quote:
je bent zelf baggerquote:
spreek namens jezelfquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef CaptainCookie het volgende:
De mods hebben zeker net hun eerste ranja gehad en stuiteren nu door de suiker door het forum.
Jij mag niet eens in de voetsporen treden van tong80.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zelfde niveau als de tong80-humor doe jij zo erg kan waarderen.
helemaal niet, dit is goedquote:
Mooie UIquote:
Ik zou nieteens willenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef RichCalibier het volgende:
Jij mag niet eens in de voetsporen treden van tong80.
Ok, thanks for sharingquote:Je bent een user die snel vergeten wordt hier op Fok!
Ik heb al status.
quote:
quote:
Welke mod heeft die edit gedaan?quote:
We hebben gedreigd kindertjes uit de vliegtuigen te gooien wanneer laffer niet heel snel weer naar zijn eigen sub zou oprotten.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef pipojansen het volgende:
lijkt wel libie hiero.
dan weer die de baas dan weer die.
laffer zit zeker in benghasi? en jullie in tripoli?
maarja, wie gaat er bombarderen dan?
of moet er eerst een no-play area resolutie door het vn worden aangenomen?
Ja die taalfouten gaan wij geen 'notering' geven, homo!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef Dastan het volgende:
Nou dat was dat, vond hem wel potentie hebben.
IEDEREEN DIE DIT JAMMER VINDT ZET EEN ROOSJE IN ZIJN ONDERSCHRIFT
quote:
gelukkig op tijd gequotequote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef RickoKun het volgende:
BEDANKT LAFFER, EN BEDANK JE ZUSJE OOK WANT DIE HEB IK ER HELEMAAL ONDERGESPIERELIERLOOIERD
hoezo ben jij dan niet weer mod :S ?quote:
Soms zit 't mee, soms zit 't tegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
hoezo ben jij dan niet weer mod :S ?
Hij heeft denk ik een heleboel klonen aangemaakt. Niet zo slim om dan telkens dezelfde UI te gebruiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:27 schreef samuraipizzacats het volgende:
Even off-topic, Wat is er met Socios gebeurd? Ik zie steeds die socios-UI's.
Wat nou saai?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef steve.T het volgende:
das jammer vond het net zo rustig met maar 2 modjes. Hebben we weer de saaie oude garde terug...
![]()
![]()
Jullie opmerking zijn de eerste 10 keer grappig maar na een tijdje is het gewoon niet grappig meer, jullie glans is eraf jullie hebben jullie tijd gehad. Nu word het tijd voor de volgende generatie mods. Het qoute van een opmerking met daar achter "doeiquote:
Noem eens een goeie volgende generarie mod dan??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef steve.T het volgende:
[..]
Jullie opmerking zijn de eerste 10 keer grappig maar na een tijdje is het gewoon niet grappig meer, jullie glans is eraf jullie hebben jullie tijd gehad. Nu word het tijd voor de volgende generatie mods. Het qoute van een opmerking met daar achter "doei" is niet meer grappig om te lezen.
Je moet zelfs entertainment geven als modje. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef steve.T het volgende:
[..]
Jullie opmerking zijn de eerste 10 keer grappig maar na een tijdje is het gewoon niet grappig meer, jullie glans is eraf jullie hebben jullie tijd gehad. Nu word het tijd voor de volgende generatie mods. Het qoute van een opmerking met daar achter "doei" is niet meer grappig om te lezen.
Ik lacht doorgaans wel om de skere reacties (en topics) van Biogarde dus het kan wel degelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je moet zelfs entertainment geven als modje. Weer wat geleerd.
Ja, ik ook. En die van Remlof en wat andere modjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik lacht doorgaans wel om de skere reacties (en topics) van Biogarde dus het kan wel degelijk
stevenmac26quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Noem eens een goeie volgende generarie mod dan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |