Ik neem aan dat je duid op die vrouwen?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef Pumatje het volgende:
die bodyguards van khadaffi..
opvallend zooitje
zitten best aantrekkelijke figuren tussen, maar aangezien ze maagd zouden moeten zijn. .. vast enorm behaard
Okee, ik dacht al.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat was nog de korte schietbuis, ze hebben pas in 1987 of 1989 die buis verlengd, die staat ook op het harde ( foto staat bij Topic Kazernes in Nederland )
Ah, roger. Ik kijk daar ook geregeld ff. En ook bij http://www.41afdva.net/quote:Ik scan de pagina's, iig de voornaamste, graag in, want ik ben leverancier voor de internetsite http://www.14afdva.nl/, daar staat al veel informatie van mij op, en dat is goed voor het nageslacht.
Ja, ik maak graag reclame voor de site
En Kadafmanshuizen is heiliger dan de paus?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef Pumatje het volgende:
opvallend zooitje
zitten best aantrekkelijke figuren tussen, maar aangezien ze maagd zouden moeten zijn. .. vast enorm behaard
Honey, I'm homeeeeequote:
danku! *meld zich af* tot vanavond!quote:
Eet smakelijk!quote:
Och erm. Loop je zo moeilijk door de spierpijn dat je collega's denken dat je lepra hebt ofzo?quote:
Ik heb ook spierpijn en voel me 104 enzo...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Och erm. Loop je zo moeilijk door de spierpijn dat je collega's denken dat je lepra hebt ofzo?
Hehe, ik ben gisteren echt helemaal los gegaan op borst bi en triceps maar echt spierpijn heb ik niet. Ben wel redelijk stijfjes maar dat was het dan ook wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb ook spierpijn en voel me 104 enzo...
Je bent een bushmaster of niet hequote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef Pumatje het volgende:
opvallend zooitje
Dat moet wel kunnen denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef Braamyo het volgende:
Lol erwin, kun je ze niet allebij in je auto zetten? Zowel de normale alswel de scheepshoorn?
dit hadden ze gewoon intern moeten afhandelen. Deze mannen komen misschien voor dit geintje voor de CAMquote:
Klopt, zoals ik het lees is er weinig aan de hand geweest. Als ik de geintjes die we vroeger uithaalden nog een keer ga doen dan heb ik een probleem wsl.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:42 schreef paintmeester het volgende:
[..]
dit hadden ze gewoon intern moeten afhandelen. Deze mannen komen misschien voor dit geintje voor de CAMomdat ze nu voor de groene tafel staan.
Idd, dan hadden velen wel een werkstraf gekregen die bij Defensie werkten, en ja, ik heb me ook wel eens schuldig gemaakt aan zgn "geintjes" en ben daar zelf ook "slachtoffer" van geworden. Niks mis mee, hoort er nu eenmaal bij.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik het lees is er weinig aan de hand geweest. Als ik de geintjes die we vroeger uithaalden nog een keer ga doen dan heb ik een probleem wsl.
Bed, mantelriemen, douche...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, dan hadden velen wel een werkstraf gekregen die bij Defensie werkten, en ja, ik heb me ook wel eens schuldig gemaakt aan zgn "geintjes" en ben daar zelf ook "slachtoffer" van geworden. Niks mis mee, hoort er nu eenmaal bij.
check!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Braamyo het volgende:
En ik vlieg maar weer eens naar de eetzaal toe
Tof!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
@ mk cios is goed te doen zal dr vanavond ff wat beter op in gaan
Dat waren torren.quote:
Lees de kranten maar. Er is maar 1 soort spelletje wat in het nieuws komt als het begeleiders betreft.quote:
jah uuhhhquote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees de kranten maar. Er is maar 1 soort spelletje wat in het nieuws komt als het begeleiders betreft.
Sorry. Ik vergat deze:quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef Maitje het volgende:
Avond
Sensatie.. Helikopter vliegt hier de hele tijd in de buurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |