Nee, onze verdedigers zijn net kinderen, zo slap staan ze te verdedigen. Dat zei hij.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
zei hij 'mijn kinderen' in de persconferentie?
Daar kun je een heel filosofisch boompje over opzetten. Ik denk niet dat die stelling juist is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het hele voetbalspel is gebaseerd op fout maken. Elk doelpunt is toe te schrijven aan fouten.
quote:
Hij heeft 3 dochters.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk lijkt die meer op Frank dan Daley op Danny.
Volgens google heeft Ronald er inderdaad drie, de oudste is legaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee, Ronald heeft ook 3 dochters..miss raak ik in de war
quote:"Het trainerschap bij Ajax staat me wel aan. En dan kan Frank (De Boer, red.) mijn assistent worden", zei hij met een knipoog tegen dagblad de Pers.
Foto's? Hyves? Enz enz.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens google heeft Ronald er inderdaad drie, de oudste is legaal.
'Ik ook van jou, Maxime'.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-tot-scheiding.dhtml
Zie je de oudste
Nee, Van der Wiel was scherp vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Alderweireld omgRAM DIE BAL HET STADION UIT OFZO?
Dat van van der Wiel kan een keer gebeuren, zo'n mistrap. Ik praat het niet goed, maar het kan..quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Van der Wiel was scherp vandaag.![]()
Dario ook he met die eerste kans alleen voor de keeper.
Staat Van der Wiel niet het hele seizoen al te dromen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat van van der Wiel kan een keer gebeuren, zo'n mistrap. Ik praat het niet goed, maar het kan..
Maar wat Alderweireld daarna deed? Kinderlijk eerlijk waar
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Staat Van der Wiel niet het hele seizoen al te dromen?
En jij kan het weten.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
Maar wat Alderweireld daarna deed? Kinderlijk eerlijk waar
Jawel. Hoop dat hij oprot eind van het seizoen. Man heeft totaal geen topsportmentaliteit.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Staat Van der Wiel niet het hele seizoen al te dromen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |