abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:17:31 #101
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94545692
Heb je die meid nu al gebeld, Bart?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94546201
voor degene die het wat intereseerd (ik neem het je niet kwalijk als het niet zo is :'( ), ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn ex weer een vriend heeft, net toen ik dacht over haar heen te zijn.

is dit altijd zo een klap in je gezicht?? het is sinds november pas voorbij en ik heb zelf nog steeds niemand gevonden ( :') ), waar ik ook nog mee zit is dat ik haar niet los kan laten na al de moeite die ik voor haar heb gedaan terwijl zij blijkbaar zo verder gaat :(
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:11:35 #103
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94547437
Het is alleen een klap in je gezicht wanneer je haar/hem nog niet hebt losgelaten. Nu ze een vriend heeft is dit een goed moment om ook verder te gaan.

Trouwens... pas uit? Het is 5 maanden geleden!
pi_94552010
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:35 schreef ramakandra het volgende:
voor degene die het wat intereseerd (ik neem het je niet kwalijk als het niet zo is :'( ), ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn ex weer een vriend heeft, net toen ik dacht over haar heen te zijn.

is dit altijd zo een klap in je gezicht?? het is sinds november pas voorbij en ik heb zelf nog steeds niemand gevonden ( :') ), waar ik ook nog mee zit is dat ik haar niet los kan laten na al de moeite die ik voor haar heb gedaan terwijl zij blijkbaar zo verder gaat :(
Hopelijk is de opmerking over '' zelf nog niemand gevonden hebben'' een grapje? Het is geen wedstrijdje he, wie er het eerst een nieuwe heeft....

Als gezond mens zou je toch ook gewoon moeten kunnen leven zonder relatie... Je moet je geluk niet af laten hangen van een relatie..

Verder is het natuurlijk wel logisch dat het even een klap in het gezicht is... Moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd erg opzag tegen het moment dat zij weer een nieuwe vriend kreeg, maar nu dat een paar maandjes geleden alweer gebeurd is, viel het me eigenlijk alles mee...

Maar ik heb ook nog wel eens een momentje hoor, dat ik iets zie op facebook over hun, en mezelf dan bedenk dat zij een gezellige tijd samen hebben en ik niemand...
Zolang je je zelf maar niet gaat wijsmaken dat je daardoor minder bent dan hen, omdat jij alleen bent, dan kan je jezelf er wel overheen zetten op een gegeven moment..

@ Goofy : Nope, heb het een paar posts terug ook al gezegd, maar ik heb er een tijdje over nagedacht en ik denk dat er toch nog wat verkeerde motieven meespeelden...

Zoals : met haar gaan, omdat ze knapper is en een beter lijf heeft dan mn ex, met haar gaan omdat ze me dan onmogelijk meer zielig kan vinden etc etc..

Vind het meisje zelf ook heus wel leuk hoor, maar ik heb een beetje het idee dat het momenteel alleen om de verovering gaat, en dat wanneer ik in een relatie zit ik weer ga denken : Hoe kom ik er weer vanaf?
Enerzijds lijkt het me leuk, maar alle verwachtingen etc die het weer met zich meebrengt heb ik ophet moment nog niet zoveel behoefte aan...

Maargoed, op koninginnedat (duurt nog ff :P ) , zie ik haar sowiezo weer, dus ik zie dan wel of er nog wat is...
pi_94555656
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:13 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Hopelijk is de opmerking over '' zelf nog niemand gevonden hebben'' een grapje? Het is geen wedstrijdje he, wie er het eerst een nieuwe heeft....

Als gezond mens zou je toch ook gewoon moeten kunnen leven zonder relatie... Je moet je geluk niet af laten hangen van een relatie..

Verder is het natuurlijk wel logisch dat het even een klap in het gezicht is... Moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd erg opzag tegen het moment dat zij weer een nieuwe vriend kreeg, maar nu dat een paar maandjes geleden alweer gebeurd is, viel het me eigenlijk alles mee...

Maar ik heb ook nog wel eens een momentje hoor, dat ik iets zie op facebook over hun, en mezelf dan bedenk dat zij een gezellige tijd samen hebben en ik niemand...
Zolang je je zelf maar niet gaat wijsmaken dat je daardoor minder bent dan hen, omdat jij alleen bent, dan kan je jezelf er wel overheen zetten op een gegeven moment..

@ Goofy : Nope, heb het een paar posts terug ook al gezegd, maar ik heb er een tijdje over nagedacht en ik denk dat er toch nog wat verkeerde motieven meespeelden...

Zoals : met haar gaan, omdat ze knapper is en een beter lijf heeft dan mn ex, met haar gaan omdat ze me dan onmogelijk meer zielig kan vinden etc etc..

Vind het meisje zelf ook heus wel leuk hoor, maar ik heb een beetje het idee dat het momenteel alleen om de verovering gaat, en dat wanneer ik in een relatie zit ik weer ga denken : Hoe kom ik er weer vanaf?
Enerzijds lijkt het me leuk, maar alle verwachtingen etc die het weer met zich meebrengt heb ik ophet moment nog niet zoveel behoefte aan...

Maargoed, op koninginnedat (duurt nog ff :P ) , zie ik haar sowiezo weer, dus ik zie dan wel of er nog wat is...
nou ja, ik baal er gewoon van dat ik haar al een tijdje kwijt wilde wilde voordaat zij de relatie uitmaakte. ik kreeg zelf overigens het idee dat ze de dingen waar ik tegen aan liep wilde veranderen. maar dat mocht niet zo zijn, vandaar dat ik wel bezig ben geweest om een ander te krijgen, dit is helaas nog niet gelukt.

ik ben ook wel gelukig zonder relatie, waar ik van baal is dat zij eerder iemand heeft. ik weet dat ik er niet meer mee bezig hoor te zijn omdat "zij en ik" voorbij is, het doet gewoon pijn na alle pijn en moeite die ik (bleek later) voor niks in haar gestopt heb.

maargoed, ik kan me er alweer behoorlijk overheen zetten omdat ik weet dat zij mijn tijd en moeite niet waard is (en was), ik heb eigenlijk ook best wel medelijde met die nieuwe vriend :') m'n ex was echt een eerste klas zeikerd die echt alleen maar aan zichzelf dacht en ook nog eens intiem contact mijde. dus al om al ben ik wel klaar met haar, zoals gezegd stoor ik me alleen aan het feit dat ze iemand heeft.
pi_94559502
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef ramakandra het volgende:

[..]

nou ja, ik baal er gewoon van dat ik haar al een tijdje kwijt wilde wilde voordaat zij de relatie uitmaakte. ik kreeg zelf overigens het idee dat ze de dingen waar ik tegen aan liep wilde veranderen. maar dat mocht niet zo zijn, vandaar dat ik wel bezig ben geweest om een ander te krijgen, dit is helaas nog niet gelukt.

ik ben ook wel gelukig zonder relatie, waar ik van baal is dat zij eerder iemand heeft. ik weet dat ik er niet meer mee bezig hoor te zijn omdat "zij en ik" voorbij is, het doet gewoon pijn na alle pijn en moeite die ik (bleek later) voor niks in haar gestopt heb.

maargoed, ik kan me er alweer behoorlijk overheen zetten omdat ik weet dat zij mijn tijd en moeite niet waard is (en was), ik heb eigenlijk ook best wel medelijde met die nieuwe vriend :') m'n ex was echt een eerste klas zeikerd die echt alleen maar aan zichzelf dacht en ook nog eens intiem contact mijde. dus al om al ben ik wel klaar met haar, zoals gezegd stoor ik me alleen aan het feit dat ze iemand heeft.
Hmm.. ik denk dat je het een beetje "té graag" wilt en het daarom niet helemaal wilt lukken. Jullie twee, dat hele "ons" gebeuren is over. Niets is voor niks. Alles wat je doet of zegt heeft invloed op jou en op je omgeving. Maak je daar maar niet druk om. Ik denk dat ook wel eens.. "Damn, kheb wel erg veel geld aan haar uitgegeven." of "Moet ik nu weer naar haar toe..? Ze kan toch ook wel een keer naar mij toe komen?" Maar nee.. zo steek ik niet in elkaar. Als ik verliefd ben en van iemand hou, is mijn liefde onvoorwaardelijk. Stom? Ja misschien wel.. mijn ex heeft er namelijk een beetje misbruik van gemaakt maar ja. Als ik wel met iemand zou zijn die hetzelfde of misschien wel meer voor mij over heeft, is dat het mooiste wat je kan geven. Die liefde!

Je bent overduidelijk nog niet klaar met haar, anders zou het je niet storen dat ze al iemand anders heeft.
En inderdaad, wat Bart zegt: Het is geen competitie. Er is hierbij geen winnen of verliezen. Dude, seriously.. je kan beter nog een jaar single zijn en dan de vrouw van je dromen tegen komen. Waar zij en iedereen om je heen jaloers op is.

Hmm.. wat een kolere dag :r
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94560025
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Hmm.. ik denk dat je het een beetje "té graag" wilt en het daarom niet helemaal wilt lukken. Jullie twee, dat hele "ons" gebeuren is over. Niets is voor niks. Alles wat je doet of zegt heeft invloed op jou en op je omgeving. Maak je daar maar niet druk om. Ik denk dat ook wel eens.. "Damn, kheb wel erg veel geld aan haar uitgegeven." of "Moet ik nu weer naar haar toe..? Ze kan toch ook wel een keer naar mij toe komen?" Maar nee.. zo steek ik niet in elkaar. Als ik verliefd ben en van iemand hou, is mijn liefde onvoorwaardelijk. Stom? Ja misschien wel.. mijn ex heeft er namelijk een beetje misbruik van gemaakt maar ja. Als ik wel met iemand zou zijn die hetzelfde of misschien wel meer voor mij over heeft, is dat het mooiste wat je kan geven. Die liefde!

Je bent overduidelijk nog niet klaar met haar, anders zou het je niet storen dat ze al iemand anders heeft.
En inderdaad, wat Bart zegt: Het is geen competitie. Er is hierbij geen winnen of verliezen. Dude, seriously.. je kan beter nog een jaar single zijn en dan de vrouw van je dromen tegen komen. Waar zij en iedereen om je heen jaloers op is.

Hmm.. wat een kolere dag :r
Whahah ik heb dat soms ook. Dat ik denk van 'had ie het niet voor de kerst uit kunnen maken, had me een heleboel geld gescheeld' :P Maar dat is natuurlijk stom om te denken, want het was een heerlijke kerst die ik echt niet had willen missen..Maar soms is het idd stom, dat je je echt afvraagt waarom je zo veel tijd en geld in iets investeerd wat nu opeens weg is ;)

Alleen de volgende keer zal ik dat gewoon weer doen :P
Want op het moment dat je in een relatie zit maakt dat je gelukkig.. En dan wil je ook leuke dingen doen samen, die vaak geld kosten.. Vaak heb je achteraf pas zoiets van 'zonde, ik had dat wel aan iets beters kunnen bestend'

En idd, als je een relatie neemt omdat je een relatie wil loop je misschien wel iemand mis met wie het wel kan werken.. Je kan beter even single zijn en afwachten, dan komt het allemaal vanzelf!
pi_94560067
Ik heb gezegd dat ik na mijn verjaardag niet meer zou komen, maar die 'belofte' trek ik in...

Vannacht gedroomd dat ik haar en haar vriend tegenkwam en hij en ik ruzie kregen. Daar stopte de droom somehow en begon een andere droom waar zij in een vakantiehuisje naast me in bed lag en tegen me aangekropen. FF verderop in de droom stapte ze uit bed, gaf me een kus en liep naar de woonkamer van dat huisje toe.
Dit is het enige wat ik me kan herinneren.

Voel me vandaag al de hele dag vaag en een gevoel van missen houdt me al uren in z'n greep. Ja, ik ben weer verdrietig dat ik haar kwijt ben... Ik dacht dat ik toch al een stuk verder was.

Dit filmpje kwam ik tegen op de weblog:

The Aurora door Terje Sorgjerd
Op de een of andere manier doet dit liedje me ook nog een sterk aan haar denken.

*zucht ;(* Hoeveel kun je van iemand houden...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94560142
Damn ik wil haar onbewust toch nog terug... En dat na 3,5 maand... Ach, het is lente!
pi_94560196
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
Damn ik wil haar onbewust toch nog terug... En dat na 3,5 maand... Ach, het is lente!
Troost je kerel, voor mij is het ruim 4 maanden en hierboven lees je wat mij nog altijd overkomt...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94560369
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Troost je kerel, voor mij is het ruim 4 maanden en hierboven lees je wat mij nog altijd overkomt...
Jeetje, ja zo is het niet echt bij mij... Meer dat ik er aan toegegeven heb, dat ik nog gevoelens heb. En af en toe komt ze nog in me dromen voor ja... Over een nieuwe vriend weet ik niets. Kreeg er af en toe wel rillingen van als ik er aan dacht... Dat is wel over...

Maar al met al, zal ik als ze nu voor me neus zo staan en me terug zou willen. Waarschijnlijk direct overstag gaan. Ik weet wat er fout is gegaan, nam har voor granted etc...
pi_94560477
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Jeetje, ja zo is het niet echt bij mij... Meer dat ik er aan toegegeven heb, dat ik nog gevoelens heb. En af en toe komt ze nog in me dromen voor ja... Over een nieuwe vriend weet ik niets. Kreeg er af en toe wel rillingen van als ik er aan dacht... Dat is wel over...

Maar al met al, zal ik als ze nu voor me neus zo staan en me terug zou willen. Waarschijnlijk direct overstag gaan. Ik weet wat er fout is gegaan, nam har voor granted etc...
Als ze nu voor me zou staan en ze zou me omhelzen, zou ik haar net zo goed omhelzen. Ben momenteel echt in een emotionele bui en zou d'r alles vergeven wat ze gedaan heeft.
Ik weet dat dat dom is, maar soms wint je emotie het net even van je verstand.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:56:06 #113
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94560484
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik zeg niks. :X
pi_94560519
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
Het is inderdaad lente! And here we go people :D throw away all the negative thoughts!

Met dit nummer leid ik officieel de FUCK-JE-EX lente in!

sorry folks.. iets teveel snoep op..
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94560571
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:56 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik zeg niks. :X
Zeg maar joh, maar wil je soms zeggen dat ik m'n dromen voor het uitzoeken heb :')?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94565109
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zeg maar joh, maar wil je soms zeggen dat ik m'n dromen voor het uitzoeken heb :')?
Ik denk dat de meeste mensen niet alleen moeite hebben met hun ex, omdat ze echt puur die ex missen, maar ook zoiets hebben van: ik ben goed genoeg voor jou/kan goed genoeg zijn. Een beetje egoïsme, waar ik mezelf in ieder geval schuldig aan maak. :@

Maar heel veel denk ik niet meer aan mijn ex. Wel elke dag eventjes; niet constant, maar het beïnvloed niet echt mijn humeur. :P (zit nu aan 2maanden ongvr.)
pi_94574010
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen niet alleen moeite hebben met hun ex, omdat ze echt puur die ex missen, maar ook zoiets hebben van: ik ben goed genoeg voor jou/kan goed genoeg zijn. Een beetje egoïsme, waar ik mezelf in ieder geval schuldig aan maak. :@

Maar heel veel denk ik niet meer aan mijn ex. Wel elke dag eventjes; niet constant, maar het beïnvloed niet echt mijn humeur. :P (zit nu aan 2maanden ongvr.)

Ik word er ook niet door beïnvloed, maar heb gewoon maar, for granted gehouden dat ik waarschijnlijk altijd wel een zwak voor haar zal hebben. En dat geeft niets :) Als je het maar een plekje geeft.
pi_94582312
Jaa je ego krijgt idd echt een klap.. Iemand die jou helemaal geweldig vond vind je nu opeens niks meer waard en dat is natuurlijk niet goed voor je zelfvertrouwen :P
Gelukkig word dat op den duur wel beter, dan ga je weer in zien dat je wel leuk bent.
En zodra er weer een nieuw iemand voorbij komt gaat dat gevoel vaak helemaal weg.. Dan word je weer leuk gevonden en krijg je weer bevestiging ;)

Dat neemt niet weg dat je idd nog altijd een zwak voor je ex kan houden..
Maar dat kan ook wederzijds zijn, hij/zij kan ook nog een zwak voor jou hebben..
Mijn eerste ex wil me na 2 jaar nog steeds terug, ik hem niet meer, maar dat neemt niet weg dat ik ook voor hem nog een zwak heb, ook al heb ik het toen definitief beeindigd en heb ik na hem nog een geweldige relatie gehad.. ik heb toch veel om hem gegeven en hij was mijn eerste, dus dat plekje zal hij ook wel houden..
pi_94584927
Het grappige is dat mijn situatie nu gewoon identiek aan het herhalen is: het gaat uit eind november, we houden het vol om een tijdje vrienden te blijven en beide keren wordt in januari/februari het contract op bijna dezelfde manier direct afgekapt en gaat ze er met dezelfde jongen vandoor :')

Achja, als dit zo doorgaat ben ik over anderhalf jaar met haar in het liefdesbootje :')

Maargoed, ik ga nu slapen want ik heb het koud en het is laat.

Trusten :*
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:30:49 #120
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94586669
Ik hoop voor jou dat het niet zo is. :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:41:52 #121
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94587358
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het grappige is dat mijn situatie nu gewoon identiek aan het herhalen is: het gaat uit eind november, we houden het vol om een tijdje vrienden te blijven en beide keren wordt in januari/februari het contract op bijna dezelfde manier direct afgekapt en gaat ze er met dezelfde jongen vandoor :')
Heeft ze je toen ook aangespoord om geen contact meer op te nemen?

Het feit dat je die vreemdgangster nog steeds terug zonder boe of bah zou terugnemen zegt al genoeg over de fase waar je je (nog steeds) in bevindt. Goofy's tip van de dag: kweek eens een beetje zelfrespect. :)
pi_94587870
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:59 schreef CeeZee het volgende:
Jaa je ego krijgt idd echt een klap.. Iemand die jou helemaal geweldig vond vind je nu opeens niks meer waard en dat is natuurlijk niet goed voor je zelfvertrouwen :P
Gelukkig word dat op den duur wel beter, dan ga je weer in zien dat je wel leuk bent.
En zodra er weer een nieuw iemand voorbij komt gaat dat gevoel vaak helemaal weg.. Dan word je weer leuk gevonden en krijg je weer bevestiging ;)

Dat neemt niet weg dat je idd nog altijd een zwak voor je ex kan houden..
Maar dat kan ook wederzijds zijn, hij/zij kan ook nog een zwak voor jou hebben..
Mijn eerste ex wil me na 2 jaar nog steeds terug, ik hem niet meer, maar dat neemt niet weg dat ik ook voor hem nog een zwak heb, ook al heb ik het toen definitief beeindigd en heb ik na hem nog een geweldige relatie gehad.. ik heb toch veel om hem gegeven en hij was mijn eerste, dus dat plekje zal hij ook wel houden..
Wow.. hoe helder wil je het hebben? Dit is precies wat ik voel. Alleen gaat het bij mij erg met schommelingen. Dan voel ik me super en vol met zelfvertrouwen (mede omdat ik dan lang niet aan m'n ex denk).. maar twee uurtjes later voel ik me down en kan ik mezelf niet uitstaan dat ik me zo voel. Het heeft echt helemaal geen zin om je zo te voelen maar toch gebeurt het.

Ik zou nooit meer terug willen naar een ex.. ik wil nieuwe avonturen beleven! Dat is dan ook mijn streven :D

Twee weken geleden een superrr leuk meisje ontmoet.. maar ik ben heel erg bang om verliefd te worden :@
pi_94587948
2 weken uit. 2 weken niet gezien maar wel dagelijks contact! waarom? waarom laat ze me niet gewoon met rust. ze geeft continu tegenstrijdige signalen af waardoor ik hoop houd. Maar zoals ze de laatste weken met me omgaat is gewoon niet normaal en wil ik haar dan uberhaupt wel terug?

vanavond ga ik naar de FRANK010 borrel as usual en nu las ik op der msn dat zij daar ook naartoe gaat. en ze stuurde me gisteravond een sms met de vraag of ik ga.

Ik twijfel nu enorm en weet niet wat het beste is...
pi_94588083
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef Pinguino81 het volgende:
2 weken uit. 2 weken niet gezien maar wel dagelijks contact! waarom? waarom laat ze me niet gewoon met rust. ze geeft continu tegenstrijdige signalen af waardoor ik hoop houd. Maar zoals ze de laatste weken met me omgaat is gewoon niet normaal en wil ik haar dan uberhaupt wel terug?

vanavond ga ik naar de FRANK010 borrel as usual en nu las ik op der msn dat zij daar ook naartoe gaat. en ze stuurde me gisteravond een sms met de vraag of ik ga.

Heeft zij het uitgemaakt? Duidelijkheid is het beste.. gewoon heel goed duidelijk maken wat jij nu wilt en anders gewoon niet meer reageren op berichtjes. Heel hard en misschien niet wat je wilt, maar wat wel moet als je met rust gelaten wil worden.

Klote situatie van die borrel.. ga voor de gezelligheid en bekijk gewoon wat er gebeurd.. kan er weinig anders over zeggen.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:24:22 #125
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94588087
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef Pinguino81 het volgende:

Als je met rust gelaten wil worden dan moet je ook niet antwoorden op haar sms'jes en haar verwijderen uit je MSN lijst. Je geeft zelf het antwoord al, maar je onderneemt geen actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')