althans is het nieuwe sowieso?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Iemand die "althans" als attands schrijft............. BAM!!!!!!!!!!!
Een teamgenoot van me gebruikt in élke mail het woord sowieso, maar dan als 'zozo'. Elke keer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Iemand die "althans" als attands schrijft............. BAM!!!!!!!!!!!
Je bent zwanger!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
15 min geleden zat ik nog vrolijk te dansen en nu en ik ineens kotsmisselijk.
En ik moet om 21:00 trainen en om 22:00 oefenen met de buurvrouw
quote:
niks mis mee tochquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet je wat anders in je keel steken
het gaat hier ook altijd over seks
HET GAAT HIER OOK ALTIJD OVER SEKSquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me toch niet ideaal als je dan over je nek gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Dog Days Are Over zit daar ook in hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Die Sectionals-aflevering van Glee zit weer goed in elkaar
Toffe liedjes
Time of my Life and Valerie heb ik gehoord... Dog Days Are Over moet nog komen dan? Ik heb het begin namelijk gemistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Dog Days Are Over zit daar ook in hè?.
Ew... alleen het idee alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet ideaal als je dan over je nek gaat.
nou mijn geigerteller is nog ver onder 4 hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Uitzending 1: een stralingsexpert van het RIVM vertelt dat de "radioactieve" wolk uit Japan nu boven Europa komt, maar dat de radioactiviteit waarschijnlijk niet eens meer te meten is met de supergevoelige meetapparatuur van het RIVM. En dat overigens de situatie op een straal van 50 km van de centrale in Japan vergelijkbaar is met de situatie in Nederland direct na Tsjernobyl. Geruststellend dus, geen reden tot paniek.
Uitzending 2, andere zender & omroep: "ER KOMT EEN KEI ENGE RADIOACTIEVE WOLK NU OOK BOVEN EUROPA, DE RAMP IS NOG NIET TEN EINDE, HET IS NET TSJERNOBYL!!!!1!1!!!"
Sensatiebeluste journalisten.![]()
Nee, precies, dat bedoel ik. Dat zei die man van het RIVM ook. Die wolk kunnen zij waarschijnlijk niet eens meten, laat staan jij met een huis-tuin-en-keuken Geigerteller.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou mijn geigerteller is nog ver onder 4 hoor
Dat werkt bij mij dus niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |