Done!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:15 schreef troje het volgende:
[..]
Pas dan ook even de links aan, daar zit een [ teveel in.
Hij staat er nu op:quote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef zlakto het volgende:
Waar blijft de nabeschouwing op GGH TV? Moet altijd zo lachen om die vent. De stellingen: Siem de Jong of Jo de jong
Waren die 15 pizza's per ongeluk bij Jack bezorgd?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef troje het volgende:
Nog niet eerder meegemaakt: cheque van geld die uitgesproken positief is over den haag...
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Beetje dom van de fans om er filmpjes van te maken
Ja inderdaad. Klootviolen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Beetje dom van de fans om er filmpjes van te maken
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef troje het volgende:
Maar goed, wat kan je anders van de telegraaf verwachten. Dit item staat prominent op de voorpagina van hun website. De wereld staat in brand; de tsunami in Japan heeft tienduizenden slachtoffers geeist, honderduizenden dakloos, de japanse economie staat op instorten, vis, groente en fruit is sterk radioactief besment, de fukushima kernreactor kan elk moment een meltdown meemaken waardoor een heel land in gevaar is. Ondertussen moordt een gestoorde dictator op de grens van Europa al wekenlang zijn eigen volk uit onder onze ogen, zijn 5 westerse mogendheden militair aan het ingrijpen en staan we daardoor op het punt om een oorlog ingetrokken te worden met alleen nog maar meer onschuldige slachtoffers.
En de telegraaf? Die stoort zich aan het zogenaamde domme gedrag van een speler van een voetbalclub uit nederland.
QFT!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef troje het volgende:
Maar goed, wat kan je anders van de telegraaf verwachten. Dit item staat prominent op de voorpagina van hun website. De wereld staat in brand; de tsunami in Japan heeft tienduizenden slachtoffers geeist, honderduizenden dakloos, de japanse economie staat op instorten, vis, groente en fruit is sterk radioactief besment, de fukushima kernreactor kan elk moment een meltdown meemaken waardoor een heel land in gevaar is. Ondertussen moordt een gestoorde dictator op de grens van Europa al wekenlang zijn eigen volk uit onder onze ogen, zijn 5 westerse mogendheden militair aan het ingrijpen en staan we daardoor op het punt om een oorlog ingetrokken te worden met alleen nog maar meer onschuldige slachtoffers.
En de telegraaf? Die stoort zich aan het zogenaamde domme gedrag van een speler van een voetbalclub uit nederland.
En toch ben je abonneequote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef troje het volgende:
Dat klopt Topjaar voor Adoquote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Klootviolen.
Nou ja, al schorsen ze Immers voor de rest van het seizoen. Het kan toch niet meer stuk.
Oh je bedoelt onder het stukje over Libië.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:35 schreef troje het volgende:
Nee, ben geen abonnee. Gelukkig niet. Als ik nu naar de telegraaf.nl kijk, dan zie ik het item over Immers direkt op de eerste pagina, en dan ook nog eens een filmpje ervan rechts op de pagina. Er zit daar een redaktie vol frustratie en dat is precies waarom ik geen abonnee ben van dat populistische blaadje.
Als een ajax speler dit had gedaan had het minder prominent (of helemaal niet) op de voorpagina gestaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef troje het volgende:
Eens. En laat dat 'beetje' maar achterwege. Selectieve verontwaardiging, die term heb ik al tijden niet meer gehoord, maar dat is het eerste wat bij me opkomt als ik dit soort nieuwsitems moet lezen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Als een ajax speler dit had gedaan had het minder prominent (of helemaal niet) op de voorpagina gestaan.
Je zult er aan moeten wennen. De Telegraaf, maar ook andere media zullen toch altijd een beetje pro-Ajax blijven.
quote:Ik vind het vreselijk van die ADO-types die op Jodenjacht willen. Belachelijk! Hier in Bergen wordt nog gewoon op negers gejaagd.
Verder geen commentaar hierover troje?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef troje het volgende:
http://www.adodenhaag.nl/(...)emeen/home/home.pshe
ADO heeft al een boete uitgedeeld aan Immers.
Zit je daar op te wachten msnk? Ik denk dat het goed is dat de club een signaal afgeeft naar buiten en naar de spelers, alhoewel ik het oneens ben met de verontwaardiging rond dit 'optreden' in het bijzonder en het gebruik van de term 'jodenjacht' in zijn algemeen.quote:
Ja het is net een aanval hierquote:Op maandag 21 maart 2011 15:08 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen alle AFCA figuren even lekker naar hun eigen home gaan. Dank u.
Je loopt al de hele dag te zeggen dat de verontwaardiging allemaal onzin en overdreven is, ik was benieuwd wat je ervan vindt dat ADO dit gedrag echter zelf ook afkeurt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef troje het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten msnk? Ik denk dat het goed is dat de club een signaal afgeeft naar buiten en naar de spelers, alhoewel ik het oneens ben met de verontwaardiging rond dit 'optreden' in het bijzonder en het gebruik van de term 'jodenjacht' in zijn algemeen.
Wat heb jij eigenlijk te melden?
Ze zullen wel moeten met deze publiciteit hè.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Je loopt al de hele dag te zeggen dat de verontwaardiging allemaal onzin en overdreven is, ik was benieuwd wat je ervan vindt dat ADO dit gedrag echter zelf ook afkeurt.
Beter lezen aub. Je haalt twee zaken door elkaar en je leest blijkbaar wat je graag wilt horen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Je loopt al de hele dag te zeggen dat de verontwaardiging allemaal onzin en overdreven is, ik was benieuwd wat je ervan vindt dat ADO dit gedrag echter zelf ook afkeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |