En dan allemaal met de toiletrol onder de arm bij APK op de potquote:Op zondag 20 maart 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Neem die cake maar mee in de tent bij APK voor de deur.
Dan kijk ik wel, eten jullie hem maar op
Neequote:
Ja jullie ja, ik eet die cake nietquote:Op zondag 20 maart 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan allemaal met de toiletrol onder de arm bij APK op de pot
Mag jij de emmertjes legenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jullie ja, ik eet die cake niet
*ziet het voor zich*
Ik heb net gedweild maar mn vloer is alweer bemosterd en bepuppypiest inmiddelsquote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, ik heb modder onder m'n schoenen en net gezogen
En dan 50ct per keer betalenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan allemaal met de toiletrol onder de arm bij APK op de pot
Ja, dat zei ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Drie eetlepels? Ik gebruik een hele fles zowat![]()
Maar dan moet t daarna wel uitlekken
Alsof jij was gekomen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ook![]()
En zelfgemaakt eiersalade![]()
Als je ons nou gewoon had uitgenodigd gisteren
Ik welquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij was gekomen.![]()
Dan had ik de hele avond hoop gehad en was ik alsnog teleurgesteld.![]()
En wat een wantrouwen hier in mijn arretjescake.![]()
Ik heb trouwens gekozen voor perzik-meloenvlaai. Vonden jullie vast interessant om te weten.
quote:
Stukje arretjescake voor d'rbij?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het weer chaos alom.
Belt mn moeder net, jaaa we komen zo toch nog even, zullen we dan Chinees halen?
Neeeeeeeheeee, Michelle komt hier toch eten straks?
Maar er is genoeg, dus jullie kunnen wel mee eten hoor!
Maar van Michelle heb ik nog niks gehoord, dus ik sms dr net, om te vragen hoe laat ze komt.
Geen antwoord.
Belt de Griek "Zeg, zou ik vanavond nou bij jou komen eten of niet?"
NEEEEEEE woensdag zou jij komen eten![]()
Dus ik zie wel met wie ik eet straks
Nee joh, I haz bananacakequote:
Oehoeeeeeeeeeeequote:
Nee, ik zat schuinquote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehoeeeeeeeeeee
Je hebt toch geen bruine snavel gekregen op dat terras he, dat steekt zo af bij de rest dan zaterdag (). Of heb je gezonnebankt en ben je helemaal bruin?
Dan moet ik ook nog ff van de week.
Ik was al onderwegquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof jij was gekomen.![]()
Dan had ik de hele avond hoop gehad en was ik alsnog teleurgesteld.![]()
En wat een wantrouwen hier in mijn arretjescake.![]()
Ik heb trouwens gekozen voor perzik-meloenvlaai. Vonden jullie vast interessant om te weten.
Lekker relaxedquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
En het was heerlijk op het terrasEn dan vanavond nog lekker uit eten (restaurantweek). Heerlijk weekendje zo
Vanavond ook Restaurantwekenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
En het was heerlijk op het terrasEn dan vanavond nog lekker uit eten (restaurantweek). Heerlijk weekendje zo
Maar de rest heb je gewoon goedquote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, ik lees nu in mn boek voor het tentamen van morgen dat ik een vraag fout had afgelopen maandag die ik goed dacht te hebben
Oeh, waar ga je heen?quote:
Arme Ingquote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Goffer, jullie allemaal restaurantweken en ikke met een afhaalpietsaa op schoot.
Tis zo oneerlijk verdeeld in deze wereld![]()
Ik vrees dat tegen de tijd dat wij gaan eten er geen zon meer is.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arme Ing![]()
Je kan ook met je pietsaaaa in de tuin in het zonnetje gaan zitten
En je durfde niet te komen? Zo ken ik je niet.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, ik lees nu in mn boek voor het tentamen van morgen dat ik een vraag fout had afgelopen maandag die ik goed dacht te hebben
Njam2 Waar gaan de dames naartoe?quote:
Kom hier eten, ik heb nog hopen over dus het is restjesbuffet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik eet ook bezorgvreten hoor..geen zin om te koken.![]()
Oh, maar dat vind ik stiekem ook heerlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vrees dat tegen de tijd dat wij gaan eten er geen zon meer is.
En als het net zo snel afkoelt als gisteravond geef ik toch de voorkeur aan op de bank met de TV aan eten
Vlaaaaaaaiquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom hier eten, ik heb nog hopen over dus het is restjesbuffet.
Ik was bang dat je niet open zou doen...lees maar terugquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je durfde niet te komen? Zo ken ik je niet.
[..]
Maar er zijn vást onderdelen die je juist helemaal goed hebt gemaakt en die dat compenseren.
[..]
Njam2 Waar gaan de dames naartoe?
Ik kom tot helemaal niks meer vandaag. Want geen enkel restaurant heeft zo'n lekkere bank als Chez Cat.
Vast heeul ver weg.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom hier eten, ik heb nog hopen over dus het is restjesbuffet.
Ik gok ongeveer halverwege tussen jou en oh-oh.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Vast heeul ver weg.
Had gisteren al gevraagd volgens mij waar je woonde, antwoord niet meer gelezen![]()
Ver weg dusquote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok ongeveer halverwege tussen jou en oh-oh.Iets meer richting oh-oh dan richting jou.
Ik doe niet aan teruglezen, zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was bang dat je niet open zou doen...lees maar terug![]()
Ik denk dat ik vanavond ook zeker niet ontevreden gaan zijn met een pietsaa @ Chez Hier op de Bank![]()
Zo nog ff de laatste blaadjes uit de border harken en dan ruim ik de zooi op voor vandaag.
Morgen zien we wel verder
Smakelijk!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik stiekem ook heerlijk![]()
Cat, ik ga naar 't Amsterdammertje* in Loenen a/d Vecht! Zin in!
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok ongeveer halverwege tussen jou en oh-oh.Iets meer richting oh-oh dan richting jou.
Wat voor dringends heb je vandaag verder te doen danquote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen, zonde van mijn tijd.Zeg het nu nog maar eens... als je durft!
Je durft gewoon niet he?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat voor dringends heb je vandaag verder te doen dan![]()
Gb en Greys, eet smakelijk voor straks.
Ik ga nog ff naar buiten en daarna ga ik helemaal niets meer doen
Driebergen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, waar ga je heen?
En had je nog gelezen wat ik zei over 1 april? Is dat concert 's avonds? Want dan moeten we misschien de 15e maar afspreken?
't Is weer behelpen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik stiekem ook heerlijk![]()
Cat, ik ga naar 't Amsterdammertje* in Loenen a/d Vecht! Zin in!
Goede combo.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook lekker![]()
Ik ben er klaar mee voor vandaag.
Zo ff 1 wijntje icm op de bank neerploffen
In je eentje?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede combo.Ik heb nog een liter rosé staan die eigenlijk op moet.
Ik dacht het niet.quote:
Gewoon rustig aan....hij hoeft niet in een uurtje leeg tochquote:
Dat valt toch wel meequote:
Nou ja, dat zou ik niet trekken denk ik, vandaarquote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel meeDat zijn 5 / 6 glazen ofzo, als je nu begint en tot 23u doorgaat is dat een glas per uur
Dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel meeDat zijn 5 / 6 glazen ofzo, als je nu begint en tot 23u doorgaat is dat een glas per uur
Wel zorgen dat je goed gegeten hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik niet trekken denk ik, vandaar
Ah, ik heb morgen tentamen hequote:
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook maar begonnen, al mn trauma's van gisteravond verdrinkenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je amarula staat hier nogquote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.![]()
Het schijnt dat ik jullie mentale image van mij grondig moet bijstellen: ik ben geen doorgewinterde zuiplap.
Dabedoellik! Die gaat bij jou veel sneller op dan bij mij.quote:
Ik ga dinsdag na mn laatste tentamen misschien wel aan de zuip, misschien helpt datquote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar begonnen, al mn trauma's van gisteravond verdrinken
En alcohol maakt het bloed dunner. Good move Ll.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar begonnen, al mn trauma's van gisteravond verdrinken
Ik heb er laatst 1 glaasje van gehad.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoellik! Die gaat bij jou veel sneller op dan bij mij.
Tis dat ik woensdag moet werken, maar anders zoop ik ff gezellig meequote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag na mn laatste tentamen misschien wel aan de zuip, misschien helpt dat
Ik moet ook woensdag werken, dus misschien beter vrijdag, ik heb wel eens zin om eens een keer helemaal de weg kwijt te raken en alles te vergetenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis dat ik woensdag moet werken, maar anders zoop ik ff gezellig mee
Als ik iets drink, dan drink ik goed spul.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst 1 glaasje van gehad.
Tis wel lekker, maar geen spul om de hele avond te drinken, want dan lig ik wel onder de tafel
Kan ik me voorstellen, maar ik denk niet dat dat echt helpt. Maar het kan best lekker zijn. Lijkt me.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet ook woensdag werken, dus misschien beter vrijdag, ik heb wel eens zin om eens een keer helemaal de weg kwijt te raken en alles te vergeten
*bier van zomerboodschappenlijstje schrapt*quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Zit al 2 dagen vanaf half 1 aan het bier en het begint te wennen
En vorig weekend heb je geen drank aangeraaktquote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet ook woensdag werken, dus misschien beter vrijdag, ik heb wel eens zin om eens een keer helemaal de weg kwijt te raken en alles te vergeten
Zover ga ik ook nooit door....vooral niet omdat ik zo bang ben om te kotsenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik denk niet dat dat echt helpt. Maar het kan best lekker zijn. Lijkt me.
Mij lijkt het doodeng om de controle te verliezen. Daarom ben ik ook niet zo'n drinker.
Nee, toen moest ik tentamen doen maandagquote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vorig weekend heb je geen drank aangeraakt![]()
Ik had speesjaaaal voor jou zo'n klein flesje zoete witte wijn gekocht
Nou, dan kom je vrijdag je flessie maar halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, toen moest ik tentamen doen maandag
Nu heb ik niks erna, en ik heb genoeg aan mn kop wat ik wil vergeten een keer
Ik durfde het tot nu ook echt niet, ik ben een control-freakquote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik denk niet dat dat echt helpt. Maar het kan best lekker zijn. Lijkt me.
Mij lijkt het doodeng om de controle te verliezen. Daarom ben ik ook niet zo'n drinker.
Ow ja, de gemeenschappelijke kotsfobie van hier.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zover ga ik ook nooit door....vooral niet omdat ik zo bang ben om te kotsen
Hooguit flink kotsen en een beste koppijn de dag ernaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durfde het tot nu ook echt niet, ik ben een control-freak
Maar goed, eens moet de eerste keer zijn he, en wat kan me nou gebeuren
hahahaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*bier van zomerboodschappenlijstje schrapt*
Ja, en ik ga nu alvast roepen dat alles wat ik vrijdag zeg niet waar is, goed?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hooguit flink kotsen en een beste koppijn de dag erna
De laatste keer dat ik gekotst heb was van Pisang en toen was ik een jaar of 16.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, de gemeenschappelijke kotsfobie van hier.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik ga nu alvast roepen dat alles wat ik vrijdag zeg niet waar is, goed?
Ik had ook geschreven dat ik bloed aan mn machete had geloof ikquote:Op zondag 20 maart 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En alcohol maakt het bloed dunner. Good move Ll.
Ja, je mes had je thuis gelaten?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had ook geschreven dat ik bloed aan mn machete had geloof ikdat was natuurlijk manchet
Zullen we een lijstje maken?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durfde het tot nu ook echt niet, ik ben een control-freak
Maar goed, eens moet de eerste keer zijn he, en wat kan me nou gebeuren
Dat hadden we wel doorquote:Op zondag 20 maart 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had ook geschreven dat ik bloed aan mn machete had geloof ikdat was natuurlijk manchet
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en Shaniqua was gelukkig te lam om te snappen dat ze beter eerst de flesjes/glazen kon breken en dan pas gaan meppen en smijten ermeequote:
Wel alles goed met je hand?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en Shaniqua was gelukkig te lam om te snappen dat ze beter eerst de flesjes/glazen kon breken en dan pas gaan meppen en smijten ermee
Alhoewel ze er eentje onbewust mooi stuk sloeg. Een wijnglas wat ze wilde gooien eerst tegen de tafel, alles lekker in dr hand en pols enzo
Of je gaat gezellig naar je ouders toe.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk, dan heb je dus te veel gezopen...schrijf je mee Tombo?![]()
Meneer I. belt net dat ie niet thuis komt te eten...
Dan maar een pietsaa uit de vriezert
Waarom niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Driebergen.
En ik heb geen ene fuck zin
En ja dat concert is 1 april 's avonds, ik geloof niet dat Ll snel gaat weten of die verjaardag 1 of 2 april gevierd gaat worden, dus daar wilde ik maar niet meer op wachten. Dus dan wordt dat van ons 2 of 15 april(De 15e had ik sowieso al in mijn agenda gezet).
Oh ja...gezelligquote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je gaat gezellig naar je ouders toe.
Hoe laat gaan jullie Gb?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Nee, hoefde je ook niet op te wachtenWant als je de 15e in je agenda hebt gezet is er verder toch geen probleem!
Nu, zo ongeveer! Half zeven gereserveerd. Ik zit al helemaal in de starthoudingquote:
Ik ga dadelijk eerpeltjes bakken en die opeten met een restje pilav.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...gezellig![]()
De oven staat aan en daar gaat zo een lekkere Big Americain van Dr. Utkur in
Pic!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu, zo ongeveer! Half zeven gereserveerd. Ik zit al helemaal in de starthouding
Is het weer wachten op die kerel?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu, zo ongeveer! Half zeven gereserveerd. Ik zit al helemaal in de starthouding
Typisch, hèquote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het weer wachten op die kerel?![]()
![]()
Have fun en lekker eten![]()
High tea is leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou nog wel es willen High Tea-en...dat heb ik echt nog nooit gedaan.
Of ja...jaaaaaaren geleden in het Krasnapolsky, maar daar weet ik echt niets meer van![]()
Valt het op dat ik honger begin te krijgen?
Ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou nog wel es willen High Tea-en...dat heb ik echt nog nooit gedaan.
Of ja...jaaaaaaren geleden in het Krasnapolsky, maar daar weet ik echt niets meer van![]()
Valt het op dat ik honger begin te krijgen?
Ja hoor, paar kleine snijwondjes, niks ergs. En een blauwe plek op mn bovenarm van een flesje ofzoquote:
Ik zal het opschrijven hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, paar kleine snijwondjes, niks ergs. En een blauwe plek op mn bovenarm van een flesje ofzo
maar gelukkig was ze dusdanig lam dat ze ook niet zo best meer kon mikken. Dat moet je misschien ook ff opschrijven
Leuk weekend gehad?quote:
Gewoon veilig in bed gaan liggen met een paar flessen om je heen en preventief al een doosje paracetamol slikkenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven hoor
Maar ik ben niet van plan om te gaan zuipen met veel mensen om me heen, dus ik denk niet dat veel mensen er last van hebben
Lekker graaien!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook nietDat kan ook in het dating in the dark restaurant btw
Heuj! Ist inmiddels SteigerZwabber?quote:
Alleen is dat papier altijd zo moeilijk te verteren.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon veilig in bed gaan liggen met een paar flessen om je heen en preventief al een doosje paracetamol slikken
Zelf makenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
High tea is leuk.![]()
![]()
Zelf een paar keer gedaan maar ook iets wat je heel leuk zelf kunt maken. Waarschijnlijk ga ik het over een paar weken voor een man of 20 regelen.
Volgende WWW gaan we High Tea doen, oke?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook nietDat kan ook in het dating in the dark restaurant btw
Dat kotst ze er toch wel weer uit voordat het kan verterenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen is dat papier altijd zo moeilijk te verteren.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zelf maken![]()
Ik wil zitten, bediend worden en op kunnen stappen
[..]
Volgende WWW gaan we High Tea doen, oke?
YESSSSSSSSSquote:
En waaaaaaarom moest je dan zo nodig met ons naar dat restaurant waar we telkens op moesten staan om zelf ons bord te vullen? En nota bene onze eigen toetjes nog moesten maken ook nog!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zelf maken![]()
Ik wil zitten, bediend worden en op kunnen stappen
Als jullie hier weer komen is dat uitgeslotenquote:
Ja, oke....dat wil ik dan nog wel doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waaaaaaarom moest je dan zo nodig met ons naar dat restaurant waar we telkens op moesten staan om zelf ons bord te vullen? En nota bene onze eigen toetjes nog moesten maken ook nog!
Alsof er een leuke high tea tent bij jullie in de buurt is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jullie hier weer komen is dat uitgesloten
Zo drammerig was hij niet.quote:[..]
Ja, oke....dat wil ik dan nog wel doen.
Ik ga er trouwens zeker nog es een keer eten, maar dan zonder drammende echtgenoot
Sterker nog; we hebben er eentje in het durpquote:Op zondag 20 maart 2011 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof er een leuke high tea tent bij jullie in de buurt is.![]()
Ik ken er eentje op kruipafstand van mijn huis.
[..]
Zo drammerig was hij niet.Hij hield het goed uit met vier van die kletsende wijven.
Gekke Tomboquote:Op zondag 20 maart 2011 18:22 schreef tombolafan het volgende:
Tip; als je ongesteld bent (en dus emotioneel instabiel) EN stress hebt voor je tentamens moet je niet het laatste filmpje van Knut kijken
Ik zit te janken als een malle hier![]()
En ik moet straks naar mn ouders, die denken vast dat ik weer liefdesverdriet ofzo heb
Het is echt erg, je ziet hem in het water vallen (soort van epileptische aanval), en je hoort mensen "Hilfe" roepenquote:
Daar snotter ik ook zonder tentamens en andere ongemakken wel om.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is echt erg, je ziet hem in het water vallen (soort van epileptische aanval), en je hoort mensen "Hilfe" roepen
Nou ja, ik ben emotioneel niet helemaal 100% nu, laten we het daar op houden
Ik dacht dat ze hem dood gevonden hadden.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is echt erg, je ziet hem in het water vallen (soort van epileptische aanval), en je hoort mensen "Hilfe" roepen
Nou ja, ik ben emotioneel niet helemaal 100% nu, laten we het daar op houden
Ik ook niet...het begon als zo'n gezellig Maru-topic, maar nu klik ik er niet meerquote:Op zondag 20 maart 2011 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem dood gevonden hadden.Maar het staat dus op film.
Ik kijk het niet, het is al zielig genoeg dat hij dood is en dan heb ik zo'n tranentrekker niet nodig. Geldt ook voor andere beestjes trouwens, Al die Japan-tsunami-dierenleed filmpjes heb ik ook niet opgezocht.
Bijna op en lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Smakelijk!![]()
Ik ga ook maar eens wat te eten in elkaar draaien.
Hoe is het met jouw amerikaan Ing?
Kijk het even aan en niet meteen stressen. Als het met een paar dagen snel groeit of hij er last van heeft zou ik ernaar laten kijken. Of bel de DA anders even. De kans is groter dat het niks is als dat het wel iets is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:45 schreef Qwea het volgende:
En ik zit in de stress
Baloe heeft een bultje op zijn voorpoot. Rechts. Geen rond bultje... maar meer een streepje
Nu stress ik. Ik twijfel. Of morgen DA of even wachten of het wegtrekt. Aan de ene kant denk ik dat het een vetbult is.... weet ik eigenlijk wel zeker. Daar heeft hij er namelijk meer van. Maar goed, ik ga liever 1x teveel dan 1x te weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |