Ben je vrouw? Dan kom je hiertussen, de hitsige single mannen hier staan te popelen!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou, ik verwoord het misschien verkeerd. Ik heb niks tegen kliekjesvorming, maar het valt me op dat je er bij die kliekjes vaak niet tussenkomt, dat vind ik jammer.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Later als je groot bent wil je ook speeltjes!
Kan best, zolang je maar niet meteen doet alsof je een oer-KSC'er bent of na een week al vraagt of je in de OP magquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou, ik verwoord het misschien verkeerd. Ik heb niks tegen kliekjesvorming, maar het valt me op dat je er bij die kliekjes vaak niet tussenkomt, dat vind ik jammer.
ligt eraan hoe je mee probeert te doenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Yevoul het volgende:
Er is overal wel kliekjesvorming, helaas. Je kan er amper tussenkomen.
Eerst maar eens zonderquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Later als je groot bent wil je ook speeltjes!
Ja ben meisje, dat had je al kunnen zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je vrouw? Dan kom je hiertussen, de hitsige single mannen hier staan te popelen!
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best, zolang je maar niet meteen doet alsof je een oer-KSC'er bent of na een week al vraagt of je in de OP mag
Nee dat snap ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best, zolang je maar niet meteen doet alsof je een oer-KSC'er bent of na een week al vraagt of je in de OP mag
Ik ben niet single, dus ik kijk nooit in fotoboekenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben meisje, dat had je al kunnen zien.
Minder fokkenquote:
Je kunt ook uit nieuwsgierigheid in fotoboeken kijken, hoef je niet per se single voor te zijn toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet single, dus ik kijk nooit in fotoboeken
nog niet in je fobo gekeken, dus nog niet gezien.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben meisje, dat had je al kunnen zien.
Wiequote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je vrouw? Dan kom je hiertussen, de hitsige single mannen hier staan te popelen!
Minder fokken meer fuckenquote:
Slecht hoor, slecht.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog niet in je fobo gekeken, dus nog niet gezien.
Iedereen mag meedoen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Enige SC waar het me ook opviel dat iedereen meteen mee mag doen is in het Den Bosch-topic. En nu hier ook wel, gelukkig.
Het zou eventueel misschien wel kunnen. Maar in dit geval niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je kunt ook uit nieuwsgierigheid in fotoboeken kijken, hoef je niet per se single voor te zijn toch?
Priembabe! Gister een karmeliet tripel gehad in de kroeg. Goed spulquote:
zal zo even kijken danquote:
PGR leest '19 jaar ' en pakt zijn kansquote:
Ik las karbiet en dacht dat je nu zou ontploffen!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Priembabe! Gister een karmeliet tripel gehad in de kroeg. Goed spul!
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Priembabe! Gister een karmeliet tripel gehad in de kroeg. Goed spul!
Ferrariquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen.
als je maar normaal doet en aardig overkomt.
Ik bij jou ook, maar geen foto jammer.quote:
Dus ik heb je nieuwsgierigheid niet weten te wekken? Spijtig.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou eventueel misschien wel kunnen. Maar in dit geval niet.
Hoeft niet hoor.quote:
Absoluutquote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zekerssss. Voor herhaling vatbaar toch? Volgende week maar een brugse tripel proberen
![]()
Trek het je niet aan, ik weet ook niet hoe MPG of ferarri er uit zien en die heb ik gemeet!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Dus ik heb je nieuwsgierigheid niet weten te wekken? Spijtig.
Psssst, zal ik zijn Hyves sturen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik bij jou ook, maar geen foto jammer.
Woot?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ik weet ook niet hoe MPG of ferarri er uit zien en die heb ik gemeet!
Haha dat is wel heel slecht.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ik weet ook niet hoe MPG of ferarri er uit zien en die heb ik gemeet!
Hyvesquote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Psssst, zal ik zijn Hyves sturen?
Ja doe.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ooook.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Priemiequote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
Joysa
Woei ! Vriend brengt net mijn bord macaroni!Wa is et toch ne goeie
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Priemie
Ik heb gisteravond in stad aan je gedacht met MPG
Ha ! Goed bezig gijquote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Priemie
Ik heb gisteravond in stad aan je gedacht met MPG
Uhuquote:
Quoteverkloten, I fixquote:
Nee, da's zielig voor umquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |