Wat een opmerkzaamheid!quote:
G_E = G_Eniaalquote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat een opmerkzaamheid!
En als jij hier post, dan ben jij ook gay.
Bietsj.quote:
Je sig.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Great.Expectations het volgende:
VWO vakkenvullertjes zien we hier graag hoor.
Even de domme hetero users wegjagen, die bij een nieuw deel deze reeks voor het eerst zien, en denken hier "grappig" te moeten komen doen.
JA primaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Bietsj.![]()
Wel goed hier, beetje zondagbrak.![]()
Met jou dan?
wat nou, vindt je et niet grappug?quote:
Jawel, helemaal super.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat nou, vindt je et niet grappug?
Niet meer eigenlijk.quote:
idem hier..quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet meer eigenlijk.![]()
In het begin wel veel, is het nog steeds een succes?
Nee, ik ben hier om mijn haat te verspreiden.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet meer eigenlijk.![]()
In het begin wel veel, is het nog steeds een succes?
haatmeneer?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier om mijn haat te verspreiden.
Welnee. Dit is je ware aard. Alleen nu kun je "legaal".quote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Great.Expectations het volgende:
VWO vakkenvullertjes zien we hier graag hoor.
Even de domme hetero users wegjagen, die bij een nieuw deel deze reeks voor het eerst zien, en denken hier "grappig" te moeten komen doen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Dit is je ware aard. Alleen nu kun je "legaal".
Huh?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier om mijn haat te verspreiden.
quote:
Je maakt me bang!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat een opmerkzaamheid!
En als jij hier post, dan ben jij ook gay.
en het is ook nog es goed voor je relatiequote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Fappen is gezond en noodzakelijk weet ik uit eigen ervaring...
voor de mijne teminste danquote:
Dat ligt aan mij, ik ben erg vermoeiend, uitputtendquote:Op zondag 20 maart 2011 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou vlarpje, ik ben achteraf blij dat t verzet was. Ik was bekaf!
En nu nog iets over hem vertellen?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel oké. Utrecht op zondag is alleen verrekte saai. Alle zonneplekjes op de terrassen waren bezet.
Ik vind het wel voor herhaling vatbaar, en hopelijk ben ik dan niet zo chickenshit en probeer ik eens ietsquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Peter het volgende:
[..]
En nu nog iets over hem vertellen?
Voor herhaling vatbaar? Bioscoopje gepakt? Handje vastgehouden? In zijn ogen verdronken?
Maar, is hij wel hot genoeg voor je?, klikte het? Keek hij je zwoel aan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel voor herhaling vatbaar, en hopelijk ben ik dan niet zo chickenshit en probeer ik eens iets. We hebben een terrasje gepakt en daar bleef het bij
.
Het is ook kinderbedtijd...quote:
moet inderdaad nu gaan slapenquote:
Het is echt heel verstandig om dan nu pas te gaan slapen als je morgenvroeg naar de sportschool wilt. Want de hoeveelheid slaap heeft totaal geen invloed op je concentratievermogen en zoquote:Op maandag 21 maart 2011 00:26 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
moet inderdaad nu gaan slapen
morgen ochtend lekker naar de sportschool om 7 uur 's ochtends
Ik verwacht nog steeds dat Cahir ergens achter zit...quote:Op maandag 21 maart 2011 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
van wie is die nieuwe kloon nou weer dan?
Ik ben geen kloon hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tenzij er nog meer klonen zijn bijgekomen in het weekje dat ik in Oostenrijk zat
heb je je cijfers/foto's/statistieken al gepost?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon hoorgewoon mezelf, zoals altijd. Alleen af en toe moet je eens een nieuwe account maken omdat de oude het niet meer doet. Maar die 2 accounts staan gewoon in mijn sig en dat is niet een mysterie ofzo
Moet jij je altijd zo enorm concentreren voor de sportschool ja?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is echt heel verstandig om dan nu pas te gaan slapen als je morgenvroeg naar de sportschool wilt. Want de hoeveelheid slaap heeft totaal geen invloed op je concentratievermogen en zo
In de sportschool concentreer ik me altijd vreselijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet jij je altijd zo enorm concentreren voor de sportschool ja?
Ja met de kleine SAJ zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 08:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de sportschool concentreer ik me altijd vreselijk.
maar het is toch juist de bedoeling dat je dat op de oefeningen doet en niet op je medesportersquote:Op maandag 21 maart 2011 08:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de sportschool concentreer ik me altijd vreselijk.
Alhoewel sommige mensen me dan wel weer een enorme lul vinden.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, klein klein.
Dat weer ik natuurlijk nog niet.
Maar vast kleiner dan SAJ zelf!
Hebben ze het ooit wat specifieker over het formaat gehad?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alhoewel sommige mensen me dan wel weer een enorme lul vinden.
Sorry, heb het al 3 maanden niet gehad, ik draai doorquote:
3 dagen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, heb het al 3 maanden niet gehad, ik draai door
Ging jij nou naar Friso?quote:
Mja, zit me veel te veel druk te maken over dingen.quote:
Ah, ja, dat helpt niet om goed te slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, zit me veel te veel druk te maken over dingen.
Doe dat nou niet! Het is nu lente, dus je wordt gewoon kei gezellig met z'n twee verliefd. Ik pak m'n pijl en boog wel weer vanonder het stof vandaan!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja. Maar ik ben niet meer wanhopig op zoek.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow.
Leuk.Vind ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Je bent dit weekend de ware tegengekomen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben niet meer wanhopig op zoek.
Niet doen. Ik ken het probleem wel normaal gesprokenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dus... komt goed Erikquote:Op maandag 21 maart 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe dat nou niet! Het is nu lente, dus je wordt gewoon kei gezellig met z'n twee verliefd. Ik pak m'n pijl en boog wel weer vanonder het stof vandaan!
Je suis l'Amour menaçant!
Qui que tu sois, voici ton maître: - Il l'est, le fut, ou le doit être.
Nee joh. Denk ik. Maar hij is wel leuk. Ga zulke dingen nou niet zeggen, voordat ik weer uitspraken moet doenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent dit weekend de ware tegengekomen?
Het is een dag lente en gelijk is iedereen weer verliefdquote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee joh. Denk ik. Maar hij is wel leuk. Ga zulke dingen nou niet zeggen, voordat ik weer uitspraken moet doen.
Begint zijn naam met een B?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee joh. Denk ik. Maar hij is wel leuk. Ga zulke dingen nou niet zeggen, voordat ik weer uitspraken moet doen.
Ik ben niet verliefd.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een dag lente en gelijk is iedereen weer verliefd
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Begint zijn naam met een B?
Juist anderomquote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was die date die ik toen mee had en nogal onbetrouwbaar bleek. Daar wil ik je natuurlijk niet mee opzadelen.quote:
Wat aardig van je.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was die date die ik toen mee had en nogal onbetrouwbaar bleek. Daar wil ik je natuurlijk niet mee opzadelen.
Verder dan "Hoi" zijn we volgens mij niet gekomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kent me toch?
een beetje
Verder dan "Bier!" zijn we niet gekomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Verder dan "Hoi" zijn we volgens mij niet gekomen.
O dan ben ik niks voor jequote:Op maandag 21 maart 2011 10:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben niet meer wanhopig op zoek.
Welnee. Ik ben e rjuist zaterdag achtergekomen dat ik NIET verliefd ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee man. Zo simpel mogelijk maken, maar niet simpeler.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn pitch is in een uur tijd een minuut korter geworden ipv 1 minuut langerIk doe iets fout
maar er is een minimum tijdquote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nee man. Zo simpel mogelijk maken, maar niet simpeler.
Volgens mij kwam het er lulliger uit dan ik bedoelde.quote:
Dat ja. Haal ik verdomme bier voor je, ga je daarna gelijk wegquote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verder dan "Bier!" zijn we niet gekomen.
Schade Deutchland alles ist vorbei ?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben e rjuist zaterdag achtergekomen dat ik NIET verliefd ben.
Tegen mij zei je alleen maar "hoi"quote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verder dan "Bier!" zijn we niet gekomen.
Dat is was je werk.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat ja. Haal ik verdomme bier voor je, ga je daarna gelijk weg.
Ja tis ook nogal een eind te gaan he, richting strot. Dus daar kan nog wel eens ruis optredenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het er lulliger uit dan ik bedoelde.
Exit white swan.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Schade Deutchland alles ist vorbei ?
ga je toch gewoon komende zomer hier naar toe,quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis ook nogal een eind te gaan he, richting strot. Dus daar kan nog wel eens ruis optreden
Kheb genoeg zwaantjes gezien in de grachten van Amsterdam en de efteling. Plus de film 3x in de bios. Nou, voorlopig genoeg zwaan kleef-aan!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je toch gewoon komende zomer hier naar toe,
loopt een grote populatie aan nieuwe zwaantjes
www.colour-cologne.de
en vanuit Eindhoven ben je zo
heb je ook een ei gehaald bij zwaan kleefaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb genoeg zwaantjes gezien in de grachten van Amsterdam en de efteling. Plus de film 3x in de bios. Nou, voorlopig genoeg zwaan kleef-aan!
Nee, ben alleen in de vliegende hollander, joris en de draak en halve maan geweest. EN de helft van het sprrookjesbos gedaan. Weinig dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb je ook een ei gehaald bij zwaan kleefaan?
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet jij je altijd zo enorm concentreren voor de sportschool ja?
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik vond het een onterechte venijnige mopper
Er is ook weer een nieuwe attractie toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ben alleen in de vliegende hollander, joris en de draak en halve maan geweest. EN de helft van het sprrookjesbos gedaan. Weinig dus.
April 2011. Maar dat is niet echt een attractie. Meer een toneel/show.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Er is ook weer een nieuwe attractie toch?. Of is die nog niet open?
Ja... dat je 's ochtends op de fiets vernikkelde van de kou in je dikke jas.... maar 's middags diezelfde jas op je bagagedrager kon stoppen omdat het warm wasquote:Op maandag 21 maart 2011 13:12 schreef creno het volgende:
aaah lente, de tijd van: doe ik wel of geen jas aan, heb ik nou hooikoorts of ben ik verkouden, is die plant dood of gaat ie nog wat doen, spring ik in het water of blijf ik aan de kant liggen.
Maar het is in ieder geval weer dichter bij de zomer
Oh ja. Ik bedoelde hartenhof, een nieuwe darkride, maar die staat pas voor 2013 gepland zie ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef Ang3l het volgende:
April 2011. Maar dat is niet echt een attractie. Meer een toneel/show.
Bij de kassa?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
O wacht, rijk der fantasie.... ja was wel een stuk afgesloten met de melding dat ze daaraan werkten.
Maar Ravelijn is toch een soort van buiten theater/show achtig iets ?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Raveleijn is de nieuwe attractie volgens mij die dit seizoen open gaat
geen idee verder... ik weet alleen dat het open gaatquote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Ravelijn is toch een soort van buiten theater/show achtig iets ?
Da's nog een gezonde verleiding... ik heb hier naast me een schaal met allerlei koeken, appelflappen etc staan waar ik van mezelf echt vanaf moet blijvenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nu al enorm veel zin in de salade die ik vanavond pas ga maken en eten.
Ik heb enorm zin in de sportschool en dan niet omdat ik mag sporten.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nu al enorm veel zin in de salade die ik vanavond pas ga maken en eten.
Je loopt gelijk door naar de douches?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb enorm zin in de sportschool en dan niet omdat ik mag sporten.
lucky you met je doelgroepen sportschool, dat kennen ze in schubbekutterveen nietquote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb enorm zin in de sportschool en dan niet omdat ik mag sporten.
Nee de kleedkamer is al zat eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je loopt gelijk door naar de douches?
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Raveleijn is de nieuwe attractie volgens mij die dit seizoen open gaat
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Ravelijn is toch een soort van buiten theater/show achtig iets ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
April 2011. Maar dat is niet echt een attractie. Meer een toneel/show.
Doelgroepen sport? Als in homo fitness?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lucky you met je doelgroepen sportschool, dat kennen ze in schubbekutterveen niet
En daar dan uren blijven rondhangen en je telkens aan- en uitkledenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee de kleedkamer is al zat eigenlijk.
Nou op zich is dat daar echt geen straf.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En daar dan uren blijven rondhangen en je telkens aan- en uitkleden
toch weer net iets anders dan Kouros hier in eindhovenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doelgroepen sport? Als in homo fitness?
jij denkt dat Pieter Vloet doet lurken?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag nu natuurlijk niet zeggen dat ik helemaal niet van die clubs als Kouros hou he?
Voor de goede band en zo
Ik kon me in mijn sportschool ook altijd wel prima vermakenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou op zich is dat daar echt geen straf.
En het werkt enorm motiverend op de een of andere manier.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kon me in mijn sportschool ook altijd wel prima vermaken
beetje verkeerd ingeschat door Stage holding dat NL blijkbaar nog niet aan zo'n dure reizende musical toe is ?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Het tripje met het parktheater naar het Luxor theater met gratis voorstelling en backstage ontmoeting e.d. gaat niet door. Niemand wilde er heen
Da's toch eigenlijk best erg
Deze is niet veel duurder dan andere reizende musicals volgens mij... het zal wel het wat specifieke onderwerp zijn wat niet trektquote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beetje verkeerd ingeschat door Stage holding dat NL blijkbaar nog niet aan zo'n dure reizende musical toe is ?
Nou ja, nu werden we er zelfs heengebracht en dan nog krijgen ze niet 1 bus volquote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beetje verkeerd ingeschat door Stage holding dat NL blijkbaar nog niet aan zo'n dure reizende musical toe is ?
Dat spreekt idd al een kleiner publiek aan ja. Zoals de dame van het parktheater zelf al zei: vaak kijgen vrouwen hun man nog wel mee naar een musical, moppperend en wel. Maar met dit onderwerp zeggen de mannen al snel nee. De zalen zitten dan ook meestal vol met vrouwen en homo's.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze is niet veel duurder dan andere reizende musicals volgens mij... het zal wel het wat specifieke onderwerp zijn wat niet trekt
Waarheid als een koe denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat spreekt idd al een kleiner publiek aan ja. Zoals de dame van het parktheater zelf al zei: vaak kijgen vrouwen hun man nog wel mee naar een musical, moppperend en wel. Maar met dit onderwerp zeggen de mannen al snel nee. De zalen zitten dan ook meestal vol met vrouwen en homo's.
loopt het nog wel goed met aanmeldingen voor onze vrijkaarten?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat spreekt idd al een kleiner publiek aan ja. Zoals de dame van het parktheater zelf al zei: vaak kijgen vrouwen hun man nog wel mee naar een musical, moppperend en wel. Maar met dit onderwerp zeggen de mannen al snel nee. De zalen zitten dan ook meestal vol met vrouwen en homo's.
Die is ook te oud voor Tomassoquote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was die date die ik toen mee had en nogal onbetrouwbaar bleek. Daar wil ik je natuurlijk niet mee opzadelen.
Dat ie nog met jou omgaatquote:
Het gaat om de voorkeuren van Tomasso he... niet om die van Vlarpquote:
Daarom......quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat om de voorkeuren van Tomasso he... niet om die van Vlarp
Er hoeft in ieder geval niemand te bukken danquote:
Nou ja, op een gegeven moment...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er hoeft in ieder geval niemand te bukken dan
Hij ligt in het ziekenhuis... En zat helemaal onder het bloed en zo... aaaaaah...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
is het erg? of gewoon de bloedlip and that's it?
Potenrammer? Of unrelated?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij ligt in het ziekenhuis... En zat helemaal onder het bloed en zo... aaaaaah...
De papa van z'n vriendje kan niet accepteren dat z'n zoon homo is.quote:
Sneu.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De papa van z'n vriendje kan niet accepteren dat z'n zoon homo is.
van die ene klap of ging anton door?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij ligt in het ziekenhuis... En zat helemaal onder het bloed en zo... aaaaaah...
Ik vind het sneu dat ze die verhaallijn volgen. Beetje afgezaagd.quote:
Want?quote:
Ach, ik ben met een paar collega's iets nieuws aan het uitproberen, iets heel leuks, waar klanten ook enthousiast over zijn. En nu we willen andere collega's hierbij betrekken.quote:
Hoe zijn die mensen dan thuis, vraag ik mij af.quote:
Nee, nee, dat niet. Het is meer "ik doe al jaren iets wat eigenlijk hetzelfde is".quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef wonderer het volgende:
Dat maakt het verhaal hierboven ook een stuk minder vaag. Hoe frusterend! En dan nog doen of het hun eigen idee was, of valt dat mee?
Het is sowieso de eerste "ik ben homo en heb een vriendje" verhaallijn. En op zich hebben ze het tot nu toe heel mooi op gezet...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat ze die verhaallijn volgen. Beetje afgezaagd.
De eerste in wat? In GTST? Want in soapland is dat al wel vaker gebeurd hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is sowieso de eerste "ik ben homo en heb een vriendje" verhaallijn. En op zich hebben ze het tot nu toe heel mooi op gezet...
Ik vind het eigenlijk te onrealistisch.. Maar ik kan mij dus ook totaal niet vinden in één van de twee. Bij Lucas gaat alles te gemakkelijk, terwijl bij Edwin alles te moeilijk gaat. Maar dan wel de zielige jongen uit gaan hangen. Ik heb zoiets van, deal with it. Maar nu ga ik al te diep in op een soapquote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is sowieso de eerste "ik ben homo en heb een vriendje" verhaallijn. En op zich hebben ze het tot nu toe heel mooi op gezet...
Ja, eerst snoozen, en 5.15 uit bed.quote:
Drama's van de homo's hier is net zo sneu hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef gastwatdefok het volgende:
soaps
GTST
drama over homo's in GTST![]()
oh en halleuw ik ben dr weer
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Drama's van de homo's hier is net zo sneu hoor.
Laat ze dat dan maar eens aantonen, die plannen van jaren geleden en de ideeën en hoe ze dat aan de klanten hebben gecommuniceerd en wat er minder goed ging.. Daar wil jij allemaal nu van leren toch? En zij zeggen het al jaren te gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, nee, dat niet. Het is meer "ik doe al jaren iets wat eigenlijk hetzelfde is".
Confronterend!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Drama's van de homo's hier is net zo sneu hoor.
Ze staat nogal hoog in de NL choreografen-lijst jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Die choreo's van Conny Janssen vond ik altijd wat tegenvallen bij SYTYCD... maar ik ben dan ook een leek
Rodney... lekker handig, want die is er bijna nooitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is erg vroeg... heel erg vroeg
Ang3l... just so you're in the know.
Ulwar is nu onze Alfa, zo heeft hij zichzelf uitgeroepen, en Rodney heeft hij gekozen als zijn Bèta... omdat Rodney iets had dat Ulwar niet had. Blijkbaar was de Eer die Sally te bieden had niet voldoende, en was Wijsheid van Ferdinand ook niet hetgeen dat Ulwar miste. Het was de "apenpraat" van Rodney die hem de positie op heeft geleverd.
En ik heb het eens een keer niet verneukt... Ulwar daarentegen heeft ruzie lopen zoeken met jan en alleman.
Meid, meid, meid, wat een dramaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rodney... lekker handig, want die is er bijna nooit
En ik hoorde dat ik minpunten glory heb gekregen omdat ik er niet was. Wat ik dus complete BS vind, want Rodney is er ook amper, om nog maar te zwijgen over Chocolate Sally! En vorige week liep iemand MIDDEN in een gevecht weg (om OOC naar huis te gaan) en kon de rest het eindgevecht opknappen waardoor ik dus crippled op de grond lag... en die kreeg OOK geen minpunten!
Jaquote:
Is dit zo iets als wat Alex Klassen deed in de film Alles Is Liefde?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rodney... lekker handig, want die is er bijna nooit
En ik hoorde dat ik minpunten glory heb gekregen omdat ik er niet was. Wat ik dus complete BS vind, want Rodney is er ook amper, om nog maar te zwijgen over Chocolate Sally! En vorige week liep iemand MIDDEN in een gevecht weg (om OOC naar huis te gaan) en kon de rest het eindgevecht opknappen waardoor ik dus crippled op de grond lag... en die kreeg OOK geen minpunten!
Dat is LARP. Dit is gewoon RPG.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dit zo iets als wat Alex Klassen deed in de film Alles Is Liefde?
Maar het verhaal blijft hetzelfde?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is LARP. Dit is gewoon RPG.Zonder pakjes en zo dus.
Ik speel D&Dquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is LARP. Dit is gewoon RPG.Zonder pakjes en zo dus.
Neuh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar het verhaal blijft hetzelfde?
Nerdquote:
Dat heb ik vandaag het grootste deel van de dag gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is lekker weer inderdaad.
Ik verheug mij nu al op de eerste dag dat ik in de zon op het balkon kan zitten.
Naakt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag het grootste deel van de dag gedaan.
dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Op het balkon zitten .... kan ik een uur, max.
Tenzij ik een goed boekof goede film heb of iemand naast me om mee te proosten
Ik ben een slechte zonner.
Maar dat geldt ook voor bv in bad zitten.
Ik verveel me snel dan
Ik zat ook met mijn huisgenoten en wat bierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Op het balkon zitten .... kan ik een uur, max.
Tenzij ik een goed boekof goede film heb of iemand naast me om mee te proosten
Ik ben een slechte zonner.
Maar dat geldt ook voor bv in bad zitten.
Ik verveel me snel dan
bierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat ook met mijn huisgenoten en wat bier.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat ook met mijn huisgenoten en wat bier.
Goed idee!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik ook niet echt hoordaarom iemand mee/erbij die een beetje op me let
anders wordt ik zo rood, paars, blauw etc
doet me denken aan schoolreisje in 1e klas, iemand had toen ook iets geschreven bij een anders met zonnebrandquote:
Sunburnart.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
doet me denken aan schoolreisje in 1e klas, iemand had toen ook iets geschreven bij een anders met zonnebrand
hey jij
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Iemand die "althans" als attands schrijft............. BAM!!!!!!!!!!!
althans is het nieuwe sowieso?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Een teamgenoot van me gebruikt in élke mail het woord sowieso, maar dan als 'zozo'. Elke keer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Je bent zwanger!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
15 min geleden zat ik nog vrolijk te dansen en nu en ik ineens kotsmisselijk.
En ik moet om 21:00 trainen en om 22:00 oefenen met de buurvrouw
quote:
niks mis mee tochquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet je wat anders in je keel steken
het gaat hier ook altijd over seks
HET GAAT HIER OOK ALTIJD OVER SEKSquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me toch niet ideaal als je dan over je nek gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Dog Days Are Over zit daar ook in hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Die Sectionals-aflevering van Glee zit weer goed in elkaar
Toffe liedjes
Time of my Life and Valerie heb ik gehoord... Dog Days Are Over moet nog komen dan? Ik heb het begin namelijk gemistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Dog Days Are Over zit daar ook in hè?.
Ew... alleen het idee alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet ideaal als je dan over je nek gaat.
nou mijn geigerteller is nog ver onder 4 hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Uitzending 1: een stralingsexpert van het RIVM vertelt dat de "radioactieve" wolk uit Japan nu boven Europa komt, maar dat de radioactiviteit waarschijnlijk niet eens meer te meten is met de supergevoelige meetapparatuur van het RIVM. En dat overigens de situatie op een straal van 50 km van de centrale in Japan vergelijkbaar is met de situatie in Nederland direct na Tsjernobyl. Geruststellend dus, geen reden tot paniek.
Uitzending 2, andere zender & omroep: "ER KOMT EEN KEI ENGE RADIOACTIEVE WOLK NU OOK BOVEN EUROPA, DE RAMP IS NOG NIET TEN EINDE, HET IS NET TSJERNOBYL!!!!1!1!!!"
Sensatiebeluste journalisten.![]()
Nee, precies, dat bedoel ik. Dat zei die man van het RIVM ook. Die wolk kunnen zij waarschijnlijk niet eens meten, laat staan jij met een huis-tuin-en-keuken Geigerteller.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou mijn geigerteller is nog ver onder 4 hoor
Dat werkt bij mij dus niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |