Psies...... Verkeerd gecast, er is niet echt iemand waaraan hij zich kan onderwerpen..... Fail...quote:Op maandag 21 maart 2011 09:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Álex is een non-man.
Dat is dat soort man waartegen je kan zeggen, heej ga eens door de stront liggen rollen, want daarna ga ik van je houden.
En die dat zonder vragen gelijk doet
Een gebruiksman die willen alleen maar gebruikt worden bah
Klopt, maar ze was bij Karim veel leuker, opgewekter en ook een stuk energieker.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Idd, maar ja Karim is veel interessanter, veel meer humor en karakter. en heeft ook nog eens meer uitstraling![]()
Daarom valt ze natuurlijk niet op hem, want zij als inhoudsloze valt ook op mannen met weinig tot geen karakter dus Faalex
Yup..... een terugval naar zoutzak.....quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was bij Karim veel leuker, opgewekter en ook een stuk energieker.
Daarnaast had ze zowaar ook opeens een eigen mening in plaats van met de mening van alle anderen mee te hobbelen!
dat zie je vast verkeerd, want nee, nee, zo is ze helemaal niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 09:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker fris van MO. Na een nachtje ketsen, niet even gaan douchen.
Echt erg zeg, zo'n zwakke persoonlijkheid.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Psies...... Verkeerd gecast, er is niet echt iemand waaraan hij zich kan onderwerpen..... Fail...
Ik vermoed het laatste.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Echt erg zeg, zo'n zwakke persoonlijkheid.
Ik snap ook niet dat Gerard er zo mee wegloopt, of zou dat puur voor het spel zijn dat hij er ondertussen zelf ook op schijt
Het laatstequote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Echt erg zeg, zo'n zwakke persoonlijkheid.
Ik snap ook niet dat Gerard er zo mee wegloopt, of zou dat puur voor het spel zijn dat hij er ondertussen zelf ook op schijt
Dat ze dat zelf niet in de gaten heeft.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was bij Karim veel leuker, opgewekter en ook een stuk energieker.
Daarnaast had ze zowaar ook opeens een eigen mening in plaats van met de mening van alle anderen mee te hobbelen!
Stervio is uberpisnicht na zijn "overwinning" op Guido.... Hij is net als Herr Flip een stuk irritanter en duidelijker aanwezig..quote:Op maandag 21 maart 2011 09:54 schreef Flow3r het volgende:
Servio heeft Mootje als enige door; hij noemde haar een dictator/ generaal of zo? Daar is ze helemaal van over de zeik want zo IS ze helemáal niet
die was toch doorgebloed gister???quote:Op maandag 21 maart 2011 09:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker fris van MO. Na een nachtje ketsen, niet even gaan douchen.
En daarna door Maik van der Bats ff schoongeragtquote:
quote:
Ah gelukkig, dacht al van mezelf dat het wishfull thinking wasquote:
ben benieuwd wat haar normen en waarden zijn dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Yup ook dat nog erbij. En dan klagen ze dat ze zoveel last van vliegen en muggen hebben.
Ondertussen heeft ie zijn badjasje met sexgeur weer aanquote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef Tamaartje het volgende:
Maik ligt zeker nog steeds in zn nest...
Waarom krijgt hij geen sanctie
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ie zijn badjasje met sexgeur weer aan
waarom nou, omdat ze niet gelijk met haar benen wijd is gegaan, heb voor zulke meiden meer respekt dan voor een monique die loopt te piepen maar thuis kijken ze ook en mijn ouders etc.etc. en gelijk maar de hele nacht ligt te bonken.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze heeft em weer de bons gegeven.... Gisteravond eerst samen in bed kruipen, en WEER is die muts zo vriendelijk geweest faalex te piepelen....
Saaie doos is ook niet meer interessant, mag ook pleite....
lekkahhhquote:Op maandag 21 maart 2011 09:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het meeste had ze al afgeveegd op het aanrecht in de keuken
Dikke Fail, nu weg met die saaie muts......quote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom nou, omdat ze niet gelijk met haar benen wijd is gegaan, heb voor zulke meiden meer respekt dan voor een monique die loopt te piepen maar thuis kijken ze ook en mijn ouders etc.etc. en gelijk maar de hele nacht ligt te bonken.
nee hoor laura doet het goed.
Volledig mee eens, toch vond ik haar nog leuker met Karim.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom nou, omdat ze niet gelijk met haar benen wijd is gegaan, heb voor zulke meiden meer respekt dan voor een monique die loopt te piepen maar thuis kijken ze ook en mijn ouders etc.etc. en gelijk maar de hele nacht ligt te bonken.
Ben blij dat ik al heb ontbeten, als ik nu een broodje op aanrecht zou zien liggen en iemand neemt er een hap van...quote:Op maandag 21 maart 2011 09:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het meeste had ze al afgeveegd op het aanrecht in de keuken
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben blij dat ik al heb ontbeten, als ik nu een broodje op aanrecht zou zien liggen en iemand neemt er een hap van...
ze is toch ongesteld???quote:Op maandag 21 maart 2011 09:52 schreef TimeJumper het volgende:
Gatver volgens mij heeft Monique helemaal niet gedouched![]()
En dat na al dat gebonk gisteren![]()
Hier ben ik het mee eens. Oke, ze mag dan niet spectaculair lopen hoeren en snoeren zoals Aafke en daardoor saai lijken, maar Aafke ben ik eigenlijk ook wel zat zo ondertussen...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laura hoeft van mij niet te batsen. Niemand trouwens niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach daarvan verschilt ze weinig met Monique..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura hoeft van mij niet te batsen. Niemand trouwens niet.
Maar eerst stellen dat je voor iemand totaal geen gevoelens hebt en misschien ook wel niet na het huis
En dan lekker gaan zitten tongelenDan nog aangeven `kut/huis` omdat ze waarschijnlijk meer wilde
Nah die is voor mij niet meer geloofwaardig.
Laura is gewoon een behaagmeisje
Bij Karim kwam ze gewoon even los, vond haar ook stoer en leuker worden maar heb wel respekt voor dat kind, en al valt ze op Alexander, misschien wordt het wat in het echt na de uitzending, want al is Alexander saai misschien denkt hij wel hou me op de vlakte en misschien is het gewoon een hele lieve jongen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Volledig mee eens, toch vond ik haar nog leuker met Karim.
Hopelijk word Alex genomineerd maar hij zal toch wel niet uit het script mogen nu.![]()
![]()
nee hoor ze staan niet eens op mijn lijstje, maar vind gewoon laura houd de eer aan zich zelf en daar heb ik respekt voor.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dikke Fail, nu weg met die saaie muts......
Jauw ideala finale is Faalex en Mauwra, begrijp ik?
Nee precies, dat word gewoon verkeerd neergezet!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou en? Zo is ze helemaal niet hoor, dat je dat niet ziet joh
Ik ben echt helemaal klaar met Aafke, enorm achterbaks.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Oke, ze mag dan niet spectaculair lopen hoeren en snoeren zoals Aafke en daardoor saai lijken, maar Aafke ben ik eigenlijk ook wel zat zo ondertussen...
jah, zo naief dat sommige mensen dat niet inzien, het is allemaal gescript hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 10:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee precies, dat word gewoon verkeerd neergezet!![]()
![]()
![]()
echt he wat een goor ding, echt daar lopen je rillingen van over je rug toch van zo een meid, vies onhyg. goor meisje is het toch, 30 jaar en meester in de rechten en hoogbegaafdquote:Op maandag 21 maart 2011 10:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou en? Zo is ze helemaal niet hoor, dat je dat niet ziet joh
Zelfs haar principes zijn saai..... Haar manier van doen is saai.... Dikke fail, dat saaie kind...quote:Op maandag 21 maart 2011 10:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor ze staan niet eens op mijn lijstje, maar vind gewoon laura houd de eer aan zich zelf en daar heb ik respekt voor.
een vieze Mo of een aafke die de boel lopen op te geilen vind ik echt persoonlijk een stuk minder
Volgens mij is dat nog niet duidelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 10:09 schreef Enyma het volgende:
Moeten ze vandaag allemaal stemmen? Ik hoor aafke zoiets zeggen.
ze zegt precies hoe ze is; heel erg lief en aardig en zeker geen dictator en Maik mag alles doen wat ie maar wil want ze is toch niet verliefd en zelfs met zijn bisexualiteit heeft ze geen moeite want ze is al 30 en als ze iets mensonterend vindt weigert ze om mee te doen want ze heeft immers normen en waarden en iedereen die dat niet ziet snapt niet dat het allemaal gescript is want zo is ze helemaal niet , zo wordt ze neergezet, dat snapt toch iedereen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he wat een goor ding, echt daar lopen je rillingen van over je rug toch van zo een meid, vies onhyg. goor meisje is het toch, 30 jaar en meester in de rechten en hoogbegaafdaan me hoela,
Beter een saai kind dan een snolliebollie die dondersgoed weet hoe het werkt, ach jaren en jaren later zal monique nog met leuke beelden worden opgezadeld..........quote:Op maandag 21 maart 2011 10:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zelfs haar principes zijn saai..... Haar manier van doen is saai.... Dikke fail, dat saaie kind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |