Inderdaad! Humberto (en zelfs glibber Winston) hebben nog een soort lach waardoor je 'mee gaat lachen'.. als deze presentatrice al lacht, is het meer dat hooghartige, smalende lachje... Ik vind haar gewoon ook niet sympathiek. Haar haren zitten ook niet apart, of bijvoorbeeld bij Daphne vroeger: dan keek ik van 'goh wat heeft zij vandaag aan', maar zelfs de kleding van deze meid is niet bijzonder.. Kortom: helemaal niks!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:14 schreef agentstarling het volgende:
wat ook ontbreekt is een goede lach. Een smakelijke lach is nodig voor RTL Boulevard wat dat betreft mis ik umbertooo
ja duhuh daarom kijken we ook boulevardquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zitten jullie hier nu echt over te discussieren?
Jullie lijken wel en stel ouwe nichten man.
denk vanwege de vakantie ofzo dat zij deze kans heeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef lachebekje het volgende:
Komt op mij ook niet sympathiek over, hooghartig en niet echt. Zeker het neukertje van een bobo, hoe kom je anders aan deze baan, terwijl er betere zijn. Onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |