quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Vanyel het volgende:
Jezus ik zie niet eens een borst door dat haaaaar
Nee mooi
Heb ik ook een tijdje gedaan, misschien wel 2 maanden, en dat ging goed. Maar of het bij jullie ook zo werkt... geen idee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Vanyel het volgende:
Dottir drinkt de laatste tijd wel vaker maar 1 borst, maar regelmatig ook gewoon 2. Ik heb de indruk dat ze bij 1 borst iets minder melk teruggeeft.
Hoe slecht zou het voor mijn productie zijn om gewoon structureel maar een borst aan te bieden of is dat nou typisch zoiets dat heel individueel bepaald is?
Wat leuk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef WupWup het volgende:
die voet!
Muppet had net bij het drinken-voor-het-slapen gaan de slappe lach gekregen. Ik legde m'n hoofd op haar hoofd neer en zij duwde me weer weg, dus ik reageerde met 'Nouhouuu'. Gieeeeeren van het lachen... en gauw weer aanhappen en dat dan x20![]()
Huup wat een prachtige foto! Die is om in te lijsten
Whahahaha en die voetquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik vind die onderonsjes zo leuk
Vanmiddag was hij ook zo aan het 'spelen'.
Vanmorgen ging ik hem trouwens uit bed halen. Ik had hem op mijn linkerheup en droeg hem zo naar onze slaapkamer. Hij spot (al lopende) mijn rechterborst, buigt zich voorover, tilt met zijn handje mijn borst een beetje omhoog, hapt aan en gaat gewoon drinken![]()
Kortom, meneer had honger
Ik douche eigenlijk nooit meer met hem, want hij friemelt zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef WupWup het volgende:
Haha, ook geweldig! Zo kan ik ook nooit met Emma douchen zonder dat ze op een gegeven moment gewoon aanhapt, ongeacht of we net hebben gegeten of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |