abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94588216
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:24 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Heeft zij het uitgemaakt? Duidelijkheid is het beste.. gewoon heel goed duidelijk maken wat jij nu wilt en anders gewoon niet meer reageren op berichtjes. Heel hard en misschien niet wat je wilt, maar wat wel moet als je met rust gelaten wil worden.

Klote situatie van die borrel.. ga voor de gezelligheid en bekijk gewoon wat er gebeurd.. kan er weinig anders over zeggen.
ja zij heeft het uitgemaakt en heb t daar behoorlijk moeilijk mee gehad. zeker als ze telkens nog contact met je zoekt. Ik heb der ook overal verwijderd en heb ook haar nummer niet meer. Maar ze kan mij nog steeds sms'en en op hyves lees ik haar status. ik zelf zoek geen contact meer.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:32:14 #127
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94588269
Laat haar nummer door je provider blokkeren. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94588397
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ja zij heeft het uitgemaakt en heb t daar behoorlijk moeilijk mee gehad. zeker als ze telkens nog contact met je zoekt. Ik heb der ook overal verwijderd en heb ook haar nummer niet meer. Maar ze kan mij nog steeds sms'en en op hyves lees ik haar status. ik zelf zoek geen contact meer.
je leest haar status op hyves... dus je zoekt haar nog op of hebt haar daar nog in je lijst?
het beste om te doen is helemaal niks meer van haar zien/horen. zal niet altijd lukken, toch zeker wanneer je bij elkaar in de buurt woont. maar hoe minder je van haar leven nu weet, hoe eerder je van haar af bent...
en zeg haar ook een keertje dat ze op moet tyfen, ze wilde je niet en daar moet ze nu ook maar mee leven, hoe moeilijk dat ook voor haar en jou is...
pi_94591531
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Ik zou het contact vermijden en als ze vanavond naar je toe komt gewoon direct vragen: Wat wil je (nou) van me?

Hard zijn. Werkt het beste.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94592760
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 07:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik hoop voor jou dat het niet zo is. :P
Zal ook wel niet hoor ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:41 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Heeft ze je toen ook aangespoord om geen contact meer op te nemen?
Ja, toen had ik het er trouwens wel wat moeilijker mee :@
quote:
Het feit dat je die vreemdgangster nog steeds terug zonder boe of bah zou terugnemen zegt al genoeg over de fase waar je je (nog steeds) in bevindt. Goofy's tip van de dag: kweek eens een beetje zelfrespect. :)
Naja, zonder boe of bah...
Als het echt zo ver zou komen dat ze me terug wilt, dan zal er toch eerst de nodige informatie uitgewisseld moeten worden. En dan is t ook niet gelijk terug, maar eerst ondervinden of de klik er nog is.

Maargoed, daar is allemaal geen sprake van, dus da ga ik ook niet teveel over uitwijden ;)

Vannacht een stuk lekkerder geslapen en zometeen de spullen voor m'n feest ophalen :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:52:29 #131
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94593154
Dat je er uberhaupt nog voor open staat plaats ik al vraagtekens bij. Heel cliché, maar er zijn zat meiden waar je een betere relatie mee kunt opbouwen en die niet gelijk 2x op een andere snikkel duiken wanneer ze je even niet zien.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94594359
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:52 schreef goofy_goober het volgende:
Dat je er uberhaupt nog voor open staat plaats ik al vraagtekens bij. Heel cliché, maar er zijn zat meiden waar je een betere relatie mee kunt opbouwen en die niet gelijk 2x op een andere snikkel duiken wanneer ze je even niet zien.
Dat is een beetje mijn grote probleem... ik heb nog geen andere relatie gehad die zo goed was als de relatie met m'n ex, dus somehow wil het er niet helemaal in dat ik net zo'n goeie relatie met iemand anders kan hebben dan met haar.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94594872
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat is een beetje mijn grote probleem... ik heb nog geen andere relatie gehad die zo goed was als de relatie met m'n ex, dus somehow wil het er niet helemaal in dat ik net zo'n goeie relatie met iemand anders kan hebben dan met haar.
Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen Neo?

Je hebt geen goede relatie met haar gehad. Je zou bijna op therapeutische basis iets met een andere vrouw moeten starten. Denk dat dan je ogen veel beter open gaan en dat je dan ziet dat je ex dingen flikt en flikte die niet thuishoren in een goede relatie.....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94594885
Neo man...

Je zit echt nog veels te veel met je ex in je hoofd. Je denkt er over na wat je zal doen wanneer zij zou zeggen dat ze je terug wil.. Dat is echt niet goed om te doen. Ik raad het je daarom ook af.

Geen enkele relatie is hetzelfde. Jij zoekt naar iets wat te vergelijken is met die "oh zo goede" relatie. Waarom? Wie zegt dat anders negatief moet zijn?

Ik zie anders juist als positief. Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Andere meisjes die een andere kijk hebben op een relatie dan mijn exen. Zodra ik een meisje ontmoet die bij mij het lieve naar boven haalt, weet ik dat het goed zit.

Wat ik eigenlijk een beetje duidelijk probeer te maken is dat jij volgens mij niet met een volledige open en lege geest een nieuwe relatie aangaat en dus continu met je EX (notabene) in je kop zit.
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94597850
Nou afgelopen weekend al een gerucht gehoord, maar het is zover...kreeg vriendschappelijk mailtje van mijn ex...ze heeft weer een relatie, met haar vorige ex...die notabene was vreemd gegaan toen..voelt toch kut, dat ze mij inruild voor een vreemdganger maar so be it. hoop dat het mijn weekend niet vergalt....
pi_94599753
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen Neo?

Je hebt geen goede relatie met haar gehad. Je zou bijna op therapeutische basis iets met een andere vrouw moeten starten. Denk dat dan je ogen veel beter open gaan en dat je dan ziet dat je ex dingen flikt en flikte die niet thuishoren in een goede relatie.....
Ik zou niet oordelen over m'n relatie want die was gewoon goed. Dat vreemdgaan was een dieptepunt, maar zowel daarvoor als daarna is het nog heel erg goed gegaan tussen ons en toen speelde het vreemdgaan geen rol.
Tuurlijk is het fout wat ze deed en ze heeft nog wel meer kutte dingen gedaan (met name aan het einde van de relatie en daarna), maar daarom is de gehele relatie nog niet slecht.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
Neo man...

Je zit echt nog veels te veel met je ex in je hoofd. Je denkt er over na wat je zal doen wanneer zij zou zeggen dat ze je terug wil.. Dat is echt niet goed om te doen. Ik raad het je daarom ook af.

Geen enkele relatie is hetzelfde. Jij zoekt naar iets wat te vergelijken is met die "oh zo goede" relatie. Waarom? Wie zegt dat anders negatief moet zijn?

Ik zie anders juist als positief. Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar nieuwe dingen. Andere meisjes die een andere kijk hebben op een relatie dan mijn exen. Zodra ik een meisje ontmoet die bij mij het lieve naar boven haalt, weet ik dat het goed zit.

Wat ik eigenlijk een beetje duidelijk probeer te maken is dat jij volgens mij niet met een volledige open en lege geest een nieuwe relatie aangaat en dus continu met je EX (notabene) in je kop zit.
Ik sta er wel voor open en de reden waarom ik daaraan denk is, omdat er min of meer naar gevraagd werd. Het is echt niet zo dat ik continu hoop of denk dat ze bij me terugkomt.
Ik zal het wel weer veel te dramatisch verwoord hebben, maar ik besef dat ze met een ander is en dat ze niets van me wilt weten momenteel. Prima.

Wil niet zeggen dat ik daarom geen momenten meer heb waarop ik me ff wat minder voel.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94600184
Ik snap dat niet.. Mensen die na een break terug grijpen naar een ex daar voor..
Ik heb dus totaal geen behoefte om nu een andere ex te bellen om over deze heen te komen..
Maar misschien ligt dat wel aan mij :P

Verder denk ik dat iedereen zich wel eens afvraagt of zijn ex nog aan hem/haar denkt, dat doe ik soms ook wel op speciale dagen ofzo, maar ik denk wel dat hij bij Neo iets te extreem is..
Er komt zo ongeveer elke 2 dagen een nieuw bericht van je waarin je je afvraagt hoe het zou kunnen zijn/waarin je je ex ophemelt/waarin jezelf verteld hoe goed je relatie was/dat je nog contact wil..
En die gevoelens kunnen best af en toe opkomen, dat hoort erbij
(ik heb ook elke dag wel dat ik een keer spontaan iets hoor of zie wat me aan hem doet denken, maar die druk ik meteen weer weg)
,
maar jij over analyseerd ze elke keer weer.. En misschien moet je daar eens mee ophouden.. Want hierdoor blijft het moeilijk voor jezelf.. Het heeft geen zin om telkens te hopen dat ze terug komt, je komt in dit forum om verder te gaan, dan moet je het op zijn minst proberen.

@ Pinguin
Vraag duidelijkheid.. En stel voor jezelf grenzen op..
Zij heeft het uitgemaakt en jij moet nu verder met je leven, als ze nog iets om je geeft (als vrienden), dan respecteerd zij wel hoe jij er mee om wil gaan. Dus als jij geen contact wil, zeg dat dan en zoek haar ook niet meer op ;)
pi_94600376
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef CeeZee het volgende:
Ik snap dat niet.. Mensen die na een break terug grijpen naar een ex daar voor..
Ik heb dus totaal geen behoefte om nu een andere ex te bellen om over deze heen te komen..
Maar misschien ligt dat wel aan mij :P

Verder denk ik dat iedereen zich wel eens afvraagt of zijn ex nog aan hem/haar denkt, dat doe ik soms ook wel op speciale dagen ofzo, maar ik denk wel dat hij bij Neo iets te extreem is..
Er komt zo ongeveer elke 2 dagen een nieuw bericht van je waarin je je afvraagt hoe het zou kunnen zijn/waarin je je ex ophemelt/waarin jezelf verteld hoe goed je relatie was..
En die gevoelens kunnen best af en toe opkomen, dat hoort erbij
(ik heb ook elke dag wel dat ik een keer spontaan iets hoor of zie wat me aan hem doet denken, maar die druk ik meteen weer weg)
,
maar jij over analyseerd ze elke keer weer.. En misschien moet je daar eens mee ophouden.. Want hierdoor blijft het moeilijk voor jezelf.. Het heeft geen zin om telkens te hopen dat ze terug komt, je komt in dit forum om verder te gaan, dan moet je het op zijn minst proberen.
Wtf?
Ik kom met 1 berichtje, mensen reageren daarop en ik geef daarop een antwoord... dat wil niet zeggen dat ik alles aan het overanalyseren ben. De reden dat ik zeg dat de relatie goed was heeft te maken met WW's reactie en de reden waarom ik begon over een volgende relatie is omdat GG daarop inging...

Jullie hebben volgens mij echt het beeld voor je dat ik dagelijks jankend op bed lig of niet? Zo erg is het allemaal niet, maar als er iets is dat me sterk aan haar doet denken (zoals die droom), dan plemp ik dat hier neer. That's it.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94600666
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wtf?
Ik kom met 1 berichtje, mensen reageren daarop en ik geef daarop een antwoord... dat wil niet zeggen dat ik alles aan het overanalyseren ben. De reden dat ik zeg dat de relatie goed was heeft te maken met WW's reactie en de reden waarom ik begon over een volgende relatie is omdat GG daarop inging...

Jullie hebben volgens mij echt het beeld voor je dat ik dagelijks jankend op bed lig of niet? Zo erg is het allemaal niet, maar als er iets is dat me sterk aan haar doet denken (zoals die droom), dan plemp ik dat hier neer. That's it.
We bedoelen het allemaal alleen maar goed hoor :P
En ja, nu is het 1 berichtje..
Maar vorige week kwam je ook al met een idee aan om over een paar maanden contact op te nemen..
Is het dan zo raar dat wij ons afvragen of het wel goed met je gaat?
Je denkt NU dat je over een paar maanden NOG met je ex bezig moet zijn..

Je zei dat je na je verjaardag niet meer zou posten.. En dan komt er gister een post waarin je zegt dat je verdrietig bent en dat je dacht je al verder was met verwerken.. En vandaag een post waarin je zegt dat alles precies hetzelfde is en dat je dan over anderhalf jaar weer bij haar terug bent..

Sorry maar ik heb idd wel zo'n beeld van je gekregen de laatste tijd. Maar daarom zeg ik, we willen je alleen maar helpen, alleen jij ziet dit meteen als kritiek..
En dat mag je helemaal zelf weten.. Maar als jij geen meningen en advies wil horen moet je ook niet posten, want je weet dat er reacties op kunnen worden gegeven en dat die soms misschien niet overeenkomen met wat je wil horen..
pi_94600715
Liep ik vanmorgen nog te fluiten, voel ik me toch echt down na het nieuws van me ex....klotezooi, wil me vrienden komend weekend niet weer lastig vallen met het gezeur over mijn ex...zit er sterk over te denken om maar eens weekendje thuis te blijven...want kan het gevoel niet onderdrukken.....
pi_94600953
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:06 schreef H6-4ever het volgende:
Liep ik vanmorgen nog te fluiten, voel ik me toch echt down na het nieuws van me ex....klotezooi, wil me vrienden komend weekend niet weer lastig vallen met het gezeur over mijn ex...zit er sterk over te denken om maar eens weekendje thuis te blijven...want kan het gevoel niet onderdrukken.....
Het is altijd lastig als je ex een ander vind, terwijl je er zelf nog niet helemaal overheen bent.
Het is weer even iets waar je aan moet wennen.. Maar geloof me, ook dat word beter :)
Ik ben zelf ook ontzettend bang voor het moment dat mijn ex weer iemand vind, dat gaat zoizo een klap worden.. Maar dan ga ik gewoon verder met wat ik nu ook doe, namelijk veel leuke dingen met vrienden, zorgen dat ik gelukkig ben ;)

Ik denk dat je als je je focust op de positieve dingen in je leven dat het al makkelijker word om dit naast je neer te leggen.. Dit is en blijft helaas onvermijdelijk.. Maar net als zij ga jij ook weer iemand vinden, alleen probeer tot die tijd dingen te doen die voor jou goed zijn/voelen!
Als je thuis wil blijven, blijf dan lekker thuis (een weekendje niks doen mag ook best :P) en als je lekker uit wil gaan met je vrienden dan doe je dat.. Niks moet, alles mag :)
Maar laat jou ongeluk niet van haar geluk afhangen :N
pi_94603890
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef CeeZee het volgende:

[..]

We bedoelen het allemaal alleen maar goed hoor :P
En ja, nu is het 1 berichtje..
Maar vorige week kwam je ook al met een idee aan om over een paar maanden contact op te nemen..
Is het dan zo raar dat wij ons afvragen of het wel goed met je gaat?
Je denkt NU dat je over een paar maanden NOG met je ex bezig moet zijn..
Nouja, dat contact opnemen heb ik hier al vaker gezien dus lijkt me niet dat ik daar zo uniek in ben :?
quote:
Je zei dat je na je verjaardag niet meer zou posten.. En dan komt er gister een post waarin je zegt dat je verdrietig bent en dat je dacht je al verder was met verwerken.. En vandaag een post waarin je zegt dat alles precies hetzelfde is en dat je dan over anderhalf jaar weer bij haar terug bent..
Dat was gewoon om aan te tonen dat het 'grappig' is dat alles zich nu lijkt te herhalen. Het laatste puntje dat ik over anderhalf jaar weer samen zou zijn was zeker niet serieus bedoeld.
quote:
Sorry maar ik heb idd wel zo'n beeld van je gekregen de laatste tijd. Maar daarom zeg ik, we willen je alleen maar helpen, alleen jij ziet dit meteen als kritiek..
En dat mag je helemaal zelf weten.. Maar als jij geen meningen en advies wil horen moet je ook niet posten, want je weet dat er reacties op kunnen worden gegeven en dat die soms misschien niet overeenkomen met wat je wil horen..
Wat is dit nou weer :') ik geef je alleen toelichting over hoe ik precies denk omdat je (waarschijnlijk) een verkeerd beeld van mij hebt gekregen. Dat heeft niets te maken met het feit dat ik niet tegen je kritiek kan.
Niet zo aangevallen joh

edit: is het soms zo'n ramp dat ik hier nu 4 mndn zit? Volgens mij ben ik toch echt geen oldbie hier.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:38:55 #143
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94604956
als mijn partner ooit vreemdgaat, gaat ze de deur uit en komt ze er nooit meer in. dat is echt het laagste wat je kan doen in een relatie. iemands vertrouwen misbruiken.
pi_94605616
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nouja, dat contact opnemen heb ik hier al vaker gezien dus lijkt me niet dat ik daar zo uniek in ben :?

Wat is dit nou weer :') ik geef je alleen toelichting over hoe ik precies denk omdat je (waarschijnlijk) een verkeerd beeld van mij hebt gekregen. Dat heeft niets te maken met het feit dat ik niet tegen je kritiek kan.
Niet zo aangevallen joh

edit: is het soms zo'n ramp dat ik hier nu 4 mndn zit? Volgens mij ben ik toch echt geen oldbie hier.
Nee, je bent niet de enige die contact opneemt..
Maar wat wel redelijk uniek is dat ze nu (al voor de 2e keer) geen contact met je wil en dat je dan toch besluit dat je over een paar maanden contact met haar op gaat nemen.
Je kan het misschien beter even rustig aan kijken in plaats van nu al zulke keuzes te maken, die ook nog eens tegen haar wil in gaan.
Dat komt gewoon over alsof je nog steeds obsessed bent (ik zeg niet dat je dat bent.. ik zeg dat je zo over komt..)

En het kan idd dat het beeld wat ik van je krijg verkeerd is.. En er zijn zeker mensen al langer hier.. Maar jij wekt gewoon de indruk dat je helemaal niet verder wil met je leven zonder haar.. En die andere wel (bijna) allemaal.. Daar zit het verschil in denk ik :P

En ik heb geen rede om me aangevallen te voelen hoor ;)
pi_94606984
Neo.. Al zit je jaren hier. Boeiend. Whatever it takes to get over her!

Typisch internet. Je kan helaas geen emoties in je post leggen. Hierdoor worden de negatieve dingen die de mensen hier lezen verkeerd opgevat. Shit happens, discus and make right!

Ik begrijp jou heel goed Neo. Dat toch nog contact op willen nemen. Toch dat vasthouden aan het verleden en je blijven interesseren voor haar. Allemaal bekend voor mij maar waarschijnlijk ook voor veel anderen. Echter, zal het ongelofelijk moeilijk, bijna een onmogelijke missie worden om over haar heen te komen. Waarom kwel je jezelf zo? Waarom blijf je in een soort waas hangen? Waarom ben je na 4 maanden fase 1 nog niet eens door?

Ik meen serieus dat het allemaal even goed tot je door moet gaan dringen. Dit is geen aanval op je. Ik probeer alleen te helpen. Wees eens wat harder voor jezelf. Your à man, grow some ballz!

Let's have some fun this weekend!!
pi_94609004
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:55 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Nee, je bent niet de enige die contact opneemt..
Maar wat wel redelijk uniek is dat ze nu (al voor de 2e keer) geen contact met je wil en dat je dan toch besluit dat je over een paar maanden contact met haar op gaat nemen.
Je kan het misschien beter even rustig aan kijken in plaats van nu al zulke keuzes te maken, die ook nog eens tegen haar wil in gaan.
Dat komt gewoon over alsof je nog steeds obsessed bent (ik zeg niet dat je dat bent.. ik zeg dat je zo over komt..)

En het kan idd dat het beeld wat ik van je krijg verkeerd is.. En er zijn zeker mensen al langer hier.. Maar jij wekt gewoon de indruk dat je helemaal niet verder wil met je leven zonder haar.. En die andere wel (bijna) allemaal.. Daar zit het verschil in denk ik :P

En ik heb geen rede om me aangevallen te voelen hoor ;)
Nouja, zij verbrak het contact destijds omdat dat van haar vriend (en nu weer vriend) moest. Na anderhalf jaar sprak zij me ineens spontaan aan op msn en bouwde we opnieuw contact op. Ze heeft toen nóg eens contact verbroken (weliswaar voor enkele weken, voordat we voor de 2e keer relatie begonnen) en ook toen heeft ZIJ wederom contact met mij gezocht.

Het is echt niet zo dat ik al die tijd steeds opnieuw contact heb gezocht...

En dat contact over een aantal maanden is puur en alleen om dingen af te sluiten (MITS ik dan nog de behoefte heb ik dat gesprek).

En zeker wil ik verder met m';n leven, JUIST met iemand anders dan haar, maar het is moeilijk om het meisje te komen waarmee je die eerste klik hebt :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
Neo.. Al zit je jaren hier. Boeiend. Whatever it takes to get over her!

Typisch internet. Je kan helaas geen emoties in je post leggen. Hierdoor worden de negatieve dingen die de mensen hier lezen verkeerd opgevat. Shit happens, discus and make right!

Ik begrijp jou heel goed Neo. Dat toch nog contact op willen nemen. Toch dat vasthouden aan het verleden en je blijven interesseren voor haar. Allemaal bekend voor mij maar waarschijnlijk ook voor veel anderen. Echter, zal het ongelofelijk moeilijk, bijna een onmogelijke missie worden om over haar heen te komen. Waarom kwel je jezelf zo? Waarom blijf je in een soort waas hangen? Waarom ben je na 4 maanden fase 1 nog niet eens door?

Ik meen serieus dat het allemaal even goed tot je door moet gaan dringen. Dit is geen aanval op je. Ik probeer alleen te helpen. Wees eens wat harder voor jezelf. Your à man, grow some ballz!

Let's have some fun this weekend!!
Het is niet zo om na dat contact opnieuw een vriendschap (of meer) te starten. ALS dat gesprek zal plaatsvinden...
Ik zie dit ook niet als een aanval hoor ;)
Momenteel voel ik me trouwens goed. Die droom van gister heeft gister mn mood verneukt, maar vandaag niet :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94613415
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik zou niet oordelen over m'n relatie want die was gewoon goed. Dat vreemdgaan was een dieptepunt, maar zowel daarvoor als daarna is het nog heel erg goed gegaan tussen ons en toen speelde het vreemdgaan geen rol.
Tuurlijk is het fout wat ze deed en ze heeft nog wel meer kutte dingen gedaan (met name aan het einde van de relatie en daarna), maar daarom is de gehele relatie nog niet slecht.

[..]

Ik sta er wel voor open en de reden waarom ik daaraan denk is, omdat er min of meer naar gevraagd werd. Het is echt niet zo dat ik continu hoop of denk dat ze bij me terugkomt.
Ik zal het wel weer veel te dramatisch verwoord hebben, maar ik besef dat ze met een ander is en dat ze niets van me wilt weten momenteel. Prima.

Wil niet zeggen dat ik daarom geen momenten meer heb waarop ik me ff wat minder voel.
Neo: Ik houd je een spiegel voor ok? ;)

Ik vertel je alleen wat de rest van de wereldbevolking denkt als ze die paar 'dieptepunten' hoort die jou overkomen is. Wat mij dat zegt: je bent te goed voor haar en te slecht voor jezelf. Vandaar dat zij nu verder met haar leven gaat en jij met de (harts-)brokken zit.

Natuurlijk hoef je je geen bal aan te trekken van de rest van de wereldbevolking aangaande jouw leven en jouw keuzes. Wat ik tracht te zeggen is dat je misschien eens een ietsje pietje "rest van de wereldbevolking" in de vorm van een vrouwelijk exemplaar rond jouw leeftijd en in jouw woon-/werkgebied (of een straal die je ook ok vindt) zou moeten proberen (of uitproberen als rebound?).

Voel je alsjeblieft niet zo snel aangevallen. We vallen je niet aan maar je verdedigd te snel. Juist door die verdediging hoor je soms de kern niet van wat anderen je proberen duidelijk te maken.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94626818
Ik baal :(

Zoals jullie wellicht weten is het al ruim 10 maanden uit...

De pijn is gelukkig al een heel stuk minder geworden, al is deze nog niet verdwenen...
Maar het goede is dat ik weer kan genieten van mijn eigen leven, en ook weer kan inzien dat er ook voor mij genoeg te halen valt, ook zonder mijn ex..

Maar ondanks dat, zit ze echt nog de hele dag in mijn hoofd... Wel minder dan in het begin, maar nog altijd denk ik buiten proportioneel vaak aan haar..

Ik denk dat het normaal is, om over een ex waarmee het al bijna een jaar uit is, bij uitzondering eens na te denken, gewoon als je bijvoorbeeld geconfronteerd wordt met iets dat jullie samen hebben gedaan, wanneer daar dus invloed van buitenaf bij komt kijken, maar dit..

Verder lukt het op de een of andere manier niet met meiden.. .Niet dat ik perse nu alweer een ''nieuwe'' wil ,of weer druk aan het daten wil gaan, maar een beetje meer interesse in mijn persoon, of wat meer aanstalte hier en daar zou me toch wel goed doen...

Heb een hele tijd sms contact met een meid gehad, een paar maanden lang waarbij zij vaak het initiatief nam ( ook voor de eerst sms ) , maar 4 weken geleden antwoordde ik op haar sms, en heb sindsdien vanuit het niets eigenlijk niets meer van haar vernomen, terwijl we altijd elke dag stuurde..
Tegen mijn eigen principes in 3 dagen later nog eens wat oppervlakkigs gestuurd, zij nam tenslotte altijd initiatief, dus ik dacht zelf ook maar eens doen, geen antwoord...
Ik haalde altijd toch een klein deeltje van mijn zelfvertrouwen uit dat contact met haar, het is best een hele leuke meid, maar nu voel ik me toch eigenlijk weer een beetje ''gedumpt'', waarom verbreekt ze ineens het contact terwijl het net zo lekker begon te lopen...

Het is weer een voorbeeld '' van alles naar niets'', waarom heb ik nooit de tussenweg?
pi_94627094
Ik baal ook :(
Ik baal ervan dat ik steeds aan mijn ex moet denken, terwijl ik weet dat ze eigenlijk niet veel voorstelt. Ze is niet eens zozeer de allermooiste - ik zie zelfs dagelijks mooiere meiden op straat en heb een paar vrouwelijke vrienden die eveneens net zo mooi zijn.

Maar verdomme (!) ik mis gewoon iets. Ik heb een te onvolmaakt leven om zonder haar te zijn lijkt het wel. Wel vrienden genoeg. Mensen die ik ken zeggen altijd dat ik er representatief uitzie en een mooi koppie heb en slim en interresant genoeg ben om een leuk gesprek/verhaal bij elkaar te sprokkelen.
Maar misschien dat ik de relatie verkeerd aanpakte en de 50km afstand tussen ons niet echt meehielp....

Ik baal nog steeds een beetje..

[ Bericht 0% gewijzigd door trekeennummertje op 26-03-2011 01:09:05 ]
pi_94629966
Tja dat is vrij logisch eigenlijk, zodra je eenmaal persoonlijk verbonden met iemand raakt, dan doet uiterlijk er eigenlijk niet meer toe...

Bij mij lijkt er niet echt een rechte lijn in te zitten... Ook niet in de afstand die ik tot haar voel...
Langzaam bij beetje gaat ze wel verder van me af staan, maar zelfs na 10 maanden nu, denk ik af en toe wel eens terug en dan denk ik aan hoe close we waren, en het feit dat ik haar nu al maanden lang amper spreek, ik kan daar echt niet mee omgaan..

Merk zelfs dat ik soms nog wel eens iets doe om haar te willen zien... Als ik bijvoorbeeld op tijden op de weg rij waarop zij normaal naar werk toe of weer terug gaat, dan zit ik altijd op te letten of ik haar auto zie..
Als ik in het centrum van het dorp loop hoop ik haar nog altijd tegen te komen... Soms doet het me helemaal niets dat ze samen is met haar nieuwe vriend, maar soms voel ik toch nog die pijnlijke steek, en dan voelt het allemaal nog heel onwerkelijk dat ze nu gelukkig is met hem, en ook totaal geen behoefte meer heeft aan contact met mij...

Ik denk dat het wat intiemer worden met een andere meid wel zou helpen, alleen op het moment heb ik gewoon echt geen idee wie... Ik vind eigenlijk niemand echt leuk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')