Que?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je in berggebied niets aan gas hebt, met gas heb je totaal geen power en moet je toch weer overschakelen op benzine.
Onzin, met een goeie gas installatie heb je nergens last van. Dat was vroeger zo, toen moest je ook nog je kleppen etc vervangen. Ik heb ook een E36 BMW 316 op gas en je merkt serieus niks maar dan ook helemaal niks kwa verschil tussen benzine en gas.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je in berggebied niets aan gas hebt, met gas heb je totaal geen power en moet je toch weer overschakelen op benzine.
Ik heb zo'n 10 jaar geleden met een Volvo 360 door de Ardennen gereden en op gas trok die totaal niet, dat was elke keer overschakelen op benzine.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:13 schreef Sloggi het volgende:
Onze Volvo rijdt op gas; geen problemen met caravan, bergen of combinatie daarvan.
Voor de liefhebber, een Leatherman Charge voor relatief weinig:
http://www.1dayfly.com/
Dan compenseert die dus, i rest my casequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:16 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Onzin, met een goeie gas installatie heb je nergens last van. Dat was vroeger zo, toen moest je ook nog je kleppen etc vervangen. Ik heb ook een E36 BMW 316 op gas en je merkt serieus niks maar dan ook helemaal niks kwa verschil tussen benzine en gas.
Ik heb sceptische collega's wel eens laten rijden en dan zelf gewisseld tussen gas/benzine, ze merkten geen verschil.
Enige dat je zal merken is het iets hogere verbruik, zo'n 10 to 20% maar goed, als ik een zuinige auto wou had ik deze niet gekocht
Moet je ARMA2 gaan spelen, das pas vet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef Braamyo het volgende:
En weer een middagje ge-gamed omdat de baas dat wou, één of ander nieuw systeem CBS geloof ik dat het heet (weet ik niet eens zeker)
Maar was wel leuk, contact drills oefenen op een fucking scherm
VBS bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef Braamyo het volgende:
En weer een middagje ge-gamed omdat de baas dat wou, één of ander nieuw systeem CBS geloof ik dat het heet (weet ik niet eens zeker)
Maar was wel leuk, contact drills oefenen op een fucking scherm
Op zulke momenten baal ik van mijn videokaartquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Moet je ARMA2 gaan spelen, das pas vet.
Speel het nu met mn 5770 op 1680*1050 op normal settings, maar wil binnekort op een 560ti overstappen om toch op hoger te kunnen spelen, want dat spel is echt prachtig als je de settings op max kan draaien. De ACE mod is ook super, daarbij worden een heleboel nieuwe features toegevoegd, bijvoorbeeld het dragen van mounted weapons (M2, Mk19, 60mm) en de sounds worden een heel stuk beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Op zulke momenten baal ik van mijn videokaart
ik heb een Ati 4850 HD.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Speel het nu met mn 5770 op 1680*1050 op normal settings, maar wil binnekort op een 560ti overstappen om toch op hoger te kunnen spelen, want dat spel is echt prachtig als je de settings op max kan draaien. De ACE mod is ook super, daarbij worden een heleboel nieuwe features toegevoegd, bijvoorbeeld het dragen van mounted weapons (M2, Mk19, 60mm) en de sounds worden een heel stuk beter.
Vreemdelingen basis systeem?quote:
Ja, want een CBRN masker helpt ook echt tegen straling.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)oep_bereikt_ned.html
wat zeg jij cobra? morgen allemaal cbrn masker op de man?
Ze hebben toch al een helecopter van ons? Dat vind ik meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
Vanavond om 2000 op politiek24.nl een persconferentie van Rutte over een eventuele deelname van NL aan het uitvoeren van de resolutie mbt Libië.
Mwoah... 110 pk... LPG - 10%... 100 pk over...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Die rode stickers moet je verwijderen toch???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, want een CBRN masker helpt ook echt tegen straling.
Er is speciaal een topic voor jou, en niet meer uikomen hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Mwoah... 110 pk... LPG - 10%... 100 pk over...Jij mag het zeggen
Kan kloppen, tegenwoordig V2 idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, alleen dan deeltje 2
Ach... Weet je... Poep pratertquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Er is speciaal een topic voor jou, en niet meer uikomen hè?![]()
De marechaussee
De filterbus is een mooie verzamelplaats voor radioactieve stofdeeltjes. Je ademt ze misschien niet in. Maar je zit wel met een steeds groter wordende radioactieve bron naast je wang.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die rode stickers moet je verwijderen toch???
Roger, zal eens kijken of ik eea kan vinden!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Clan het volgende:
@ AchJA,
Die voorschriften van de Artillerie zijn trouwens VS 6-40/3 en VS 6-40/4 ( Officieren ), die twee heb ik nog niet.
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger, zal eens kijken of ik eea kan vinden!
geloof dat het bij fallout, fallout, fallout nog steeds de bedoeling is dat je je masker op zet, niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, want een CBRN masker helpt ook echt tegen straling.
Klopt, vroegah moesten wij bij Fall-out dat eendebekje op onze klus zetten. Hebben wij dat ding nog steeds??? Vorige maand in de MOR kwam ik erachter dat ik vwb de DF ernstig achter liep met mijn laag, matig en hoog...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De filterbus is een mooie verzamelplaats voor radioactieve stofdeeltjes. Je ademt ze misschien niet in. Maar je zit wel met een steeds groter wordende radioactieve bron naast je wang.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
geloof dat het bij fallout, fallout, fallout nog steeds de bedoeling is dat je je masker op zet, niet?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De filterbus is een mooie verzamelplaats voor radioactieve stofdeeltjes. Je ademt ze misschien niet in. Maar je zit wel met een steeds groter wordende radioactieve bron naast je wang.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, vroegah moesten wij bij Fall-out dat eendebekje op onze klus zetten. Hebben wij dat ding nog steeds??? Vorige maand in de MOR kwam ik erachter dat ik vwb de DF ernstig achter liep met mijn laag, matig en hoog...
Oh, hij zit anders naast mijn hop bus (met witte tekstquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het eendebekje is er niet meer. Die ligt in het museum naast de HOPbus.
Zie mijn wedervraag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:51 schreef Clan het volgende:
En nu een artillerie specifieke vraag bij herkenningsquiz
Ik heb een heel ander beeld bij iets wat een "eendebek" heet...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Atropine injectie, is dat ook nog steeds?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die hadden we bij de GNK wel, maar ik vraag me nog steeds af waarom?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb een heel ander beeld bij iets wat een "eendebek" heet...
Maar dat zal wel aan mijn geslacht liggen (mind the pun)....
Ja, maar nu met drie chemicaliën er in ipv één.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Atropine injectie, is dat ook nog steeds?
Ik heb dat ding eens een keer zien spuiten... wat een geweld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar nu met drie chemicaliën er in ipv één.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb dat ding eens een keer zien spuiten... wat een geweld.![]()
Doen we trouwens nog aan pyridostigmine?
Vroeger moest je wachten tot de mond droog was, anders een tweede en een derde injectie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar nu met drie chemicaliën er in ipv één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |