Dat is trouwens waar ik nu met Lena ook meestal op zit, elke 2-3 uur voeden. Aan de ene kant is het wel fijn om te merken dat ze zich laat horen als ze honger heeft, maar aan de andere kant zou het ook wel fijn zijn om iets langer ertussen te hebben zodat ik meer ruimte heb om tussendoor iets te doen. Nou ja, misschien komt er nog wel verandering in als ze straks vaker een fles krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Vanyel het volgende:
Voor structureel 1 borst per keer zijn we hier duidelijk nog niet klaar. Van ongeveer elke 4 uur voeden terug naar elke 2,5 à 3 is het me geloof ik niet waard...
Nee joh, helemaal niet. Dat is de tijd die ertussen zit als ik maar 1 borst per keer voed. Dan komt ze iets sneller, maar per borst zit er dan dus sowieso meestal 6 uur tussen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef pessie het volgende:
Vanyel wow slaapt Dottir al zo lang! Je kunt in dat geval het beste wel even afwachten, je lichaam moet er even aan wennen dat Dottir 's nachts niets nodig heeft.
Ik had het idee dat het een vorm van onwetendheid was. Ze keek nogal glazig de hele tijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit nagekolfd, dus ik zou niet weten of Dottir echt drinkt tot alles leeg is. Heb je enig idee waarom de wijkverpleegkundige dat raar vond?
En mooi om te zien hoeveel minder meetmomenten er in de curve van Geert zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:18 schreef DJMO het volgende:
Wil je wat van mij hebben Claudia?ik had Geert gevoed, en de melk bleef druppelen ondanks dat die borst compleet leeg aanvoelde voor mijn gevoel ...
En ik ben ook trots op deze curveAls je kijkt naar die van Jan in het begin:
[ afbeelding ]
Dan zie je wrs. wel waarom ik nu zo blij ben
Oh dat heb ik zelden. Ze drinkt serieus uit allebei of ze hoeft er maar 1.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij heeft ze gewoon een standaardplaatje in haar hoofd van één borst die helemaal leeg gedronken wordt en de tweede borst als toetje.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef DJMO het volgende:
dan vraag je toch of je tafelgenoten een glaasje melk believen bij het eten ???
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef DJMO het volgende:
dan vraag je toch of je tafelgenoten een glaasje melk believen bij het eten ???
Das precies wat ik van plan wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef pessie het volgende:
Vanyel, ik denk dat je het beter Dottir zelf kunt laten regelen. Even vervelend maar zij kan zelf het allerbeste zelf regelen wat ze nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |