Hij is altijd ultra-zelfverzekerd geweest, iets waardoor je weet dat hij het contact met de werkelijkheid had verloren...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Meer nog, wat Khadaffi ook had kunnen doen was aftreden en verkiezingen uitschrijven, maar nee het enige wat hij riep "no, they love me, they love me"
LOL! Dat.. is mischien nog niet zo'n slecht ideequote:Op zondag 20 maart 2011 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien moeten ze Libië bombarderen met XTC...
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je liegt. De revolutie begon met vreedzame demonstraties.
Die tent staat er vast niet meerquote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef zoefbust het volgende:
[..]
klopt hier is zijn basis in Tripoli
[ afbeelding ]
eriksd en Halcon zijn geen trollen. Ook al denk ik dat ze het ontzettend mis hebben. Ga gerust met ze in discussie.quote:
Van een miljoen mensen met AK-47's zeker?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:52 schreef yavanna het volgende:
SkyNewsBreak Sky News Newsdesk
Libyan government calls for symbolic march of all people to Benghazi to discuss homeland affairs
Graag zou ik dat. Maar niet nu, moet ff gaan trainen. Ik kom hier later weer kijken mensen, hou me op de hoogte! En gezellig....quote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
eriksd en Halcon zijn geen trollen. Ook al denk ik dat ze het ontzettend mis hebben. Ga gerust met ze in discussie.
Nou, dat vind ik nou aardig van jequote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
eriksd en Halcon zijn geen trollen. Ook al denk ik dat ze het ontzettend mis hebben. Ga gerust met ze in discussie.
Bron: Nrc.quote:Correspondent Gert van Langendonck sprak met de opstandelingen in Benghazi, die strijdvaardig zijn:
Wij zijn Frankrijk en de andere landen heel dankbaar, zegt Saif Mohammed, een 50-jarige kapitein op de lange vaart, bij het mortuarium van het voornaamste ziekenhuis van Benghazi. Met de hulp van het Westen zullen wij de troepen van Ghaddafi terugdrijven naar Sirte en helemaal tot in Tripoli.
We kunnen de overwinning al ruiken, valt de 30-jarige ingenieur Ali Fadi hem bij. En Gaddafi moet niet rekenen op een exit zoals Ben Ali in Tunesië of Mubarak in Egypte; hij zal in Libië sterven.
eriksd is duidelijk slecht geïnformeerd merkte ik in het vorige topic, maar Halcon loop naar mijn mening erg vaak gewoon te trollen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat ik niet meeging je in je losse flodder over westerse dictators?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
eriksd is duidelijk slecht geïnformeerd merkte ik in het vorige topic, maar Halcon loop naar mijn mening erg vaak gewoon te trollen.
Tegen die tijd zijn ze stuk gebombardeerd, behalve de tanks in het centrum van Misrata.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef yavanna het volgende:
1851:
The spokesman said Libyan armed forces have been told to follow a ceasefire
The spokesman said all Libyan armed forces units have been told to follow a ceasefire, beginning at 2100 local time.
Ja iddquote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef horned_reaper het volgende:
Update (19:56) NIEUWE STAAKT-HET-VUREN AFGEKONDIGD DOOR LIBISCHE REGERING, zou in moeten gaan om 21.00 uur. (Reuters, AFP))
Ze hebben niet veel meer om mee te schieten he?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef horned_reaper het volgende:
Update (19:56) NIEUWE STAAKT-HET-VUREN AFGEKONDIGD DOOR LIBISCHE REGERING, zou in moeten gaan om 21.00 uur. (Reuters, AFP))
Je hebt de blog weten te vinden.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier, om precies te zijn: http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/20/live-raketten-op-libie/
Die heli toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel meer om mee te schieten he?
"No, we are serious this time. Really!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef horned_reaper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |