Wat een opmerkzaamheid!quote:
G_E = G_Eniaalquote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat een opmerkzaamheid!
En als jij hier post, dan ben jij ook gay.
Bietsj.quote:
Je sig.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Great.Expectations het volgende:
VWO vakkenvullertjes zien we hier graag hoor.
Even de domme hetero users wegjagen, die bij een nieuw deel deze reeks voor het eerst zien, en denken hier "grappig" te moeten komen doen.
JA primaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Bietsj.![]()
Wel goed hier, beetje zondagbrak.![]()
Met jou dan?
wat nou, vindt je et niet grappug?quote:
Jawel, helemaal super.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat nou, vindt je et niet grappug?
Niet meer eigenlijk.quote:
idem hier..quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet meer eigenlijk.![]()
In het begin wel veel, is het nog steeds een succes?
Nee, ik ben hier om mijn haat te verspreiden.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet meer eigenlijk.![]()
In het begin wel veel, is het nog steeds een succes?
haatmeneer?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier om mijn haat te verspreiden.
Welnee. Dit is je ware aard. Alleen nu kun je "legaal".quote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Great.Expectations het volgende:
VWO vakkenvullertjes zien we hier graag hoor.
Even de domme hetero users wegjagen, die bij een nieuw deel deze reeks voor het eerst zien, en denken hier "grappig" te moeten komen doen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Dit is je ware aard. Alleen nu kun je "legaal".
Huh?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier om mijn haat te verspreiden.
quote:
Je maakt me bang!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat een opmerkzaamheid!
En als jij hier post, dan ben jij ook gay.
en het is ook nog es goed voor je relatiequote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Fappen is gezond en noodzakelijk weet ik uit eigen ervaring...
voor de mijne teminste danquote:
Dat ligt aan mij, ik ben erg vermoeiend, uitputtendquote:Op zondag 20 maart 2011 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou vlarpje, ik ben achteraf blij dat t verzet was. Ik was bekaf!
En nu nog iets over hem vertellen?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel oké. Utrecht op zondag is alleen verrekte saai. Alle zonneplekjes op de terrassen waren bezet.
Ik vind het wel voor herhaling vatbaar, en hopelijk ben ik dan niet zo chickenshit en probeer ik eens ietsquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Peter het volgende:
[..]
En nu nog iets over hem vertellen?
Voor herhaling vatbaar? Bioscoopje gepakt? Handje vastgehouden? In zijn ogen verdronken?
Maar, is hij wel hot genoeg voor je?, klikte het? Keek hij je zwoel aan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel voor herhaling vatbaar, en hopelijk ben ik dan niet zo chickenshit en probeer ik eens iets. We hebben een terrasje gepakt en daar bleef het bij
.
Het is ook kinderbedtijd...quote:
moet inderdaad nu gaan slapenquote:
Het is echt heel verstandig om dan nu pas te gaan slapen als je morgenvroeg naar de sportschool wilt. Want de hoeveelheid slaap heeft totaal geen invloed op je concentratievermogen en zoquote:Op maandag 21 maart 2011 00:26 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
moet inderdaad nu gaan slapen
morgen ochtend lekker naar de sportschool om 7 uur 's ochtends
Ik verwacht nog steeds dat Cahir ergens achter zit...quote:Op maandag 21 maart 2011 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
van wie is die nieuwe kloon nou weer dan?
Ik ben geen kloon hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tenzij er nog meer klonen zijn bijgekomen in het weekje dat ik in Oostenrijk zat
heb je je cijfers/foto's/statistieken al gepost?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon hoorgewoon mezelf, zoals altijd. Alleen af en toe moet je eens een nieuwe account maken omdat de oude het niet meer doet. Maar die 2 accounts staan gewoon in mijn sig en dat is niet een mysterie ofzo
Moet jij je altijd zo enorm concentreren voor de sportschool ja?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is echt heel verstandig om dan nu pas te gaan slapen als je morgenvroeg naar de sportschool wilt. Want de hoeveelheid slaap heeft totaal geen invloed op je concentratievermogen en zo
In de sportschool concentreer ik me altijd vreselijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet jij je altijd zo enorm concentreren voor de sportschool ja?
Ja met de kleine SAJ zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 08:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de sportschool concentreer ik me altijd vreselijk.
maar het is toch juist de bedoeling dat je dat op de oefeningen doet en niet op je medesportersquote:Op maandag 21 maart 2011 08:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de sportschool concentreer ik me altijd vreselijk.
Alhoewel sommige mensen me dan wel weer een enorme lul vinden.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, klein klein.
Dat weer ik natuurlijk nog niet.
Maar vast kleiner dan SAJ zelf!
Hebben ze het ooit wat specifieker over het formaat gehad?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alhoewel sommige mensen me dan wel weer een enorme lul vinden.
Sorry, heb het al 3 maanden niet gehad, ik draai doorquote:
3 dagen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, heb het al 3 maanden niet gehad, ik draai door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |