En dan allemaal met de toiletrol onder de arm bij APK op de potquote:Op zondag 20 maart 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Neem die cake maar mee in de tent bij APK voor de deur.
Dan kijk ik wel, eten jullie hem maar op
Neequote:
Ja jullie ja, ik eet die cake nietquote:Op zondag 20 maart 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan allemaal met de toiletrol onder de arm bij APK op de pot
Mag jij de emmertjes legenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jullie ja, ik eet die cake niet
*ziet het voor zich*
Ik heb net gedweild maar mn vloer is alweer bemosterd en bepuppypiest inmiddelsquote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, ik heb modder onder m'n schoenen en net gezogen
En dan 50ct per keer betalenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan allemaal met de toiletrol onder de arm bij APK op de pot
Ja, dat zei ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Drie eetlepels? Ik gebruik een hele fles zowat![]()
Maar dan moet t daarna wel uitlekken
Alsof jij was gekomen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ook![]()
En zelfgemaakt eiersalade![]()
Als je ons nou gewoon had uitgenodigd gisteren
Ik welquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij was gekomen.![]()
Dan had ik de hele avond hoop gehad en was ik alsnog teleurgesteld.![]()
En wat een wantrouwen hier in mijn arretjescake.![]()
Ik heb trouwens gekozen voor perzik-meloenvlaai. Vonden jullie vast interessant om te weten.
quote:
Stukje arretjescake voor d'rbij?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het weer chaos alom.
Belt mn moeder net, jaaa we komen zo toch nog even, zullen we dan Chinees halen?
Neeeeeeeheeee, Michelle komt hier toch eten straks?
Maar er is genoeg, dus jullie kunnen wel mee eten hoor!
Maar van Michelle heb ik nog niks gehoord, dus ik sms dr net, om te vragen hoe laat ze komt.
Geen antwoord.
Belt de Griek "Zeg, zou ik vanavond nou bij jou komen eten of niet?"
NEEEEEEE woensdag zou jij komen eten![]()
Dus ik zie wel met wie ik eet straks
Nee joh, I haz bananacakequote:
Oehoeeeeeeeeeeequote:
Nee, ik zat schuinquote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehoeeeeeeeeeee
Je hebt toch geen bruine snavel gekregen op dat terras he, dat steekt zo af bij de rest dan zaterdag (). Of heb je gezonnebankt en ben je helemaal bruin?
Dan moet ik ook nog ff van de week.
Ik was al onderwegquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij was gekomen.![]()
Dan had ik de hele avond hoop gehad en was ik alsnog teleurgesteld.![]()
En wat een wantrouwen hier in mijn arretjescake.![]()
Ik heb trouwens gekozen voor perzik-meloenvlaai. Vonden jullie vast interessant om te weten.
Lekker relaxedquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
En het was heerlijk op het terrasEn dan vanavond nog lekker uit eten (restaurantweek). Heerlijk weekendje zo
Vanavond ook Restaurantwekenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
En het was heerlijk op het terrasEn dan vanavond nog lekker uit eten (restaurantweek). Heerlijk weekendje zo
Maar de rest heb je gewoon goedquote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, ik lees nu in mn boek voor het tentamen van morgen dat ik een vraag fout had afgelopen maandag die ik goed dacht te hebben
Oeh, waar ga je heen?quote:
Arme Ingquote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Goffer, jullie allemaal restaurantweken en ikke met een afhaalpietsaa op schoot.
Tis zo oneerlijk verdeeld in deze wereld![]()
Ik vrees dat tegen de tijd dat wij gaan eten er geen zon meer is.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arme Ing![]()
Je kan ook met je pietsaaaa in de tuin in het zonnetje gaan zitten
En je durfde niet te komen? Zo ken ik je niet.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, ik lees nu in mn boek voor het tentamen van morgen dat ik een vraag fout had afgelopen maandag die ik goed dacht te hebben
Njam2 Waar gaan de dames naartoe?quote:
Kom hier eten, ik heb nog hopen over dus het is restjesbuffet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik eet ook bezorgvreten hoor..geen zin om te koken.![]()
Oh, maar dat vind ik stiekem ook heerlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vrees dat tegen de tijd dat wij gaan eten er geen zon meer is.
En als het net zo snel afkoelt als gisteravond geef ik toch de voorkeur aan op de bank met de TV aan eten
Vlaaaaaaaiquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom hier eten, ik heb nog hopen over dus het is restjesbuffet.
Ik was bang dat je niet open zou doen...lees maar terugquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je durfde niet te komen? Zo ken ik je niet.
[..]
Maar er zijn vást onderdelen die je juist helemaal goed hebt gemaakt en die dat compenseren.
[..]
Njam2 Waar gaan de dames naartoe?
Ik kom tot helemaal niks meer vandaag. Want geen enkel restaurant heeft zo'n lekkere bank als Chez Cat.
Vast heeul ver weg.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom hier eten, ik heb nog hopen over dus het is restjesbuffet.
Ik gok ongeveer halverwege tussen jou en oh-oh.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Vast heeul ver weg.
Had gisteren al gevraagd volgens mij waar je woonde, antwoord niet meer gelezen![]()
Ver weg dusquote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok ongeveer halverwege tussen jou en oh-oh.Iets meer richting oh-oh dan richting jou.
Ik doe niet aan teruglezen, zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was bang dat je niet open zou doen...lees maar terug![]()
Ik denk dat ik vanavond ook zeker niet ontevreden gaan zijn met een pietsaa @ Chez Hier op de Bank![]()
Zo nog ff de laatste blaadjes uit de border harken en dan ruim ik de zooi op voor vandaag.
Morgen zien we wel verder
Smakelijk!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik stiekem ook heerlijk![]()
Cat, ik ga naar 't Amsterdammertje* in Loenen a/d Vecht! Zin in!
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok ongeveer halverwege tussen jou en oh-oh.Iets meer richting oh-oh dan richting jou.
Wat voor dringends heb je vandaag verder te doen danquote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen, zonde van mijn tijd.Zeg het nu nog maar eens... als je durft!
Je durft gewoon niet he?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat voor dringends heb je vandaag verder te doen dan![]()
Gb en Greys, eet smakelijk voor straks.
Ik ga nog ff naar buiten en daarna ga ik helemaal niets meer doen
Driebergen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, waar ga je heen?
En had je nog gelezen wat ik zei over 1 april? Is dat concert 's avonds? Want dan moeten we misschien de 15e maar afspreken?
't Is weer behelpen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik stiekem ook heerlijk![]()
Cat, ik ga naar 't Amsterdammertje* in Loenen a/d Vecht! Zin in!
Goede combo.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook lekker![]()
Ik ben er klaar mee voor vandaag.
Zo ff 1 wijntje icm op de bank neerploffen
In je eentje?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede combo.Ik heb nog een liter rosé staan die eigenlijk op moet.
Ik dacht het niet.quote:
Gewoon rustig aan....hij hoeft niet in een uurtje leeg tochquote:
Dat valt toch wel meequote:
Nou ja, dat zou ik niet trekken denk ik, vandaarquote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel meeDat zijn 5 / 6 glazen ofzo, als je nu begint en tot 23u doorgaat is dat een glas per uur
Dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel meeDat zijn 5 / 6 glazen ofzo, als je nu begint en tot 23u doorgaat is dat een glas per uur
Wel zorgen dat je goed gegeten hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik niet trekken denk ik, vandaar
Ah, ik heb morgen tentamen hequote:
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook maar begonnen, al mn trauma's van gisteravond verdrinkenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je amarula staat hier nogquote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.![]()
Het schijnt dat ik jullie mentale image van mij grondig moet bijstellen: ik ben geen doorgewinterde zuiplap.
Dabedoellik! Die gaat bij jou veel sneller op dan bij mij.quote:
Ik ga dinsdag na mn laatste tentamen misschien wel aan de zuip, misschien helpt datquote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar begonnen, al mn trauma's van gisteravond verdrinken
En alcohol maakt het bloed dunner. Good move Ll.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar begonnen, al mn trauma's van gisteravond verdrinken
Ik heb er laatst 1 glaasje van gehad.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoellik! Die gaat bij jou veel sneller op dan bij mij.
Tis dat ik woensdag moet werken, maar anders zoop ik ff gezellig meequote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag na mn laatste tentamen misschien wel aan de zuip, misschien helpt dat
Ik moet ook woensdag werken, dus misschien beter vrijdag, ik heb wel eens zin om eens een keer helemaal de weg kwijt te raken en alles te vergetenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis dat ik woensdag moet werken, maar anders zoop ik ff gezellig mee
Als ik iets drink, dan drink ik goed spul.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst 1 glaasje van gehad.
Tis wel lekker, maar geen spul om de hele avond te drinken, want dan lig ik wel onder de tafel
Kan ik me voorstellen, maar ik denk niet dat dat echt helpt. Maar het kan best lekker zijn. Lijkt me.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet ook woensdag werken, dus misschien beter vrijdag, ik heb wel eens zin om eens een keer helemaal de weg kwijt te raken en alles te vergeten
*bier van zomerboodschappenlijstje schrapt*quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Zit al 2 dagen vanaf half 1 aan het bier en het begint te wennen
En vorig weekend heb je geen drank aangeraaktquote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet ook woensdag werken, dus misschien beter vrijdag, ik heb wel eens zin om eens een keer helemaal de weg kwijt te raken en alles te vergeten
Zover ga ik ook nooit door....vooral niet omdat ik zo bang ben om te kotsenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik denk niet dat dat echt helpt. Maar het kan best lekker zijn. Lijkt me.
Mij lijkt het doodeng om de controle te verliezen. Daarom ben ik ook niet zo'n drinker.
Nee, toen moest ik tentamen doen maandagquote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vorig weekend heb je geen drank aangeraakt![]()
Ik had speesjaaaal voor jou zo'n klein flesje zoete witte wijn gekocht
Nou, dan kom je vrijdag je flessie maar halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, toen moest ik tentamen doen maandag
Nu heb ik niks erna, en ik heb genoeg aan mn kop wat ik wil vergeten een keer
Ik durfde het tot nu ook echt niet, ik ben een control-freakquote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik denk niet dat dat echt helpt. Maar het kan best lekker zijn. Lijkt me.
Mij lijkt het doodeng om de controle te verliezen. Daarom ben ik ook niet zo'n drinker.
Ow ja, de gemeenschappelijke kotsfobie van hier.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zover ga ik ook nooit door....vooral niet omdat ik zo bang ben om te kotsen
Hooguit flink kotsen en een beste koppijn de dag ernaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durfde het tot nu ook echt niet, ik ben een control-freak
Maar goed, eens moet de eerste keer zijn he, en wat kan me nou gebeuren
hahahaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*bier van zomerboodschappenlijstje schrapt*
Ja, en ik ga nu alvast roepen dat alles wat ik vrijdag zeg niet waar is, goed?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hooguit flink kotsen en een beste koppijn de dag erna
De laatste keer dat ik gekotst heb was van Pisang en toen was ik een jaar of 16.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, de gemeenschappelijke kotsfobie van hier.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik ga nu alvast roepen dat alles wat ik vrijdag zeg niet waar is, goed?
Ik had ook geschreven dat ik bloed aan mn machete had geloof ikquote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En alcohol maakt het bloed dunner. Good move Ll.
Ja, je mes had je thuis gelaten?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had ook geschreven dat ik bloed aan mn machete had geloof ikdat was natuurlijk manchet
Zullen we een lijstje maken?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durfde het tot nu ook echt niet, ik ben een control-freak
Maar goed, eens moet de eerste keer zijn he, en wat kan me nou gebeuren
Dat hadden we wel doorquote:Op zondag 20 maart 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had ook geschreven dat ik bloed aan mn machete had geloof ikdat was natuurlijk manchet
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en Shaniqua was gelukkig te lam om te snappen dat ze beter eerst de flesjes/glazen kon breken en dan pas gaan meppen en smijten ermeequote:
Wel alles goed met je hand?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en Shaniqua was gelukkig te lam om te snappen dat ze beter eerst de flesjes/glazen kon breken en dan pas gaan meppen en smijten ermee
Alhoewel ze er eentje onbewust mooi stuk sloeg. Een wijnglas wat ze wilde gooien eerst tegen de tafel, alles lekker in dr hand en pols enzo
Of je gaat gezellig naar je ouders toe.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk, dan heb je dus te veel gezopen...schrijf je mee Tombo?![]()
Meneer I. belt net dat ie niet thuis komt te eten...
Dan maar een pietsaa uit de vriezert
Waarom niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Driebergen.
En ik heb geen ene fuck zin
En ja dat concert is 1 april 's avonds, ik geloof niet dat Ll snel gaat weten of die verjaardag 1 of 2 april gevierd gaat worden, dus daar wilde ik maar niet meer op wachten. Dus dan wordt dat van ons 2 of 15 april(De 15e had ik sowieso al in mijn agenda gezet).
Oh ja...gezelligquote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je gaat gezellig naar je ouders toe.
Hoe laat gaan jullie Gb?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Nee, hoefde je ook niet op te wachtenWant als je de 15e in je agenda hebt gezet is er verder toch geen probleem!
Nu, zo ongeveer! Half zeven gereserveerd. Ik zit al helemaal in de starthoudingquote:
Ik ga dadelijk eerpeltjes bakken en die opeten met een restje pilav.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...gezellig![]()
De oven staat aan en daar gaat zo een lekkere Big Americain van Dr. Utkur in
Pic!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu, zo ongeveer! Half zeven gereserveerd. Ik zit al helemaal in de starthouding
Is het weer wachten op die kerel?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu, zo ongeveer! Half zeven gereserveerd. Ik zit al helemaal in de starthouding
Typisch, hèquote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het weer wachten op die kerel?![]()
![]()
Have fun en lekker eten![]()
High tea is leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou nog wel es willen High Tea-en...dat heb ik echt nog nooit gedaan.
Of ja...jaaaaaaren geleden in het Krasnapolsky, maar daar weet ik echt niets meer van![]()
Valt het op dat ik honger begin te krijgen?
Ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou nog wel es willen High Tea-en...dat heb ik echt nog nooit gedaan.
Of ja...jaaaaaaren geleden in het Krasnapolsky, maar daar weet ik echt niets meer van![]()
Valt het op dat ik honger begin te krijgen?
Ja hoor, paar kleine snijwondjes, niks ergs. En een blauwe plek op mn bovenarm van een flesje ofzoquote:
Ik zal het opschrijven hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, paar kleine snijwondjes, niks ergs. En een blauwe plek op mn bovenarm van een flesje ofzo
maar gelukkig was ze dusdanig lam dat ze ook niet zo best meer kon mikken. Dat moet je misschien ook ff opschrijven
Leuk weekend gehad?quote:
Gewoon veilig in bed gaan liggen met een paar flessen om je heen en preventief al een doosje paracetamol slikkenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven hoor
Maar ik ben niet van plan om te gaan zuipen met veel mensen om me heen, dus ik denk niet dat veel mensen er last van hebben
Lekker graaien!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook nietDat kan ook in het dating in the dark restaurant btw
Heuj! Ist inmiddels SteigerZwabber?quote:
Alleen is dat papier altijd zo moeilijk te verteren.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon veilig in bed gaan liggen met een paar flessen om je heen en preventief al een doosje paracetamol slikken
Zelf makenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
High tea is leuk.![]()
![]()
Zelf een paar keer gedaan maar ook iets wat je heel leuk zelf kunt maken. Waarschijnlijk ga ik het over een paar weken voor een man of 20 regelen.
Volgende WWW gaan we High Tea doen, oke?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook nietDat kan ook in het dating in the dark restaurant btw
Dat kotst ze er toch wel weer uit voordat het kan verterenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen is dat papier altijd zo moeilijk te verteren.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zelf maken![]()
Ik wil zitten, bediend worden en op kunnen stappen
[..]
Volgende WWW gaan we High Tea doen, oke?
YESSSSSSSSSquote:
En waaaaaaarom moest je dan zo nodig met ons naar dat restaurant waar we telkens op moesten staan om zelf ons bord te vullen? En nota bene onze eigen toetjes nog moesten maken ook nog!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zelf maken![]()
Ik wil zitten, bediend worden en op kunnen stappen
Als jullie hier weer komen is dat uitgeslotenquote:
Ja, oke....dat wil ik dan nog wel doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waaaaaaarom moest je dan zo nodig met ons naar dat restaurant waar we telkens op moesten staan om zelf ons bord te vullen? En nota bene onze eigen toetjes nog moesten maken ook nog!
Alsof er een leuke high tea tent bij jullie in de buurt is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jullie hier weer komen is dat uitgesloten
Zo drammerig was hij niet.quote:[..]
Ja, oke....dat wil ik dan nog wel doen.
Ik ga er trouwens zeker nog es een keer eten, maar dan zonder drammende echtgenoot
Sterker nog; we hebben er eentje in het durpquote:Op zondag 20 maart 2011 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof er een leuke high tea tent bij jullie in de buurt is.![]()
Ik ken er eentje op kruipafstand van mijn huis.
[..]
Zo drammerig was hij niet.Hij hield het goed uit met vier van die kletsende wijven.
Gekke Tomboquote:Op zondag 20 maart 2011 18:22 schreef tombolafan het volgende:
Tip; als je ongesteld bent (en dus emotioneel instabiel) EN stress hebt voor je tentamens moet je niet het laatste filmpje van Knut kijken
Ik zit te janken als een malle hier![]()
En ik moet straks naar mn ouders, die denken vast dat ik weer liefdesverdriet ofzo heb
Het is echt erg, je ziet hem in het water vallen (soort van epileptische aanval), en je hoort mensen "Hilfe" roepenquote:
Daar snotter ik ook zonder tentamens en andere ongemakken wel om.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is echt erg, je ziet hem in het water vallen (soort van epileptische aanval), en je hoort mensen "Hilfe" roepen
Nou ja, ik ben emotioneel niet helemaal 100% nu, laten we het daar op houden
Ik dacht dat ze hem dood gevonden hadden.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is echt erg, je ziet hem in het water vallen (soort van epileptische aanval), en je hoort mensen "Hilfe" roepen
Ik ook niet...het begon als zo'n gezellig Maru-topic, maar nu klik ik er niet meerquote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem dood gevonden hadden.Maar het staat dus op film.
Ik kijk het niet, het is al zielig genoeg dat hij dood is en dan heb ik zo'n tranentrekker niet nodig. Geldt ook voor andere beestjes trouwens, Al die Japan-tsunami-dierenleed filmpjes heb ik ook niet opgezocht.
Bijna op en lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Smakelijk!![]()
Ik ga ook maar eens wat te eten in elkaar draaien.
Hoe is het met jouw amerikaan Ing?
Kijk het even aan en niet meteen stressen. Als het met een paar dagen snel groeit of hij er last van heeft zou ik ernaar laten kijken. Of bel de DA anders even. De kans is groter dat het niks is als dat het wel iets is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:45 schreef Qwea het volgende:
En ik zit in de stress
Baloe heeft een bultje op zijn voorpoot. Rechts. Geen rond bultje... maar meer een streepje
Nu stress ik. Ik twijfel. Of morgen DA of even wachten of het wegtrekt. Aan de ene kant denk ik dat het een vetbult is.... weet ik eigenlijk wel zeker. Daar heeft hij er namelijk meer van. Maar goed, ik ga liever 1x teveel dan 1x te weinig
Als het 'iets' is, dan is het logischer dat het snel groeit. Zonder dat hij er pijn aan heeft trouwens. Maar als je echt ongerust bent: DA bellen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik weet ook wel dat het waarschijnlijk niks isMaar als het niet groeit, betekend dat toch niet per definitie niet dat het niks is?
Dank voor de tip. Dat topic kijk ik volgende week wel, of misschien maar even helemaal niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door nokwanda op 20-03-2011 19:14:33 ]Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ja, de DA zegt toch : Nou komt u maar langs dan kijken we erna.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het 'iets' is, dan is het logischer dat het snel groeit. Zonder dat hij er pijn aan heeft trouwens. Maar als je echt ongerust bent: DA bellen.
Ja, tsja, dat wil je dan ook, maar de vraag is altijd: wat hebben zij ndig? Hoe kun je er zijn?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Nok...wat vreselijk![]()
Heb het ooit bij de gyn. meegemaakt; 42 weken en 's ochtends bij de vlk was alles nog goed.
Maar toen ze 's middags voor CTG kwam, was het al over.
Sterkte en wees er voor je vrienden nu
Das voor een ieder (en in iedere situatie anders). De een rouwt liever alleen, de ander heeft liever mensen en aandacht. Denk dat je dat als vriend/kennis best kan beoordelen. Of gewoon kan vragen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, tsja, dat wil je dan ook, maar de vraag is altijd: wat hebben zij ndig? Hoe kun je er zijn?
En kijk of je ze met praktische dingen kunt helpen. Vaak heb je zoveel aan je hoofd bij een overlijden (en nu tragisch gecombineerd met een bevalling) dat gewone zaken als boodschappen doen of evt. andere kinderen verzorgen teveel zijn. Vaak kun je in de eerste tijd op dat gebied nog meer betekenen als je denkt. Al zullen ze ook wel kraamzorg krijgen, toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Thanks allemaal. LL, dat is ook zo. Gewoon vragen. Het zijn er de soort mensen naar om het alleen te willen doen, maar met een familie die het groots en dramatisch willen. Mar daartegen zijn ze wel opgewassen. Aan de andere kant weet je nooit hoe ze dit willen doen. Ze zullen best uit hun gewone doen zijn. Dus het enige is: vragen.
En daarna wat Rewimo zegt... luisteren.
Ow ja, die ging ze gisteren bekijken toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
Hoe zou het met de nieuwe huisgenoot van Senesta gegaan zijn, ik hoop dat het geklikt heeft
Ik meen vandaagquote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, die ging ze gisteren bekijken toch?
Ja, het heeft gekliktquote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
Hoe zou het met de nieuwe huisgenoot van Senesta gegaan zijn, ik hoop dat het geklikt heeft
Vandaagquote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, die ging ze gisteren bekijken toch?
Wat leuk!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, het heeft geklikt![]()
En een hele leuke dag gehad ook.
Ik had me alleen een week vergist![]()
Haar kittens zijn nu 12,5 week en gaan deze aankomende week weg naar een nieuw huisje. Daarom gaan we haar volgend weekend halen en ze komt dat inderdaad helemaal zeker en definitief bij ons wonen.
Preciesquote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Alleen jammer dat je nog een weekje moet wachten. Maar wat is nu een week op een heel poezeleven samen?
O geweldig, Senestaquote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, het heeft geklikt![]()
En een hele leuke dag gehad ook.
Ik had me alleen een week vergist![]()
Haar kittens zijn nu 12,5 week en gaan deze aankomende week weg naar een nieuw huisje. Daarom gaan we haar volgend weekend halen en ze komt dat inderdaad helemaal zeker en definitief bij ons wonen.
Met wie? Nelis?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Oh wauw senesEcht leuk
Ik zie net dat Sjefke een kras op zn neus heeft!Gevochten denk ik
Nee, buitenquote:
Het was ook heerlijk in- en uitloopweer.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, buiten
Deur stond open dus het was in- en uitloop voor de heren
Ja, en vroegah mochten ze alleen onder begeleiding naar buiten en alleen in de tuin dus als ik erbij was, maar tijdens het eerste WWW stond de deur een hele dag open dus liepen ze in en uit en nu vinden ze het zo fijn om even kras op hun frisse neus te halenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was ook heerlijk in- en uitloopweer.
Vrijheid blijheid krassen op de neus.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en vroegah mochten ze alleen onder begeleiding naar buiten en alleen in de tuin dus als ik erbij was, maar tijdens het eerste WWW stond de deur een hele dag open dus liepen ze in en uit en nu vinden ze het zo fijn om even kras op hun frisse neus te halen
Hij zal zijn territirium wel verdedigd hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Oh wauw senesEcht leuk
Ik zie net dat Sjefke een kras op zn neus heeft!Gevochten denk ik
Volgens mij is die afgelopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrijheid blijheid krassen op de neus.![]()
Ander onderwerp: waarrrrrrrr is Medium gebleven?
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij is die afgelopen.
Ik ga de Pfaffkes kijken
Ja idd, en hij loopt ook te sjansen met de buurpoesjes hoorde ikquote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrijheid blijheid krassen op de neus.![]()
Ander onderwerp: waarrrrrrrr is Medium gebleven?
Heel goed van hemquote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij zal zijn territirium wel verdedigd hebben, fijn dat hij toen bij jou zo'n goed huisje heeft gekregen
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, en hij loopt ook te sjansen met de buurpoesjes hoorde ik
Weg
[..]
Heel goed van hemIk ben ook ZO verschrikkelijk blij met hem, dat geloof je niet
En hij is zo vreselijk opgebloeid, hij is echt een lieve lieve lieve stoere kater
![]()
Waar?quote:
Ja, wat een stel hequote:
Comedy Centralquote:Op zondag 20 maart 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar?![]()
Al blijft wegmisbruikers ook wel leuk. Dadelijk een man die zijn auto heel heel HEEEEEEL hard nodig heeft voor zijn werk... die een wheelie maakt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wat een stel he
Hoewel het meer is:
![]()
Sjefke
![]()
en
Nelis
quote:
Dat jaquote:
Nelis zal ook verbaasd hebben gekeken tussen het slapen door.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat jaEcht, Nelis slaapt bijna alleen maar, en Sjefke speelt met alles (en sloopt alles
), ik moest er echt aan wennen in het begin
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zitten de "kleintjes" tegenwoordig haast de hele dag in de ren en vanmiddag zat ik op de knietjes in het gras, komt er een klein zwart schattig jong poesje aangelopen.
Dus ik em roepen en aaien... hoor ik ineens achter me een stel krijserds.
Ik was ff vergeten dat ze ook buiten waren, ze waren echt 2x zo dik en Tom had een soort draakjeskapsel
Heel raar geluid idd.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ze verdedigen hun terrein wel? Mijn team brult heel gevaarlijk op de indringer maar volgens mij zou alleen Yoko hem eruit durven meppen.
Nee, nog niet. We halen haar volgende week als de kittens ook allemaal weg zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Is ze er senes? En ik zag een mini fire
Vrouwtje ging vreemd.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel raar geluid idd.![]()
Maar ze kunnen niets he? Zij zitten achter het gaas en de andere katten dagen ze dan uit.
Maar nu waren ze meer jaloers denk ik...vrouwtje die zomaar een andere kat aait
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zitten de "kleintjes" tegenwoordig haast de hele dag in de ren en vanmiddag zat ik op de knietjes in het gras, komt er een klein zwart schattig jong poesje aangelopen.
Dus ik em roepen en aaien... hoor ik ineens achter me een stel krijserds.
Ik was ff vergeten dat ze ook buiten waren, ze waren echt 2x zo dik en Tom had een soort draakjeskapsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Omdat ik rustig wil nadenken over een nieuwe kat en welke dan enzo, ipv op stel en sprong in de auto te springen om een zieligerd te halenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom wil je katloos zijn dan Tombo?
Je hebt het in ieder geval zelf door.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik rustig wil nadenken over een nieuwe kat en welke dan enzo, ipv op stel en sprong in de auto te springen om een zieligerd te halen
Zal wel niet lukken, maar ik wil het iig proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
dat ben ik alquote:
Ik weet het.quote:
Wat een mooierdquote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef senesta het volgende:
Samara was ook helemaal verliefd op dit meisje, ik geloof dat ze haar wel wilde ruilen tegen haar nieuwe schoenen met lichtjes hahaha
http://members.chello.nl/~w.mosterd/larissapage.html
Minstens 10 jaar nogquote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Of beter gezegd; zolang Droop leeft komt er niets bij.
Zul je zien dat zij iedereen overleeft![]()
Ze wordt binnenkort 9, dus ze heeft hopelijk nog wel wat jaartjes te gaan.
Bij mij blijven ook altijd katten.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou echt nooit meer katloos willen zijn![]()
Als er nu eentje weg zou vallen, komt er niets bij.
Want 4 is toch net ff iets makkelijker te handelen dan 5 en vooral nu we met de Tom/Droop-ruzie zitten.
Nog 10 jaar opletten welke deur dicht moet en welke open mag blijvenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Minstens 10 jaar nog
En ik zie mezelf ook wel een kitten nemen als ik een rode tegenkom als Nelis dood gaat ooit hoorDas toch mn favoriete kleur
![]()
![]()
Ik heb er hier eentje over, kom maar halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Minstens 10 jaar nog
En ik zie mezelf ook wel een kitten nemen als ik een rode tegenkom als Nelis dood gaat ooit hoorDas toch mn favoriete kleur
![]()
![]()
Nee, dat snap ik, na Tommie wilde ik ook eigenlijk even geen kat meer zelf, helemaal geen rode... Maar toen kwamen de logeetjes (waarbij een rode) en toen Draakje en Nelisquote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog 10 jaar opletten welke deur dicht moet en welke open mag blijven![]()
Nee hoor...met alle liefde; alles om de lieve vrede hier in huis te bewaren![]()
En wij willen ooit ook weer een rode, maar direct na Baloe vonden we beide niet wat...
Kitten?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje over, kom maar halen.Houd je van vaal?
Bevallen bij jou op bed, het heeft gewoon echt zo moeten zijn met Yokoquote:Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij blijven ook altijd katten.En 3 vind ik een mooi aantal dus ik denk dat ik dat wel zou aanhouden. Al is het altijd spannend om er een nieuweling bij te nemen, zeker als ik de Tom/Droopy perikelen bij jullie zie.
Wat dat betreft is Redcat ideaal: gratis 8 weken proefdraaien. Ik heb toch zo genoten van die kittentijd. Dat maak ik denk ik zelden of nooit meer mee: Naartjie en Yoko samen in de kamer waarbij Yoko meteen al zo vertrouwd was dat ze met haar kinderen aan de tet bij mij op schoot lag.![]()
And as I type hoor ik laag gegrom, kijk naar Satsu die in één staar kijkt naar... de rooie indringer die voor mijn neus langs de kamer uitglipt.![]()
Naartjie en Yoko lijken het nu ook door te krijgen terwijl het beest inmiddels alweer buiten is.
Nee, grote volwassen bad-ass brutale kater.quote:
En Nelis ook hoor.quote:
Ja, en zn voorpoten staan scheef, zn staart is dunnig enzoquote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Nelis ook hoor.Zo prachtig parelgrijs. Alleen zie je aan hem dat hij al aardig op leeftijd is.
Hij weet het.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier vind ik Baileys en Luna het mooist, daarna Tom, daarna Droop en als laatste Melvin![]()
Terwijl Melvin wel de meest lieve en sociale kat is die we hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind ik ze allemaal op hun eigen manier mooi.
Naartjie want rood en zo'n heerlijk expressieve kop.
Yoko want fijntjes, mooi gezichtje met make-up streepjes en een rood pareltje op haar voorhoofd.
En Satsu want witte pootjes, spiegelglanzende vacht en dikke strepen.
En Yoko en Satsu ook omdat Yoko één van haar bruin geschilderde teentjes heeft doorgeven aan Satsu. Dus hij heeft één bruine teen en Yoko één witte teen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Siepke is nog steeds de liefde van mijn leven, en meteen ook de mooiste. Bordeauxrood met wit, zo zie je ze niet vaak.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
En Tommie is de liefde van mn leven qua kat, maar Sjefke is gewoon de mooiste die ik tot nu toe gehad heb
Hier Muis...3 dagen ziek geweest toen ie doodgingquote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Siepke is nog steeds de liefde van mijn leven, en meteen ook de mooiste. Bordeauxrood met wit, zo zie je ze niet vaak.
Mn moeder had al half vrij gevraagd van haar werk toen we Tommie in lieten slapen, die dacht dat ik in zou storten, maar het viel mee, ik had er tegen die tijd wel vrede meequote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier Muis...3 dagen ziek geweest toen ie doodging
Ja, achteraf wel...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder had al half vrij gevraagd van haar werk toen we Tommie in lieten slapen, die dacht dat ik in zou storten, maar het viel mee, ik had er tegen die tijd wel vrede mee
Zo werkt het gelukkig soms. Dat je weet dat het het beste zo is in de omstandigheden.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder had al half vrij gevraagd van haar werk toen we Tommie in lieten slapen, die dacht dat ik in zou storten, maar het viel mee, ik had er tegen die tijd wel vrede mee
Ja dát!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus we hebben afgesproken dat er de komende jaren niemand doodgaat in Huize Ingetje
Ik heb jankend aan de telefoon gehangen met de dierenarts om de afspraak te makenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, achteraf wel...
Maar het moment erna toe, toen we die beslissing hadden genomen, echt vreselijk![]()
Dus we hebben afgesproken dat er de komende jaren niemand doodgaat in Huize Ingetje
In mijn Huize Inge hopelijk ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, achteraf wel...
Maar het moment erna toe, toen we die beslissing hadden genomen, echt vreselijk![]()
Ik ook ja, met Baloequote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb jankend aan de telefoon gehangen met de dierenarts om de afspraak te maken![]()
Ik zal blij zijn als het augustus is trouwensFanny ging eind juli 2008, Tommie eind juli 2009, en Draakje eind juli 2010 dood
Ik was daar te laf voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb jankend aan de telefoon gehangen met de dierenarts om de afspraak te maken![]()
Ik zal blij zijn als het augustus is trouwensFanny ging eind juli 2008, Tommie eind juli 2009, en Draakje eind juli 2010 dood
Nope, jij bent er ook wel ff klaar mee nu vind ikquote:Op zondag 20 maart 2011 21:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
In mijn Huize Inge hopelijk ook niet
Goed planquote:Op zondag 20 maart 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Er gaat hier gewoon voorlopig niemand dood in alle huize-tjes
Dat jaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga het trouwens maar niet te hard roepen.![]()
Alle vertrouwen in mijn eigen katten, maar de Redcats brengen natuurlijk wel weer risico met zich mee.
Al hecht je daar toch iets minder aan natuurlijk.
He? Is er een kat aangereden bij jou in de buurt? Wat zieligquote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zit mij gewoon niet lekker dat ik die kat vanmorgen nog zag lopen en uur later dood zag liggen. Als hij/zij er morgen nog ligt bel ik de DA wel even. De mensen die hem aangereden hebben hebben hem/haar wel netjes in de berm gelegd.
Flessekinders lijken me superzwaar en ik ga dat dus ook never nooit doen. Tenzij er een moeder bij is en het kleintje wat hulp nodig heeft. Maar zelfs dan is het voor mij qua werk heel lastig te organiseren.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat jaik wil dus flessenkittens proberen en bij mijn organisatie zeggen ze dat de helft van de flessenkittens het niet overleven dus grote kans dat die van mij dat ook niet doen. Ik ga dan denk ik zo hard huilen
As we speak is Muis aan het kotsen en als we niet snel genoeg zijn eet ie het op
Ja, ik heb laast ook een dode kat gevonden langs de rijksweg in ons dorp.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zit mij gewoon niet lekker dat ik die kat vanmorgen nog zag lopen en uur later dood zag liggen. Als hij/zij er morgen nog ligt bel ik de DA wel even. De mensen die hem aangereden hebben hebben hem/haar wel netjes in de berm gelegd.
Ja, zwaar wordt het sowieso maar gelukkig heb ik een hele lieve vriendquote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Flessekinders lijken me superzwaar en ik ga dat dus ook never nooit doen. Tenzij er een moeder bij is en het kleintje wat hulp nodig heeft. Maar zelfs dan is het voor mij qua werk heel lastig te organiseren.
Ik ben heel benieuwd hoe het jou gaat bevallen. Ik weet dat jij je haast nog meer hecht aan pleegkittens dan ik doe, lijkt me dan nog zwaarder.
Zolang je er maar aan denkt dat je een leven hebt naast de kittens.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, zwaar wordt het sowieso maar gelukkig heb ik een hele lieve vrienddie mij gaat helpen zodat ik ook nog een beetje kan slapen en af en toe een paar uurtjes kan werken. Maar ik ga beginnen met 2 om te proberen, wil ook nog gewoon de wat zelfstandigere kittens. Deze flessenkittens alleen op proef en ik denk eenmalig maar wat lijkt het me een mooie ervaring
Ja mij lijkt het ook mooi en wij willen dat ook een keer gaan doen ,maar dit jaar zit het er jammmer genoeg niet in.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, zwaar wordt het sowieso maar gelukkig heb ik een hele lieve vrienddie mij gaat helpen zodat ik ook nog een beetje kan slapen en af en toe een paar uurtjes kan werken. Maar ik ga beginnen met 2 om te proberen, wil ook nog gewoon de wat zelfstandigere kittens. Deze flessenkittens alleen op proef en ik denk eenmalig maar wat lijkt het me een mooie ervaring
Ja daar denk ik wel aan maar ja, als je flessenkittens hebt dan kan je niet zomaar meer even weg dus dat komt daarna wel weerquote:Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je er maar aan denkt dat je een leven hebt naast de kittens.
Dat is zo, maar je kunt evengoed dingen voor jezelf doen. Zeker als ze groter zijn heb je altijd wel een paar uur voor jezelf. Of het nu is om bij te slapen, te winkelen, in bad te gaan of iets met je vriend of met anderen te doen... je snapt het wel. Blijf niet alleen bij die kittens zitten. Word je geen gelukkigere kitten pleegmoeder van.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja daar denk ik wel aan maar ja, als je flessenkittens hebt dan kan je niet zomaar meer even weg dus dat komt daarna wel weer
Je hebt gelijk. Ik bedoelde meer dat ik de eerste 3/4 weken niet zoveel tijd heb voor mezelf, maar daarna natuurlijk wel meerquote:Op zondag 20 maart 2011 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar je kunt evengoed dingen voor jezelf doen. Zeker als ze groter zijn heb je altijd wel een paar uur voor jezelf. Of het nu is om bij te slapen, te winkelen, in bad te gaan of iets met je vriend of met anderen te doen... je snapt het wel. Blijf niet alleen bij die kittens zitten. Word je geen gelukkigere kitten pleegmoeder van.![]()
Hoe ga je dat trouwens doen met studie en stage?
Het seizoen is nog niet echt gestart dus wat dat betreft heb je ook nog even. Of zijn er bij jullie al veel kittens? Redcat is wat dat betreft niet zo scheutig met 'live' info, wel krijgen we tijdens en na het seizoen vaker cijfers te horen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik bedoelde meer dat ik de eerste 3/4 weken niet zoveel tijd heb voor mezelf, maar daarna natuurlijk wel meer
Mijn stage duurt nog maar 3 weken en daarna ga ik weer naar school. Ik ga wachten tot mijn rooster online staat (want dat staat ie nog niet), als ik een gunstig rooster heb met maar 1 college per dag dan ben ik over een paar weken al beschikbaar voor flessenkittens en anders wacht ik tot ik vakantie heb
Ik ben helemaal niet aan het kotsenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat jaik wil dus flessenkittens proberen en bij mijn organisatie zeggen ze dat de helft van de flessenkittens het niet overleven dus grote kans dat die van mij dat ook niet doen. Ik ga dan denk ik zo hard huilen
As we speak is Muis aan het kotsen en als we niet snel genoeg zijn eet ie het op
Dat zeg je nu altijd.quote:
Wel eerst tandjespoetsen he?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:23 schreef Muis006 het volgende:
Wat voel ik me weer geliefd
Ik ga maar slapen.
Haiquote:
quote:
Emmertje naast het bed zetten.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:23 schreef Muis006 het volgende:
Wat voel ik me weer geliefd
Ik ga maar slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |