Redelijkquote:
Nee joh, daar word ik alleen maar wanhopiger vanquote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we een sms-boom in het leven roepen, dat iedereen elkaar smst met 'Ik ben niet dood vandaag, dus als ik niet op smsen reageer negeer ik je.' Zoiets?
I knews it, it was a lietl sjookquote:Op maandag 21 maart 2011 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat in een tentamen, muts
Ik heb nog steeds geen antwoord van Erik, das veel erger
Ja, dan ga ik smsen: WAAROM NEGEER JE ME DAN!quote:
Cool! Doen!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we een sms-boom in het leven roepen, dat iedereen elkaar smst met 'Ik ben niet dood vandaag, dus als ik niet op smsen reageer negeer ik je.' Zoiets?
Ook gewoon 2 minuten erna antwoord hebbenquote:
Ja, deed je goedquote:Op maandag 21 maart 2011 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook gewoon 2 minuten erna antwoord hebben
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, deed je goed![]()
Ik moet wel bekennen dat als Zusje momenteel niet binnen 5 minuten reageert, ik in staat ben het ziekenhuis te bellen
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms van APK met direct daar achteraan 'Heb je mijn sms wel gehad??? Of ben je dood?'
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms van APK met direct daar achteraan 'Heb je mijn sms wel gehad??? Of ben je dood?'
![]()
Ja, ik was bang dat ik anders vandaag of morgen in 'Opsporing Verzocht' zou verschijnen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Oef, daar ben je alweer![]()
* verbinding met 112 verbreekt
Opsporing Verzocht nog welquote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik was bang dat ik anders vandaag of morgen in 'Opsporing Verzocht' zou verschijnen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Ik zal even smsen als ik veilig ben aangekomen op het werk!
Ik ga op mn telefoon zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dat bedoel ik
Ik moet alweer werken!
Tot later!
Graagquote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dat bedoel ik
Ik moet alweer werken!
Tot later!
Oh jakkes Erik, zat hij echt te graaien?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanochtend in de bus een man van minstens twee keer mijn leeftijd die tegenover me zat, me erg indringend aan bleef staren als hij dacht dat ik niet keek, terwijl hij met zijn hand in zijn kruis aan het graaien was.
Misschien had ik me gevleid moeten voelen, maar dit zorgde toch voor een soort herbeleving van mijn ontbijt dat zich een weg naar het daglicht baande.
Crosspost van facebook.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is een verschil met hoe je aan je kruis zit als je jeuk heb of je ondergoed scheef zit en wanneer je jezelf zit te bevredigen. En als je jeuk hebt hoef je mij er niet bij aan te kijken
.
Ik kan geen PI's plaatsen via mobielquote:Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is een verschil met hoe je aan je kruis zit als je jeuk heb of je ondergoed scheef zit en wanneer je jezelf zit te bevredigen. En als je jeuk hebt hoef je mij er niet bij aan te kijken
.
Dat zal het ongetwijfeld ook geweest zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Misschien vond hij dat het jouw schuld was dat zijn onderbroek in de war zat.
Of dat hij die jeuk had.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Wat? Dat z'n slipperdepip ineens te strak zat kwam door jou?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal het ongetwijfeld ook geweest zijn.
Ik wil alleen van leuke mannen de onderbroek in de knel komt te zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat? Dat z'n slipperdepip ineens te strak zat kwam door jou?
You Men-Magnet
Ja maar goed....het begin is er.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil alleen van leuke mannen de onderbroek in de knel komt te zitten.
Ing met haar slipperdepipquote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat? Dat z'n slipperdepip ineens te strak zat kwam door jou?
You Men-Magnet
Psies, straks graait elke man in het OV in zijn kruis, omdat Erik ook al eens in die bus of trein heeft gezeten!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar goed....het begin is er.
Als je nog ff dooroefent zitten straks zelfs de hetero-mannen in de knel
If onlyquote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, straks graait elke man in het OV in zijn kruis, omdat Erik ook al eens in die bus of trein heeft gezeten!
Joa, hele bussen verongelukken, omdat de chauffeur ff niet op zit te letten en over een half jaar mogen er alleen nog maar lebbische knalpotten op de bus/tram/metro rijden in Utregg.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, straks graait elke man in het OV in zijn kruis, omdat Erik ook al eens in die bus of trein heeft gezeten!
Knie lekker hoog optrekken en vooral geen maoams eten van te voren.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om zaterdag, naar de sauna
Lekker hoor en ik vind bloot niet eng, maar in je nakie op de massagetafel klimmen vind ik toch elke keer weer een uitdaging
Volgens mij zijn ze dat al aan in infaserenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, hele bussen verongelukken, omdat de chauffeur ff niet op zit te letten en over een half jaar mogen er alleen nog maar lebbische knalpotten op de bus/tram/metro rijden in Utregg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |