Doe dat dan vóór het ontbijtquote:Op maandag 21 maart 2011 10:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
miss gaat ze nog wel douchen joh het is nog vroeg !!!
![]()
Een goede kapitein bevaart ook de Rode Zee.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef Toverheks het volgende:
durft nou geen van die meiden tegen O.B.tje te zeggen dat ze goor is als je ongesteld bent nog te liggen wopperen???
las gisteren hier dat ze er gewoon een handdoekje tussen door laat glijden, ja dan is het toch ook weer schoonquote:Op maandag 21 maart 2011 10:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
miss gaat ze nog wel douchen joh het is nog vroeg !!!
![]()
Ik zou zo dat hele huis willen hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Toverheks het volgende:
ze hebben wel een hele gave badkamer met die glazen wasbakken...wil ik ook
Laura heeft vooral gekust omdat de nominaties eraan komen. Ze is nogal bang om het programma te moeten verlaten. Ze doet er werkelijk alles aan. Ik vraag me af hoever ze bereid is te gaan als ze daadwerkelijk genomineerd wordt.Ik vind het jammer dat ze zich daardoor zo laat leiden.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik join je club wel hoorIk vind het ook leuk dat ze hebben gekust, heel lief.
ach kom op nou het is toch 1 grote kliederbende dat bloed drupt zo van dat condoom af lijkt me ohhhhh goedemorgen lekker praatje weer............het is gewoon goor als je ongesteld bent het te doen maar ja je zal ze de kost geven die het wel doen, O.B.tje dus en dat voor mooie tv beelden.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:57 schreef iwannabehigh het volgende:
maar ze gebruiken toch condoom dus zo heel vies is het ook weer niet.
De jakhalsquote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Ireth het volgende:
Die ziet er ook uit als een lopend lijk.... alsof ie vanacht is leeggezogen qua bloed...
[ afbeelding ]
hahahaha ik vind hem er nog best goed uitzien anders (no homo)quote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Ireth het volgende:
Die ziet er ook uit als een lopend lijk.... alsof ie vanacht is leeggezogen qua bloed...
[ afbeelding ]
is me iets te groot, maar een wasbak past hier wel in mijn poppenhuisquote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou zo dat hele huis willen hebben
Rustig aan schatjequote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach kom op nou het is toch 1 grote kliederbende dat bloed drupt zo van dat condoom af lijkt me ohhhhh goedemorgen lekker praatje weer............het is gewoon goor als je ongesteld bent het te doen maar ja je zal ze de kost geven die het wel doen, O.B.tje dus en dat voor mooie tv beelden.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad heel toevallig weer. Had ik nog effe niet aan gedachtquote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef marky het volgende:
[..]
Laura heeft vooral gekust omdat de nominaties eraan komen. Ze is nogal bang om het programma te moeten verlaten. Ze doet er werkelijk alles aan. Ik vraag me af hoever ze bereid is te gaan als ze daadwerkelijk genomineerd wordt.Ik vind het jammer dat ze zich daardoor zo laat leiden.
Goede seks is altijd een beetje viesquote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Toverheks het volgende:
ach kom op nou het is toch 1 grote kliederbende dat bloed drupt zo van dat condoom af lijkt me ohhhhh goedemorgen lekker praatje weer............het is gewoon goor als je ongesteld bent het te doen maar ja je zal ze de kost geven die het wel doen, O.B.tje dus en dat voor mooie tv beelden.
Wie is dat? De nieuwe bewoner?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
oja????????????????quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goede seks is altijd een beetje vies.
jaaa echt?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goede seks is altijd een beetje vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |