Gisteren zeiden enkele bewoners waaronder Sharon dat ze er trots op waren dat ze in de eerste editie zaten , hehequote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het kost net zoveel geld als ze de stekker er nu uit halen dan dat ze het laten lopen tot het eind, heeft ook met afspraken te maken, sponsoren, reklame en die gasten die alles in elkaar zetten, zendtijd van NET 5 etc.etc. daarom blijft het lopen anders denk ik heus wel dat het van de buis verdwenen is.
Dan kunnen ze elkaar inderdaad nu maar beter tegenvallen....quote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben Laura en Alex fan, ook al sta ik der alleen in ze zijn oprecht in het spel en zijn tenminste een beetje normaal, volgens mij vinden ze elkaar echt leuk is maar is Laura alleen bang dat hij haar of zij haar tegen gaat vallen na het huis..
Ben ook Laura fan,En ik de4n ook dat Alex tegen gaat vallen na het huis. Vind hem nu al niks (met pijn aan het hart moet ik toegeven dat het wel beter wordt)quote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben Laura en Alex fan, ook al sta ik der alleen in ze zijn oprecht in het spel en zijn tenminste een beetje normaal, volgens mij vinden ze elkaar echt leuk is maar is Laura alleen bang dat hij haar of zij haar tegen gaat vallen na het huis..
Vind je lelijk, smaken verschillenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahaha.. ach weet je wat het is, die vrouwen en mannen daar zien er gewoon goed verzorgd uit in het algemeen, maar sommige zijn wel lelijk ook al zien ze er goed uit.. als jullie me begrijpen
plus ik vergelijk iedereen wel eens met dierenrare tik maar ja..
Ik hoorde dat hij wel zin had in mosselen, dus dat zal wel nietquote:Op maandag 21 maart 2011 10:40 schreef TimeJumper het volgende:
Zou Maaike minstens zijn handen dan hebben gewassen na al dat gebats en gefriemel
dat weet ik wel zeker, geen 1 zender brand zijn handen nog aan zoiets, mede omdat SST flopt, het is een prog. van een miljoen he als het niet meer is, moet je wel hebben liggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gisteren zeiden enkele bewoners waaronder Sharon dat ze er trots op waren dat ze in de eerste editie zaten , hehe
Ik denk niet meer dat er een vervolg komt
Kijk eerder naar het innerlijk, bij jo zou ik het nog geen 5 minuten volhouden om mee te kunnen leven. Alles is ikke ikke ikke, mamma mamma mamma, schreeuwen, overdreven, reclame en ze weet en heeft alles bah bah bahquote:Op maandag 21 maart 2011 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind je lelijk, smaken verschillen
Ik vind Joanne dus geen mooie vrouw. Lelijk wil ik haar ook niet noemen, maar Laura vind ik veel mooier. Die heeft iets veel puurders over zich, veel natuurlijker, Joanne had een dochter van Marijke Helwegen kunnen wezen in mijn optiek.
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kijk eerder naar het innerlijk, bij jo zou ik het nog geen 5 minuten volhouden om mee te kunnen leven. Alles is ikke ikke ikke, mamma mamma mamma, schreeuwen, overdreven, reclame en ze weet en heeft alles bah bah bah
Door Mo en Maaike, om een uur of 4 s nachts met geluidquote:Op maandag 21 maart 2011 10:45 schreef amaranta het volgende:
Zo, is er gebatst? Of is het maar een suggestieve TT?
ze is niet hoogbegaafd maar heeft grootsheid waanzinquote:Op maandag 21 maart 2011 10:46 schreef Urb het volgende:
Mo tegen Maik: " Wat ik allemaal niet moet doen om jou te laten blijven eh? "![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:46 schreef knagsje het volgende:
Ik vind Geer en Karim de meest normale mensen in het huis daar, sharon en laura gaan ook nog wel maar de rest is trietse bagger en spoel ik zo door de plee
Daar kunnen ze heel snel achterkomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:37 schreef Niki.P het volgende:
Aandachttrekkerij van de handboeienquote:Op maandag 21 maart 2011 10:50 schreef knagsje het volgende:
heeft die webshopkudt iets gebroken? Ze loopt in een mitella....
Laura is gewoon niet mijn type, maar geen lelijke vrouw of zo. Dus ik neem mijn woorden terug. Ook al heeft ze wel iets weg van een giraffe.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind je lelijk, smaken verschillen
Ik vind Joanne dus geen mooie vrouw. Lelijk wil ik haar ook niet noemen, maar Laura vind ik veel mooier. Die heeft iets veel puurders over zich, veel natuurlijker, Joanne had een dochter van Marijke Helwegen kunnen wezen in mijn optiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |