
quote:Two civilian buses loaded with armed personnel dressed as civilians have entered Misurata (ca. 60 peple) accompanied by 11 tanks and are positioned at the main hospital in Misurata (close to the Time Square). The hospital has been out of service for 4 years. The tanks are positioned at the front garden of the hospital.
Tachtig sniper kills alleen al gisteren gemaakt. Behoorlijk zorgwekkend.quote:Gaddafi today announced that hes going to arm the public to go out and clean the cities from the revolutionary. It seems that he wants to create a massacre in Misurata tomorrow, which he will go back and say it was the Libyan people who went to kill these rats (he refers to Libyans as Rats).
A massacre is about to happen in Misurata if the international coalition doesnt wipe them out today.
Remember over 80 people have been killed yesterday in Misurata by snipers.
We need to get the news out to stop the massacre from happening!!!!!
Vanochtend zag ik bericht dat de oppositie Ghaddafi's mensen buiten gevecht hadden gesteld.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wtf 80 sniper kills alleen al gisteren gemaakt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:31 schreef sunny16947 het volgende:
libyafeb17
13:12 Al Arabiya is reporting that revolutionaries in Misrata overcame Gaddafis forces in the centre of the city. Some of his forces were dressed in civilian clothes.
Change in tactics door Gadaffi. Hier kun je met luchtaanvallen niets tegen beginnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tachtig sniper kills alleen al gisteren gemaakt. Behoorlijk zorgwekkend.
Helikopters?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Change in tactics door Gadaffi. Hier kun je met luchtaanvallen niets tegen beginnen.
Sinds wanneer heeft Turkije een veto?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef Draganta het volgende:
Geweldig veel respect voor Turkije met hun veto! Dit gaat een 3e Afghanistan/Irak voorkomen. Hopelijk blijven ze er bij!
Binnen de NAVO kan elk land veto uitspreken als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Turkije een veto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |