Nee, onze verdedigers zijn net kinderen, zo slap staan ze te verdedigen. Dat zei hij.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
zei hij 'mijn kinderen' in de persconferentie?
Daar kun je een heel filosofisch boompje over opzetten. Ik denk niet dat die stelling juist is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het hele voetbalspel is gebaseerd op fout maken. Elk doelpunt is toe te schrijven aan fouten.
quote:
Hij heeft 3 dochters.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk lijkt die meer op Frank dan Daley op Danny.
Volgens google heeft Ronald er inderdaad drie, de oudste is legaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee, Ronald heeft ook 3 dochters..miss raak ik in de war
quote:"Het trainerschap bij Ajax staat me wel aan. En dan kan Frank (De Boer, red.) mijn assistent worden", zei hij met een knipoog tegen dagblad de Pers.
Foto's? Hyves? Enz enz.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens google heeft Ronald er inderdaad drie, de oudste is legaal.
'Ik ook van jou, Maxime'.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-tot-scheiding.dhtml
Zie je de oudste
Nee, Van der Wiel was scherp vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Alderweireld omgRAM DIE BAL HET STADION UIT OFZO?
Dat van van der Wiel kan een keer gebeuren, zo'n mistrap. Ik praat het niet goed, maar het kan..quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Van der Wiel was scherp vandaag.![]()
Dario ook he met die eerste kans alleen voor de keeper.
Staat Van der Wiel niet het hele seizoen al te dromen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat van van der Wiel kan een keer gebeuren, zo'n mistrap. Ik praat het niet goed, maar het kan..
Maar wat Alderweireld daarna deed? Kinderlijk eerlijk waar
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Staat Van der Wiel niet het hele seizoen al te dromen?
En jij kan het weten.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
Maar wat Alderweireld daarna deed? Kinderlijk eerlijk waar
Jawel. Hoop dat hij oprot eind van het seizoen. Man heeft totaal geen topsportmentaliteit.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Staat Van der Wiel niet het hele seizoen al te dromen?
Wie moet er dan rechtsback?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Hoop dat hij oprot eind van het seizoen. Man heeft totaal geen topsportmentaliteit.
Een rechtsback haal je makkelijk ergens vandaan, en zo niet; PSV bewijst het hele seizoen al dat je met een waardeloze rechtsback successen kan behalen.quote:
tot 2013.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe zit het met het contract van van der Wiel?
2013, bij een bod van 12 miljoen direct weg doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe zit het met het contract van van der Wiel?
Heeft ie dochters?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga lekker opzoek naar de dochters van Rutten ..
Misschien deze zomer maar verkopen. Ik denk wel dat hij het bij een topclub kan waarmaken.quote:
Hij gaf vandaag toevallig weer eens een vrij aardige voorzet.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een rechtsback haal je makkelijk ergens vandaan, en zo niet; PSV bewijst het hele seizoen al dat je met een waardeloze rechtsback successen kan behalen.
Ik wil winnaars in het elftal. Ik wil een over-mijn-lijk-mentaliteit. Dat is wat ik wilquote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef Geo3kant het volgende:
Jullie willen een heel nieuw elftal is het niet? Abrahmovic maar snel bellen of hij wil investeren..
'quote:
speelt het hele seizoen al kut, denk niet dat een topclub hem zal halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien deze zomer maar verkopen. Ik denk wel dat hij het bij een topclub kan waarmaken.
Ajax heeft beetje zoals PSV.. aantal belangrijke spelers verkopen of kwijt zijn door wat dan ook hakt erin bij het elftal.. en dan ook trainers wissel.. doet je ook weinig goed mentaal. (PSV vorig seizoen, maar ook dit seizoen -> reis)quote:Op zondag 20 maart 2011 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil winnaars in het elftal. Ik wil een over-mijn-lijk-mentaliteit. Dat is wat ik wil
Geef die BB eens een ban.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil winnaars in het elftal. Ik wil een over-mijn-lijk-mentaliteit. Dat is wat ik wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik zie hem wel slagen bij een top 6-club in Engeland. Ik heb geen flauw idee waar hij eigenlijk naar toe wil, behalve Barca dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
speelt het hele seizoen al kut, denk niet dat een topclub hem zal halen.
Ja iedereen is te slecht lees ik hierquote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef Geo3kant het volgende:
Jullie willen een heel nieuw elftal is het niet? Abrahmovic maar snel bellen of hij wil investeren..
Erger dan Verhoeven vind ik dat niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ooijer is toch ook niet meer serieus te nemen of wel? Dat die man de vervanger is als 1 van die 2 Belgen rood heeft of is geblesseerd. Is nog erger dan Verhoeven.
Vertonghen is samen met Enoh denk ik de enige in dit elftal die dat echt heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is hij zo goedkoop? Wat is het addertje onder het gras?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax moet weer gaan spelen met spelers die technisch superieur zijn aan de tegenpartij. Waarom probeert Ajax niet de relatief goedkope Adel Taarabt op te pikken in Engeland?²
Hij is Marokkaansquote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom is hij zo goedkoop? Wat is het addertje onder het gras?
Hij slaagt denk ik bij iedere club die meer balbezit heeft dan de tegenstander. Een Arsenal, Barcelona of Byern. Bij een club als Everton of Sevilla zou hij hopeloos door de mand vallen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie hem wel slagen bij een top 6-club in Engeland. Ik heb geen flauw idee waar hij eigenlijk naar toe wil, behalve Barca dan.
Hij is niet goedkoop. Relatief gezien wel. Je krijgt waar voor je geld. Hij speelt met een gezonde bluf, past echt bij de Amsterdamse branie waar men de mond vol van heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom is hij zo goedkoop? Wat is het addertje onder het gras?
Ik zou hem wel graag naar de Spurs zien gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij slaagt denk ik bij iedere club die meer balbezit heeft dan de tegenstander. Een Arsenal, Barcelona of Byern. Bij een club als Everton of Sevilla zou hij hopeloos door de mand vallen.
Hij beschikt over een sterke kopstoot?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
In zijn motoriek doet hij denken aan Zidane.²
Nee, voetbaltechnisch gezien heeft hij veel overeenkomsten met hem. Ik zal eens een filmpje opzoeken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij beschikt over een sterke kopstoot?
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef Tommy2K het volgende:
'Tis echt fucking lame om Verhoeven de schuld te geven... Hij legt gewoon bloot dat de verdediging klote is, de Steek wist dat te verbloemen.
Deels eens.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef Tommy2K het volgende:
'Tis echt fucking lame om Verhoeven de schuld te geven... Hij legt gewoon bloot dat de verdediging klote is, de Steek wist dat te verbloemen.
En Enoh is goed als ballenstofzuigert, maar een snelle opbouwer is het natuurlijk niet...
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef Tommy2K het volgende:
En Enoh is goed als ballenstofzuigert, maar een snelle opbouwer is het natuurlijk niet...
Enoh had weer problemen vandaag om iemand te vinden met hetzelfde shirt...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef Tommy2K het volgende:
Dus, wie plaatst er een advertentie? "Gezocht: Miljardair die investeert in Ajax."quote:Op zondag 20 maart 2011 19:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Enoh had weer problemen vandaag om iemand te vinden met hetzelfde shirt...
Zo moeilijk als Zlatan zullen ze wel niet zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Van Evander Sno kun je ook een leuk filmpje maken. en het blijft een Marokkaan, zal wel dezelfde instelling en trots hebben als een Hamdaoui.
Filmpje na 2 seconden uitgeklikt. Waarom moeten die kneusjes steeds verschrikkelijke takkeherrie onder een videoclip zetten?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij zal wel onhaalbaar zijn, maar wat een speler.²
Zlatan deed wel wat hij moest doen, itt Hamdaoui.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo moeilijk als Zlatan zullen ze wel niet zijn.²
Ja, irritant man. Ik zet altijd het geluid uit. Hier een betere:quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Filmpje na 2 seconden uitgeklikt. Waarom moeten die kneusjes steeds verschrikkelijke takkeherrie onder een videoclip zetten?
Ja, 6 doelpunten in zijn eerste seizoen bij Ajax. In zijn 2 volgende seizoenen slechts 13. Toe maar. Dat heeft El Hamdaoui nu in een half seizoen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zlatan deed wel wat hij moest doen, itt Hamdaoui.
Een centrumspits bij Ajax moet je beoordelen op zijn spel, niet op zijn doelpunten.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, 6 doelpunten in zijn eerste seizoen bij Ajax. In zijn 2 volgende seizoenen slechts 13. Toe maar.²
Ga dan maar praten met van Basten, die deed dat nl. wel, en terecht.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een centrumspits bij Ajax moet je beoordelen op zijn spel, niet op zijn doelpunten.
Kijk, dat zijn doelpunten, was dat niet zijn laatste wedstrijd voor Ajax ook?quote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn doelpunten, was dat niet zijn laatste wedstrijd voor Ajax ook?²
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is niet goedkoop. Relatief gezien wel. Je krijgt waar voor je geld. Hij speelt met een gezonde bluf, past echt bij de Amsterdamse branie waar men de mond vol van heeft.
In zijn motoriek doet hij denken aan Zidane.²
Beter dan Bas dostquote:Op zondag 20 maart 2011 20:15 schreef 0634 het volgende:
En dan? Worden we geen kampioen maar winnen we wel de topscorerstrofee.
Maar ik wil hem niet terug.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan Bas dost. En ik zeg niet dat hij komt, ik wil hem alleen terug, en de kans is groter dat hij terug gaat dan bijv. Sneijder ofzo
Het is ook geen motivatie probleem. Ik zag de wil om te winnen gerust wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef Fargo het volgende:
Het doet me pijn om te zeggen, maar dit Ajax maakt zoveel frustraties los dit seizoen. Elke keer als een week eerder de concurrentie weer wat ruimte heeft prijsgegeven, faalt Ajax hopeloos. Dit, met over twee weken Twente - PSV in het vooruitzicht, was DE kans om eens echt druk te zetten op die twee ploegen en je écht als kampioenskandidaat te profileren. Motivatie genoeg, zou je zeggen. En dan krijg je drie van dit soort treffers tegen. Werkelijk bedroevend.
Kijk, zijn wij het ook eens een keertje eens met elkaarquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, boys, laten we niet vergeten dat we geen kampioen zijn geworden met Huntelaar.
En hij is zo goed als het materiaal om hem heen, hij is geen spits ala Suarez of de Moun die zijn eigen kansen kan creëren.²
Van der Wiel kan veel beter dan wat hij dit seizoen (en vandaag) laat zien. Zo'n bal vanmiddag heeft mijns inziens meer met scherpte te maken dan kwaliteit.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:21 schreef 0634 het volgende:
[..]
Het is ook geen motivatie probleem. Ik zag de wil om te winnen gerust wel.
Het is simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Met name op het middenveld is er bijna geen idee. En voorin zijn er geen goede loopacties, wat het voor het middenveld weer lastig maakt om met ideen te komen.
Achterin worden er dan fouten gemaakt. Dat is dan extra kut. Maar de motivatie was goed.
quote:Ajax vergooide in Den Haag zijn kansen op de titel. Trainer Frank de Boer gelooft er in elk geval niet meer in na de pijnlijke nederlaag bij ADO Den Haag.
De Boer weigerde zich vast te houden aan de mogelijkheid dat PSV en FC Twente zich net als Ajax zouden verslikken. Na de 3-2 nederlaag in Den Haag was de Ajax-trainer duidelijk.
'Het hangt aan een heel zijden draadje', zei De Boer tegen Eredivisie Live. 'We zijn afhankelijk van anderen, maar ik ga er niet meer vanuit. We moeten voor onszelf spelen, maar ik heb er weinig hoop op.'
De Boer maakte zich vooral boos over de manier waarop Ajax de doelpunten weggaf. 'Van binnen kook ik. Als je zo kinderlijk drie goals weggeeft en niet het besef hebt om ten koste van alles goals te voorkomen, dan is dat zeer teleurstellend.'
De oud-international kon er eigenlijk met zijn hoofd niet bij. 'We hebben blijkbaar toch met kinderen te maken. Ik weet niet of ze het besef hebben wat ze hebben laten liggen', zei De Boer.
Met Suarez ook niet hoor..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, boys, laten we niet vergeten dat we geen kampioen zijn geworden met Huntelaar.
En hij is zo goed als het materiaal om hem heen, hij is geen spits ala Suarez of de Moun die zijn eigen kansen kan creëren.²
Suarez lacht Huntelaar keihard uit in zijn ietwat vochtige gezichtje.quote:
Huntelaar is meer een afmaker dan suarez, suarez meer een voetballer.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Suarez lacht Huntelaar keihard uit in zijn ietwat vochtige gezichtje.²
Zonder Suarez had Ajax ook gewoon keihard niet meegedaan om het kampioenschap afgelopen jaren. Dan was het plek 4-8 geweest.quote:
Wat een onzin. Alsof inzet wordt afgemeten aan overtredingen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Van der Wiel kan veel beter dan wat hij dit seizoen (en vandaag) laat zien. Zo'n bal vanmiddag heeft mijns inziens meer met scherpte te maken dan kwaliteit.
En als ik die derde goal zie, dan kan ik daar met de beste wil van de wereld niet van maken dat Ajax de wil om te winnen wel had. Anders sta je, zeker na de late 2-2, als directe tegenstander met twee handen om die Belg heen.
Bazenhoofd.quote:
Na een goed seizoen en een prima WK een terugval. Dat gebeurt in een jonge profloopbaan. Dat hoort bij Ajax.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
speelt het hele seizoen al kut, denk niet dat een topclub hem zal halen.
Hoorde dat Messi ook wel aardig was op youtube.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, check Nabil Dirar op youtube. Wat een speler!²
El Ham ook.. Check zijn compilatiequote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, check Nabil Dirar op youtube. Wat een speler!²
Beiden zijn spelers die willen dat het team om hen gevormd wordt. Dat is nu juist wat Ajax niet moet willen de komende jaren.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Huntelaar is meer een afmaker dan suarez, suarez meer een voetballer.
Vind Suarez superieur in alle opzichten aan Huntelaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Huntelaar is meer een afmaker dan suarez, suarez meer een voetballer.
Vertonghen stond toch echt te slapen bij de 3e goal. In hemelsnaam, kan iemand mij vertellen waarom hij NIET sprong om de bal weg te koppen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertonghen is samen met Enoh denk ik de enige in dit elftal die dat echt heeft.²
Huntelaar is zonder twijfel een stuk beter in koppen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind Suarez superieur in alle opzichten aan Huntelaar.
Ozbiliz is veel rustiger aan de bal. Beviel mij prima. Zijn acties lukken ook vaker dan bij Ebecilio.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik vond Ozbiliz het toch beter doen dan Ebecilio.
Ik moet zeggen dat ik het beide goede spelers vind. Doodzonde dat Ajax 16 miljoen investeert in een Sulejmani als je deze gasten in de gelederen hebt.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ozbiliz is veel rustiger aan de bal. Beviel mij prima. Zijn acties lukken ook vaker dan bij Ebecilio.
Toen hadden die twee jochies net haar op de ballen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het beide goede spelers vind. Doodzonde dat Ajax 16 miljoen investeert in een Sulejmani als je deze gasten in de gelederen hebt.²
Vertonghen moet gewoon een inschuivende verdediger blijven. Oleguer, Alderweireld en Ooijer kunnen dit namelijk niet van hem overnemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik keek gek op toen ik die wissel zag met Ooijer, maar ik denk wel dat er veel dreiging vanuit kan gaan als Vertonghen daar speelt. Het kwam er nu niet zo heel goed uit, maar Jantje is fysiek erg sterk en komt als verdediger al vaak naar voren gestormd, laat staan als hij op het middenveld speelt. Enige nadeel er aan is dat een (normaal goede) verdediger achterin weghaalt, vooral nu steunpilaar Stekelenburg ook al weg is.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef Morendo het volgende:
Ah, zometeen HTC bij SV. Kan interessant worden.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
Ajax wordt nog wel kampioen hoor. PSV laat nog punten liggen tegen Twente, Heracles en Feyenoord. Ajax laat geen punten meer liggen. Twente laat punten liggen tegen ADO en in de laatste wedstrijd tegen Ajax.
2 finales tegen Twente in één week zometeen. Om de beker en het kampioenschap
Een Utrechter met sympathie voor Ajax?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
Ajax wordt nog wel kampioen hoor. PSV laat nog punten liggen tegen Twente, Heracles en Feyenoord. Ajax laat geen punten meer liggen. Twente laat punten liggen tegen ADO en in de laatste wedstrijd tegen Ajax.
Dat zou pathetic zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een Utrechter met sympathie voor Ajax?
Jammer dat wij daar niks meer aan hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:13 schreef potienza het volgende:
Ik zie PSV nog wel punten verspelen ze hebben nog Twente uit, Feyenoord uit en Groningen uit.
PSV heeft een zeer goed doelsaldo en zes punten voorsprong. Dan moeten zij dus zeven punten meer verspelen dan ons in de resterende zes competitiewedstrijden, ik zie dit niet gebeuren.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:13 schreef potienza het volgende:
Ik zie PSV nog wel punten verspelen ze hebben nog Twente uit, Feyenoord uit en Groningen uit.
Zijn we inmiddels wel gewend toch? Dat het misgaat om het moment dat het echt moet.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef Omega het volgende:
Vandaag was gewoon cruciaal, als ze deze hadden gewonnen dan hadden ze "zeker" de 2e plek gehad en een goede kans op kampioensschap. Nu is die kans nog heel erg klein. Ik zie PSV zeker nog punten verliezen tegen Feyenoord en Twente, maar Groningen uit is laatste wedstrijd en ik denk dat Groningen dan al vakantie veirt of zich opmaakt voor de play offs.
Twente zie ook nog wel punten verliezen, maar denk toch dat Ajax 3e blijft.
Dat was Edwin Evers, slaapkop.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:37 schreef Menu_69 het volgende:
Toch wel mooie tv om een geirriteerde Frank de Boer te zien.
Ja, hopelijk weet El Ham er nog een grapje door te gooien. 'Was niet mijn verdedigende fout, vriend'.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:49 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
De nabespreking morgen zal wel gezellig worden als ik Frank zo hoor.
Technisch gezien zes he.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
7 punten is wel erg veelAls je tegen Roda en ADO won was het verschil gewoon 2 punten geweest..
Zo zonde altijdZo zijn er nog veel meer wedstrijden van eerder in het seizoen.
Verdomme, ik moest lachenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, hopelijk weet El Ham er nog een grapje door te gooien. 'Was niet mijn verdedigende fout, vriend'.
Wat dacht je van 2 keer gelijk spelen tegen PSV? Gelijkspel tegen Grunn als 1e wedstrijd?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
7 punten is wel erg veelAls je tegen Roda en ADO won was het verschil gewoon 2 punten geweest..
Zo zonde altijdZo zijn er nog veel meer wedstrijden van eerder in het seizoen.
Gelijkspelen tegen PSV lijkt me niet slecht ofzo?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat dacht je van 2 keer gelijk spelen tegen PSV? Gelijkspel tegen Grunn als 1e wedstrijd?
Opdonderden met die "cultuur". Hard werken en professioneel gaan worden of uitkijken naar een andere club die zo gek is om deze veelpleger in huis te halen.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat de Moun zich niet met een kluitje in het riet laat sturen. Alleen handelen als Frank nederig is.
Zo zou ik het doen.²
Banshee, plz, ga nou niet doen alsof Mounir onschuldig is. Je bent opgegroeid in een Marokkaanse cultuur, je weet hoe trots sommige kunnen zijn en hoe vervelend. Ga dus niet doen alsof hij het slachtoffer is.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat de Moun zich niet met een kluitje in het riet laat sturen. Alleen handelen als Frank nederig is.
Zo zou ik het doen.²
Ja, daar is BansheeBoy wel een ervaringsdeskundige in.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:58 schreef Smoofie het volgende:
je weet hoe trots sommige kunnen zijn en hoe vervelend.
Kijk, dat zullen ze in Enschede leuk vinden.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:13 schreef potienza het volgende:
Dan moeten ze iemand voorin zetten die eens een bal tussen de palen kan schieten, al die faalhazen produceren slappe rollertjes, naastquote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Haaruitval het volgende:
Twente én PSV moeten dan punten laten liggen.
Ik zie dat niet zo snel gebeuren, Ajax speelde gisteren een draak van een wedstrijd. Ze hadden het nooit tot 3-2 mogen laten aankomen.
Ajax moet mijn inziens nu gewoon alles op alles zetten op 2e te worden. En dan vanaf het einde van het seizoen nieuwe spelers ophalen zodat ze aan elkaar kunnen wennen. Anders worden de spelers pas weer ergens in Augustus opgehaald en wordt dat excuus weer gebruikt.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Haaruitval het volgende:
Ik zie dat niet zo snel gebeuren, Ajax speelde gisteren een draak van een wedstrijd. Ze hadden het nooit tot 3-2 mogen laten aankomen.
Waarom zie je dat niet gebeuren? Dit is juist een seizoen waar de grote clubs veel punten laten liggen ..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Haaruitval het volgende:
Eriksen, ook een faalhaas hé.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten ze iemand voorin zetten die eens een bal tussen de palen kan schieten, al die faalhazen produceren slappe rollertjes, naast.
En wat er met vd Wiel is weet ik niet, Frank ziet het niet geloof ik, maar het beste voor Ajax is een blessure ofzo, wat speelt die alsof ie voor de tegenpartij is zeg, totaal inzetloos...
Alderweireld idem dito, geen enkele zin meer om zich in te zetten...
Er is met deze selectie gewoon geen eer te behalen, ze kunnen wel iets beter, maar niet veel. En dat iets beter kan alleen opgebracht worden als er op papier iets leuks te halen is ofzo. En dan nog heel sporadisch.
Er zijn kleine uitzonderingen, Enoh en Anita spelen niet geweldig, maar blijven wel 90 min gaan. Zoals de Jong over het veld sjokt is gewoon schandalig.
En sja, verhoeven, het is een kutkeeper, maar dat wisten we al, zijn schuld niet dat hij hier staat.
PSV zou ook zomaar 7 punten kunnen laten liggen, maar het probleem is dat ik Ajax niet alles zie winnen vanaf nu.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zie je dat niet gebeuren? Dit is juist een seizoen waar de grote clubs veel punten laten liggen ..
Eerste seizoenshelft verloor PSV volgens mij 7 punten tegen de tegenstanders waar ze nu nog tegen moeten. Dat waren ook voor een groot deel, thuiswedstrijden. nu moeten ze ook nog uit spelen, dus dat kan misschien wel oplopen tot 9 punten.
Kans is klein, maar het kan nog gewoon.
Nee, kans is klein dat dat gebeurt. Maar het kan welquote:Op maandag 21 maart 2011 12:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV zou ook zomaar 7 punten kunnen laten liggen, maar het probleem is dat ik Ajax niet alles zie winnen vanaf nu.
quote:Cruijff wacht op op de uitvoering van onze technische aanbevelingen, die we vorige week dinsdag bij algemeen directeur Rik van den Boog zijn afgegeven. "Uitgelekt is al, dat Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk het hart van Ajax moeten vormen. Daarin staan ze niet alleen. Van mijn persoon tot Marco van Basten, Frank Rijkaard en nog veel anderen, iedereen staat achter het drietal en is bereid om te adviseren als ze daarom vragen."
"Alles wat binnen en rond Ajax direct uit het voetbal komt, ondersteunt het rapport", vertelt Cruijff trots. "Terwijl we eigenlijk nog moeten beginnen, is zo al een ouderwets voetbalbolwerk ontstaan. Een groep oudvoetballers die volledig achter De Boer, Bergkamp en Jonk staat. Drie grote Ajacieden, die een geweldige visitekaart voor de club zijn. Die zich door zo’n beetje alle oud-collega’s gesteund weten. Voormalige topvoetballers op wie ze op ieder moment een beroep kunnen doen. Daar krijg ik een fantastisch gevoel van."
het klinkt echt heel goed, maar als dit "plan" niet werkt dan denk ik dat we de 3de ster voorgoed moeten vergeten.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het klinkt echt heel goed, maar als dit "plan" niet werkt dan denk ik dat we de 3de ster voorgoed moeten vergeten.
Voooooooooooorgoooeeedquote:Op maandag 21 maart 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het klinkt echt heel goed, maar als dit "plan" niet werkt dan denk ik dat we de 3de ster voorgoed moeten vergeten.
Als het zo doorgaat als de afgelopen 10 jaar, dan neemt de kans idd steeds meer af. het kan heel hard gaan met een club hoor, en dan vind ik 10 jaar wanbeleid niet echt "hard gaan".quote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]!. Alsof we nooit meer kampioen worden
Na dit seizoen zijn we 7 jaar geen kampioen meer geweest. Het 10 jaar wanbeleid moet idd. stoppen. Ik denk dat iedereen dit wel inziet.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat als de afgelopen 10 jaar, dan neemt de kans idd steeds meer af. het kan heel hard gaan met een club hoor, en dan vind ik 10 jaar wanbeleid niet echt "hard gaan".
Natuurlijk is het nog niet zover, maar er moet heel snel iets fundamenteels veranderen want anders zullen we nooit meer kampioen worden nee.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
http://vod.player.sport1.nl/telegraaf/5865
Als hij zo blijft spelen zal hij snel naar een club als Chelsea of Manchester City gaan.
quote:MSTERDAM - Mounir El Hamdaoui maakt weer deel uit van de A-selectie van Ajax. De spits sprak maandagochtend samen met zijn zaakwaarnemer uitvoerig met trainer Frank de Boer.
ANP
El Hamdaoui terug in selectie
Fotoserie
Hij mocht daarna weer meetrainen met de hoofdmacht van de Amsterdamse club.
De Boer zette El Hamdaoui ruim twee weken geleden voor straf terug naar de selectie van Jong Ajax. Hij nam die maatregel na een woordenwiseling met de spits tijdens de rust van het bekerduel met RKC Waalwijk.
De Boer botste begin december ook al met de aanvaller uit Marokko. El Hamdaoui meldde zich ziek nadat hij was gepasseerd voor het uitduel in de Champions League met AC Milan.
Spreekkoren
De Boer wilde eigenlijk vorige week al met El Hamdaoui om de tafel zitten. De spits wenste echter niet zonder zijn zaakwaarnemer met de opvolger van Martin Jol te spreken. Ajax verloor afgelopen week van Spartak Moskou (3-0) en ADO Den Haag (3-2).
Supporters van de Amsterdamse club lieten de afgelopen weken met spreekkoren weten dat ze uitgekeken waren op El Hamdaoui. De spits maakt mogelijk zondag 3 april tijdens een thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo zijn rentree.
Ruilen voor Berg?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Nou, joepie, die kan ook weer lekker meekloten voorin de rest van het verloren seizoen.
Ik had liever gezien dat ie was opgerot, ik vind hem al niet zo best, maar als ie gewoon had meegespeeld had het er misschien wel anders uitgezien nu. En nu heeft ie het dus verpest en gaat ie toch wel weg...
graag, die scoort ook niet zoveel, maar is tenminste geen over het paard getilde kut*&*^#^#.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ruilen voor Berg?(ook al is hij geen eigendom van psv)
Dat lijkt me niet slim van de KNVBquote:Op maandag 21 maart 2011 14:48 schreef DJWeisz het volgende:
zolang Twente die schaal maar niet in de ArenA krijgt uitgereikt als ze winnen ...
Alsof De Arena dan al niet totaal leeggestroomd is.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet slim van de KNVBDan zal er veel gefluit zijn tijdens de uitreiking.
Paar wedstrijdjes mee laten doen, en verkopen. Goedkoper dan ontslaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Nou, joepie, die kan ook weer lekker meekloten voorin de rest van het verloren seizoen.
Ik had liever gezien dat ie was opgerot, ik vind hem al niet zo best, maar als ie gewoon had meegespeeld had het er misschien wel anders uitgezien nu. En nu heeft ie het dus verpest en gaat ie toch wel weg...
Niet door mijquote:Op maandag 21 maart 2011 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen wil deze spelers nu terug hebben, maar volgens mij was er vorig jaar alleen maar gezeik op Pantelic en Rommendahl.
Niet goed genoeg, niet constant genoeg etc.
Nou, Frank the Farmer is met en uiterst nederige houding naar hem toegegaan, dat zal niet voor niks zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:49 schreef Schanulleke het volgende:
El Ham is geen teamspeler, die past niet in het Ajax-systeem.
En Verhoeven is een prima derde keeper, geen club in de Eredivisie die een derde keeper van dat niveau heeft. Maar het is de pech van Ajax dat ze de eerste twee keepers nu kwijt zijn...
Ja, dat is een leuke interpretatie van jouw kant. De werkelijkheid is gewoon dat Mounir 2 keuzes had, zich als een normale prof gedragen of een rechtzaak wegens werkweigering.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, Frank the Farmer is met en uiterst nederige houding naar hem toegegaan, dat zal niet voor niks zijn.²
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, Frank the Farmer is met en uiterst nederige houding naar hem toegegaan, dat zal niet voor niks zijn.²
Frank the Farmer, waar slaat dat eigenlijk op?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Boer.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Frank the Farmer, waar slaat dat eigenlijk op?
Ja snap ik. Maar vind het maar een domme bijnaam. Dus meer van waarom noemt hij hem zo en niet gewoon de boerquote:
BB moet apart doen hé.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar vind het maar een domme bijnaam. Dus meer van waarom noemt hij hem zo en niet gewoon de boer
Omdat jij er op hapt... zo simpel is die jongen nou eenmaalquote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar vind het maar een domme bijnaam. Dus meer van waarom noemt hij hem zo en niet gewoon de boer
Geloof er weinig van.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet door mij. Ik ben altijd pro-pantelic geweest. En Rommedahl was een modelprof, een instelling waar blekkart krek nog iets van kan leren.
Omdat hij El Hamdaoui hard aanpakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan zoek je maar terug, mijn probleem nietquote:
Oh? niet van mijn kant in ieder geval.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen wil deze spelers nu terug hebben, maar volgens mij was er vorig jaar alleen maar gezeik over Pantelic en Rommendahl.
Niet goed genoeg, niet constant genoeg etc.
Heb daar geen zin in. Maar als jij niet inziet dat Eriksen geweldige voetbalkwaliteiten heeft, zul je dat ook nooit inzien van Pantelicquote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zoek je maar terug, mijn probleem niet.
Mwah, Eriksen was gisteren niet de slechtste man op het veld, maar nou nou, wat heeft die gisteren het verschil WEER gemaakt zegquote:Op maandag 21 maart 2011 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb daar geen zin in. Maar als jij niet inziet dat Eriksen geweldige voetbalkwaliteiten heeft, zul je dat ook nooit inzien van Pantelic
Na PSV heb ik je niet meer zien reageren op mijn posts. Volgens mij was hij de belangrijkste / gevaarlijkste speler op het veld en won hij bijna al zijn duels.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, Eriksen was gisteren niet de slechtste man op het veld, maar nou nou, wat heeft die gisteren het verschil WEER gemaakt zeg.
Ik heb al vaker gezegd, hij heeft vast talent, maat op dit moment moet ie zeker een jaar rijpen bij een Willem2 oid, gewoon totaal krachteloos.
Je kunt van een jongen van 19 niet verwachten dat hij wekelijks de kar trekt, maar hij hoort zeker wel thuis in Ajax 1. Dan kun je net zo goed het halve elftal uitlenen aan Vvv en De Graafschap, als Eriksen er niet in thuis zou horen. Hij speelt op techniek en snelheid en niet op kracht.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, Eriksen was gisteren niet de slechtste man op het veld, maar nou nou, wat heeft die gisteren het verschil WEER gemaakt zeg.
Ik heb al vaker gezegd, hij heeft vast talent, maat op dit moment moet ie zeker een jaar rijpen bij een Willem2 oid, gewoon totaal krachteloos.
We zullen zien, ik denk dat het allemaal wel meevalt met zijn talentquote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na PSV heb ik je niet meer zien reageren op mijn posts. Volgens mij was hij de belangrijkste / gevaarlijkste speler op het veld en won hij bijna al zijn duels.
En niet elke speler heeft kracht nodig. Kan zo een paar spelers opnoemen die niet eens zo sterk zijn, maar wel bij de top spelen.. Eriksen wordt zo'n speler.
Sorry, maar dan heb je geen verstand van het spelletje.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat het allemaal wel meevalt met zijn talent.
Dat mag je denken, maar Frank heeft Mounir nodig, en heeft daarom met hem gesproken, alleen dat zal Mounir al als een overwinning kunnen beschouwen. Mounir is buitencategorie, Frank weet dat, vandaar de door mij geïnterpreteerde nederigheid van mr. Farmer.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:47 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat zou behoorlijk out of character zijn als De Boer - iemand die in tegenstelling tot El Hamdaoui wél een noemenswaardige status heeft in het topvoetbal - zich zo zou opstellen tegen zo'n recidivist.
ja, dat roepen ze al sinds 2000 hier tegen me, en eerlijk gezegd heb ik nog nooit ongelijk gekregen over een spelerquote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dan heb je geen verstand van het spelletje.
Het is meer zaak voor Ajax dat hij nog wat wedstrijdjes speelt en dan verkocht wordt. Het kampioenschap is toch al over. Als het meezit kan El Hamdaoui wel van waarde zijn voor Ajax, maar daaruit volgt niet dat een man als Frank de Boer zich "uiterst nederig" gaat opstellen tegen iemand die niet professioneel genoeg is voor de top.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat mag je denken, maar Frank heeft Mounir nodig, en heeft daarom met hem gesproken, alleen dat zal Mounir al als een overwinning kunnen beschouwen. Mounir is buitencategorie, Frank weet dat, vandaar de door mij geïnterpreteerde nederigheid van mr. Farmer.²
Ik wel, vaak genoeg zelfs. Ben zowat de enige die voor deze entiteit in de bres springt.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Menu_69 het volgende:
Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen dat El Hamdaoui geen talent heeft of niets kan toevoegen aan Ajax.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat roepen ze al sinds 2000 hier tegen me, en eerlijk gezegd heb ik nog nooit ongelijk gekregen over een speler.
En ja, ik hoop dat ik er naast zit uiteraard, maar op dit moment is het geen meerwaarde voor Ajax, eerder een stoorzender met enorm veel balverlies.
Met Boerrigter hebben ze al een prima vervanger voor Mertens. Ik weet niet of ze in Utrecht wel zitten te wachten op een wisselvallige speler als Aissati. Asare is een goede voetballer, maar ook wel erg vaak geblesseerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef ValHallen het volgende:
Misschien moeten we maar eens proberen een aardige deal te sluiten met FC Utrecht.
Mertens + Asare voor 10 miljoen + Aissati. Zouden ze dat doen?
Het zijn sowieso wel 2 spelers die ik wel graag bij Ajax zou zien voetballen
Zijn dat niet allemaal "dwergen"?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef ValHallen het volgende:
Misschien moeten we maar eens proberen een aardige deal te sluiten met FC Utrecht.
Je lacht maar een eind weg, ik kijk naar het voetbal, 90 min, niet naar de randzaken, niets.quote:
ga toch weg man, hij is de enige die nog iets weet te creeren en passes weet te geven waaruit anderen kunnen scorenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat roepen ze al sinds 2000 hier tegen me, en eerlijk gezegd heb ik nog nooit ongelijk gekregen over een speler.
En ja, ik hoop dat ik er naast zit uiteraard, maar op dit moment is het geen meerwaarde voor Ajax, eerder een stoorzender met enorm veel balverlies.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je lacht maar een eind weg, ik kijk naar het voetbal, 90 min, niet naar de randzaken, niets.
Eriksen is op dit moment gewoon een speler die totaal niet balvast is. Daar kan je heel erg om lachen, maar dan let je dus gewoon niet op.
Zolang hij wat vrijheid heeft gaat het nog wel, als ie maar niet op doel rolt, eeeehmmm, schiet. Maar zodra er ook maar een speler in de buurt is is ie 90% van de tijd de bal kwijt, en als je dat gewoon niet ziet kijk je niet genoeg.
Ik heb liever de spits van Utrecht .. type Lukaku.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef ValHallen het volgende:
Ja, hij staat inderdaad bekend als de voorzetkoningquote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef Yankee het volgende:
[..]
ga toch weg man, hij is de enige die nog iets weet te creeren en passes weet te geven waaruit anderen kunnen scoren
Het moet allemaal nog wel beter en natuurlijk verspeelt hij ook ballen, maar hij is wel 1 van de weinige spelers in de selectie die voor wat creativiteit kan zorgen. Dat voorspelbare geschuif van bijna al zijn teamgenoten leidt ook vrijwel nergens toe.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je lacht maar een eind weg, ik kijk naar het voetbal, 90 min, niet naar de randzaken, niets.
Eriksen is op dit moment gewoon een speler die totaal niet balvast is. Daar kan je heel erg om lachen, maar dan let je dus gewoon niet op.
Zolang hij wat vrijheid heeft gaat het nog wel, als ie maar niet op doel rolt, eeeehmmm, schiet. Maar zodra er ook maar een speler in de buurt is is ie 90% van de tijd de bal kwijt, en als je dat gewoon niet ziet kijk je niet genoeg.
Aissati is volgens mij meer een '10'.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Met Boerrigter hebben ze al een prima vervanger voor Mertens. Ik weet niet of ze in Utrecht wel zitten te wachten op een wisselvallige speler als Aissati. Asare is een goede voetballer, maar ook wel erg vaak geblesseerd.
Die Asare is echt een beer van een speler. Hij is wel klein maar gruwelijk sterk.quote:
Wtf. Wie?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb liever de spits van Utrecht .. type Lukaku.
Mwah, daar mist hij ook het overzicht voor. Incidenteel speelt hij wel eens een aardige wedstrijd bij Vitesse als linksbuiten volgens mij, maar ik weet niet of hij zoveel toevoegt in de subtop.quote:
Oh eens hoor, het ligt echt niet allemaal aan hem alleen natuurlijk,, integendeel. Maar dat hele goeie, dat excellente dat iedereen hem hier toedicht, dat is er bij Ajax gewoon nog totaal niet uitgekomen. het is net als van Persie, ik hoor altijd dat ie zo goed is, maar als ie dan bij Oranje speelt is het drama.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Het moet allemaal nog wel beter en natuurlijk verspeelt hij ook ballen, maar hij is wel 1 van de weinige spelers in de selectie die voor wat creativiteit kan zorgen. Dat voorspelbare geschuif van bijna al zijn teamgenoten leidt ook vrijwel nergens toe.
Ik denk dat hij die Mulenga bedoelt. Maar dat is volgens mij meer een loper, iemand die het van zijn conditie en athletische lichaam moet hebben.quote:
Is eigenlijk meer een rechtsbuiten met een zeer beperkt scorend vermogen. Wel iemand die het een verdediging lastig kan maken en altijd hard werkt, maar geen Ajax-spits.quote:
Kan gewoon niet dat jij 90 minuten kijkt, onmogelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh eens hoor, het ligt echt niet allemaal aan hem alleen natuurlijk,, integendeel. Maar dat hele goeie, dat excellente dat iedereen hem hier toedicht, dat is er bij Ajax gewoon nog totaal niet uitgekomen. het is net als van Persie, ik hoor altijd dat ie zo goed is, maar als ie dan bij Oranje speelt is het drama.
Bij Denemarken schijnt ie altijd het verschil te maken, waarom issie zo onopvallend bij Ajax?
Ik, mijn vader en mijn Oom, samen denk ik zo'n 150 jaar Ajacied bij elkaarquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan gewoon niet dat jij 90 minuten kijkt, onmogelijk.
We hebben 2 backs die op dit moment niks klaarspelen en een 3e keeper op doel staan.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij laten de recente resultaten juist zien dat er over de verdediging gesproken dient te worden. Zij laten het de laatste tijd enorm afweten.
Eens, maar vergeet momenteel ook het centrum niet. Beide Belgen wisselen het geschutter af momenteel.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hebben 2 backs die op dit moment niks klaarspelen en een 3e keeper op doel staan.
Gewoon hopen dat er adequate versterkingen komen op vooral de linksback positie.
Die is het idd ook helemaal kwijt, samen met Greg gisteren echt dramatisch.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Menu_69 het volgende:
Alderweireld mist ook de (mentale) hardheid om er echt te staan achterin. Allemaal te vrijblijvend.
Klopt, maar dat reken ik ze toch wat minder aan. Vertonghen is de rest van het seizoen gewoon de best voetballende Ajacied. Alderweireld is wel wat minder maar dat maakt opzich niet uit. Hij is het type dat behoefte heeft aan een sterke man naast hem en als Jan wat mindere wedstrijden heeft lijkt het me wat logischer dat hij daarin meegaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens, maar vergeet momenteel ook het centrum niet. Beide Belgen wisselen het geschutter af momenteel.
Toch gaat Vertonghen vrijwel zeker weg in de zomer en dan wordt Alderweireld toch geacht er te staan centraal achterin. Het is ook niet zo dat hij net komt kijken. Ik vraag me af of hij die rol aan kan.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat reken ik ze toch wat minder aan. Vertonghen is de rest van het seizoen gewoon de best voetballende Ajacied. Alderweireld is wel wat minder maar dat maakt opzich niet uit. Hij is het type dat behoefte heeft aan een sterke man naast hem en als Jan wat mindere wedstrijden heeft lijkt het me wat logischer dat hij daarin meegaat.
Die rol kan hij niet aan. We hebben gewoon veel geluk gehad dat we 2 echt goede Belgische verdedigers achter elkaar hebben gehad. Alderweireld is toch wel een slagje minder en daarom mogen ze best gaan zoeken naar een wat ervarener persoon naast hem. Of de gok nemen dat Boilesen die rol al vanaf het begin gaat opvullen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Toch gaat Vertonghen vrijwel zeker weg in de zomer en dan wordt Alderweireld toch geacht er te staan centraal achterin. Het is ook niet zo dat hij net komt kijken. Ik vraag me af of hij die rol aan kan.
Gaat dit nog over Eriksen?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
He's excellent. He definitely has 'Barça DNA'.Barça supporters..
Er zullen ook Barca fans zijn die hem liever niet zien komen.quote:
Kut op me je barca man, kut club.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
He's excellent. He definitely has 'Barça DNA'.Barça supporters..
RvP is godquote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh eens hoor, het ligt echt niet allemaal aan hem alleen natuurlijk,, integendeel. Maar dat hele goeie, dat excellente dat iedereen hem hier toedicht, dat is er bij Ajax gewoon nog totaal niet uitgekomen. het is net als van Persie, ik hoor altijd dat ie zo goed is, maar als ie dan bij Oranje speelt is het drama.
Bij Denemarken schijnt ie altijd het verschil te maken, waarom issie zo onopvallend bij Ajax?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Ik denk meer dat het is omdat het kampioenschap nu heel ver weg is dat hij nog een kansje krijgt om zijn waarde wat omhoog te vijzelenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef 0634 het volgende:
Toch jammer dat El Ham weer terug mag komen. Het zal FdB wel ingefluisterd zijn dat Boogie nog wat geld voor die etter wil ontvangen, voor de rest kan ik me er niets bij voorstellen.
Dat lijkt me ook. En misschien nog enige hoop bij De Boer dat het positief uitpakt en dat ze misschien nog 2e kunnen worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het is omdat het kampioenschap nu heel ver weg is dat hij nog een kansje krijgt om zijn waarde wat omhoog te vijzelen
Hij zou er ook niet echt verstandig aan doen om daar heen te gaan. Die concurrentie kan hij nog lang niet aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er zullen ook Barca fans zijn die hem liever niet zien komen.
Laat mensen met een andere mening dan jezelf toch lekker die mening hebben.
Niet zo diep in zijn hart denk ik ook wel. Wie een Ajax-hart heeft, tolereert dit divagedrag niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. En misschien nog enige hoop bij De Boer dat het positief uitpakt en dat ze misschien nog 2e kunnen worden.
Diep in zijn hart is Frank denk ik helemaal klaar met El Hamdaoui.
Dat lijkt me wel ja, dit soort lieden heb je liever niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Mja. Wie niet...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. En misschien nog enige hoop bij De Boer dat het positief uitpakt en dat ze misschien nog 2e kunnen worden.
Zo vertel waar ken je hem van>?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen, en ik moet zeggen dat ik er blij mee ben. Ik ken Mounir goed genoeg om te weten dat hij zich niet met een kluitje in het riet zou laten sturen. Voetbaltechnisch gezien hebben we het hier over de top 5 van Nederland. Een Mounir in Vorm is sowieso de beste aanvaller van Nederland.
Ik proef aan alles dat Frank the Farmer hem nodig heeft en zichzelf voor the sake of Ajax heeft weggecijferd. Het is laat, maar wel moedig.²
Kralingen, heb met hem gevoetbald.quote:
BSB heeft nogal een obsessie met 'Marokkaanse boys'. Ik vermoed dat de hoofdletter V in 'Mounir in Vorm' dan ook een Freudiaanse verspreking is.quote:
Ben je in je jonge jaren ooit bij Pim Fortuyn thuis geweest, al dan niet samem met Mounir?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kralingen, heb met hem gevoetbald.²
In onze jonge jaren was hij allang wijlen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben je in je jonge jaren ooit bij Pim Fortuyn thuis geweest, al dan niet samem met Mounir?
Ajax heeft hem meer nodig dan andersom.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:22 schreef Menu_69 het volgende:
Ze willen nog wat centen voor deze veelpleger beuren in de zomer, maar Frank gaat natuurlijk niet met hem verder na de zomer.
Ajax heeft kerels nodig, die ook nog voor elkaar willen werken. Onprofessionele zakkenvullers moet je natuurlijk weg doen in de zomer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax heeft hem meer nodig dan andersom.²
Hoe zit het met je eigen arbeidsethos? Moet je niet naar bed om morgen weer je centjes te verdienen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:31 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Ajax heeft kerels nodig, die ook nog voor elkaar willen werken. Onprofessionele zakkenvullers moet je natuurlijk weg doen in de zomer.
Nee. Sleep well.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe zit het met je eigen arbeidsethos? Moet je niet naar bed om morgen weer je centjes te verdienen?
Hey, een nieuwe troll.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 05:21 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Als Ajax een keer verliest staat heel de wereld op zijn kop. En dan wel andere beschuldigen van kinderachtig gedrag.. Misschien kunnen ze een keer voor een twaalfde man zorgen i.p.v lopen janken in slechte tijden en het hele team tot de grond aan toe afzeiken na een nederlaag tegen een uitstekend presterend ADO Den Haag..
Pardon ? Nieuw woordje geleerd en proberen toepassen op iemand of zoiets ? Ik geef gewoon mijn mening hoor kleuter.quote:
Nee. Ajax heeft zijn beste potjes zonder hem gespeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax heeft hem meer nodig dan andersom.²
Ja precies. Jol stelde hem op omdat Van der Boog dat wou.. Hij scoorde geweldige goals en is te goed voor Ajax.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:45 schreef 0634 het volgende:
[..]
Nee. Ajax heeft zijn beste potjes zonder hem gespeeld.
Hij staat er in omdat Boog hem wil verpatsen. Nog 6 potjes zijn we van die trage infiltrant af.
Ja die fietsenmarkt is boomingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe zit het met je eigen arbeidsethos? Moet je niet naar bed om morgen weer je centjes te verdienen?
Ik wel. Truste.²
Wat doe je met die fietsen dan? Banden plakken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die fietsenmarkt is boomingwerkze
Nee ik hoop dat jullie 3e worden.. maar dat is gewoon mijn verwachting. Ik zie Ajax vanaf nu geen punten meer verspelen (niet uit bij NEC en ook niet tegen Twente thuis). PSV echter wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een Utrechter met sympathie voor Ajax?
Ja we laten El Ham weer lekker alles dichtlopen, elke aanval kapot maken en hopen dat er iemand tijdens de wedstrijd een momentje heeft waar een goal uitvalt.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen, en ik moet zeggen dat ik er blij mee ben. Ik ken Mounir goed genoeg om te weten dat hij zich niet met een kluitje in het riet zou laten sturen. Voetbaltechnisch gezien hebben we het hier over de top 5 van Nederland. Een Mounir in Vorm is sowieso de beste aanvaller van Nederland.
Ik proef aan alles dat Frank the Farmer hem nodig heeft en zichzelf voor the sake of Ajax heeft weggecijferd. Het is laat, maar wel moedig.²
Of Twente kampioen en jullie 2e. Dan moet Utrecht tegen RKC spelen om het ticket van de KNVB beker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nee ik hoop dat jullie 3e worden.. maar dat is gewoon mijn verwachting. Ik zie Ajax vanaf nu geen punten meer verspelen (niet uit bij NEC en ook niet tegen Twente thuis). PSV echter wel.
kansloosquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:59 schreef Ivotje het volgende:
http://www.zideo.nl/index(...)layer&zideo=6b773d3d
Achterlijk dom varken, wat kom je hier eigenlijk doen? Onzin posten en dan vragen of mensen hier voor Ajax zijn?quote:
Ik snap dat dat echt het ENIGE lichtpuntje in die dooie teringstad is, echt ik zou er nog niet doodgevonden willen worden in die saaie, levensloze, xenofobe kutoorden daarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef Ivotje het volgende:
Ik kom uit het mooie zuiden, waar we eens per jaar kampioen worden, net als dit jaar. Zal me weer een mooi feestje worden op het stadhuisplein!!
Je zal de afgelopen jaren wel eenzaam zijn geweest op het stadhuispleinquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef Ivotje het volgende:
Ik kom uit het mooie zuiden, waar we eens per jaar kampioen worden, net als dit jaar. Zal me weer een mooi feestje worden op het stadhuisplein!!
Ga effe met Immers op de bar staan en domme dingen roepenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:59 schreef Ivotje het volgende:
http://www.zideo.nl/index(...)layer&zideo=6b773d3d
Dit kun je niet menen. Misschien dat je niks met PSV hebt, maar Eindhoven een 'dooie teringstad' noemen slaat natuurlijk als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat dat echt het ENIGE lichtpuntje in die dooie teringstad is, echt ik zou er nog niet doodgevonden willen worden in die saaie, levensloze, xenofobe kutoorden daar.
Hij bedoelt qua sfeer. Het is niet zo gezellig als Amsterdam. Tenminste ik denk dat hij het zo bedoelt, ik kom ook uit Amsterdam en vind het veel "kleurrijker" dan Eindhoven. Met de grachten, terrassen etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:22 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen. Misschien dat je niks met PSV hebt, maar Eindhoven een 'dooie teringstad' noemen slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Het is juist dé stad in Nederland op het gebied van kennis en creativiteit. Denk alleen al aan de high tech bedrijven op top niveau, misschien dat het je iets zegt. Eindhoven is in ieder geval verre van een 'dooie teringstad'.
Donder nou op met je geschiedenis. We leven nu. Ik ga er toch ook niet bij halen dat in de'90 Ajax Europa domineerde.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Ivotje het volgende:
Het seizoen 1996/97 was erg moeilijk met een 4e plaats in de eindrangschikking, 16 punten achter kampioen PSV. 1997/98 Werd daarentegen een topseizoen in de competitie onder leiding van de Deense trainer Morten Olsen. Het landskampioenschap werd behaald met 17 punten voorsprong op nummer 2 PSV en een recorddoelsaldo van +90. Ook werd de beker gewonnen in dat seizoen. De 11 seizoenen daarna liep het over het algemeen moeizaam, met als dieptepunten de 6e plaats in de competitie in 1998/99 en het ontslag van trainer Jan Wouters enkele dagen na het 100-jarig bestaan van Ajax, half maart 2000; interim-trainer Hans Westerhof maakte het seizoen 1999/00 af en presteerde nog iets zwakker. In de periode 1999/00-2007/08 werd de competitie vrijwel volledig door PSV gedomineerd, [b]met zeven landskampioenschappen in negen jaar. [/b]Ajax stelde daar 2 landskampioenschappen in de 11 seizoenen 1998/99-2008/09 tegenover. Tijdens het laatste landskampioenschap van Ajax, in het seizoen 2003/04, werd Ajax bovendien op doelsaldo ruim afgetroefd door nummer 2 PSV.
Alleen dit stukje tekst al.......ik heb vaker op het stadhuisplein gestaan de afgelopen jaren dan jij op die ontzettend gezellige parkeerplaats bij de beloftes. Wat een sfeer, mag zelfs neit meer in de stad omdat ze als echte supporters de hele teringbende slopen en afbreken!!
Wat wil je hier nu mee zeggen? Ajax heeft nog altijd een grotere prijzenkast dan PSV ooit zal krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Ivotje het volgende:
Het seizoen 1996/97 was erg moeilijk met een 4e plaats in de eindrangschikking, 16 punten achter kampioen PSV. 1997/98 Werd daarentegen een topseizoen in de competitie onder leiding van de Deense trainer Morten Olsen. Het landskampioenschap werd behaald met 17 punten voorsprong op nummer 2 PSV en een recorddoelsaldo van +90. Ook werd de beker gewonnen in dat seizoen. De 11 seizoenen daarna liep het over het algemeen moeizaam, met als dieptepunten de 6e plaats in de competitie in 1998/99 en het ontslag van trainer Jan Wouters enkele dagen na het 100-jarig bestaan van Ajax, half maart 2000; interim-trainer Hans Westerhof maakte het seizoen 1999/00 af en presteerde nog iets zwakker. In de periode 1999/00-2007/08 werd de competitie vrijwel volledig door PSV gedomineerd, [b]met zeven landskampioenschappen in negen jaar. [/b]Ajax stelde daar 2 landskampioenschappen in de 11 seizoenen 1998/99-2008/09 tegenover. Tijdens het laatste landskampioenschap van Ajax, in het seizoen 2003/04, werd Ajax bovendien op doelsaldo ruim afgetroefd door nummer 2 PSV.
Alleen dit stukje tekst al.......ik heb vaker op het stadhuisplein gestaan de afgelopen jaren dan jij op die ontzettend gezellige parkeerplaats bij de beloftes. Wat een sfeer, mag zelfs neit meer in de stad omdat ze als echte supporters de hele teringbende slopen en afbreken!!
Je moeder roept.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Ivotje het volgende:
Doe niet zo bijdehand. Je loopt te provoceren als een kleuter.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef Ivotje het volgende:
De waarheid is hard, ik mag toch wel mijn mening geven er is hier toch wel ruimte voor discussie. Of kunnen hier alleen de mooie en fantastische momenten van Ajax besproken worden??
Ja en jij staat sinds 2004 al niet meer op de arena parking te staren naar een open truck!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:53 schreef 0634 het volgende:
[..]
Je moeder roept.
Er is gewoon een PSV topic, ga daar heen. Overigens wordt Twente kampioen. Winnen van jullie en wij laten ze in de ArenA ook lekker winnen.
Sta je voor het derde jaar in je eentje op het Stadhuisplein.
Ok, dat kan. Ieder heeft zijn of haar eigen voorkeur, maar om andere steden dan zo af te kraken slaat nergens op. Persoonlijk vind ik Eindhoven levendig en sfeervol, maar dat komt omdat ik me daar goed vermaak en niet al te vaak in Amsterdam ben. Ik kan beide steden daarom ook niet echt met elkaar vergelijken en ik vraag me af of anderen dat wel kunnen. Behalve als je natuurlijk in beide steden hebt gewoond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bedoelt qua sfeer. Het is niet zo gezellig als Amsterdam. Tenminste ik denk dat hij het zo bedoelt, ik kom ook uit Amsterdam en vind het veel "kleurrijker" dan Eindhoven. Met de grachten, terrassen etc.
Dat was om de discussie uit te lokken, en dat lukt aardig zo te zien!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:58 schreef 0634 het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand. Je loopt te provoceren als een kleuter.
Als je over Ajax wilt praten begin je niet met een Anti-Ajax videootje.
Nee hoor. Een anti-Ajax video plaatsen op dit topic is provoceren. Triest en kinderachtig. En dan net doen of je een discussie wilt voeren en dat dat nog lukt ook.... Volgens mij hebben we geen enkele discussie gevoerd over Ajax.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:00 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dat was om de discussie uit te lokken, en dat lukt aardig zo te zien!!
Dat wil ik best doen hoor, zullen we er anders een topic voor openen?? PSV vs AJAX, let the discussion begin!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:02 schreef 0634 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was provoceren. Triest en kinderachtig. En dan net doen of je een discussie wilt voeren en dat dat nog lukt ook.... Volgens mij hebben we geen enkele discussie gevoerd over Ajax.
Prima. Open jij dat topic. Wens ik jou daar veel plezier. Kunnen wij hier lekker over Ajax blijven praten zonder ongedierte als trolletjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef Ivotje het volgende:
Dat wil ik best doen hoor, zullen we er anders een topic voor openen?? PSV vs AJAX, let the discussion begin!!
Doe dat maar eens, knul.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen hoor, zullen we er anders een topic voor openen?? PSV vs AJAX, let the discussion begin!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |