Zij is de opvolgster van Humberto als vervangster van Winston als hij niet is dan is Jojanneke er.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef ejiraM het volgende:
Is ze nu voor vast of voor een week?
Vind haar nog niet zoHeb het idee dat ze heel erg maniertjes van anderen over probeert te nemen ofzo..
quote:Jojanneke is momenteel in gesprek met verschillende partijen in de televisiewereld. Ze wil ooit een documentaire maken over prostitutie in Nederland en ze is bezig met een roman.
Ze benadrukt dat haar baan als presentatrice van RTL Boulevard tijdelijk is. "Geloof me, het is echt maar voor een week. Het is geen openbare sollicitatie."
Froukje doet het leuk..ook een leuke chemie tussen Jeroen en haar. Ik had niet verwacht dat ze zo spontaan zo'n programma neer kon zette!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef Bloem_83 het volgende:
Ik heb Froukje altijd een leuke meid gevonden, van mij mag ze ook blijven.
Ik vind haar één van de beste vrouwelijke presentatrices van RTL Boulevard tot nu toe, mag het van mij zelfs overnemen van Winston!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef roos85 het volgende:
Wat is een Froukje een verademing in vergelijking met schreeuwerige Lieke
Jeroen mag er vaker zitten inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ik vind haar één van de beste vrouwelijke presentatrices van RTL Boulevard tot nu toe, mag het van mij zelfs overnemen van Winston!!
Oh en hééééérlijk dat Albert er niet is!
Maar RTL-BLVD hóórt toch juist een beetje venijnig te zijn? Ik kan zijn sneren en dolksteken meestal wel waarderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Oh en hééééérlijk dat Albert er niet is!
als aangever hoeven ze toch maar enkel autocue te kunne lezen ?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:56 schreef Cynix ® het volgende:
Iederéén kan RTL Boulevard presenteren: Beau, Daphne, Winston, Humberto. Dat moet zelfs Froukje lukken.
ieeewwwwwquote:
Omdat het een plaspop is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |