Voor wat?quote:
Alleen was de boot zeker van zijn zwagerquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Pablolaatje het volgende:
Geer heeft t over zijn filmpje op Youtube Urker kuiertje haha
Hyves kan dat ookquote:
Jawel, dat zijn de enige manieren om te stemmen. Hyves en Facebook.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:07 schreef Soury het volgende:
Hyves kan dat ookmaar dat zet verder geen zoden aan de dijk neem ik aan
Niks toevallig aan, hij was er vanmiddag al over aan het zemelen, dus ja dan zitten we hier al op YouTube te speuren. Ik vond het wel grappig dat die een Range Rover wil als die groot is.....(opmerking tegen Flip) vooral omdat wij al weten dat die die heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:06 schreef delfse het volgende:
[..]
Alleen was de boot zeker van zijn zwagerwel toevallig dat hij het er nu over heeft terwijl het net op fok staat.
dat was met die geweldige missies die ze bedacht hadden. vorige week guido en karim en deze week sharon of laura kon alleen via hyves en facebook stemmenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hyves kan dat ookmaar dat zet verder geen zoden aan de dijk neem ik aan
Door mannen als Servio worden Homo's weer in een kwaad daglicht geplaatst. Bah, ik ken veel leukere homo's, soms ook met een randje venijn maar wel op een leuke manier.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind een leuke nicht hoort gewoon in een RLS maar zoals Servio zich op stelt nee die is echt verkeerd gecast, Hummie is het zeker verleerd
Hij had het er vanmiddag over en ik heb toen dat filmpje opgezocht, nu heeft hij het er weer over. Vandaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:06 schreef delfse het volgende:
[..]
Alleen was de boot zeker van zijn zwagerwel toevallig dat hij het er nu over heeft terwijl het net op fok staat.
That's little and far betweenquote:
Die kan als ze weer naar huis komt hopelijk snel door naar de aa. Niet normaal zo snel die griet kan drinken. Normaal neem je een glas en neem je af en toe een slok maar daar in dat gekkenhuis gooien ze in een keer alles naar binnen en gelijk een ander glas wijn of flesje bier.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:07 schreef mspoez het volgende:
Aaf wil wel ... dr zit weer wijn in zeker? Ze blijft maar aan Flip frutselen.
Das karimquote:Op zondag 20 maart 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Wat deed Maik nu? Zoeken in de lades van Flip? Hij noemde zijn achternaam.
TMI.quote:
juist ik ken er ook veel en die waren geknipt voor zulke progamma`squote:Op zondag 20 maart 2011 20:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Door mannen als Servio worden Homo's weer in een kwaad daglicht geplaatst. Bah, ik ken veel leukere homo's, soms ook met een randje venijn maar wel op een leuke manier.
Nee,ik pleit voor een gay-loze RLSquote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind een leuke nicht hoort gewoon in een RLS maar zoals Servio zich op stelt nee die is echt verkeerd gecast, Hummie is het zeker verleerd
Dat had ik niet gelezen vanmiddag Hij kan het leuk vertellen . Leuke man.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Niks toevallig aan, hij was er vanmiddag al over aan het zemelen, dus ja dan zitten we hier al op YouTube te speuren. Ik vond het wel grappig dat die een Range Rover wil als die groot is.....(opmerking tegen Flip) vooral omdat wij al weten dat die die heeft.
Ja, discriminatie kunnen ze het ook niet noemen, ik zie ook geen gekleurde medemens hier tussen lopen.quote:
Wat een onzin. Dan zou door Monique iedereen denken wat zijn vrouwen toch jankerds.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Door mannen als Servio worden Homo's weer in een kwaad daglicht geplaatst. Bah, ik ken veel leukere homo's, soms ook met een randje venijn maar wel op een leuke manier.
De excuus-neger is al naar huisquote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, discriminatie kunnen ze het ook niet noemen, ik zie ook geen gekleurde medemens hier tussen lopen.
Echt? Ik begin para te worden.quote:
t verstand van servioquote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef mspoez het volgende:
Een doosje medicijnen in de la van Flip? Wat zoeken ze nou?
medicijnen idd, daar zit sticker op met zijn naam en geboortedatum enzoquote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef mspoez het volgende:
Een doosje medicijnen in de la van Flip? Wat zoeken ze nou?
mannen ookquote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan zou door Monique iedereen denken wat zijn vrouwen toch jankerds.
Of denken ze dat
Zelfs met deze pisnicht erbij is deze RLS hopeloos saaiquote:
...wil je serieus antwoord......quote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan zou door Monique iedereen denken wat zijn vrouwen toch jankerds.
Of denken ze dat
Die nicht in de laatste BB was ook een hele vervelendequote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Toverheks het volgende:
Lol Sofia op 1 en Servio op 2 Hekjje? en wie op 3?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had de hele tijd medelijden met hem omdat hij als eenling zonder boeien verdwaasd in de ronte huppelde maar na vannacht nee ben helemaal klaar met zulke mensen...........
en bij mij stond hij van de week nog op nummer 2 nou nu krijgt hij niet eens meer een nummertje van me, echt een ransmuppet vind ik het.
Rik. schurft komt dan in mij op.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef marky het volgende:
[..]
Die nicht in de laatste BB was ook een hele vervelende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |