Net als de Europese regelgeving.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
Is het eigenlijk zoals in de CL of is het dat als jullie nu winnen dat er een 3e wedstrijd komt?
Nou nou. Beetje supporter laat zich niet kennen he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Blinker het volgende:
Tegen beter weten in kaarten gehaald
Heb er weinig vertrouwen in.
Moet dat plaatje nouquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef daftme het volgende:
[..]
Nou nou. Beetje supporter laat zich niet kennen he.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Gall het wel goed gaat doen. Volgens mij wel een man die stevig gastjes kan aanpakken. Deze ploeg heeft een flinke schop onder de kont nodig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:04 schreef epicbeardman het volgende:
Gelukkig gaat Joop Gall het overnemen, Ulderink heeft het seizoen hiervoor GAE goed laten draaien maar of dat nou kwam door de lichting spelers of door hem weet ik nog niet zo zeker.
GAE had toen Remco Pasveer,Jules Reimerink,Maikel Kieftenbeld,Kari Arkivuo en natuurlijk de held Sander Post.
Dat was het jaar dat ze moesten promoverendit seizoen was gewoon vaak erg slecht.
Go Gall(ookal keek hij niet al te blij op tv bij de wedstrijd)
Nog 6 wekenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:56 schreef daftme het volgende:
Op naar klein Milanello. Slippers, bier, voetbal en zon.
Precies. De derby blijft in ieder geval in standquote:Op zondag 29 mei 2011 20:23 schreef daftme het volgende:
Toch nog wat om voor te juichen terwijl Go Ahead Eagles niet speelt
Het is ook wel gezellig om naar Deventer te komen vanuit 038.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef Blinker het volgende:
[..]
Precies. De derby blijft in ieder geval in stand
Ach, min of meer eigen schuld. Als je met 11 man niet kan profiteren tegen 9, dan is het ook niet zo heel vreemd dat we vandaag hard gefaald hebbenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:45 schreef Blinker het volgende:
We weten precies hoe je je voelt. Wij hebben dezelfde achtbaan vorig jaar ook gehad en met dezelfde uitslag. Sterkte de komende tijd!
Tja, wij zijn niet beter gewend natuurlijk in Nederland. Maar als je bij voetbalclubs bent geweest, zoals Almere, RBC Roosendaal of FC Zwolle (quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:39 schreef Xurk het volgende:
GA Eagles moet 'Engelse' club worden
Ik als Engelsman vind dit wel geinig, maar toch klinkt het een beetje apartFish & chips associeer ik niet snel met Deventer
Clubliefdequote:Overmars wil bovendien zijn werkzaamheden bij Go Ahead Eagles niet zomaar opzij zetten. "Bij Go Ahead hoeven ze echt niet bang te zijn dat ik de club in de steek laat", meldt de commissaris van de club uit Deventer. "Ik zou heel graag met Go Ahead Eagles in de Eredivisie spelen om te kijken wat er dan mogelijk is."
Dan kan je alleen de hoofdtribune hernoemen, want Leo Halle moet blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:29 schreef Blinker het volgende:
Fantastisch gast. Die man verdient een eigen tribune!
Tja, bijna alle supporters hadden in het begin van zijn aanstelling zoiets van, gaat dat goed. We waren wel verwend met de skills van Pasveer voordat hij kwam namelijk. Maar hij heeft zich verrassend goed neergezet afgelopen seizoen, in ieder geval zo dat men Pasveer stiekem alweer een beetje vergeten was. Zijn enige minpunt(en) vond ik toch wel tijdrekken en ver uit z'n doel staan op knijpmomenten, verder deed hij het m.i. wel aardig.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Moet je rouwig zijn om zijn vertrek? Lijkt me niet want zo goed vond ik hem niet in onze onderlinge duels (en wat ik verder van hem gezien heb).
Toch heb ik wel het idee dat hij in de toekomst acceptabele keeper kan gaan worden, maar een absolute topper? Neen.
Tijdrekken heb ik niet eens zoveel moeite mee, mits je daar het teambelang mee dient.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Tja, bijna alle supporters hadden in het begin van zijn aanstelling zoiets van, gaat dat goed. We waren wel verwend met de skills van Pasveer voordat hij kwam namelijk. Maar hij heeft zich verrassend goed neergezet afgelopen seizoen, in ieder geval zo dat men Pasveer stiekem alweer een beetje vergeten was. Zijn enige minpunt(en) vond ik toch wel tijdrekken en ver uit z'n doel staan op knijpmomenten, verder deed hij het m.i. wel aardig.
Mocht hij vertrekken, dan vind ik het wel een aderlating, zeker op dit moment nu we meer spelers kwijtraken dan aantrekken. En de keepersmarkt is nou ook niet eentje waar je snel potentie in vindt.
En helemaal niet tegen zo'n schijtclub.. Het Olle van Fieslânquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:53 schreef Xurk het volgende:
Hmm, ook al was het een oefenduel, een oorwassing is nooit leuk
Peter kent de club ook, heeft daar een seizoen gekeept voordat hij bij ons kwam..quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:47 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Schijnt dat Gall Peter vd Vlag wil halen naar jullie.
Als een rotsquote:Op zondag 10 juli 2011 14:06 schreef Xurk het volgende:
Wel erg gaaf om Kromkamp er weer tussen te zien staan, ook als doelpuntmaker. Hoe heeft hij verder gespeeld tot nu toe?
De bekerwedstrijd? Heb je er per definitie geen vertrouwen er in?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:10 schreef daftme het volgende:
Ik mis de thuiswedstrijd tegen Helmond, maar dat is er wel één die ik kan missen
Nee, nee die mis ik niet. De competitie wedstrijd. Helmond rollen we zo even opquote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
De bekerwedstrijd? Heb je er per definitie geen vertrouwen er in?
Ik kom er net achter dat ik die ook ga missen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef daftme het volgende:
[..]
Nee, nee die mis ik niet. De competitie wedstrijd. Helmond rollen we zo even op
Wat is er nu belangrijker? Lowlands of de Eagles?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik die ook ga missen.
Lowlands
Eagles!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wat is er nu belangrijker? Lowlands of de Eagles?
Misschien zegt ook wel iets meer over de staat van Excelsior's elftal op dit moment.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef Hamsik het volgende:
Zeer netjes idd, zeker gezien het feit dat Excelsior met haar sterkste elftal speelde!
Ik ben zowaar trots op je!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Eagles!Verkoop waarschijnlijk toch m'n kaarten. Kut line-up.
On-topic:
Go Ahead Eagles 2 - 0 Excelsior. Net resultaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |