Dood en doodzonde. Maar we hebben nog een paar 'makkelijke' wedstrijden te gaan, dus het moet nog steeds te doen zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:39 schreef Xurk het volgende:
Pff, anders winnen de nummers 6 tot en met 10 allemaal hun wedstrijden (op Dordrecht na natuurlijk), terwijl GAE door een eigen doelpunt gelijkspeelt![]()
Geen verkeerd resultaat uit tegen Dordrecht, maar toch.
Jammer dat het dan tóch nog erg spannend gaat worden... we zouden maar over twee speelronden negende staan zeg
Dordt speelde erg slecht, inderdaad, een gelukkig puntje op de Krommedijk gehouden. Maar goed, zo doen we wel lekker mee voor de 8ste plaatsquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dood en doodzonde. Maar we hebben nog een paar 'makkelijke' wedstrijden te gaan, dus het moet nog steeds te doen zijn.
Dan had je nog pech gehad, eerste wedstrijd was hoe dan ook een buscombi, vanavond op EL te zien en via de bekende internet streams vanaf 19:55quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef Xurk het volgende:
Dammit, ik dacht misschien naar de wedstrijd vanavond te gaan [ik woon tegenwoordig in Den Bosch] maar de kaartverkoop liep maar tot vanmiddag 12.00 uur [wilde meteen na mijn werk gaan halen aangezien ik dan toch tegenover het stadion ga sporten]Faal ik lekker mee, kán ik eens een keer lekker makkelijk naar GAE...
Anyhow, ik ben érg benieuwd naar vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |