abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94750348
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Best vreemd,

Eigenlijk is op dit moment alles perfect in mijn leven... Heb voor mezelf een aantal keuzes gemaakt die ik al tijden voor me uitgeschoven heb, en sommige andere keuzes die ik ook had moeten maken maar niet KON maken, zijn voor me gemaakt ( ex die relatie beeindigt ) ...

Want dat was een relatie die gewoon verre van gezond was... Maar toen het uitging begon het al, die voortdurende angst om dat weekend niets te doen te hebben, zonder vrienden komen te zitten etc etc..
Leuke is dat het sinds juni uit is, en dat ik tot op de dag van vandaag ELK weekend wel met vrienden op pad ben geweest, en meestal had ik keuze uit meerdere mogelijkheden op zo' n avond...

Alle angsten die ik had toen het uitging, zijn allemaal geen realiteit geworden, en vorig jaar rond deze tijd had ik alleen maar durven dromen dat ik het leven zou krijgen dat ik nu heb / begin te krijgen... Eigenlijk loopt het op alle gebieden super, behalve op liefdesgebied maar het kan nu eenmaal niet altijd feest zijn...

Toch vind ik het dan vreemd, dat ik vanmiddag op mijn fietsje door het centrum van amsterdam rij, op weg naar mijn hele chille kamer, in een leuk huis, die VOOR mij geregeld is DOOR mijn beste vrienden, en dus zelf 0,0 moeite voor heb hoeven doen...
Het wordt weer zomer, lekker weer, lentekriebels.
Leuke tijd in het vooruitzicht, hele mooie zomervakantie voor de boeg met een goede vriend, opleiding, bijbaan, zat tijd met vrienden, lekker afgevallen, zit fysiek lekker in mn vel, maar waarom voel ik me nog steeds niet helemaal ''vrij'' en gelukkig ? :(

Denk dat het er voor een groot deel wel mee te maken heeft dat er niet zoveel speelt qua vrouwen op het moment.. Heb toch wel heel erg de bevestiging nog nodig dat ik ''heus wel leuk'' ben, maar verder dan dat schrikt me toch af...
nou ja, ik vind het helemaal niet zo vreemd hoor. ik heb hetzelfde als jij doorstaan en ik zit met een vergelijkbaar gevoel. ik denk dat je in de relatie gewent bent geraakt aan de gedachten dat je de moeite waard bent... omdat er één iemand is die dat zegt. ik merk dat ik dat gevoel voor die relatie ook al had, maar dan omdat meerdere mensen dat zeiden. het gevoel is dan minder sterker, maar het is er zeker!
pi_94763351
vandaag afscheidsmail gehad van der

ik ga nu 30 days no contact regel proberen. misschien gaat ze me in die periode missen en zo niet dan ben ik in die 30 dagen wel voor 99.9% af van dit rot gevoel. het komt steeds zo plotseling. Dan denk ik zo alles goed goed en opeens voel ik me weer extreem down en mis ik haar vreselijk.

1 voordeel is dat ik aardig aan het afvallen ben
pi_94765026
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:26 schreef Pinguino81 het volgende:
vandaag afscheidsmail gehad van der

ik ga nu 30 days no contact regel proberen. misschien gaat ze me in die periode missen en zo niet dan ben ik in die 30 dagen wel voor 99.9% af van dit rot gevoel. het komt steeds zo plotseling. Dan denk ik zo alles goed goed en opeens voel ik me weer extreem down en mis ik haar vreselijk.

1 voordeel is dat ik aardig aan het afvallen ben
je hebt nog een voordeel, je hoorde tenminste nog wat van haar na de breuk, bij mij was het (na ongeveer een half jaar samen wonen) letterlijk: "pak je spullen maar en vertrek" terwijl ze net een paar minuten thuis was van haar werk.

dan voel je je pas kut, vooral omdat ik zoveel moeite in die teef heb gepompt, terwijl ze nu een ander vriendje heeft en ineens wel de dingen kan doen die ze bij mij niet voor elkaar kreeg (werk zoeken en aanmelden voor een opldeiding).

ik zou als ik jou was trouwens niet teveel hopen, dat kan eigenlijk alleen maar fout gaan, ook al gaat ze jou missen. je loopt tevens het risico dat je er nog maanden mee zit als ze niks van zich laat horen.
pi_94765577
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:06 schreef ramakandra het volgende:

[..]

je hebt nog een voordeel, je hoorde tenminste nog wat van haar na de breuk, bij mij was het (na ongeveer een half jaar samen wonen) letterlijk: "pak je spullen maar en vertrek" terwijl ze net een paar minuten thuis was van haar werk.

dan voel je je pas kut, vooral omdat ik zoveel moeite in die teef heb gepompt, terwijl ze nu een ander vriendje heeft en ineens wel de dingen kan doen die ze bij mij niet voor elkaar kreeg (werk zoeken en aanmelden voor een opldeiding).

ik zou als ik jou was trouwens niet teveel hopen, dat kan eigenlijk alleen maar fout gaan, ook al gaat ze jou missen. je loopt tevens het risico dat je er nog maanden mee zit als ze niks van zich laat horen.
daar heb je ook wel gelijk in. maar ik baal gewoon weet je. en ik wil ook lekker verder want zijn meer vrouwen dan kerken maar ik wil gewoon dat zij der kop zal stoten en gaat beseffen wat ze allemaal doet. en dan kan ik zeggen ja of nee maar dat de rollen worden omgekeerd

wel heftig verhaal ook voor jou zeg. damn die wijven zijn eigenlijk erg.
pi_94766211
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

daar heb je ook wel gelijk in. maar ik baal gewoon weet je. en ik wil ook lekker verder want zijn meer vrouwen dan kerken maar ik wil gewoon dat zij der kop zal stoten en gaat beseffen wat ze allemaal doet. en dan kan ik zeggen ja of nee maar dat de rollen worden omgekeerd

wel heftig verhaal ook voor jou zeg. damn die wijven zijn eigenlijk erg.
dat je baalt snap ik zeker, het is voor mij een half jaar geleden en ik kan nog steeds over m'n toeren raken van haar, vooral omdat zij zo laks was in mijn ogen.

ik heb al die tijd ook gehoopt dat ze lelijk op haar bek zou gaan (ze had het al over zelfmoord vlak voordat het uitging) maar dat is niet gebeurt, vandaar dat ik je ook wil waarschuwen, het is heel erg makkelijk om depri te worden over je ex, terwijl ze dat helemaal niet waard is!! life goes on mate, er zijn idd meer vrouwen dan kerken hier. :D
pi_94766263
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef ramakandra het volgende:

[..]

dat je baalt snap ik zeker, het is voor mij een half jaar geleden en ik kan nog steeds over m'n toeren raken van haar, vooral omdat zij zo laks was in mijn ogen.

ik heb al die tijd ook gehoopt dat ze lelijk op haar bek zou gaan (ze had het al over zelfmoord vlak voordat het uitging) maar dat is niet gebeurt, vandaar dat ik je ook wil waarschuwen, het is heel erg makkelijk om depri te worden over je ex, terwijl ze dat helemaal niet waard is!! life goes on mate, er zijn idd meer vrouwen dan kerken hier. :D
hier? hier op t forum ook dan :P waar vind ik ie
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:40:01 #182
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94768783
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:06 schreef ramakandra het volgende:

[..]

klinkt bekend. eerst door de hel en daarna ben je er toch compleet klaar mee.
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
pi_94770037
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

hier? hier op t forum ook dan :P waar vind ik ie
Ik :D Dat is al 1 vrouw meer dan een kerk, want die heb ik hier nog niet gezien..

Ik voel me weer prima! Af en toe heb ik wat dipjes maar het merendeel van de tijd gaat het echt goed met me :P En ergens ben ik blij dat ik weer single ben want mijn examens komen eraan en ik merk nu (heb toetsweek) dat ik zonder vriendje echt 100% voor school ga.. En ik ben trots op mezelf :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:20:29 #184
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94770195
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:16 schreef CeeZee het volgende:

[..]
ik merk nu (heb toetsweek) dat ik zonder vriendje echt 100% voor school ga.. En ik ben trots op mezelf :)
Heel herkenbaar. Ik had altijd ruzie de week voor mijn tentamens. **** afleidend en om de stomste dingen. Dan werd ze heel erg demanding.. Nouja daar ben ik nu dus vanaf en kan me weer focussen op mijn prestaties in plaats van of ik een keer mijn telefoon niet hoor :S
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
pi_94782413
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef TrsK het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ik had altijd ruzie de week voor mijn tentamens. **** afleidend en om de stomste dingen. Dan werd ze heel erg demanding.. Nouja daar ben ik nu dus vanaf en kan me weer focussen op mijn prestaties in plaats van of ik een keer mijn telefoon niet hoor :S
Haha wtf.. mijn relatie hing aan een zijde draadje in mijn assessment week op school. Ik had niet genoeg aandacht voor haar en deed afstandelijk. Ehm HALLO?! Fuckyshitz hey.

Ik heb wel dat mis gevoel maar kben zeker blij dat ik van haar af ben.
Kut wijf dat et is.

Zo.. wilde eigenlijk ff tijdje niets meer posten maar dit moest eruit!
Raaaaaaaaaaaaaaaaawr!
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:02:08 #186
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94788033
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:16 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Ik :D Dat is al 1 vrouw meer dan een kerk, want die heb ik hier nog niet gezien..

Ik voel me weer prima! Af en toe heb ik wat dipjes maar het merendeel van de tijd gaat het echt goed met me :P En ergens ben ik blij dat ik weer single ben want mijn examens komen eraan en ik merk nu (heb toetsweek) dat ik zonder vriendje echt 100% voor school ga.. En ik ben trots op mezelf :)
de eerste paar maand deed ik niks dan overwerken, mijn school doen en nog is werken. na een maand of 3 begon ik pas weer met uitgaan enzo.
pi_94792954
@ de "wijven zijn erg" reacties...

Op dat gebied hebben vrouwen over het algemeen nu eenmaal enorm voordeel...

Ik blijf het vreemd vinden dat hier heel veel meer mannen dan vrouwen in dit topic zitten, terwijl vrouwen juist degenen zijn die over het algemeen mmgevoeliger zijn dan mannen...

Ik denk dat het haast wel moet komen door het feit, dat vrouwen eigenlijk alles voor het grijpen hebben op liefdedgebied/aandachtsgebied...

Ik zag het bij mijn ex gebeuren, maar ook bij heel veel andere meiden waarvan de relatie overgaat( en dan hoeft ze niet eens uitzonderlijk knap te zijn): Zodra het uitgaat zijn er altijd meteen weer een heel stel gasten die er bovenop springen...
Platgooien met facebookberichtjes ga zo maar door...

Ken ook heel veel meisjes die bijvoorbeeld al jaren een vaste "stalker" hebben, een gast die al jaren achter haar aanzit en maar van geen ophouden weet...

Daarom lijkt het me eigenlijk gewoon bijna eng om weer ergens aan te beginnen, als het uit is, dan is het voor jou 10 anderen maar andersom werkt dat helaas niet zo geloof ik...
  woensdag 30 maart 2011 @ 01:05:30 #188
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94793122
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 00:59 schreef JiggyJ het volgende:

Ik blijf het vreemd vinden dat hier heel veel meer mannen dan vrouwen in dit topic zitten, terwijl vrouwen juist degenen zijn die over het algemeen mmgevoeliger zijn dan mannen...

Ik denk dat het haast wel moet komen door het feit, dat vrouwen eigenlijk alles voor het grijpen hebben op liefdedgebied/aandachtsgebied...

Ik zag het bij mijn ex gebeuren, maar ook bij heel veel andere meiden waarvan de relatie overgaat( en dan hoeft ze niet eens uitzonderlijk knap te zijn): Zodra het uitgaat zijn er altijd meteen weer een heel stel gasten die er bovenop springen...

Ken ook heel veel meisjes die bijvoorbeeld al jaren een vaste "stalker" hebben, een gast die al jaren achter haar aanzit en maar van geen ophouden weet...

Daarom lijkt het me eigenlijk gewoon bijna eng om weer ergens aan te beginnen, als het uit is, dan is het voor jou 10 anderen maar andersom werkt dat helaas niet zo geloof ik...
Klopt als een bus. Het is meerdere keren uitgeweest tussen mij en mijn ex, en elke keer staken er ineens een stuk of 4 dudes de kop op, elke keer dezelfde ook. Heel irritant. Gelukkig deed ze er toen niets mee, 3 vd 4 waren ook kneuzen dus dat zat dan wel weer mee. Maar het is een bekend fenomeen, die gasten worden 'orbiters' genoemd geloof ik.

Over wat je zegt dat vrouwen over het algemeen gevoeliger zijn dan mannen? Ben ik het totaal niet mee eens sorry.

Andersom kan het wel zo werken, maar niet voordat je een x aantal ruggen op de bank hebt en je huis een kledingkast is heb ik het idee..

[ Bericht 3% gewijzigd door TrsK op 30-03-2011 01:14:48 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 01:10:46 #189
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94793263
Gisteravond onverwachts iets van mn ex gehoord maar had snel genoeg door dat ze alleen iets van me gedaan wilde hebben dus heb nu besloten er in het vervolg niet meer op in te gaan. Wel raar hoe drie jaar liefde zo snel kunnen omslaan naar elkaar niet kunnen luchten. Ook al mis ik haar nog wel, het is veel minder geworden. Ik vertrek lekker naar de VS over twee weken, vriend opzoeken daar, en als ik terugben ga ik lekker helemaal niet meer aan haar denken en gewoon weer de oude TrsK worden die met vrienden lekker uitgaat en allerlei avonturen beleeft. De lente is in opkomst en ik heb er voor het eerst sinds het uit is weer een beetje zin in. Er valt echt een blok beton van mijn schouders. Ook opvallend dat de vrienden die ik tijdens de relatie een beetje verwaarloosd heb er gewoon nog zijn. Heb dat ook tegen hun gezegd dat ik dat waardeerde en vonden ze niet erg. Relaxed!!
pi_94796808
pfff die ochtenden zijn echt zwaar zo. De rest van de dag gaat wel redelijk en tegen de avond voel ik me telkens wel gewoon ok maar als ik wakker word krijg ik zo n leegte over me heen. Zo n gemis. Pfff waarom is t allemaal zo fucking ingewikkeld.
pi_94797042
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 00:59 schreef JiggyJ het volgende:

Gedeeltelijk eens..
Natuurlijk krijg ik weer aandacht.. Maar ik word dat echt niet vrolijker van als ik die jongens niet leuk vind :P
Het voelt alleen maar vervelend aangezien ik er niks mee kan en wil..

Verder is mijn ex degene die nu opeens met allerlei aandacht van meisjes krijgt waarvan ik wist dat ze zich alleen maar gedeisd hielden omdat ik zijn vriendin was.. Dus ik denk dat er voor hen zoizo meer achter, ook als zegt ie dat het gewoon vriendinnen zijn.. Dus het kan ook andersom zijn ;)
pi_94797205
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:54 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Gedeeltelijk eens..
Natuurlijk krijg ik weer aandacht.. Maar ik word dat echt niet vrolijker van als ik die jongens niet leuk vind :P
Het voelt alleen maar vervelend aangezien ik er niks mee kan en wil..

Verder is mijn ex degene die nu opeens met allerlei aandacht van meisjes krijgt waarvan ik wist dat ze zich alleen maar gedeisd hielden omdat ik zijn vriendin was.. Dus ik denk dat er voor hen zoizo meer achter, ook als zegt ie dat het gewoon vriendinnen zijn.. Dus het kan ook andersom zijn ;)
En wil je hem daarom terug? omdat het jou jaloers maakt?
pi_94799282
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:39 schreef Pinguino81 het volgende:
pfff die ochtenden zijn echt zwaar zo. De rest van de dag gaat wel redelijk en tegen de avond voel ik me telkens wel gewoon ok maar als ik wakker word krijg ik zo n leegte over me heen. Zo n gemis. Pfff waarom is t allemaal zo fucking ingewikkeld.
Dit heb ik dus ook.. ik wordt wakker, zet mijn wekker uit en kijk automatisch op m'n telefoon. Serieuze opstart problemen in inderdaad.. op dat moment is het mis gevoel het hevigst. Naarmate de dag vordert, gaat het wel. Als je de hele dag druk bezig bent, heb je ook niet echt tijd om eraan te denken.

Ik weet eigenlijk niet eens zeker of het wel een mis gevoel is.. of dat het boosheid is. Ik begin langzaam helemaal klaar met haar te zijn.

's Avonds lekker sporten en bezig zijn met mijn hobbies :D dan denk ik er ook niet echt aan.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94800890
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:05 schreef TrsK het volgende:

[..]

Klopt als een bus. Het is meerdere keren uitgeweest tussen mij en mijn ex, en elke keer staken er ineens een stuk of 4 dudes de kop op, elke keer dezelfde ook. Heel irritant. Gelukkig deed ze er toen niets mee, 3 vd 4 waren ook kneuzen dus dat zat dan wel weer mee. Maar het is een bekend fenomeen, die gasten worden 'orbiters' genoemd geloof ik.

Over wat je zegt dat vrouwen over het algemeen gevoeliger zijn dan mannen? Ben ik het totaal niet mee eens sorry.

Andersom kan het wel zo werken, maar niet voordat je een x aantal ruggen op de bank hebt en je huis een kledingkast is heb ik het idee..
Mja dat is inderdaad misschien niet helemaal waar over dat gevoelig, maar vrouwen hebben imo zeker niet minder behoefte om over dit soort dingen te praten...

En dat terwijl de man/vrouw verhouding in dit topic niet een beetje, maar enorm scheef is... De enige vrouwelijke poster ( die hier ook met regelmaat post ) is naar mijn weten ceezee..

Dan ga ik toch een beetje denken, wat zal daar de reden voor zijn :P
Worden mannen vaker gedumpt dan vrouwen? Lijkt me niet... Toen kwam ik dus uit bij het idee dat vrouwen sneller hun geluk kunnen vinden in het krijgen van nieuwe mannelijke aandacht...

En over die zogenaamde ''orbiters'', die zijn inderdaad heel irritant, en niet dat ik mezelf nu enorm cool vind, maar dat soort types zijn inderdaad altijd wel een beetje hetzelfde...

Ex had er ook eentje, komt ze op een doodnormale dinsdagavond met een sms' je '' Wat ga jij vanavond doen, ik ga poolen met paul gezellig in een kroegje in amsterdam''...
Misschien is het wel zielig van mij hoor, maar toen ben ik wel een beetje uit mn slof geschoten.. Vooral omdat ze doordeweeks altijd vroeg moest werken, en normaal geen zin in dat soort dingen zou hebben....
pi_94801139
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Mja dat is inderdaad misschien niet helemaal waar over dat gevoelig, maar vrouwen hebben imo zeker niet minder behoefte om over dit soort dingen te praten...

En dat terwijl de man/vrouw verhouding in dit topic niet een beetje, maar enorm scheef is... De enige vrouwelijke poster ( die hier ook met regelmaat post ) is naar mijn weten ceezee..

Dan ga ik toch een beetje denken, wat zal daar de reden voor zijn :P
Worden mannen vaker gedumpt dan vrouwen? Lijkt me niet... Toen kwam ik dus uit bij het idee dat vrouwen sneller hun geluk kunnen vinden in het krijgen van nieuwe mannelijke aandacht...

En over die zogenaamde ''orbiters'', die zijn inderdaad heel irritant, en niet dat ik mezelf nu enorm cool vind, maar dat soort types zijn inderdaad altijd wel een beetje hetzelfde...

Ex had er ook eentje, komt ze op een doodnormale dinsdagavond met een sms' je '' Wat ga jij vanavond doen, ik ga poolen met paul gezellig in een kroegje in amsterdam''...
Misschien is het wel zielig van mij hoor, maar toen ben ik wel een beetje uit mn slof geschoten.. Vooral omdat ze doordeweeks altijd vroeg moest werken, en normaal geen zin in dat soort dingen zou hebben....
waarom zou het zielig zijn om op zo een moment uit je slof te gaan? waarom zou ze uberhaubt met een kerel af willen spreken wanneer hij niet haar vriend is? ik snap ook niet dat vrouwen zoiets normaal kunnen vinden; meer met een andere man omgaan dan met andere vriend(en)(innen) en toch zeiken als jij een keer met een leuk meisje afpreekt :')
pi_94803352
Ik ben het persoonlijk wel met je eens, alleen ik kan me ook goed voorstellen dat je daar eventueel anders over kunt denken...

Wij denken nu eenmaal heel simpel : als je een vriend hebt, waarom tijd met een andere jongen willen doorbrengen? Ik ben het daar eigenlijk ook wel mee eens..
Alleen heb je ook mensen die zeggen dat zoiets gewoon moet kunnen, en als je 100 % eerlijk bent over je motieven dan kan ik me hier ook wel in vinden. Alleen in 99% van de gevallen is dit gewoon niet zo...

Waar voor mij toen een beetje het zwaartepunt zat, was het feit dat hij ten eerste een vroegere ''scharrel'' van haar geweest is, en ten tweede: Ze gingen poolen op een dinsdagavond, en maandagavond was ik nog de hele avond samen met haar..
Waarom heeft ze het toen niet gezegd, en stuurt ze doodleuk op dinsdagmiddag 5 uur dat ze straks heeft afgesproken met die jongen, ze vond wel dat ik het even moest weten :+, en of ik nog wat ging doen die avond :+

Destijds was ik er nog van overtuigd dat het allemaal geen kwaad kon, had gewoon even zin om moeilijk te doen, maar achteraf is het toch allemaal wat verdacht..
En waar ik mezelf mijn reactie naar haar toe heel erg verweet toen het net uit was( hoe heb ik nou zulk gedrag naar haar kunnen vertonen ) vind ik het nu eigenlijk best wel terecht...
Zo zie je maar weer dat je jezelf (nadat het uitgaat) allerlei dingen gaat verwijten, hetgeen lang niet altijd terecht is...
pi_94809340
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:02 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

En wil je hem daarom terug? omdat het jou jaloers maakt?
Waar slaat dat nou weer op?

Ik heb nergens gezegd dat ik hem terug wil.. Dat wil ik namelijk al een tijdje niet meer (als je meerdere posts heb gelezen zou je zien dat ik die fase al lang uit ben) :P
En het maakt me niet jaloers.. Hij mag best aandacht krijgen en daar iets mee doen.. Ik zeg alleen dat mannen precies hetzelfde kunnen doen als waar jullie vrouwen van beschuldigen..
Want ik ben een vrouw en doe juist niks met die aandacht terwijl mijn ex (een man) dat wel doet ;)

EDIT Als voorbeeld bananenmen.. Hij is heel aardig maar meer is het niet dus ik doe er ook niks mee, ook al zou ik volgens de theorie nu dus van zijn aandacht moeten genieten omdat ik een vrouw ben, maar dat doe ik niet want ik ga hem geen hoop geven op meer als dat er niet is.. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door CeeZee op 30-03-2011 14:59:35 ]
pi_94810198
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef JiggyJ het volgende:
Ik ben het persoonlijk wel met je eens, alleen ik kan me ook goed voorstellen dat je daar eventueel anders over kunt denken...

Wij denken nu eenmaal heel simpel : als je een vriend hebt, waarom tijd met een andere jongen willen doorbrengen? Ik ben het daar eigenlijk ook wel mee eens..
Alleen heb je ook mensen die zeggen dat zoiets gewoon moet kunnen, en als je 100 % eerlijk bent over je motieven dan kan ik me hier ook wel in vinden. Alleen in 99% van de gevallen is dit gewoon niet zo...

Waar voor mij toen een beetje het zwaartepunt zat, was het feit dat hij ten eerste een vroegere ''scharrel'' van haar geweest is, en ten tweede: Ze gingen poolen op een dinsdagavond, en maandagavond was ik nog de hele avond samen met haar..
Waarom heeft ze het toen niet gezegd, en stuurt ze doodleuk op dinsdagmiddag 5 uur dat ze straks heeft afgesproken met die jongen, ze vond wel dat ik het even moest weten :+, en of ik nog wat ging doen die avond :+

Destijds was ik er nog van overtuigd dat het allemaal geen kwaad kon, had gewoon even zin om moeilijk te doen, maar achteraf is het toch allemaal wat verdacht..
En waar ik mezelf mijn reactie naar haar toe heel erg verweet toen het net uit was( hoe heb ik nou zulk gedrag naar haar kunnen vertonen ) vind ik het nu eigenlijk best wel terecht...
Zo zie je maar weer dat je jezelf (nadat het uitgaat) allerlei dingen gaat verwijten, hetgeen lang niet altijd terecht is...
het is inderdaad verdacht, mijn ex had zoals gezegd hetzelfde met een andere man (heette toevallig ook paul). maargoed daar denk je idd later pas aan. je wil toch altijd de goede vrede beware of niet? ;)

wat heb je gedaan dan toen het net uit was? ik heb haar even heel duidelijk gemaakt waarom ik blij was van haar af te zijn... en natuurlijk ook geklaagd over het debiele gedoe van haar (afspraken waren ineens niet gemaakt, terwijl er getuigen waren die het tegendeel beaamde), spullen van mij verdwenen ineens en oja ze wilde ook per direct haar sleutel terug, nog voordat ik mijn spulle (totale waarde een zuinige ¤6000,-) op had kunnen halen...
pi_94810823
En over in een relatie met iemand afspreken vind ik dat dat moet kunnen hoor..
Ik heb ook vrienden die ik niet zo vaak meer zie (en als ik volgend jaar nar een andere school ga al helemaal niet meer) en die zal ik dan echt nog wel een keer willen zien :P

En als ik dan een vriendje heb die daar moeilijk over doet heeft en wel een beetje pech, want ik ga niet al mijn vrienden opgeven voor een relatie (als het dan uit gaat zit je alleen)..
Daarbij vind ik dat ik als ik een relatie zit iemand moet kunnen vertrouwen, dus ja, als hij een goede vriendin heeft waar hij 1 keer in de maand een pilsje mee drinkt en ik kom in zijn leven dan mag ie dat gewoon blijven doen hoor ;)

Als het maar niet ten koste gaat van zijn tijd voor 'ons' en zolang het maar geen ex is.. Want dan zal er toch wel eerst een goed gesprek moeten komen.. Maar dat geld natuurlijk net zo goed voor mij :P

[ Bericht 6% gewijzigd door CeeZee op 30-03-2011 15:42:53 ]
pi_94811646
Mijn ex heeft weer een vriend, .hoe ik bij daarbij voel? Geen idee..maar goed bevestiging allom, en het startschot voor mijn nieuwe leven!!

[ Bericht 30% gewijzigd door H6-4ever op 31-03-2011 22:26:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')