daar heb je volkomen gelijk in. Hoop ook dat ze me nu gewoon lekker met rust laat en dat ik weer aan mezelf kan gaan werken. Laat der maar lekker weggaan naar het buitenland. Is het beste voor ons beide.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:48 schreef goofy_goober het volgende:
Labiele chicks moet je links laten liggen.
ik hoop dat zij dat over een paar weken met geen contact ook gaat beseffen... en dat ik dan kan zeggen ja of neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef Thundert het volgende:
Ik baal zelf ook, heb het laatst uitgemaakt, alleen na 3 weken kwam ik er achter dat ik haar terug wou... Alleen is het nu een beetje te laat
Nou, ze zegt dat ze mij nog niet helemaal heeft verdreven zeg maar, als ik dan bijvoorbeeld met gewoon een vriendin afspreek zit ze me om de 15 minuten te SMSen met wat we aan het doen zijn... Maar goed, ik voel me best beroerd...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:31 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
ik hoop dat zij dat over een paar weken met geen contact ook gaat beseffen... en dat ik dan kan zeggen ja of nee
Als ik jou was, zou ik daar niet teveel op hopen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:31 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
ik hoop dat zij dat over een paar weken met geen contact ook gaat beseffen... en dat ik dan kan zeggen ja of nee
Hmm.. raar. Dat jij dat zo hebt. Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik was gister even in de stad, ff winkelen met een vriendin. Ik zag zoveel stelletjes.. en elke keer als ik er één zag dacht ik bij mezelf: "Pffiieew, gelukkig zit ik niet zo onder de plak, gelukkig zit ik nergens aan vast."quote:Op zondag 27 maart 2011 18:56 schreef JiggyJ het volgende:
Vandaag heerlijk een dagje met vrienden op het terras gezeten, maar als ik dan weer een jongen en meisje samen zie dan denk ik dat wil ik ooooook
Kan me niet herinneren dat ik dat voor mijn relatie ook had, zal wel een voorbeeld zijn van niet geweten hebben wat ik mis, en dat weet ik nu wel...
Aan de ene kant voelt het kut, want weet nog wel dat ik bijna een jaar geleden toen het uitging tegen mezelf zei : jouw tijd komt wel weer, maar vooralsnog loopt het geen storm...
Maar aan de andere kant voelt het ook wel weer ''spannend'', het idee dat het over een tijdje misschien wel allemaal anders kan zijn, en dat ik wel weer met andere meisjes bezig kan zijn...
Heel goed om te lezen dat het zo goed met je gaat. Bedankt voor de aanmoedigende woorden. Natuurlijk zit het tussen je oren.. ik moet alleen wel eerlijk zijn dat het ff tijd nodig heeft voordat het er helemaal tussenuit isquote:Op maandag 28 maart 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
Even weer een update, zal wel de laatste zijn, want ik ben wel echt over haar heen.
Het is volgende week 3 maanden geleden, en ik voel me beter dan ooit. Waar ik de eerste weken alleen maar rationeel 'tevreden' was, ben ik nu misschien wel gelukkigHet contact met mijn ex is goed, we gaan gezellig de kroeg in, maar ik doe dat net zo goed met andere vrienden. Ik voel geen aanvechting meer om nog dingen te vragen en merk dat zij nu ook weer initiatieven toont. Het voelt vriendschappelijk en het voelt goed. Natuurlijk vind ik haar nog wel leuk, maar ik maak mij geen illusies. Op deze manier gaat het ook. Ik hoor ook van haar dat zij dit contact als heel prettig ervaart, dat is ook fijn om te horen.
Maar het gaat niet om haar, maar om mij. Mijn schouders er onder zetten en het beste maken van de nieuwe situatie is echt een tip die ik iedereen mee wil geven. Contact zoeken met mensen en nieuwe vrienden maken werkt heel goed.
Ik hoor van vrienden die ik al jaren ken dat ik me persoonlijk ontwikkeld heb in de afgelopen maanden. In de relatie ontwikkelden wij ons samen als een eenheid, maar niet apart. Nu merk ik dat ik echt mezelf kan zijn en ik hoor van mensen dat ik veel gezelliger en leuker ben dan eerst. Niet dat ik dat eerst niet was, maar nu is het blijkbaar nog beter. Ik voel me ook een ander en beter mens. Het uitgaan van de relatie was meer een wake-up call van dat het ook anders kan. Ik ontdek in mijzelf dat ik dingen leuk vind die ik jaren heb ontlopen omdat je in een relatie te snel denkt: 'Het is wel goed zo'.
Ik voel me erg goed en elk onze eigen weg gaan was echt de beste keuze, achteraf bezien. Natuurlijk vind ik een relatie prettiger dan geen relatie, zo eerlijk ben ik ook wel. Maar ik kan hier wel vrede mee hebbenHet komt vanzelf wel weer en tegen iedereen die al maanden met liefdesverdriet zit kan ik alleen maar zeggen: het zit tussen je oren. Get over it. Mensen vinden je alleen maar leuk en gezellig als je niet meer met verdriet zit. Je doet jezelf het grootste plezier om gewoon verder te gaan met je leven.
heel erg herkenbaar, ik denk precies zo wanneer ik een stelletje zie. ik denk alleen steeds minder aan m'n ex en steeds meer aan de dames in m'n leven met wie ik iets zou willen beginnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:56 schreef JiggyJ het volgende:
Vandaag heerlijk een dagje met vrienden op het terras gezeten, maar als ik dan weer een jongen en meisje samen zie dan denk ik dat wil ik ooooook
Kan me niet herinneren dat ik dat voor mijn relatie ook had, zal wel een voorbeeld zijn van niet geweten hebben wat ik mis, en dat weet ik nu wel...
Aan de ene kant voelt het kut, want weet nog wel dat ik bijna een jaar geleden toen het uitging tegen mezelf zei : jouw tijd komt wel weer, maar vooralsnog loopt het geen storm...
Maar aan de andere kant voelt het ook wel weer ''spannend'', het idee dat het over een tijdje misschien wel allemaal anders kan zijn, en dat ik wel weer met andere meisjes bezig kan zijn...
Ach ja, je haalt gekke dingen in je hoofd, ken het ook hoor. Het is nu ook paar weken over, maar ik heb het gewoon moeilijk puur omdat ik me verveel en omdat er plotseling iemand weg is die paar maanden naast je stond...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Mr.Myst het volgende:
Hmmm, ik heb er vandaag toch wel weer even wat last van... Eigenlijk best stom, ik heb namelijk wel het gevoel dat ik klaar ben met haar. Weet ook niet echt hoe ik het moet omschrijven...
Een jaar geleden zijn we dit weekend naar Center Parcs geweest met z'n tweetjes. Harstikke leuk en fijn gehad. Dat zijn natuurlijk hele fijne herinneringen. Aan de ene kant steekt het een klein beetje dat het nu over is, aan de andere kant zie ik het als een fijne herinnering, en ook iets wat ik in de toekomst met iemand anders kan hebben. Dat laatste heeft echt de overhand, dat is wel positief. Toch zijn het de momentjes waarop je weer terugdenkt. Het schoot me ook gisteravond pas in m'n gedachten, heb er vorig weekend wel aan gedacht, maar gisteravond in bed bedacht ik me dat het dit bewuste weekend was.
Vannacht alles nog een keer op een rijtje gezet, voor de zoveelste keer. Begrijpen doe ik het nog steeds niet, het is zo ontzettend raar gelopen. Dit had niemand kunnen verwachten. Klaar.
Ik heb haar al zo ongeveer een week niet meer op MSN gezien (heb haar al veel langer niet meer gesproken, ik neem daar geen initiatief in), en ik heb het idee dat ze me verwijderd heeft. Pure speculatie, en een onderbuikgevoel, zegt me dat ze iemand anders heeft. Ik baal er best van dat ik dit denk, want ik weet überhaupt niet of het zo is, en als het zo is moet het mijn probleem niet zijn.
Ik weet dat ik verder moet, en dat doe ik gelukkig ook. Ik wil haar helemaal niet meer terug, ik denk dat het een combinatie van een dipje en restgevoelens zijn. Iets wat moet slijten... twee jaar is voor mij niet zomaar weg, bij haar is dat blijkbaar anders.
Vrij dubbel dus, enerzijds de herinneringen waardoor het af en toe moeilijk is, anderzijds het besef dat je verder wilt en kunt, dat ik zeker weet dat ik met een ander net zo gelukkig of misschien zelfs wel gelukkiger kan worden... Ik mis gewoon het hebben van een relatie, alles met elkaar kunnen delen... Maar dat komt wel weer.
En nog iets interessants wat ik met jullie wilde delen:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)euzes-in-liefde.html
Mr.Myst - ik ken het maar al te goed - het "missengevoel" dat je ineens uit het niets overvalt.... Maar je kan er -gelukkigquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Mr.Myst het volgende:
Hmmm, ik heb er vandaag toch wel weer even wat last van... Eigenlijk best stom, ik heb namelijk wel het gevoel dat ik klaar ben met haar. Weet ook niet echt hoe ik het moet omschrijven...
<knip>
Vrij dubbel dus, enerzijds de herinneringen waardoor het af en toe moeilijk is, anderzijds het besef dat je verder wilt en kunt, dat ik zeker weet dat ik met een ander net zo gelukkig of misschien zelfs wel gelukkiger kan worden... Ik mis gewoon het hebben van een relatie, alles met elkaar kunnen delen... Maar dat komt wel weer.
En nog iets interessants wat ik met jullie wilde delen:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)euzes-in-liefde.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |