Ik wou net zeggen dat er een nieuw staakt het vuren afgekondigd is...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er is trouwens een nieuwe staak tot vuren afgekondigd.
Mag best gezegd worden, dat constante "Jij bent een troll" tegen mensen met een andere mening of een ander beeld verpest de discussie een beetje, en maakt het voor de mods alleen maar moeilijker om de echte trolls er tussenuit te vissen.quote:
Inderdaad. Even alles erdoorheen jassen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef horned_reaper het volgende:
Ze kunnen nog een uurtje knallen dus
De wat?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat er een nieuw staakt het vuren afgekondigd is....
En waarschijnlijk denken ze hetzelfde over jou.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
eriksd is duidelijk slecht geïnformeerd merkte ik in het vorige topic, maar Halcon loop naar mijn mening erg vaak gewoon te trollen.
Neenee, hij heeft het over een staak tot vuren. Das een soort ritueel; een lange stok met bovenin een vlam. Oud gebruik.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat er een nieuw staakt het vuren afgekondigd is....
Spokesman van wie/wat/waar?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef yavanna het volgende:
Blake Hounshell
Now getting a report from an informal spokesman outside Libya. Says "No civilian casualties from U.N. strikes. Precision targeting."
Aha, dat is een detail dat mij ontgaan is idd...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, hij heeft het over een staak tot vuren. Das een soort ritueel; een lange stok met bovenin een vlam. Oud gebruik.
Kwam eerder al voorbij ja, maar vertegenwoordigers van AL lidstaten hadden al medegedeeld nog achter de actie te staan. (Daar hebben een aantal van hen ook in Parijs over meegepraat, dus is ook logisch)quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er wordt gezegd dat Amr Moussa van de Arabische Liga nu ineens tegen het ingrijpen is omdat hij president van Egypte wil worden. En een nieuwe Amerika-kontenlikker a la Moebarak wordt daar niet gewaardeerd door het volk.
Huh wat?!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef yavanna het volgende:
BBC
1901: The ceasefire was being ordered after taking into account the civilian deaths, and the destruction of civilian and military buildings, the Libyan government spokesman told reporters. He said all citizens were urged to participate in a peaceful march from Tripoli to Benghazi.
Het ritueel waar jij groot mee gebracht bent, niet waar knul. Het moet je vast bekend in de oren klinken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, hij heeft het over een staak tot vuren. Das een soort ritueel; een lange stok met bovenin een vlam. Oud gebruik.
Bedoel je "nietwaar" in plaats van "niet waar"? Nu snap ik de zin niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het ritueel waar jij groot mee gebracht bent, niet waar knul.
Zwart wordt wit, en wit wordt zwart. Zijn ze geniaal in bij dat soort landenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Huh wat?!![]()
Kadaffi schiet zijn eigen volk neer...... de staten grijpen in om de burgers te beschermen..... vervolgens staakt Kadaffi het vuren om zijn eigen bevolking te beschermen tegen de beschiedingen.....Ik voel een nieuwe bestseller aankomen!
En dan om te verzinnen hoe je de Westerse kruisvaarders een hak kunt zetten...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef yavanna het volgende:
Een vrede mars van Tripoli naar Benghazi, om als 1 familie bij elkaar te gaan zitten en te bespreken, op democratische wijze, hoe verder te gaan in Libie.
![]()
Hoe verzinnen ze het.
Verklaring is van alle mensen èn stammen in Libië? Hoorde ik dat goed?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef yavanna het volgende:
Een vrede mars van Tripoli naar Benghazi, om als 1 familie bij elkaar te gaan zitten en te ebspreken op democratische wijze hoe verder te gaan in Libie.
![]()
Hoe verzinnen ze het.
dat wordt een wrede marsquote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef yavanna het volgende:
Een vrede mars van Tripoli naar Benghazi, om als 1 familie bij elkaar te gaan zitten en te bespreken, op democratische wijze, hoe verder te gaan in Libie.
![]()
Hoe verzinnen ze het.
Ik denk dat de mensen in Benghazi het helemaal niet erg zouden vinden als Ghaddafi naar hen komt wandelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef yavanna het volgende:
![]()
Hoe verzinnen ze het.
Nee, een oproep aan alle mensen en stammen, om mee te doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Verklaring is van alle mensen èn stammen in Libië? Hoorde ik dat goed?
Aha! Merci.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nee, een oproep aan alle mensen en stammen, om mee te doen.
Als je staken wil maken heb je wel wat stammen nodig ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Kaddafi is al maanden bezig met zand in de ogen strooien. Steeds met nieuwe ceasefires komen en je er zelf niet aan houden is ongeloofwaardig.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef Ugjerke het volgende:
Ik weet dat het waarschijnlijk niet zo is, maar stiekem hoop ik toch dat dit 'ceasefire' oprecht is. Als er stappen naar democratie komen zonder geweldadig omverwerpen is dat voor zowel stabiliteit als democratie het beste. Al kan ik me dat met Khadaffi aan de macht nauwelijks voorstellen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je staken wil maken heb je wel wat stammen nodig ja.
...tegen de Westerse usurpatoren...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
De anti's willen Gadaffi en consorten absoluut weg willen hebben en die zullen helaas ( iig nu ) niet vrijwillig opstappen, al zou dat idd wel het mooiste zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef Ugjerke het volgende:
Ik weet dat het waarschijnlijk niet zo is, maar stiekem hoop ik toch dat dit 'ceasefire' oprecht is. Als er stappen naar democratie komen zonder geweldadig omverwerpen is dat voor zowel stabiliteit als democratie het beste. Al kan ik me dat met Khadaffi aan de macht nauwelijks voorstellen.
Als je een zin niet begrijpt door een spatiefout (dat ik overigens over het hoofd heb gezien) dan moet er inderdaad wat mis met je zijn. Mede door het gegeven waarin je klaarblijkelijk het antwoord geeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bedoel je "nietwaar" in plaats van "niet waar"? Nu snap ik de zin niet.
Staak tot vuren, hij was leuk
Uiteraard een vreedzame mars met geladen geweren op de rugquote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Dekatria het volgende:
Peaceful march from Tripoli to Benghazi
En dan zeker in Benghazi de boel aan gort schieten
Ook niet als ze met het Internationaal Gerechtshof een akkoordje kunnen maken dat ze niet vervolgt worden en vrij naar Venezuela mogen reizen? Misschien dat Ghadaffi nog wel kan blijven zitten totdat hij een natuurlijke dood sterft, maar Said moet toch snappen dat hij op deze manier uiteindelijk aan een galg eindigt. Die heeft nog 40, 50 jaar om opgeknoopt te worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
De anti's willen Gadaffi en consorten absoluut weg willen hebben en die zullen helaas ( iig nu ) niet vrijwillig opstappen, al zou dat idd wel het mooiste zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |