quote:
Mijn eerste stevia plantje is overleden

Ik heb daarna eerst een kweker gebeld, en vernomen dat ik niets verkeerd leek te hebben gedaan. Dus heb ik meteen 8 nieuwe plantjes besteld, waarvan ik de helft al heb uitgedeeld

Nu maar hopen, dat deze plantjes mijn goede zorgen wel zullen waarderen.
De Wilde Wingerd heeft inmiddels het plafond al bereikt!

De volgende etappe gaat richting het balkon van de bovenburen

Mijn aardbeien hebben inmiddels 2 rijpe vruchten geproduceerd, en maken enorm lange uitlopers!
De paprika die ik had uitgezaaid en die ik eigenlijk al had opgegeven, kwam ineens na een maand op! Ze staan nu een centimeter hoog.
De touwen om de komkommers en tomaten te leiden zijn gespannen, deze week worden ze over gepot. Voor de komkommers maak ik me niet heel veel zorgen daarmee, maar de tomaten staan wel heel dicht gezaaid in hun pot... hopelijk gaat het over potten goed.
De vlijtige liesjes zijn bijzonder vlijtig! En de hang-geraniums vallen een beetje tegen dit jaar. Maar misschien, is dat over een paar weken weer bijgetrokken.
Verder hebben alle andere kruiden (munt, rozemarijn, peterselie, basilicum, spaanse peper, thijm, salie en bieslook) het bijzonder naar hun zin! De bieslook is in bloei geschoten, maar het meest verheug ik me op de bloei van de salie (dat vind ik altijd erg mooi), en dit keer voor het eerst ook van de stevia. Die bloei heb ik nooit in het echt gezien, maar de foto's beloven wat moois :S
[ Bericht 0% gewijzigd door Banjerkanjer op 05-05-2011 00:02:53 ]