de 3e dag achtereen ook nog wel....quote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef Urb het volgende:
Moggu mede-addicts![]()
Hey Joan heeft alweer roze aan, terwijl ze 200 miljoen % zekur wetuh nooit geen fakking roze draagt.
Ogen dicht en snurken is al teveel?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet te veel voor de camera's doen. En ergens kan ik me dat ook wel voorstellen
Idd, maar ja Karim is veel interessanter, veel meer humor en karakter. en heeft ook nog eens meer uitstralingquote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Laura en Karim mogen van mij ook wel weer vast.
Faalex.![]()
Eigenlijk wil ze alleen maar kriebelen voor de camera's. lachen is zelfs al teveel.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet te veel voor de camera's doen. En ergens kan ik me dat ook wel voorstellen
Toen ze aan #rooiebroek vast zat was ze wel lekker bezigquote:Op maandag 21 maart 2011 09:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ze alleen maar kriebelen voor de camera's. lachen is zelfs al teveel.
Misschien hebben ze haar wel aangenomen als kriebelhoer
En ook daarin is ze niet consequent...... Fail Lauwraquote:Op maandag 21 maart 2011 09:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ze alleen maar kriebelen voor de camera's. lachen is zelfs al teveel.
Misschien hebben ze haar wel aangenomen als kriebelhoer
Álex is een non-man.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik vind het wel mooi dat die sufkut van een faalex gepiepeld wordt.
Wat een saaie emo hark is dat zeg
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Álex is een non-man.
Dat is dat soort man waartegen je kan zeggen, heej ga eens door de stront liggen rollen, want daarna ga ik van je houden.
En die dat zonder vragen gelijk doet
Een gebruiksman die willen alleen maar gebruikt worden bah
Psies...... Verkeerd gecast, er is niet echt iemand waaraan hij zich kan onderwerpen..... Fail...quote:Op maandag 21 maart 2011 09:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Álex is een non-man.
Dat is dat soort man waartegen je kan zeggen, heej ga eens door de stront liggen rollen, want daarna ga ik van je houden.
En die dat zonder vragen gelijk doet
Een gebruiksman die willen alleen maar gebruikt worden bah
Klopt, maar ze was bij Karim veel leuker, opgewekter en ook een stuk energieker.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Idd, maar ja Karim is veel interessanter, veel meer humor en karakter. en heeft ook nog eens meer uitstraling![]()
Daarom valt ze natuurlijk niet op hem, want zij als inhoudsloze valt ook op mannen met weinig tot geen karakter dus Faalex
Yup..... een terugval naar zoutzak.....quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was bij Karim veel leuker, opgewekter en ook een stuk energieker.
Daarnaast had ze zowaar ook opeens een eigen mening in plaats van met de mening van alle anderen mee te hobbelen!
dat zie je vast verkeerd, want nee, nee, zo is ze helemaal niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 09:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker fris van MO. Na een nachtje ketsen, niet even gaan douchen.
Echt erg zeg, zo'n zwakke persoonlijkheid.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Psies...... Verkeerd gecast, er is niet echt iemand waaraan hij zich kan onderwerpen..... Fail...
Ik vermoed het laatste.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Echt erg zeg, zo'n zwakke persoonlijkheid.
Ik snap ook niet dat Gerard er zo mee wegloopt, of zou dat puur voor het spel zijn dat hij er ondertussen zelf ook op schijt
Het laatstequote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Echt erg zeg, zo'n zwakke persoonlijkheid.
Ik snap ook niet dat Gerard er zo mee wegloopt, of zou dat puur voor het spel zijn dat hij er ondertussen zelf ook op schijt
Dat ze dat zelf niet in de gaten heeft.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was bij Karim veel leuker, opgewekter en ook een stuk energieker.
Daarnaast had ze zowaar ook opeens een eigen mening in plaats van met de mening van alle anderen mee te hobbelen!
Stervio is uberpisnicht na zijn "overwinning" op Guido.... Hij is net als Herr Flip een stuk irritanter en duidelijker aanwezig..quote:Op maandag 21 maart 2011 09:54 schreef Flow3r het volgende:
Servio heeft Mootje als enige door; hij noemde haar een dictator/ generaal of zo? Daar is ze helemaal van over de zeik want zo IS ze helemáal niet
die was toch doorgebloed gister???quote:Op maandag 21 maart 2011 09:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker fris van MO. Na een nachtje ketsen, niet even gaan douchen.
En daarna door Maik van der Bats ff schoongeragtquote:
quote:
Ah gelukkig, dacht al van mezelf dat het wishfull thinking wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |