Door Mo en Maaike, om een uur of 4 s nachts met geluidquote:Op maandag 21 maart 2011 10:45 schreef amaranta het volgende:
Zo, is er gebatst? Of is het maar een suggestieve TT?
ze is niet hoogbegaafd maar heeft grootsheid waanzinquote:Op maandag 21 maart 2011 10:46 schreef Urb het volgende:
Mo tegen Maik: " Wat ik allemaal niet moet doen om jou te laten blijven eh? "![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:46 schreef knagsje het volgende:
Ik vind Geer en Karim de meest normale mensen in het huis daar, sharon en laura gaan ook nog wel maar de rest is trietse bagger en spoel ik zo door de plee
Daar kunnen ze heel snel achterkomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben Laura en Alex fan, ook al sta ik der alleen in ze zijn oprecht in het spel en zijn tenminste een beetje normaal, volgens mij vinden ze elkaar echt leuk is maar is Laura alleen bang dat hij haar of zij haar tegen gaat vallen na het huis..
Aandachttrekkerij van de handboeienquote:Op maandag 21 maart 2011 10:50 schreef knagsje het volgende:
heeft die webshopkudt iets gebroken? Ze loopt in een mitella....
Laura is gewoon niet mijn type, maar geen lelijke vrouw of zo. Dus ik neem mijn woorden terug. Ook al heeft ze wel iets weg van een giraffe.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind je lelijk, smaken verschillen
Ik vind Joanne dus geen mooie vrouw. Lelijk wil ik haar ook niet noemen, maar Laura vind ik veel mooier. Die heeft iets veel puurders over zich, veel natuurlijker, Joanne had een dochter van Marijke Helwegen kunnen wezen in mijn optiek.
D'r waardigheid.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:50 schreef knagsje het volgende:
heeft die webshopkudt iets gebroken? Ze loopt in een mitella....
Zou je denken?????quote:Op maandag 21 maart 2011 10:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En je hebt gelijk, maar Joanne heeft dan ook volgens mij een paar dingen aan zichzelf laten doen.
Ik join je club wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben Laura en Alex fan, ook al sta ik der alleen in ze zijn oprecht in het spel en zijn tenminste een beetje normaal, volgens mij vinden ze elkaar echt leuk is maar is Laura alleen bang dat hij haar of zij haar tegen gaat vallen na het huis..
Zolang je erna maar douchedquote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef Toverheks het volgende:
durft nou geen van die meiden tegen O.B.tje te zeggen dat ze goor is als je ongesteld bent nog te liggen wopperen???
echt he je bent een man gadverquote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Zolang je erna maar douched
was ze ook nog ongesteldquote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef Toverheks het volgende:
durft nou geen van die meiden tegen O.B.tje te zeggen dat ze goor is als je ongesteld bent nog te liggen wopperen???
Mag ik ook joinen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik join je club wel hoorIk vind het ook leuk dat ze hebben gekust, heel lief.
Het was meer een verwijzing naar het niet douchen hoorquote:
Heb je dat bed gehoord? Als je er naar wijst piept het al.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:54 schreef iwannabehigh het volgende:
maar als het om 4 uur 5 uur 's nachts was... HOE KUNNEN JULLIE DAT NOU HEBBEN GEHOORD, het GEMIDDELDE MENS SLAAPT DAN TOCH...![]()
![]()
varen door de rode zee......................quote:Op maandag 21 maart 2011 10:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het was meer een verwijzing naar het niet douchen hoor
Alhoewel echte schippers hahaha...
Zou een leuke vraag van renate zijn in de live show; Mo, waarom douche niet als je in je doosje hebt laten kuchen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het was meer een verwijzing naar het niet douchen hoor
Alhoewel echte schippers hahaha...
Kunnen ze hem niet ff het zwembad intieferenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef Toverheks het volgende:
die maik met die gore badjas die staat al rechtop uit zich zelf hoef je niet meer aan een haakje te hangen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |