abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:53:19 #76
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_94504939
@mahjoe woede ipv verdriet klinkt bekend hoor.... denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Vrouwen misschien wat sterker (mannen zullen het wel op een andere manier uiten)

Even kleine update: Ex gaat vandaag voor 2 maanden buitenland ivm opleiding.... heb er verder helemaal niks mee te maken, niks mee van doen etc..... maar ik zit me al de hele ochtend op te vreten over het feit dat ik er over na denk..... |:(
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_94505946
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef ennudan het volgende:
@mahjoe woede ipv verdriet klinkt bekend hoor.... denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Vrouwen misschien wat sterker (mannen zullen het wel op een andere manier uiten)

Even kleine update: Ex gaat vandaag voor 2 maanden buitenland ivm opleiding.... heb er verder helemaal niks mee te maken, niks mee van doen etc..... maar ik zit me al de hele ochtend op te vreten over het feit dat ik er over na denk..... |:(
Denk ook dat vrouwen hun verdriet anders uiten, maar iig niet als verdriet naar mijn mening, maar als woede of juist vrolijkheid oid..wil niet alle vrouwen over 1 kam scheren maar hier zitten nu eenmaal veel mannen en heb weinig verhalen gelezen over exen van fok'ers die verdriet uiten...daarmee wil ik niet zeggen dat er geen verdriet kan zijn overigens...

Balen dat je erover nadenkt ennudan, maar daar loop ik ook constant tegen aan, ik wil er niet mee zitten! En toch gebeurdt het en mischien omdat je het juist zo graag niet wil! Accepteer gewoon dat het gevoel er nog een beetje is, geef het tijd....
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:26:04 #78
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94506112
hmm, was net door wat oude foto's aan het bladeren. en daar zaten ook foto's van ons samen bij. deed me niet veel om te zien gelukkig. maar ik bewaar ze wel.
pi_94506198
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:26 schreef Under_Score het volgende:
hmm, was net door wat oude foto's aan het bladeren. en daar zaten ook foto's van ons samen bij. deed me niet veel om te zien gelukkig. maar ik bewaar ze wel.
Wow wat goed! Ik ben jaloers. Als ik al foto's zie van alleen mijn ex krijg ik een raar gevoel.. Gelukkig zijn er echt 2 of 3 foto's waar we samen opstaan.. raar eigenlijk na al die maanden samen te zijn geweest..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:34:34 #80
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94506414
ik heb er vrij veel van ons samen. heb ze nu allemaal even ingepakt in een RAR file en die gaat op de externe schijf.

de foto's heb ik geen problemen mee, maar laatst kwam ze akelig dicht langsfietsen en toen brak me toch het koude zweet even uit.
pi_94506702
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef Under_Score het volgende:
ik heb er vrij veel van ons samen. heb ze nu allemaal even ingepakt in een RAR file en die gaat op de externe schijf.

de foto's heb ik geen problemen mee, maar laatst kwam ze akelig dicht langsfietsen en toen brak me toch het koude zweet even uit.
Ja die heb ik van mijn eerste ex ook nog in rar en op een ext hd maar na bijna twee jaar nog niet 1x naar gekeken.. waarom zou ik? Geen behoefte aan. Wel nog steeds de zak met spullen die altijd bij haar stonden niet uitgepakt.. moet ik toch maar eens gaan doen. Zitten nog handige dingen in misschien :9 hahahahaha

Van m'n recentste ex, gelijk alles verwijderd :D byeeee bye :9

.. koud zweet. Heb ik alleen als ik kut gedroomd heb over dr.
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:48:15 #82
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94506917
heb laatst wel al dr tekeningetjes en briefjes die ze me had gedaan weggegooid. die kon ik gewoon niet meer zien. teksten als hou van je, en voor altijd samen hebben nu in retrospect een hele andere waarde dan toen ik ze kreeg.
pi_94507390
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef Under_Score het volgende:
heb laatst wel al dr tekeningetjes en briefjes die ze me had gedaan weggegooid. die kon ik gewoon niet meer zien. teksten als hou van je, en voor altijd samen hebben nu in retrospect een hele andere waarde dan toen ik ze kreeg.
Dat is heel goed. Dat zijn stappen richting het 'over je ex heen zijn' stadium :D
Ik heb die dingen gelukkig niet.. maar mijn ex wel van mij. Kaartjes, knuffels.. verjaardags cadeautjes..

bleh.. moet er ff niet meer aan denken :r . De zon is gaan schijnen. Tijd voor een dosis frisse lucht!
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:07:04 #84
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94507595
doe dat, zonnetje werkt perfect om alles te vergeten. een lekkere lange wandeling maken in het mooie weer doet mijn humeur altijd goed. en het is gezond :D
pi_94508004
Yea het was heerlijk..! Beetje jammer dat ik op stage zit en dus niet een hele wandeling kan gaan maken. Misschien zodra ik klaar ben, lekker radio aan in de auto en rijden waar de zon mij brengt :D
pi_94517643
Ik heb alles in een grote envelop in een onderste la verstopt.. En idd alles in 1 map ver weg op mijn pc.
Weggooien kan ik niet, het was toch 2 jaar van mijn leven :P
Van mijn eerste ex heb ik ook alle foto's nog.. Dat begon als een vakantieliefde en ik ga geen hele vakantie deleten ;)

Verder, als vrouw zijnde, denk ik niet dat wij haat gevoelens gaan ontwikkelen om ons verdriet weg te drukken..
Ik reageer wel koeltjes als zijn naam valt, maar dat is meer uit zelfbescherming. Ik heb heel veel om mijn ex gegeven alleen om dat te uiten heeft totaal geen nut. Het doet pijn dat het uit is, maar haten doe ik hem zeker niet, en ik doe ook niet alsof.
De vrouwen die wel haten hebben daar imo vaak ook recht toe als je hoort op wat voor manier ze behandeld zijn.. Daarmee wil ik niet meteen alle mannen eikels noemen (en vrouwen kunnen er ook wat van), maar in mijn omgeving is bijna niemand boos als het allemaal netjes gegaan is, vaak zijn daar echt goede redenen voor.
pi_94532576
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef CeeZee het volgende:
Ik heb alles in een grote envelop in een onderste la verstopt.. En idd alles in 1 map ver weg op mijn pc.
Weggooien kan ik niet, het was toch 2 jaar van mijn leven :P
Van mijn eerste ex heb ik ook alle foto's nog.. Dat begon als een vakantieliefde en ik ga geen hele vakantie deleten ;)

Verder, als vrouw zijnde, denk ik niet dat wij haat gevoelens gaan ontwikkelen om ons verdriet weg te drukken..
Ik reageer wel koeltjes als zijn naam valt, maar dat is meer uit zelfbescherming. Ik heb heel veel om mijn ex gegeven alleen om dat te uiten heeft totaal geen nut. Het doet pijn dat het uit is, maar haten doe ik hem zeker niet, en ik doe ook niet alsof.
De vrouwen die wel haten hebben daar imo vaak ook recht toe als je hoort op wat voor manier ze behandeld zijn.. Daarmee wil ik niet meteen alle mannen eikels noemen (en vrouwen kunnen er ook wat van), maar in mijn omgeving is bijna niemand boos als het allemaal netjes gegaan is, vaak zijn daar echt goede redenen voor.
Als ik dit lees, ben ik wel heel erg in touch met mijn vrouwelijke kant :D
pi_94533992
Kiekeboe :P

Hier gaat het eigenlijk wel prima, 2 leuke dames op Paiq waar ik mee sprak waren eigenlijk al genoeg om me even te laten zien dat er méér is dan alleen men ex :@

oude foto's kan ik prima zien, ook die waarop we bijv zoenend staan. Ik heb er goede herinneringen bij, zoals door anderen gezegd gooi je ook geen jaren van je leven weg. Ook geen spullen trouwens, ik heb nog best wat in huis staan wat indirect in verband staat met men ex, maar de brieven foto's etc liggen in een map in het nachtkastje aan de andere kant.

Geen behoefte om er naar te kijken, en als ik het wil moet ik het bewust opzoeken. Soms een verdwaalde foto op men pc, achja. Doet me weinig pijn meer.

Nu krijg ik langzaam aan toch steeds meer zoiets van ja, genoeg geweest, ik wil wel weer door en zou het ook wel weer leuk vinden denk ik om nieuwe meiden te leren kennen :)
pi_94536298
Was het maar heel makkelijk om je ex te zien als een meisje zoals alle andere meisjes ....

Nog altijd hecht ik enorm veel waarde aan wat zij zou vinden, denken, zeggen...

Hoewel ik 100 % oprecht en gemeend durf te beweren, dat ik haar nooit meer terug zal willen, zit er in mijn onbewustzijn toch nog wel een soort streven...

Het ultieme op liefdesgebied dat mij op dit moment zou kunnen gebeuren, is mijn ex die zegt: Ik heb een hele grote fout gemaakt, of iets in die richting...
Of dat ze over een jaartje bij haar thuis zullen zeggen, die Bartinhoo is volgens mij heel erg veranderd, jammer dat het toen zo gelopen is...

Natuurlijk zal dit nooit gebeuren, maar soms merk ik aan mezelf dat ik dat misschien toch een beetje zie als het heerlijkste gevoel, en dat wanneer ik bij wijze van spreke zou kunnen kiezen tussen een nieuwe relatie met het knapste en leukste meisje die ik ken, of mijn ex die iets in de trend van hierboven zegt, dan zou ik het nog moeilijk kiezen vinden ook...

Net zoals met die 2 meiden waar ik contact mee had, zij vonden me leuk, waren intelligenter hadden een heel stuk beter lichaam, waren knapper, maar toch geeft het mij geen ''warm/blij'' gevoel oid, terwijl als mijn ex zoiets zou zeggen dan zit ik in de wolken...
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:53:33 #90
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94537372
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef Bartinhoo het volgende:
Was het maar heel makkelijk om je ex te zien als een meisje zoals alle andere meisjes ....

Nog altijd hecht ik enorm veel waarde aan wat zij zou vinden, denken, zeggen...

Hoewel ik 100 % oprecht en gemeend durf te beweren, dat ik haar nooit meer terug zal willen, zit er in mijn onbewustzijn toch nog wel een soort streven...

Het ultieme op liefdesgebied dat mij op dit moment zou kunnen gebeuren, is mijn ex die zegt: Ik heb een hele grote fout gemaakt, of iets in die richting...
Of dat ze over een jaartje bij haar thuis zullen zeggen, die Bartinhoo is volgens mij heel erg veranderd, jammer dat het toen zo gelopen is...
ik zit eigenlijk met precies hetzelfde.
raar gevoel.
pi_94541859
Ik maak hier ook maar eens een post, hopelijk lucht het voor mzelf wat op...

dikke 4 jaar relatie gehad, waarvan laatste half jaar zelfs samengewoond en nu is ze voor studie 5 maanden naar het buitenland. Na 1 maand is ze echter vreemdgegaan, ze biechte dit huilend op en vertelde me echt terug te willen. na hier een paar dagen over nagedacht te hebben kon ik dit toch vergeven. Helaas vertelde ze me dat ze me TOCH niet meer leuk vond en we wel weer zouden zien als ze in Nederland is (medio juni). Nu is het zo'n 3 weken na de breakup, elkaar eigenlijk voortdurend gesproken via internet op een pauze van een week na die eigenlijk maar 3 dagen duurde. Ze zegt dat het uitgaan voornamelijk komt omdat we elkaar eersten zijn en ze toch nieuwsgierig was maari k heb zelf het idee dat het meer een excuus voor haarzelf is...(Maar goed hoe subjectief ben ik ..) We waren 16 en 17 toen we begonnen aan onze relatie dus we zijn beiden ook wel redelijk veranderd in die tijd (naar mijn idee niet uit elkaar)

Nu net weer met haar gesproken via skype maar het deed mezelf echt zoveel pijn om te zien dat zij al weer met allerlei jongens daar aan het rondvozen is en gewoon vrolijk is terwijl ik hier verdrietig zit te zijn. Het lukt gewoon niet om alleen vrienden te zijn van mijn kant op het moment. Langsgaan wilde ze niet dus dat zou me eigenlijk voldoende moeten zeggen dat ik verder moet kijken. Toch zit ik nog heel erg in die fase 1 van de OP, ik kan me niet voorstellen dat die 4 jaar zo weinig voor haar waren. Tevens ben ik ook erg teleurgesteld in haar. Ik voel echter nog wel ontzettend veel voor haar ondanks dit alles.

Ik heb geprobeerd weer een paar keer uit te gaan om daar nieuwe mensen te ontmoeten maar als ik daar ben voel ik me juist heel erg eenzaam, ellendig en zonder zelfvertrouwen. Nu afgesproken dat ze me blokkeert op de chat en dat ik wel mail als ik me beter voel.

Wat hebben jullie gedaan om het te vergeten? Gewoon doorgegaan met dagelijks leven als werken of juist een paar dagen rust genomen om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten? Ik heb de afgelopen 3 weken geprobeert door te gaan maar zit er nu over te denken om het tweede eens te proberen en met verschillende mensen te praten... Ik kan mezelf niet continu als normaal voordoen terwjil ik me zo slecht voel

Weet iemand trouwens een goed boek hierover om er goed overheen te komen? Ik weet dat het voor iedereen verschillend is maar ik hoop dat iemand toch iets weet?
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
  donderdag 24 maart 2011 @ 07:37:07 #92
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_94542689
ok... zij (denk ik) gister vertrokken naar het buitenland voor stage.. start ik msn op blijkt ze bijna de halve dag en hele avond online. Hoe en waarom daarvan maakt eigenlijk allemaal niet zo uit (ik gok een tussenstop op een vliegveld met gratis wifi) maar kan iemand mij uitleggen waarom ik me er zo mee bezig hou en zelfs aan stoor............ dit is echt niet gezond meer :{
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_94542837
[@Bartinhoo: je moet echt hulp gaan zoeken want je zit echt vast in een gedachtencirkeltje.

Hoe durf jij hardop te zeggen: "Hoewel ik 100 % oprecht en gemeend durf te beweren, dat ik haar nooit meer terug zal willen" als je vervolgens direct de volgende alinea komt met het 'ultieme' volgens jou op liefdesgebied:
quote:
1s.gif[b] Op woensdag 23 maart 2011 23:31 Het ultieme op liefdesgebied dat mij op dit moment zou kunnen gebeuren, is mijn ex die zegt: Ik heb een hele grote fout gemaakt, of iets in die richting...
Je bent echt niets verder dan vier maanden geleden. Stop ermee en zie dat er allerlei open deuren voor je dichtvallen (al die leuke meisjes met wie je sms contact had en je duidelijk iets lieten blijken) omdat jij met die betonnen plaat voor je hoofd alleen maar aan die dichte deur van je ex blijft trekken....

Sorry hoor; maar maak eens een ontwikkeling door Bartinhoo. Je staat echt gruwelijk stil....

[ Bericht 37% gewijzigd door Wanderingwhy op 24-03-2011 08:06:14 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:27:33 #94
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_94543214
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
[@Bartinhoo: je moet echt hulp gaan zoeken want je zit echt vast in een gedachtencirkeltje.

Hoe durf jij hardop te zeggen: "Hoewel ik 100 % oprecht en gemeend durf te beweren, dat ik haar nooit meer terug zal willen" als je vervolgens direct de volgende alinea komt met het 'ultieme' volgens jou op liefdesgebied:

[..]

Je bent echt niets verder dan vier maanden geleden. Stop ermee en zie dat er allerlei open deuren voor je dichtvallen (al die leuke meisjes met wie je sms contact had en je duidelijk iets lieten blijken) omdat jij met die betonnen plaat voor je hoofd alleen maar aan die dichte deur van je ex blijft trekken....

Sorry hoor; maar maak eens een ontwikkeling door Bartinhoo. Je staat echt gruwelijk stil....
Dat gevoel heb ik ook een beetje (voor mezelf dan he... niet noodzakelijk voor Bart)
pi_94543230
Ik denk dat ik een poos niks nieuws heb gezocht na mijn ex om een punt te maken. Zij had na een week al een ander, terwijl ze me vroeger nog iets zei over dat haar vorig vriendje een player was omdat hij binnen een week een ander meisje had, nadat zij het met hem uitmaakte.

Mijn reactie toen: Die gozer houdt niet genoeg van zichzelf, daarom moet hij meteen weer een ander meisje. (actually you couldn't blame the guy..)

Maar ik ben van plan in de zomer toch wat leuks te zoeken, of in ieder geval gewoon lol te maken met veel feestgangers, hopend dat er een paar mooie meiden tussen zitten. 8-)

[ Bericht 2% gewijzigd door trekeennummertje op 24-03-2011 08:35:29 ]
pi_94543400
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Cocktailprikker het volgende:

oude foto's kan ik prima zien, ook die waarop we bijv zoenend staan. Ik heb er goede herinneringen bij, zoals door anderen gezegd gooi je ook geen jaren van je leven weg. Ook geen spullen trouwens, ik heb nog best wat in huis staan wat indirect in verband staat met men ex,
Veel dingen met sentimentele waarde hebben we wel weggedaan, we hebben samen namelijk alles uitgezocht.. Alleen bijvoorbeeld een ochtendjas die ik van hem kreeg gebruik ik nog en een fotolijstje van hem bevat nu foto's van mij en mijn vrienden/familie.

@ Trekeennummertje
Lekker doen :P Jij mag nu weer gaan genieten!

@ Bart
Misschien hebben de mensen hier wel gelijk.. Je zit er nu al wel een lange tijd mee..
pi_94543700
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 08:27 schreef ennudan het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook een beetje (voor mezelf dan he... niet noodzakelijk voor Bart)
Hey Ennudan: Niet zo raar toch? Je hebt net weer e.e.a. met haar moeten regelen en dan komt het toch weer even bovendrijven... ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94543897
Uit die post lijkt het wel heel erg ja...

Maar hoe ik het zie, is het wel een stuk minder ''erg'' dan hoe het naar voren komt in die post...

Wat ik bedoel te zeggen, is dat het mij heerlijk lijkt als ik vroeg of laat zal horen van haar / of haar familie : Goh, wat ben je veranderd oid, of dat ze ooit zou zeggen : Ik vind het nog wel eens jammer dat het zo is gelopen achteraf...

Zoiets lijkt me heerlijk om te horen... Maar dat ik haar dan niet meer terug zou nemen, dat meen ik oprecht... Het lijkt me juist de ultieme revanche om daar dan vervolgens niet op in te gaan :P

Verder besef ik heus wel dat dit nooit zal gebeuren, maar vergelijk het een beetje met de wil om later ooit eens een dikke ferrari voor de deur te hebben staan. :')

En wat betreft die andere meiden, dat is nog een beetje schommelend. Enerzijds denk ik ( vooral met de lente voor de deur weer ) van hmm, het lijkt me toch wel leuk. Lekker terrasjes pakken, varen, dagjes weg met een leuke meid..
Maar anderzijds vind ik het op het moment ook heerlijk om geen verplichtingen op dat gebied te hebben. Niemand die iets van me verwacht, alles ligt open..

Ben een beetje het type dat het enorm leuk vindt om te horen dat er meiden interesse hebben, maar ligt er eenmaal 1 vast in de zin van een relatie, dan is de spanning eraf, de ''buit'' is dan binnen, en dan kan ik me niet meer op andere meiden richten...
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:29:48 #99
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_94544384
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 08:55 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hey Ennudan: Niet zo raar toch? Je hebt net weer e.e.a. met haar moeten regelen en dan komt het toch weer even bovendrijven... ;)
Ja misschien is het dat wel.......... maar ik irriteer me echt aan mezelf dat ik er op die manier mee bezig ben.... en toch heb ik ook ergens niet het gevoel dat ik dat kan/wil veranderen :(
pi_94545299
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef Bartinhoo het volgende:
Uit die post lijkt het wel heel erg ja...

Maar hoe ik het zie, is het wel een stuk minder ''erg'' dan hoe het naar voren komt in die post...

Wat ik bedoel te zeggen, is dat het mij heerlijk lijkt als ik vroeg of laat zal horen van haar / of haar familie : Goh, wat ben je veranderd oid, of dat ze ooit zou zeggen : Ik vind het nog wel eens jammer dat het zo is gelopen achteraf...

Zoiets lijkt me heerlijk om te horen... Maar dat ik haar dan niet meer terug zou nemen, dat meen ik oprecht... Het lijkt me juist de ultieme revanche om daar dan vervolgens niet op in te gaan :P

Verder besef ik heus wel dat dit nooit zal gebeuren, maar vergelijk het een beetje met de wil om later ooit eens een dikke ferrari voor de deur te hebben staan. :')

En wat betreft die andere meiden, dat is nog een beetje schommelend. Enerzijds denk ik ( vooral met de lente voor de deur weer ) van hmm, het lijkt me toch wel leuk. Lekker terrasjes pakken, varen, dagjes weg met een leuke meid..
Maar anderzijds vind ik het op het moment ook heerlijk om geen verplichtingen op dat gebied te hebben. Niemand die iets van me verwacht, alles ligt open..

Ben een beetje het type dat het enorm leuk vindt om te horen dat er meiden interesse hebben, maar ligt er eenmaal 1 vast in de zin van een relatie, dan is de spanning eraf, de ''buit'' is dan binnen, en dan kan ik me niet meer op andere meiden richten...
De mensen lezen het en gaan eigenlijk (een soort) van het ergste uit. Ze stellen zich de situatie voor en dan ziet het er allemaal negatief uit. Alsof je inderdaad vast blijft hangen in het verwerkingsproces. Ik heb dat gevoel ook nu met mijn ex. Het zou super zijn om over een twee weken of twee maanden te horen te krijgen: "Wat stom dat ik jou heb laten gaan zeg.. Jammer dat je nu zo'n leuke nieuwe vriendin hebt..". :9 Puuuuuure fictie. Dromen voor de toekomst..

maar weet je hoe ik denk?
Met of zonder haar of wie dan ook.. kom ik er toch wel. Met of zonder vriendin, ben ik ook gelukkig.

Liefde werkt verslavend en we zijn nu lekker allemaal bezig met afkicken.
Ik begin wel..

Hoi, ik ben Mc.Chicken en ik ben verlsaafd aan liefde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')