quote:
das een hendig idee! Zou dat ook kunnen bij een vierkante paal?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Voorproefjedeze 'regenpijp' bakjes net gevuld, onderste met het restant fuchsia, bovenste met een baby lavendeltje en de stekjes van de fuchsia!
![]()
Erachter nog een stukje van een van de balkonbakken met mijn uitverkoop narcisjes die dus een beetje laat in de grond zijn gegaan en nu pas beginnen met bloeien
Indeed, als mijn wisteria's onverhoopt eens vervangen moesten worden, dan komt er zeker wilde wingerd voor in de plaats.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb dit jaar radijsjes, bieslook, peterselie, courgette en basilicum op mijn balkon, ze staan nu alleen nog niet buiten, maar in t "kasje" binnen..
Muntzaadjes moet ik nog gaan halen.
^Wilde wingerd is een prachtige plant!!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:49 schreef Pixie. het volgende:
Balkon bakken gehaald zojuist bij action
Potjes met aardbeien/paprika/tomaatjes/basilicum/peterselie en tijm![]()
![]()
![]()
champignons ook maar die moeten binnen in een kweekbak
Wij hebben niets tegen voor en na foto's.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:26 schreef Mixende_match het volgende:
volgen volgen volgen!! Ik heb ook een balkonnetje (1.80 x 4.15)
inpandig, links kunststof panelen achtig, en rechts een groot raam (zonder glas) erin.
Hou van bloemen, dus ik ga binnenkort maar eens shoppen, moeders wist een leuk adresje in België. Moet ook nog meubels, zat zelf te denken aan zo'n lekkere loungebank haha.
leuke tips & ideeën hier
Veelquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:20 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Weer slechts twee bloemen in mijn Blauwe Regen![]()
Weet iemand hoe je zo'n ding een beetje kunt motiveren?
Slechts 2 bloemen maar het geheel ziet er wel mooi uit, vinnikquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:20 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Weer slechts twee bloemen in mijn Blauwe Regen![]()
Weet iemand hoe je zo'n ding een beetje kunt motiveren?
Nou zijn Wisteria's ook niet echt planten voor in de pot met zijn reusachtige groei maar wellicht kan onderstaande tekst je verder helpen, misschien doe je toch iets fout qua standplaats of zo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Een paar jaar geleden had 'ie 600 bloemen ofzo, dat was veel mooierquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
Slechts 2 bloemen maar het geheel ziet er wel mooi uit, vinnik
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had 'ie 600 bloemen ofzo, dat was veel mooier
Zijn er al foto's van jouw balkon gepost?quote:
Neinquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er al foto's van jouw balkon gepost?
Heb geen zin om weer helemaal terug te lezen
Zoiets heb ik ooit gehad met een kamperfoelie...het was een jaar een zee van bloemen en de geur was 's avonds overweldigend...het jaar daarna zaten er 2 bloemen in en het is nooit meer goed gekomen tussen ons.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had 'ie 600 bloemen ofzo, dat was veel mooier
Ik ben geen lief-dagboek-poster. En nu weer OTquote:
Kamperfoelie kun je wel lekker makkelijk stekken (en snoeien), die bloeien bij mij dan gewoon het volgende jaar in een andere potquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef trovey het volgende:
Zoiets heb ik ooit gehad met een kamperfoelie...het was een jaar een zee van bloemen en de geur was 's avonds overweldigend...het jaar daarna zaten er 2 bloemen in en het is nooit meer goed gekomen tussen ons.Ik denk dat je bij bepaalde planten er gewoon rekening mee moet houden dan hun levensduur in de pot beperkt zal zijn.
Een beetje bij de buren op het balkon gluren en zelf niks doen om de buurt mooier te makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben geen lief-dagboek-poster. En nu weer OT
Ik heb de kamperfoelie definitief afgeschaft...ik kan de pot niet meer tillen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Kamperfoelie kun je wel lekker makkelijk stekken (en snoeien), die bloeien bij mij dan gewoon het volgende jaar in een andere pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |